BHV cursussen zijn op alle grote Engelse landgoederen verplicht, zo gek is dit niet.quote:Op zondag 1 februari 2026 08:45 schreef ChipsZak. het volgende:
De nieuwe foto’s waarop Andrew voorkomt in de files, ook maar even hier:
[ afbeelding ]
Dat verklaart idd de Amerikaanse vlag op de achtergrond, en het feit dat ze in de Epstein files voorkomen.quote:Op zondag 1 februari 2026 10:41 schreef Marsenal het volgende:
[..]
BHV cursussen zijn op alle grote Engelse landgoederen verplicht, zo gek is dit niet.
En daar maak je dan een foto vanquote:Op zondag 1 februari 2026 10:59 schreef deedeetee het volgende:
Jullie trekken wel erg snel de conclusie dat t een jonge meid is. Kan ook best een oudere vrouw zijn hoor. Die gaan ook wel 'ns van hun stokje.
Ik zie echt niks dat onbehoorlijk is op de foto.
Beetje vreemd dat iemand op de achtergrond dan nog ongegeneerd met zijn voeten op tafel zit, alsof er niets aan de hand is.quote:Op zondag 1 februari 2026 10:22 schreef deedeetee het volgende:
Lijkt er op dat iemand flauw gevallen is.
Heb je die blote voeten op tafel gezien?quote:Op zondag 1 februari 2026 10:59 schreef deedeetee het volgende:
Jullie trekken wel erg snel de conclusie dat t een jonge meid is. Kan ook best een oudere vrouw zijn hoor. Die gaan ook wel 'ns van hun stokje.
Ik zie echt niks dat onbehoorlijk is op de foto.
Dan maak je geen foto's vanuit verschillende hoeken, want flauwvallen is niet entertaining genoeg voor een foto.quote:Op zondag 1 februari 2026 10:22 schreef deedeetee het volgende:
Lijkt er op dat iemand flauw gevallen is.
Het ziet er alsnog raar uit. Helpt natuurlijk niet mee dat we niet zien hoe ze er verder bij ligt qua gezicht (logischerwijs). Bovendien trek je ook best een snelle conclusie, niet?quote:Op zondag 1 februari 2026 10:41 schreef Marsenal het volgende:
[..]
BHV cursussen zijn op alle grote Engelse landgoederen verplicht, zo gek is dit niet.
quote:Op zondag 1 februari 2026 11:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat verklaart idd de Amerikaanse vlag op de achtergrond, en het feit dat ze in de Epstein files voorkomen.
quote:Op zondag 1 februari 2026 12:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het ziet er alsnog raar uit. Helpt natuurlijk niet mee dat we niet zien hoe ze er verder bij ligt qua gezicht (logischerwijs). Bovendien trek je ook best een snelle conclusie, niet?
Hij is geen lid meer vh koningshuis meen ik. Al zijn titels zijn afgepakt.quote:Op zondag 1 februari 2026 12:13 schreef capricia het volgende:
Misschien wordt het eens tijd dat zo'n Andrew maar eens onder ede vertelt wat daar allemaal gebeurd is. En wat zijn aandeel daarin is.
Ik kan er niet bij dat deze mensen zo beschermd worden. Wat is het instituut Koningshuis dan nog waard?
Überhaupt bizar dat er nog niemand van zijn bed gelicht is.
Juist. Dus waarom niet openbaar wat die man allemaal uitgespookt heeft?quote:Op zondag 1 februari 2026 12:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is geen lid meer vh koningshuis meen ik. Al zijn titels zijn afgepakt.
Charles heeft hem al zijn titels ontnomen, maar hij is nog steeds achtste in de lijn van opvolging. Om hem die rechten te ontnemen moet het parlement in actie komen en die kans wordt klein geacht.quote:Op zondag 1 februari 2026 12:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is geen lid meer vh koningshuis meen ik. Al zijn titels zijn afgepakt.
Ah, ok. Thanksquote:Op zondag 1 februari 2026 12:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Charles heeft hem al zijn titels ontnomen, maar hij is nog steeds achtste in de lijn van opvolging. Om hem die rechten te ontnemen moet het parlement in actie komen en die kans wordt klein geacht.
https://www.bbc.com/news/live/cnveqgj957dt
In welke zaak dan?quote:Op zondag 1 februari 2026 12:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Juist. Dus waarom niet openbaar wat die man allemaal uitgespookt heeft?
Waarom mag het publiek dat niet weten?
Breng hem maar voor het gerecht. Openbaar.
Hij wordt gewoon nog steeds beschermd. Want machtige man en machtig instituut.quote:Op zondag 1 februari 2026 12:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Charles heeft hem al zijn titels ontnomen, maar hij is nog steeds achtste in de lijn van opvolging. Om hem die rechten te ontnemen moet het parlement in actie komen en die kans wordt klein geacht.
https://www.bbc.com/news/live/cnveqgj957dt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: stuk toegevoegd.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Beschermd door wie?quote:Op zondag 1 februari 2026 12:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij wordt gewoon nog steeds beschermd. Want machtige man en machtig instituut.
Zelfreinigend vermogen is er niet.
Voorlopig is er nog geen enkele zaak. Want er is niemand van zijn bed gelicht. Vreemd toch?quote:
Ik las hier vanochtend iets over maar ik weet niet meer exact hoe het zat (mbt Andrew laten verhoren). Ik ga even zoeken.quote:Op zondag 1 februari 2026 12:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Voorlopig is er nog geen enkele zaak. Want er is niemand van zijn bed gelicht. Vreemd toch?
Zijn titels zullen hem niet voor niets ontnomen zijn. Er is daar zoveel gebeurd wat het zonlicht niet verdragen kan.
Maar dat moet kennelijk allemaal geheim blijven voor ons. Laat hem maar verhoren onder ede in het openbaar.
Er was een zaak. Daarin is een (financiële) schikking getroffen en hoefde Andrew niet te bekennen of te getuigen. Amerikaans recht.quote:Op zondag 1 februari 2026 12:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Voorlopig is er nog geen enkele zaak. Want er is niemand van zijn bed gelicht. Vreemd toch?
Zijn titels zullen hem niet voor niets ontnomen zijn. Er is daar zoveel gebeurd wat het zonlicht niet verdragen kan.
Maar dat moet kennelijk allemaal geheim blijven voor ons. Laat hem maar verhoren onder ede in het openbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |