Op bewegend beeld vind ik Amalia nog meer uitstraling hebben. En inderdaad, Maxima ziet er ook prachtig uit! Vind die emotie mooi bij haar. Heeft iets puurs.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:12 schreef AnneX het volgende:
En français: Bekijk deze YouTube-video
P.S. Máxìma heeft een prachtig ensemble aan zeg![]()

Wat een uitstraling! Ik hoop dat deze twee het goed met elkaar kunnen vinden. Lijkt me fijn als je iemand in dezelfde positie hebt om te klagen over alle gepeupels en ellende op Whatsapp.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:06 schreef Deisyy het volgende:
De kroonprinsessen van Nederland en België.
Wat ziet Amalia er prachtig uit![]()
[ afbeelding ]

https://www.instagram.com(...)MTc5NnhqZzhieW42Yw==quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:19 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Wat een uitstraling! Ik hoop dat deze twee het goed met elkaar kunnen vinden. Lijkt me fijn als je iemand in dezelfde positie hebt om te klagen over alle gepeupels en ellende op Whatsapp.

Prachtige uitstraling, haar hele houding, zo zelfverzekerd!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)MTc5NnhqZzhieW42Yw==
Filmpje van hun aankomst. Zo te zien praten en lachen ze samen.

Goede doelstelling. Succes!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:37 schreef Marsenal het volgende:
Bij deze besloten dat ik mij volledig ga focussen op het bereiken van een gehuwd bestaan met de kroonprinses

Ze straalt kracht en karakter uit.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:40 schreef bloempje-moi het volgende:
Mijn hemel, wat is Amalia toch een mooie vrouw. Ze lijkt me zo geschikt als toekomstige koningin 🥰
Edit: dus niet vanwege haar uiterlijk uiteraard. Ze lijkt helemaal voor het koninginschap gemaakt te zijn met haar interesses, serieuze instelling, hoe ze zich presenteert. Ze komt zo zelfverzekerd over. Was Willem Alexander op die leeftijd niet veel meer een flierefluiterende student?

Ze laat haar Belgische collega er een beetje truttig uitzien, wat een kracht straalt Amalia uit. Die heeft er zin in, iets wat haar pa totaal niet uitgestraald heeft. Máxima wel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:06 schreef Deisyy het volgende:
De kroonprinsessen van Nederland en België.
Wat ziet Amalia er prachtig uit![]()
[ afbeelding ]

Ze is niet alleen slanker, ze droogt ook op qua vrouwelijkheid, het meisjesachtige is er een beetje af. Ik heb, net als de meeste mannen op aarde, de slechte eigenschap dat ik tegen mooie jonge vrouwen aardiger ben dan tegen lelijke dikke. Such is life, dat veranderen we niet zomaar.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:08 schreef Cosima het volgende:
Amalia heeft haar positie altijd zeer serieus aangepakt, ben echt fan van haar. Ik vind het echter behoorlijk tekenend dat iedereen nu positief over haar is. Het zegt veel over hoe we als maatschappij aankijken tegen "dikke" mensen, alsof het een soort schild is waardoor (de meerderheid van de) mensen andere eigenschappen blijkbaar niet eens meer zien. En Amalia was niet eens echt dik, moet je nagaan hoe echt dikke mensen worden behandeld.

Ja idd, maar een meisje/vrouw in haar positie kan zich dat gedrag echt niet permitteren, als je nu al kijkt hoe vaak er nog een "Prins Pils" langskomt van allerlei drowftoeters, dan weet je gewoon dat het voor haar nog veel erger zou zijn.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:40 schreef bloempje-moi het volgende:
Mijn hemel, wat is Amalia toch een mooie vrouw. Ze lijkt me zo geschikt als toekomstige koningin 🥰
Edit: dus niet vanwege haar uiterlijk uiteraard. Ze lijkt helemaal voor het koninginschap gemaakt te zijn met haar interesses, serieuze instelling, hoe ze zich presenteert. Ze komt zo zelfverzekerd over. Was Willem Alexander op die leeftijd niet veel meer een flierefluiterende student?

quote:Willem-Alexander en Máxima tonen op Dierendag nieuwe hond Jagger
Koning Willem-Alexander en koningin Máxima hebben voortaan niet twee, maar drie honden in huis. Op een foto die Willem-Alexander heeft gemaakt is de nieuwe aanwinst van de familie te zien: Jagger, een labradorpup.
Jagger moet het rijk delen met poedel Mambo en labrador Luna. Die wonen al jaren bij het koningspaar op paleis Huis ten Bosch. In een bericht van de Rijksvoorlichtingsdienst op Instagram staat niet hoe lang Jagger al bij het gezin is.
Luna is net als Jagger een zwarte labrador. De hond is een jong van Nala, de hond van Willem-Alexander en Máxima die dit voorjaar doodging. In de coronaperiode stierf een andere labrador van de familie, Skipper. Mambo woont sinds 2021 bij de koning en zijn gezin.

Jawel hoor. We zouden plastische kunnen chirurgie gaan vergoeden, en sowieso ozempic natuurlijk. Zodat elke vrouw een kans heeft bij Marsenal, wel zo eerlijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:55 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ze is niet alleen slanker, ze droogt ook op qua vrouwelijkheid, het meisjesachtige is er een beetje af. Ik heb, net als de meeste mannen op aarde, de slechte eigenschap dat ik tegen mooie jonge vrouwen aardiger ben dan tegen lelijke dikke. Such is life, dat veranderen we niet zomaar.

Als je 33 zegt zou ik t ook gelovenquote:Op zondag 5 oktober 2025 07:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het broertje van de Belgische prinses Elisabeth heeft ter ere van zijn 20e verjaardag 2 foto's laten maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Hij schijnt in zijn vrije tijd ook te dj'en:
https://www.elle.com/nl/l(...)l-belgie-dj-vyntrix/

https://nos.nl/artikel/25(...)k-met-koning-charlesquote:Britse prins Andrew geeft koninklijke titels op na gesprek met koning Charles
Deel dit artikel
De Britse prins Andrew geeft zijn koninklijke titels op, schrijft hij in een verklaring. Het gaat onder meer om zijn titel hertog van York. Ook beëindigt hij zijn lidmaatschap van de Orde van de Kousenband, de oudste ridderorde ter wereld. Hij blijft wel prins, omdat Andrew die titel bij zijn geboorte heeft gekregen.
"Na overleg met de koning en met andere familieleden concluderen we dat de aanhoudende beschuldigingen aan mijn adres afleiden van het werk van de koninklijke familie. Ik heb besloten mijn plicht ten opzichte van mijn familie en land voorop te stellen", staat in de verklaring.
De broer van koning Charles ligt al geruime tijd onder vuur vanwege zijn banden met de Amerikaanse zedendelinquent Jeffrey Epstein, die in 2019 in zijn cel overleed. Prins Andrew en Epstein waren goed bevriend.
Vanwege alle aantijgingen verloor Andrew eerder al een deel van zijn koninklijke en militaire titels. Ook moest Andrew al zijn koninklijke taken neerleggen.

Hij zegt niet dat het hem spijt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:33 schreef sportfreak het volgende:
Prins Andrew is niet langer hertog van York
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)k-met-koning-charles

quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:33 schreef sportfreak het volgende:
[..]

Wat dacht je van Sarah. Het bed gedeeld hebben met zo'n viespeuk en een leugenaar.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:43 schreef funkyfabulous het volgende:
Niet heel verbazend. Vind t allene zo sneu voor die dochters, die overkomen als leuke meiden. Je zou maar zulke ouder hebben..

Zwakke broeder.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:37 schreef maily het volgende:
[..]
Hij zegt niet dat het hem spijt.
Nee, we concluderen dat de aanhoudende beschuldigingen aan mijn adres afleiden van het werk van de koninklijke familie.

Zij blijft hem verdedigen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Sarah. Het bed gedeeld hebben met zo'n viespeuk en een leugenaar.

Die deed ongeveer net zo hard mee en profiteerde/profiteert volopquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Sarah. Het bed gedeeld hebben met zo'n viespeuk en een leugenaar.

Die kan er ook wat vanquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]

Dan is hij hiermee ook gedegradeerd uit dit topic.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:33 schreef sportfreak het volgende:
[..]

Het was iemand van zijn beveiliging die eraan kon komen. Maar hoe dan ook is het fout.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:14 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dan is hij hiermee ook gedegradeerd uit dit topic.
Ik kan hier nog een ding melden in de tijd dat hij nog prins was.
Hij verkreeg op de en of andere manier privacygegevens van Virginia Giuffre, zoals haar 'BSN'-nummer.
Dat vind ik een heel kwalijke zaak, dat lui van het Koninklijke huis aan dit soort gegevens kunnen komen.

In HLN staat, dat hij zijn beveiliger juist opdracht gaf, om dingen meer uit te zoeken over haar.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Het was iemand van zijn beveiliging die eraan kon komen. Maar hoe dan ook is het fout.Andrew
Bron: https://www.hln.be/royalt(...)oemde-foto~a6a9fb61/quote:........knip....
In de e-mail staat te lezen dat prins Andrew zijn door belastinggeld betaalde bodyguard van de Metropolitan Police (de Londense politie) vroeg om informatie te bemachtigen over Giuffre. Hij gaf hem onder meer haar naam, geboortedatum en haar vertrouwelijke social security number (rijksregisternummer) door.
Andrew mailde vervolgens naar Ed Perkins, een perssecretaris van Queen Elizabeth, met de boodschap dat hij zijn bodyguard de opdracht had gegeven om “bezwarende info over haar op te graven”: “Ik heb gehoord dat ze een strafblad zou hebben in de VS”, schreef de prins. Het is niet duidelijk of zijn bodyguard op het verzoek is ingegaan en naar informatie heeft gezocht. Ook aan Perkins zou zijn gevraagd om Virginia te onderzoeken.
.....knip........

Ik kan me niet voorstellen dat deze bewoordingen zijn gebruikt door het koninklijk huis.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:26 schreef sportfreak het volgende:
Prins Andrew Andrew Mountbatten Windsor is zijn titel van prins kwijt en moet zijn riante huis Royal Lodge verlaten.
[ afbeelding ]

Pfoe, die gozer lijkt wel een wandelend lijk op die foto,quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:49 schreef bloempje-moi het volgende:
King Charles and Prince Edward, Duke of Kent. 😆
[ afbeelding ]

Kom het wel op meerdere sites tegen nu. Bijzonder expliciet!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat deze bewoordingen zijn gebruikt door het koninklijk huis.

Het lijkt wel alsof er achter de schermen iets is voorgevallen waar Charles enorm boos over is geworden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Kom het wel op meerdere sites tegen nu. Bijzonder expliciet!

Ik denk eerder dat nieuwe feiten rondom Andrews contacten met Epstein die onlangs in het nieuws kwamen de deur hebben dichtgedaan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof er achter de schermen iets is voorgevallen waar Charles enorm boos over is geworden.
(Ik stel me dan een uit de hand gelopen familiediner voor, waarbij Andrew met kristallen glazen gooide en Camilla met doperwtjes, en dat Charles als ultieme troef riep: "nu ga je echt te ver, ik pak je titel als prins af!")

Mogelijk omdat het intussen een daadwerkelijk lijk is? De goede man is recentelijk overledenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Pfoe, die gozer lijkt wel een wandelend lijk op die foto,.
En ja, dit is hypocriet van mij omdat ik vaak post dat we niet zo op het uiterlijk van onze royals moeten zeiken. Dan heb ik dat vast maar gezegd.

Dat... en ik denk dat we in dit geval ook niet moeten vergeten dat Camilla beschermvrouwe is en zich actief inzet voor doelen die zich bezighouden met het ondersteunen van slachtoffers van misbruik en mishandelingquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat nieuwe feiten rondom Andrews contacten met Epstein die onlangs in het nieuws kwamen de deur hebben dichtgedaan.

Nee, zijn vrouw is onlangs overleden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:40 schreef totebel het volgende:
[..]
Mogelijk omdat het intussen een daadwerkelijk lijk is? De goede man is recentelijk overleden

De hertog van kent bij de begrafenis van zijn vrouwquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, zijn vrouw is onlangs overleden.

Ach, gos.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:13 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De hertog van kent bij de begrafenis van zijn vrouw![]()
[ afbeelding ]

Nee, zijn broerquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:23 schreef Leandra het volgende:
Was dat die vrouw die die racistische broche droeg naar een evenement met Megan?
Edit: nee dus, dat was Princess Michael of Kent.
En Prince Michael of Kent is niet the Duke of Kent.

quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:13 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De hertog van kent bij de begrafenis van zijn vrouw![]()
[ afbeelding ]

Garpquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]. Sneu,
.
Is er overigens ooit een hap uit z’n oor genomen of zo? Door een hond of iets? Serieuze vraag,.

Vast huidkanker weggesneden ofzoquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]. Sneu,
.
Is er overigens ooit een hap uit z’n oor genomen of zo? Door een hond of iets? Serieuze vraag,.

Druk mannetje geweest wel die Andrewquote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:57 schreef Leandra het volgende:
Buckingham Palace statement on Prince Andrew in full - BBC News https://share.google/t5gW61XvKXfbS5OHy

ik heb gegoogled en vond dit bericht op Xquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]. Sneu,
.

Geen goede genenpoel blijkbaarquote:Op zondag 2 november 2025 13:32 schreef maily het volgende:
verloor een deel van zijn oor in een duel met een andere koninklijke familie om een geschil over dezelfde genenpoel te beslechten

quote:Op zondag 2 november 2025 13:32 schreef maily het volgende:
[..]
ik heb gegoogled en vond dit bericht op X
screenshot gemaakt want ik kon de link niet kopiëren
[ afbeelding ]
Vertaling door google: Prins Edward, hertog van Kent, verloor een deel van zijn oor in een duel met een andere koninklijke familie om een geschil over dezelfde genenpoel te beslechten
Kan er verder niks over vinden .....

Ja, goeien grap.quote:Op zondag 2 november 2025 13:32 schreef maily het volgende:
[..]
ik heb gegoogled en vond dit bericht op X
screenshot gemaakt want ik kon de link niet kopiëren
[ afbeelding ]
Vertaling door google: Prins Edward, hertog van Kent, verloor een deel van zijn oor in een duel met een andere koninklijke familie om een geschil over dezelfde genenpoel te beslechten
Kan er verder niks over vinden .....

quote:Koning Charles neemt broer Andrew ook laatste militaire titel af
De voormalige Britse prins Andrew raakt na zijn prinselijke titel en zijn geliefde villa ook zijn laatste militaire titel kwijt. Dat heeft de Britse minister Healey van Defensie bekendgemaakt.
Er is een procedure in gang gezet om Andrew de titel van viceadmiraal van de Royal Navy af te nemen. Hij had in 2022 al zijn andere militaire titels ingeleverd, nadat hij was beschuldigd van seksueel misbruik in de Verenigde Staten.
Andrew was in de VS aangeklaagd door de Amerikaanse Virginia Giuffre, een van de slachtoffers in het schandaal rond zedendelinquent Jeffrey Epstein. Die was jarenlang goed bevriend met Andrew, volgens de eerder dit jaar overleden Giuffre ook nog nadat Epstein was veroordeeld voor misbruik met minderjarigen.
'Juiste stap'
Het besluit om Andrew zijn laatste militaire titel af te nemen kwam van koning Charles, zei minister Healey tegen de BBC. Charles had volgens Healey aangegeven dat dit is wat hij wil. "Dit is een juiste stap."
Andrew verloor eerder deze week zijn titel van prins. Ook zette Charles zijn jongere broer uit diens landhuis in Windsor, in een poging om verdere schade aan de reputatie van de koninklijke familie te voorkomen.
De voormalige prins heeft altijd ontkend seks te hebben gehad met Virginia Giuffre. Mogelijk wacht hem een strafrechtelijk onderzoek in eigen land. De afgelopen weken kwam een verhaal boven water dat Andrew zijn beveiligingspersoneel, betaald met publiek geld, zou hebben gevraagd belastende informatie over Giuffre te verzamelen.

Hij kan zich nu gaan voorstellen als Tafkap, The Andrew Formally Known As Princequote:

Vind het wel bijzonder dat dit alles gebeurt zonder een veroordeling. Er is nergens bewezen dat hij schuldig is aan alle geruchten en beschuldigingen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:26 schreef sportfreak het volgende:
Prins Andrew Andrew Mountbatten Windsor is zijn titel van prins kwijt en moet zijn riante huis Royal Lodge verlaten.
[ afbeelding ]

quote:Op zondag 2 november 2025 18:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hij kan zich nu gaan voorstellen als Tafkap, The Andrew Formally Known As Prince

Nou ja, het is wel bewezen dat hij heeft gelogen en dat hij achter Epstein bleef staan.quote:Op zondag 2 november 2025 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het wel bijzonder dat dit alles gebeurt zonder een veroordeling. Er is nergens bewezen dat hij schuldig is aan alle geruchten en beschuldigingen.
Dat er dan toch officiele stappen genomen worden vanuit de familie is wel apart.
Niet onterecht, wel apart.
Het schijnt dat veel van deze beweging vanuit William komt.

quote:Op zondag 2 november 2025 18:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hij kan zich nu gaan voorstellen als Tafkap, The Andrew Formally Known As Prince

Ik moet aan de godfather denken. "Nothing is to happen to Fredo Andrew while our mother is still alive"quote:Op maandag 3 november 2025 10:14 schreef xzaz het volgende:
Ik denk dat Elizabeth trots is op dit besluit van Charles. De kroon gaat altijd voor en Andrew was een bedreiging.

Er is toch een schadevergoeding aan het slachtoffer betaald?quote:Op zondag 2 november 2025 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het wel bijzonder dat dit alles gebeurt zonder een veroordeling. Er is nergens bewezen dat hij schuldig is aan alle geruchten en beschuldigingen.
Dat er dan toch officiele stappen genomen worden vanuit de familie is wel apart.
Niet onterecht, wel apart.
Het schijnt dat veel van deze beweging vanuit William komt.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |