Dat is niet Charles' broer, Prince Edward. Dat is de man hier tweede van rechts.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:49 schreef bloempje-moi het volgende:
King Charles and Prince Edward, Duke of Kent. 😆
[ afbeelding ]
Ja, de broer van Charles heet prince Edward, Duke of Edinburgh.quote:Op maandag 10 november 2025 13:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is niet Charles' broer, Prince Edward. Dat is de man hier tweede van rechts.
[ afbeelding ]
En hier;
[ afbeelding ]
Hij is niet schuldig bevonden omdat de rechtszaak niet doorging na de overeenkomst over de schadevergoeding...quote:Op maandag 10 november 2025 07:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij niet schuldig is, maar dat hij niet schuldig is bevonden.
In het oog van het publiek is hij echter wel schuldig, en kennelijk is die schade genoeg voor de Kroon om actie te ondernemen. Verdere schade voorkomen misschien.
Ik begrijp je eerste zin niet helemaal. Want het is bewezen dat hij heeft gelogen en daar ging de eerste post toch over (waarop ik reageerde)?quote:Op maandag 10 november 2025 08:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk shady as fuck, maar liegen is niet iets waar deze straf op staat.
Hopelijk komt ooit de waarheid officieel aan het licht.
Lijkt me ook:quote:Op donderdag 13 november 2025 17:36 schreef SEMTEX het volgende:
Ik krijg sterk het idee dat het Britse Koningshuis van tevoren is ingelicht over deze e-mails: https://nos.nl/l/2590324
(Zit mobiel, dus quoten is wat lastig).
Daar kun je wel vanuit gaan jaquote:Op donderdag 13 november 2025 17:36 schreef SEMTEX het volgende:
Ik krijg sterk het idee dat het Britse Koningshuis van tevoren is ingelicht over deze e-mails: https://nos.nl/l/2590324
(Zit mobiel, dus quoten is wat lastig).
https://www.ad.nl/show/no(...)-ondergaan~ae70f8a4/quote:Noorse kroonprinses Mette-Marit moet longtransplantatie ondergaan
Kroonprinses Mette-Marit moet hoogstwaarschijnlijk een longtransplantatie ondergaan vanwege ‘een duidelijke verslechtering’ van haar gezondheid. Dat heeft het Noorse hof vrijdagochtend bekendgemaakt. De kroonprinses lijdt al jaren aan een chronische longziekte.
De vrouw van kroonprins Haakon lijdt sinds 2018 aan de ongeneeslijke ziekte longfibrose, waardoor ze herhaaldelijk openbare verplichtingen moest afzeggen. De chronische longziekte kan onder andere leiden tot ademnood.
„We naderen het moment waarop een longtransplantatie nodig zal zijn, en we treffen de nodige voorbereidingen zodat dit mogelijk is wanneer het zover is”, zegt een hoogleraar longziekten van het Rikshospitalet-ziekenhuis in Oslo.
Ook laat hij in de verklaring weten dat er nog niet is besloten wanneer Mette-Marit op de wachtlijst voor een longtransplantatie wordt geplaatst.
Alexia ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:42 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
De kerstkaart van de Oranjes! Heb hem zelf niet mogen ontvangen dit jaar.
Ik zag gisteren wel de aankondiging van seizoen 2 van de Maxima-serie.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:11 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik vind het een vreemde foto. Voelt als de aankondiging van een Netflix-serie met allemaal verschillende karakters en Amalia als hoofdpersoon.
Eerder een soort Amalia in Paris.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag gisteren wel de aankondiging van seizoen 2 van de Maxima-serie.
Een echt nieuwe foto was leuker geweest, maar het is beter dan niks.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:42 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben juist weer het meest gecharmeerd van de kroonprinses, dat wordt echt een beeldschone vrouw, en ze oogt ook scherp.quote:
Het lijkt me gewoon echt oprecht een leuk gezin.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:42 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
Zo gaat het wel vaker met mannen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 19:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Het lijkt me gewoon echt oprecht een leuk gezin.
En ik had dit niet achter Willem Alexander gezocht voordat ie trouwde. Hij was best wel een beetje een aparte gast. Maar met Maxima en de drie dochters, is die man helemaal tot zijn recht gekomen.
Ziet eruit als vooral lijfelijk aanwezig door gezondheidsproblemen, maar wel proberen om de foto niet te bederven met haar problemen.quote:
Sjezus, hoe verzin je dit soort nonsens in hemelsnaam over een jonge vrouw?quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:18 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ziet eruit als vooral lijfelijk aanwezig door gezondheidsproblemen, maar wel proberen om de foto niet te bederven met haar problemen.
Ga je lekker?quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:18 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ziet eruit als vooral lijfelijk aanwezig door gezondheidsproblemen, maar wel proberen om de foto niet te bederven met haar problemen.
Ga je dat ook met feiten onderbouwen?quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:18 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Die was er maar is afgeschaft. Je kunt ook een TR zetten.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je dat ook met feiten onderbouwen?
Of is het vooral pure bullshit?
Tijd voor een dislike-optie op dit forum.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus, hoe verzin je dit soort nonsens in hemelsnaam over een jonge vrouw?
quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ga je lekker?
Deze post leest als van iemand, virtueel aanwezig en eigenlijk van de wereld met suggestieve opmerkingen. En daarmee het topic bederft met haar probleem.
ZEG DAN NIKS.![]()
Eenz! Schandalig iddquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je dat ook met feiten onderbouwen?
Of is het vooral pure bullshit?
Tijd voor een dislike-optie op dit forum.
En TR gezet, want die drie dames gingen veeel te verquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:53 schreef maily het volgende:
[..]
Die was er maar is afgeschaft. Je kunt ook een TR zetten.
blufquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
En TR gezet, want die drie dames gingen veeel te ver
Komaan, het is geen geheim meer dat ze aan depressies lijdt. Dat was duidelijk te zien op de vorige fotoserie en nu zie je het ook. Ze ziet er helemaal niet goed uit, ze oogt ziek.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus, hoe verzin je dit soort nonsens in hemelsnaam over een jonge vrouw?
Amalia ziet er ook vreemd uit.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:11 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik vind het een vreemde foto. Voelt als de aankondiging van een Netflix-serie met allemaal verschillende karakters en Amalia als hoofdpersoon.
Baseer je dit op de "noncha-houding" die veel leeftijdsgenoten ook aannemen?quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:31 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Komaan, het is geen geheim meer dat ze aan depressies lijdt. Dat was duidelijk te zien op de vorige fotoserie en nu zie je het ook. Ze ziet er helemaal niet goed uit, ze oogt ziek.
Proceed carefully, my boy..quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:32 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Amalia ziet er ook vreemd uit.
Alsof ze heel dun is en met haar heup vooruit staat.
Ik vind het een vreemde foto.
Ik vind het gewoon een vreemde foto.quote:
Is dit met een paywall? Ik kom er niet doorheen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:37 schreef bloempje-moi het volgende:
In de Volkskrant staat een 'interview' met Máxima.
https://www.volkskrant.nl(...)g-dierbaar~bbfe6a7a/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |