abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218790584
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218790660
Dat geroep weer op de oprit van AM als er iemand weg rijdt. Ze heeft echt schijt aan de buurt.
Ook al is het nog géén 22 uur: waarom is het zo moeilijk om in huis gedag te zeggen?
Omdat ze dat geen goede content vindt ofzo?
pi_218790803
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 22:34 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Misschien wil de vader niet dat ze in beeld komt of dat ze genoemd wordt. Maar ik vind het heel raar dat ze zelfs in interviews niet wordt genoemd.
Ik dacht dat dat meisje niet de bio dochter van Esmee was?
Uit haar eerdere relatie had ze dacht ik toen co ouderschap?

Evengoed bijzonder gegaan want als je jaren iets hebt betekent in het leven van een kind, bio of niet heel heftig als je dan wegvalt.

We zien uiteraard niet alles, en als ex partner besluit dat kind niet meer zichtbaar online mag zijn betekent dat niet dat je haar niet kan noemen in interviews.
Het lijkt al langere tijd alsof dat meisje geheel is uitgewist.
pi_218790840
Nou op alle slakken zout. Dit gaat gewoon weer om het plaatje henrike/lodelie (vanuit vorige deel)

Ga niet doen alsof alles zo maximaaaaaaal goed geregeld is en jullie maximaaaaaaaal goed met elkaar omgaan als je het niet eens op kan brengen om het verjaardagsfeestje van je kids samen te vieren.

We moeten het doen met wat ze zeggen, en dat strookt niet met wat ze laat zien.
pi_218790874
Flipje was bang... kind is toch ook al 7 of 8 toch? Die gaar straks op groep 8 kamp met 30 beren en 14 nachtlampjes, het nummer van de hap en zeer waarschijnlijk zijn moeder naast zijn bed 😳
pi_218790900
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 23:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Flipje was bang... kind is toch ook al 7 of 8 toch? Die gaar straks op groep 8 kamp met 30 beren en 14 nachtlampjes, het nummer van de hap en zeer waarschijnlijk zijn moeder naast zijn bed 😳
Als hij al gaat natuurlijk, want waarschijnlijk is hij dan ziek
pi_218790922
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 23:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
O die gaan nog tegen zoveel dingen aanlopen komende jaren.. ik wil niet te veel over die kinderen zeggen maar die worden gewoon een aantal jaar kleiner gehouden dan ze zijn. Op een gegeven moment hebben klasgenoten enzo dat ook door dat hij "anders" is. Dan ligt het sws aan de klas volgens moeder.. ik ben er echt voor dat ieder kind er mag zijn, dat als jongens met poppen spelen prima. Alleen kinderen zijn keihard.. ik vind het wel een taak als ouder om je kind daar tegen te beschermen of in ieder geval weerbaar te maken. Dit zie ik hier absoluut niet terug
pi_218790949
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 22:25 schreef Norivelletje het volgende:
Ik vind het ergens knap dat Mies alsnog een feestje viert voor Laurens en Benjamin. Lijkt me ook niet makkelijk om dit alleen te doen met alle emoties. Het zag er wel gezellig uit en de kinderen hebben vast genoten maar toch had het ook iets treurigs.

En ergens ook vreemd dat Koen op z’n minst er niet bij was aangezien het ook zijn kinderen zijn. En op werk gaat het allemaal zo goed en gaan ze gewoon door met z’n drieën. Dan moet even een feestje toch ook wel kunnen?
De kinderen waren deze zomer jarig. Ik weet nog dat Laurens die boerderij kreeg.
Feestje van dit weekend was door MB georganiseerd en ze had haar mensen uitgenodigd die niets met Koen of JvP hebben. Die waren vast ook niet welkom.

Wat kan Koen daaraan doen? Natuurlijk heeft hij wel de verjaardag van hun kinderen gevierd afgelopen zomer, een beetje minder fijn vanwege de struggles in de poly.

[ Bericht 0% gewijzigd door lila01 op 17-09-2025 00:19:19 ]
pi_218791346
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 00:00 schreef Lampje88 het volgende:

[..]
O die gaan nog tegen zoveel dingen aanlopen komende jaren.. ik wil niet te veel over die kinderen zeggen maar die worden gewoon een aantal jaar kleiner gehouden dan ze zijn. Op een gegeven moment hebben klasgenoten enzo dat ook door dat hij "anders" is. Dan ligt het sws aan de klas volgens moeder.. ik ben er echt voor dat ieder kind er mag zijn, dat als jongens met poppen spelen prima. Alleen kinderen zijn keihard.. ik vind het wel een taak als ouder om je kind daar tegen te beschermen of in ieder geval weerbaar te maken. Dit zie ik hier absoluut niet terug
Ik doelde uiteraard ook meer op hoe moeders ermee omgaat dan dat flip bang is... ieder kind kan bang zijn.. hoe je ermee omgaat zet de toon...
pi_218791365
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 00:11 schreef lila01 het volgende:

[..]
De kinderen waren deze zomer jarig. Ik weet nog dat Laurens die boerderij kreeg.
Feestje van dit weekend was door MB georganiseerd en ze had haar mensen uitgenodigd die niets met Koen of JvP hebben. Die waren vast ook niet welkom.

Wat kan Koen daaraan doen? Natuurlijk heeft hij wel de verjaardag van hun kinderen gevierd afgelopen zomer, een beetje minder fijn vanwege de struggles in de poly.
Volgens mij is het geen verwijt naar Koen maar de constatering dat het allemaal niet zo koek en ei is als Michelle deed voorkomen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218791462
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 23:22 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Ik dacht dat dat meisje niet de bio dochter van Esmee was?
Uit haar eerdere relatie had ze dacht ik toen co ouderschap?

Evengoed bijzonder gegaan want als je jaren iets hebt betekent in het leven van een kind, bio of niet heel heftig als je dan wegvalt.

We zien uiteraard niet alles, en als ex partner besluit dat kind niet meer zichtbaar online mag zijn betekent dat niet dat je haar niet kan noemen in interviews.
Het lijkt al langere tijd alsof dat meisje geheel is uitgewist.
Klopt, Esmee is de moeder. Esmee en Inez zijn toen ook langere tijd naar Curaçao geweest, lijkt me dat je dat niet doet als er een co-ouderschap is.
pi_218791470
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 06:46 schreef Cyan het volgende:

[..]
Volgens mij is het geen verwijt naar Koen maar de constatering dat het allemaal niet zo koek en ei is als Michelle deed voorkomen.
Ja dit. Maar blijkbaar had Koen wel een uitnodiging gehad. Ik kan de opmerking en antwoord van Michelle niet meer terugvinden onder de post. Waarschijnlijk al geswifferd want het is een hoop hartjes en powervrouw en verder niks.
pi_218791495
Milou weer met een hilarische gejatte reel. Die komt toch ook echt nooit met originele ideeen.
pi_218791562
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 07:30 schreef Clavis het volgende:
Milou weer met een hilarische gejatte reel. Die komt toch ook echt nooit met originele ideeen.
En maar hard werken die meid he 🙈
pi_218791569
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 07:23 schreef Norivelletje het volgende:

[..]
Ja dit. Maar blijkbaar had Koen wel een uitnodiging gehad. Ik kan de opmerking en antwoord van Michelle niet meer terugvinden onder de post. Waarschijnlijk al geswifferd want het is een hoop hartjes en powervrouw en verder niks.
Dat is inderdaad wat M antwoordde op die vraag. Betekent natuurlijk niet dat het zo is. Ik heb het idee dat er daarna nog meer reacties op die reactie zijn geweest want het heeft er eerst nog een tijdje gestaan. Nu is het inderdaad verdwenen.

Een verjaardag samen vieren hoeft natuurlijk ook niet per se. Wij deden dat altijd ieder voor zich. Werkte goed voor de kinderen.

En de verjaardagen waren natuurlijk al gevierd. Misschien met 20 ballonnen i.p.v. 100 en misschien met een taart van de Hema. Dan is het nu nog even gevierd zoals het ‘hoort.’ En met het vers opengetrokken blik bff’s. Ik DENK dat deze kinderen opgroeien in twee werelden: hectiek en veel mensen bij M, rust bij K.
pi_218791657
Van alle dames die hier besproken worden kan ik gewoon niet kiezen welke ik het meest walgelijk vind..

Soms denk ik ;AM is echt het top punt, met kinderen in bad en bed 24/7 en van die vieze teasers delen om je achterlijke boekje te promoten. Ik stel me dan voor hoeveel uur zij per dag die telefoon in d'r klauwtjes heeft. Compleet gestoord!
Dan verbaasd Debbie mij weer met haar "letterlijk " slapen tot 14:30 serieus welke volwassen persoon slaapt 18 uur per dag?!
Dan die minibelle, wat een totaal idioot is dat dan?! Niemand is daar hoogbegaafd, ook die oudste niet. En zij al helemaal niet. Een kronkel in d'r kop heeft ze wel.
HVK , dat is schrijnend en het fokt maar door.
Sanneke, denkt zij serieus aan een 2e kind? Pfff , mag ik het ff afraden?! Ik vind het zielig, wat een ongelukkige meid is dat dan.
Judith, jeetje ... dan heb je een dodelijke ziekte en dan besteed je zoveel tijd aan instagram, ik kan er echt met m'n kop niet bij.

Ik vergeet er vast een paar.
Maar de strekking van het verhaal is; het continue delen van je kinderen staat zo ver van mij af... ik kan er echt met de beste wil van de wereld niets bij voorstellen dat ik dit zoals bovenstaande zou doen.
Walgelijk is het

[ Bericht 0% gewijzigd door Weerikier op 17-09-2025 08:59:34 (Type fout) ]
pi_218791757
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 08:19 schreef Weerikier het volgende:
Van alle dames die hier besproken worden kan ik gewoon niet kiezen welke ik het meest walgelijk vind..

Soms denk AM is echt het top punt, met kinderen in bad en bed 24/7 en van die vieze teasers delen om je achterlijke boekje te promoten. Ik stel me dan voor hoeveel uur zij per dag die telefoon in d'r klauwtjes heeft. Compleet gestoord!
Dan verbaasd Debbie mij weer met haar "letterlijk " slapen tot 14:30 serieus welke volwassen persoon slaapt 18 uur per dag?!
Dan die minibelle, wat een totaal idioot is dat dan?! Niemand is daar hoogbegaafd, ook die oudste niet. En zij al helemaal niet. Een kronkel in d'r kop heeft ze wel.
Sanneke, denkt zij serieus aan een 2e kind? Pfff , mag ik het ff afraden?! Ik vind het zielig, wat een ongelukkige meid is dat dan.
Judith, jeetje ... dan heb je een dodelijke ziekte en dan besteed je zoveel tijd aan instagram, ik kan er echt met m'n kop niet bij.

Maar de strekking van het verhaal is; het continue delen van je kinderen staat zo ver van mij af... ik kan er echt met beste wil van de wereld niets bij voorstellen dat ik dit zoals bovenstaande zou doen.
Walgelijk is het
Wat deze dames vrijwel allemaal gemeen hebben is weinig sociale contacten. Ze zoeken een manier om dingen te delen, die 'normale' mensen met vrienden en familie delen.
Het is een schreeuw om aandacht in mijn ogen.

MB heeft natuurlijk heel veel sociale contacten en iedere week is er weer een nieuwe bestie bij, heb bij haar vooral het gevoel dat ze zichzelf wil bewijzen.

Sanneke een 2e kind, leuk hoor als ze allebei ziek zijn en om beurten aan je bed staan 's nachts, maar dan mag Dion eruit zodat zij de volgende dag kan gaan liggen klagen op de bank.
pi_218791788
Dbm begon gisteren meteen over virussen omdat flip buikpijn had. Maar savonds had ze het erover dat hij zo angstig was. Zou hij niet heel vaak spanningsbuikpijn hebben?
En dat zij dat allemaal onder zijn aandoening schaart.
pi_218791800
Oh ja, die Michelle Bollen en d'r hele entourage vergeet ik!
Misschien nog wel het zieligst van allemaal... veel te jong getrouwd, veel te jong 4 kindjes gemaakt. Huwelijk was al jaren niets meer, voor de geiligheid er een andere vrouw bij gehaald, verassing; dat werkt ook niet!
Nu 7 kinderen de dupe en madam gaat gewoon door met exposen van haar kinderen op insta.
Hoe leg je zoiets in godsnaam uit aan 7 kinderen onder de 10? Hoe dan? Het staat zo ontzettend ver van mij af dat het mij dan ook weer mateloos fascineert.

[ Bericht 1% gewijzigd door Weerikier op 17-09-2025 08:51:15 (Type fout) ]
pi_218791811
Sanneke heeft er denk ik echt geen beeld bij dat een baby (in ieder geval haar baby) de makkelijkste (voor luie ouders) fase is. (Huilbaby's daar gelaten maar die heeft zij niet) Zij heeft voor haar luiheid "geluk" dat Mijan geen ondernemend kind is. Bedoel van de week zat hij onbeheerd op het grote bed en bleef braaf zitten.. sorry maar wel kind doet dat van die leeftijd? Maar ja als je nooit op de grond speelt (van wat zij laat zien) krijg je ook niet de kans het tijgeren en kruipen te leren. Een gezonde peuter kun je echt niet de hele dag in dat kleine huisje (zonder bewegingsruimte door de zooi) houden. Dan is het ineens een "lastig" kind, Nee een kind moet kunnen ontdekken en ontwikkelen🤯
pi_218791817
quote:
Angsten bij een kind vind ik wel zielig , denk alleen dat hoe Dbm hem benaderd het er niet beter op wordt.
Het kind kan er niks aan doen, mama heeft zelf angsten en spreekt deze te veel uit naar mijn mening.
pi_218791843
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 08:45 schreef Post-its het volgende:
Dbm begon gisteren meteen over virussen omdat flip buikpijn had. Maar savonds had ze het erover dat hij zo angstig was. Zou hij niet heel vaak spanningsbuikpijn hebben?
En dat zij dat allemaal onder zijn aandoening schaart.
Ik denk idd dat dat meer de oorzaak is dan een virus.
Maar goed dan kom je bij het punt hoe hij aan die angsten komt.
En ik denk dat Dbm heel goed weet dat zij daar invloed op heeft, maar dat wil ze niet horen
pi_218791856
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 08:48 schreef Weerikier het volgende:
Misschien nog wel het zieligst van allemaal... veel te jong getrouwd, veel te jong 4 kindjes gemaakt. Huwelijk was al jaren niets meer, voor de geiligheid er een andere vrouw bij gehaald, verassing; dat werkt ook niet!
Nu 7 kinderen de dupe en madam gaat gewoon door met exposen van haar kinderen op insta.
Hoe leg je zoiets in godsnaam uit aan 7 kinderen onder de 10? Hoe dan? Het staat zo ontzettend ver van mij af dat het mij dan ook weer mateloos fascineert.

Maar dat is het ook,
Ik verbaas me iedere dag weer over al die flu flus hier.
En toch kijk ik steeds( tijd teveel)
Dan denk ik; hoe dan???
Hetbis eigenlijk gewoon vermaak waar je naar kijkt.
GTST is er niks bij
pi_218791889
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 08:50 schreef Lampje88 het volgende:
Sanneke heeft er denk ik echt geen beeld bij dat een baby (in ieder geval haar baby) de makkelijkste (voor luie ouders) fase is. (Huilbaby's daar gelaten maar die heeft zij niet) Zij heeft voor haar luiheid "geluk" dat Mijan geen ondernemend kind is. Bedoel van de week zat hij onbeheerd op het grote bed en bleef braaf zitten.. sorry maar wel kind doet dat van die leeftijd? Maar ja als je nooit op de grond speelt (van wat zij laat zien) krijg je ook niet de kans het tijgeren en kruipen te leren. Een gezonde peuter kun je echt niet de hele dag in dat kleine huisje (zonder bewegingsruimte door de zooi) houden. Dan is het ineens een "lastig" kind, Nee een kind moet kunnen ontdekken en ontwikkelen🤯
Ik herkende ook helemaal niets in dat beeld. Mijn jongens kon ik toen echt niet veilig op bed zetten hoor.
Ik blijf het daar zo jammer vinden dat zij niet meer gebruik maakt van het feit dat ze altijd vrij is. Ga er lekker op uit met je kindje.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218791921
Volgt iemand hier Florine Hofstee (Gooische meisjes)?
Hoeveel kleding en accessoires kun je nodig hebben in een mensenleven?
Gisteren heeft ze in de ochtend gewinkeld bij Zara, in de middag had ze een joggingpak van een samenwerking van Etos en ‘s avonds een kledingmerkje met kleding (en er dan bij benoemen dat ze het shirt ook in een andere kleur heeft) en nieuwe armband. Oh, en nog een story tussendoor van kleding die opgestuurd was.
En dit is echt geen uitzonderlijke dag.

Ik kan hier echt met mijn verstand niet bij. Wat een overconsumptie ;(
pi_218791941
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 09:05 schreef LeSage het volgende:
Gisteren heeft ze in de ochtend gewinkeld bij Zara, in de middag had ze een joggingpak van een samenwerking van Etos en ‘s avonds een kledingmerkje met kleding (en er dan bij benoemen dat ze het shirt ook in een andere kleur heeft) en nieuwe armband. Oh, en nog een story tussendoor van kleding die opgestuurd was.

Dit ja. Maar dat gevoel heb ik bij wel meer flu's. Toe maar nog meer zooi, nog meer kleding, nog meer vakanties enz enz.
:)
pi_218791953
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 09:09 schreef mignonne het volgende:

[..]
Dit ja. Maar dat gevoel heb ik bij wel meer flu's. Toe maar nog meer zooi, nog meer kleding, nog meer vakanties enz enz.
Wat dacht je van stofzuigers 🤣 sommige hebben er echt 3 of 4 en dan komt er ook nog een robot bij
  Moderator woensdag 17 september 2025 @ 09:15:37 #28
382129 crew  Donna
pi_218791976
quote:

Florine heeft dat echt mega erg. Is in de serie ook altijd zo duidelijk. Ze draagt alles ook maar 1x geloof ik.
  Moderator woensdag 17 september 2025 @ 09:17:23 #29
382129 crew  Donna
pi_218791986
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 09:11 schreef Lampje88 het volgende:

[..]
Wat dacht je van stofzuigers 🤣 sommige hebben er echt 3 of 4 en dan komt er ook nog een robot bij
Hahaha. Nu komt Achaté weer om de hoek met nog een nieuwe!
pi_218792005
quote:

Ik kan haar niet aan. Zo overdreven. Hier zeggen we dan: stront, wie heeft je gescheten.

Overconsumptie is waar fluflu’s van leven. In mijn omgeving ken ik echt niemand die zoveel spullen koopt als de fluflu’s die hier besproken worden. En meuk al helemaal niet.
pi_218792019
quote:

Ja deze omschrijving is precies wat het is. Ik vind het fascinerend en tragisch tegelijk.
Alles wat zij op beeld deelt is nep. Zelfs toen ze dus in een hele pijnlijke situatie zat en ze uit elkaar waren maar nog onder 1 dak woonde, doet ze op beeld alsof alles perfect is. Om vervolgens maanden later terug te gooien dat ze in een rot periode zat? Wat is dit voor een toneelspel.

Voor haar kinderen heel schadelijk. Opgroeien bij een labiele moeder. Gelukkig dat hun familie hun vangnet is en blijft. Van de bff’s hoeft ze het niet te hebben. De vriendschappen zijn net zo fake als haar eeuwige glimlach.

Toen ze nog helemaal aan het begin van haar influence leven stond, toen deelde ze wel eens dat ze geen vriendinnen en geen sociaal leven had. Wendy was haar vriendin, die was 20 jaar ouder.
pi_218792036
quote:

[..]
Dekens en matrassen, die lijken ze ook nooit genoeg te hebben _O-
pi_218792044
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 09:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik kan haar niet aan. Zo overdreven. Hier zeggen we dan: stront, wie heeft je gescheten.

Overconsumptie is waar fluflu’s van leven. In mijn omgeving ken ik echt niemand die zoveel spullen koopt als de fluflu’s die hier besproken worden. En meuk al helemaal niet.
Ik ken gelukkig ook niemand die zo is. Misschien scheelt het dat als je het van je eigen centen moet kopen je wel een keer extra nadenkt.
Zo zonde om dat in kleding te stoppen die je maar 1 keertje aandoet ;(
pi_218792090
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 09:24 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]
Ja deze omschrijving is precies wat het is. Ik vind het fascinerend en tragisch tegelijk.
Alles wat zij op beeld deelt is nep. Zelfs toen ze dus in een hele pijnlijke situatie zat en ze uit elkaar waren maar nog onder 1 dak woonde, doet ze op beeld alsof alles perfect is. Om vervolgens maanden later terug te gooien dat ze in een rot periode zat? Wat is dit voor een toneelspel.

Voor haar kinderen heel schadelijk. Opgroeien bij een labiele moeder. Gelukkig dat hun familie hun vangnet is en blijft. Van de bff’s hoeft ze het niet te hebben. De vriendschappen zijn net zo fake als haar eeuwige glimlach.

Toen ze nog helemaal aan het begin van haar influence leven stond, toen deelde ze wel eens dat ze geen vriendinnen en geen sociaal leven had. Wendy was haar vriendin, die was 20 jaar ouder.
Ja, in die begin tijd van bijzonderkleinwonder en het echt een normale, lieve moeder en vrouw was. Wil niet zeggen dat het negatief is als iemand veranderd, want dat hoort ook bij ouder worden. Maar Instagram en de centen heeft haar totaal een ander mens gemaakt. Als Koen op die eerste vrouw (meisje nog destijds) is gevallen, snap ik een breuk ergens ook nog wel.

Voor de kindjes is het triest. Niet dat ouders uit elkaar gaan, want dat gebeurd. Maar dat ze elke dag op internet staan voor 200k mensen. Ze het maar te doen hebben met het leven wat mama wil. Met de mensen die mama over de vloer laat komen, elke keer weer anderen. Waar is de rust. Waar zijn de momentjes ALLEEN met de kinderen. Ga lekker met ze naar de dierentuin of speeltuin zonder BFF team of ouders. Dan ben je pas echt #singlemom #themom #momoffour
pi_218792107
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 09:15 schreef Donna het volgende:

[..]
Florine heeft dat echt mega erg. Is in de serie ook altijd zo duidelijk. Ze draagt alles ook maar 1x geloof ik.
En er altijd maar om lachen dat ze 'koop ziek' is. Als haar vent er wat van zegt lacht ze ook maar wat. Of; 'heb ik van mijn moeder, die heeft ook zoooo veel kleding'. Best triest eigenlijk dat je jezelf zo moet bewijzen.
Die tijd dat ze aan het shoppen is kan ze beter besteden met Spaans leren. Wel op een Spaans eiland wonen maar de taal nog niks kunnen spreken.
pi_218792227
Bij DBM, ik denk dat Flip/ Flap ook doorkrijgt dat als hij zegt dat hij buikpijn heeft hij wordt opgehaald van school. Buikpijn is lastig te controleren.

Bij Milou, als je de reel ziet staan op de startpagina. Het is niet de meest charmante foto die je kan hebben. En iedereen op school ziet dit. Ook de collega's van dr man.
Ze maakt dezelfde reels na als Carmen van Weersel. Die doet ook veel na
pi_218792362
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 09:44 schreef Nieuwnestje het volgende:

[..]
En er altijd maar om lachen dat ze 'koop ziek' is. Als haar vent er wat van zegt lacht ze ook maar wat. Of; 'heb ik van mijn moeder, die heeft ook zoooo veel kleding'. Best triest eigenlijk dat je jezelf zo moet bewijzen.
Die tijd dat ze aan het shoppen is kan ze beter besteden met Spaans leren. Wel op een Spaans eiland wonen maar de taal nog niks kunnen spreken.
Ik vind dat vooral heel triest. Blijkbaar mis je dan iets in je leven en dat probeer je dan op te vullen met kopen. En inderdaad, de taal niet spreken van het land waar je vrijwillig naartoe bent verhuisd vind ik kwalijk.
pi_218792402
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 09:24 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]

Helemaal eens met dit.
pi_218792428
DBM; Flip is kennelijk bij oma want ze moest sporten. Als hij echt zo ziek is, dan zadel je oma er niet mee op lijkt me. Soms kun je niet anders (ivm werk oid), maar om zelf te gaan sporten, dan kun je ook vanavond gaan als je man thuis is.
pi_218792438
Geertsen

S&S hebben de vaatwasser ingeruimd en niet helemaal naar de wens van hun moeder. Een aantal kommen staat vol water. Met een klap gaat de vaatwasser weer dicht en dan hebben de meiden 'morgenochtend een klusje, doei'. Dat gaat met een venijnigheid van heb ik jou daar. Ik snap dat niet.

Dat hoef je toch op deze manier niet aan je volgers te laten zien? Je kunt dat toch gewoon de volgende ochtend aan de meiden zelf laten zien en ze laten bedenken hoe ze dat de volgende keer kunnen voorkomen (want dat is opvoeding). En dat dus zónder dat je ze venijnig voor gek zet voor duizenden mensen. Bah, ik zal dit soort dingen nooit snappen. En dat kan ze met een slachtofferig boek ook niet goedpraten wat mij betreft.
pi_218792497
Sanneke

Ik wil een nieuwe regenjas
Ik wil een nieuw boek
Ik wil lunchen met sushi

En Dion lekker werken voor die zooi en dan snachts ook nog opstaan voor dat kindje zodat prinsesje kan blijven liggen.

Wat komt ze lekker sympatiek over hè, de meid
pi_218792498
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 10:36 schreef Shuri het volgende:
Geertsen

S&S hebben de vaatwasser ingeruimd en niet helemaal naar de wens van hun moeder. Een aantal kommen staat vol water. Met een klap gaat de vaatwasser weer dicht en dan hebben de meiden 'morgenochtend een klusje, doei'. Dat gaat met een venijnigheid van heb ik jou daar. Ik snap dat niet.

Dat hoef je toch op deze manier niet aan je volgers te laten zien? Je kunt dat toch gewoon de volgende ochtend aan de meiden zelf laten zien en ze laten bedenken hoe ze dat de volgende keer kunnen voorkomen (want dat is opvoeding). En dat dus zónder dat je ze venijnig voor gek zet voor duizenden mensen. Bah, ik zal dit soort dingen nooit snappen. En dat kan ze met een slachtofferig boek ook niet goedpraten wat mij betreft.
Wat stom, alsof dat ook het einde van de wereld is, beetje water in die kommetjes. Hier flipt er ook wel eens een beker, nou dan gaat ie nog een keer erin of ik was t ff af. Poeh poeh.

AM doet niet aan opvoeden, AM doet aan ongepaste grapjes, zanikken en zoek het zelf maar uit.
pi_218792508
quote:
Geertsen

Gelukkig is er nog geen storie te zien hoe ze ze toespreekt hierover.
pi_218792518
quote:

[..]
Oh dit vind ik dus echt een enorme luxe die ik mezelf gun. Elke verdieping een eigen robot stofzuiger die dagelijks zijn ronde doet. Ik vind dat van een ander kaliber dan kleding slechts eenmaal dragen.
pi_218792546
Rijneker heeft moeite met haar gewicht, beweert in een calorietekort te zitten en 8000stappen per dag te zetten. Maar ook heel erg van lekker eten te houden en in het weekend vaak buiten de deur te eten.

Ik vraag me bij haar dus echt af of t niet t zelfde is als bij DBM, denken dat je weinig in je giechel steekt maar ondertussen...
pi_218792556
Ik wil hier nu trouwens even de aandacht voor een echt serieus ernstige zaak.

Ik heb vannacht gedroomd over HVK. Ze was mijn achterbuurvrouw… en weer hoogzwanger!!!!

Moest toen ik eenmaal wakker werd eerst een kwartier bijkomen van het feit dat ik over haar gedroomd had 😫😣🤯
pi_218792569
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 10:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Rijneker heeft moeite met haar gewicht, beweert in een calorietekort te zitten en 8000stappen per dag te zetten. Maar ook heel erg van lekker eten te houden en in het weekend vaak buiten de deur te eten.

Ik vraag me bij haar dus echt af of t niet t zelfde is als bij DBM, denken dat je weinig in je giechel steekt maar ondertussen...
Je kan wel bijv 5 dagen net in een calorie tekort eten, maar als je, je dan het hele weekend volpropt en ruim over je calorie behoefte heen zit dan val je onder de streep natuurlijk niks af…
pi_218792571
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 10:50 schreef Sushirijst het volgende:

Ik heb vannacht gedroomd over HVK. Ze was mijn achterbuurvrouw… en weer hoogzwanger!!!!

Moest toen ik eenmaal wakker werd eerst een kwartier bijkomen van het feit dat ik over haar gedroomd had 😫😣🤯
😂😂😂 vandaag een dagje op karakter? Heb je jezelf ziek gemeld?
pi_218792577
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 10:51 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Je kan wel bijv 5 dagen net in een calorie tekort eten, maar als je je dan het hele weekend volpropt en ruim over je calorie behoefte heen zit dan valt je onder de streep natuurlijk niks af…
Mee precies, maar dat inzicht hebben de meeste niet 🙈
  Moderator woensdag 17 september 2025 @ 10:53:12 #50
382129 crew  Donna
pi_218792585
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 10:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Mee precies, maar dat inzicht hebben de meeste niet 🙈
Inderdaad. En de sausjes en boters etc.etc.
pi_218792586
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 10:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
😂😂😂 vandaag een dagje op karakter? Heb je jezelf ziek gemeld?
Gelukkig ben ik dan weer een lotgenoot van Debbie, afgekeurd en kan ik LETTERLIJK tot half 3 slapen. 🥰
pi_218792611
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 10:43 schreef Weerikier het volgende:
Sanneke

Ik wil een nieuw boek
Ik wil lunchen met sushi

En Dion lekker werken voor die zooi en dan snachts ook nog opstaan voor dat kindje zodat prinsesje kan blijven liggen.

Ik vraag me af wat ze wil met die post. Als je een beetje googelt vind je gewoon sushi tenten in Apeldoorn die open gaan om 12.00 en een regenjas alleen te koop bij MS mode? Kom van die bank af, ga naar de Bever of ANWB, of een fietsenwinkel en ze hebben regenjassen voor je, misschien zelfs de Hema wel. Of wil ze nu dat MS haar een jas gaat geven en iemand sushi komt bezorgen op het park. Hoeft ze in ieder geval niet van de bank af.
pi_218792735
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 10:45 schreef papierentas het volgende:

[..]
Gelukkig is er nog geen storie te zien hoe ze ze toespreekt hierover.
breng haar maar niet op ideeën voor de volgende keer....
pi_218792780
quote:
Geertsen

En dan magister niet nodig vinden en je kinderen vertrouwen geven.
Maar ik vind dit filmpje een soort magister over je kinderen voor volgers!
pi_218792819
Ik begrijp sowieso niet waarom "vertrouwen" gelijk staat aan "zoek het maar allemaal uit " bij AM. Ik vind dat dat niks met elkaar te maken heeft.

En nee je hoeft niet met slingers aan de deur te staan als je een goed cijfer ziet staan in magister of met een boze blik bij een onvoldoende maar wat is er in hemelsnaam erg aan om betrokken te zijn en een oogje in het zeil te houden?
pi_218792845
AM is geen liefhebbende empatische moeder die belangstelling heeft voor haar kinderen en vooral niet teveel moeite wil doen. Over begeleiden zullen we het maar helemaal niet hebben. Ze wilde eigenlijk geen kinderen en dat is goed te merken.
pi_218792947
inmiddels heeft ze wel al 15 stories of zo vandaag alleen om aan te geven hoe ze magister niet gebruikt met allemaal volgmoekes die het ook geen zak interesseert.....de teller zal wel over de 100 gaan vandaag.
pi_218793044
fam. Jelies deelt een story van Jennie op die boot al zingend.....arme mensen op die boot hahahaha

(ja ik heb tijd teveel vandaag)
pi_218793068
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 08:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wat deze dames vrijwel allemaal gemeen hebben is weinig sociale contacten. Ze zoeken een manier om dingen te delen, die 'normale' mensen met vrienden en familie delen.

Het is een schreeuw om aandacht in mijn ogen.

....
Dit vond ik zo tekenend gisteren bij deviervankim en miniliefde. Ze hadden 1 of andere bijeenkomst van hun agency. Was een dag (volgens mij geen volledige dag, als ik de beelden zo zag, maar pin me daar niet op vast) en na afloop kwamen ze thuis en hadden ze allebei de "sociale batterij he-le-maal leeg."

Een dagje kletsen, varen, lunchen en daarna moe en de sociale batterij leeg. Dit doen hordes mensen met een echte baan de gehele dag? Die werken er nog 'echt' bij, hebben heel de dag collega's (en soms ook nog cliënten/patiënten/kinderen/whatever) om zich heen en met een beetje pech kun je in de avonduren weer terug voor een vergadering, een bijscholing of wat dan ook. Die dagen, en dan zo eind van de week, ja dan is mijn sociale batterij ook wel leeg. Maar kom op hee, 1 dag je "collega's" en je "werkgever" gezien. Poe poe!
pi_218793118
Ok, Flip is alweer niet naar school maar bij Beppe, en DBM is weer even de spiertjes kietelen 🤢 volgens mij is Beppe dan de moeder van haar man, want haar eigen moeder wordt geopereerd aan 'een cyste op een zenuw ofzo', zegt ze op Threads.
  woensdag 17 september 2025 @ 11:47:13 #61
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_218793175
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 11:16 schreef poohenzo het volgende:
Ik begrijp sowieso niet waarom "vertrouwen" gelijk staat aan "zoek het maar allemaal uit " bij AM. Ik vind dat dat niks met elkaar te maken heeft.

En nee je hoeft niet met slingers aan de deur te staan als je een goed cijfer ziet staan in magister of met een boze blik bij een onvoldoende maar wat is er in hemelsnaam erg aan om betrokken te zijn en een oogje in het zeil te houden?
inzk AM

Bij ons op de middelbare school organiseren ze thema-avonden en daar gaan wij heen. 2 jaar terug over het puberbrein. En tot je 25e/26e is die prefrontale cortex nog niet goed ontwikkelt. Kunnen pubers/jongvolwassenen/kinderen hoe je het noemen wilt nog geen goede beslissingen maken. Ze overzien de gevolgen niet. Ze hebben nog geen gevoel van planning en orde in je leven brengen.
Dat leer je ook niet door het vertrouwen te krijgen van je moeder dat het wel goed komt. Dat leer je door begeleiding van je ouders in je leven. En uiteraard moet je niet altijd standje neushoorn zijn (zoals Kluun ze benoemt), maar altijd een struisvogel is ook slecht. Dus een beetje aandacht, begrip en begeleiding zorgt voor een betere verstandhouding met je kind en een kind wat net iets beter terecht komt en wellicht (geen zekerheidje) een iets leukere pubertijd heeft..

Maar ja.... dan moet je wel naar zo'n thema-avond. En daar heeft mevrouw geen tijd voor. Of het boek van Kluun lezen (heeft ze gedaan, maar er is verschil tussen lezen en reflecteren versus doorbladeren voor je samenwerking met Kluun en/of Storytel).
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_218793194
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 11:38 schreef Jannetje91 het volgende:

[..]
Dit vond ik zo tekenend gisteren bij deviervankim en miniliefde. Ze hadden 1 of andere bijeenkomst van hun agency. Was een dag (volgens mij geen volledige dag, als ik de beelden zo zag, maar pin me daar niet op vast) en na afloop kwamen ze thuis en hadden ze allebei de "sociale batterij he-le-maal leeg."

Een dagje kletsen, varen, lunchen en daarna moe en de sociale batterij leeg. Dit doen hordes mensen met een echte baan de gehele dag? Die werken er nog 'echt' bij, hebben heel de dag collega's (en soms ook nog cliënten/patiënten/kinderen/whatever) om zich heen en met een beetje pech kun je in de avonduren weer terug voor een vergadering, een bijscholing of wat dan ook. Die dagen, en dan zo eind van de week, ja dan is mijn sociale batterij ook wel leeg. Maar kom op hee, 1 dag je "collega's" en je "werkgever" gezien. Poe poe!
Ik zou ook moe worden van een hele dag met influencers
pi_218793217
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 10:43 schreef Weerikier het volgende:
Sanneke

Ik wil een nieuw boek
Ik wil lunchen met sushi

Ik wil kaas
pi_218793237
quote:

[..]

En dan te bedenken dat Kim wel gewoon vriendinnen heeft.
Ik zou wel ook wel moe zijn na een dag (deel) gezwets met influencers.
pi_218793243
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 11:53 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Ik wil kaas
En ze ligt weer op de bank, wat was ze toe aan vakantie he die meid.
  Moderator woensdag 17 september 2025 @ 11:58:55 #66
382129 crew  Donna
pi_218793253
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 11:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En ze ligt weer op de bank, wat was ze toe aan vakantie he die meid.
Ja maar het waait.
pi_218793289
Dbm op treads. Ze heeft een opgezette klier, ze denkt gelijk aan een schildklier ontsteking dus ze gaat arts bellen🫣 ze zegt verder zelf ook nergens last van te hebben. Waarom ga je dan bellen?
pi_218793328
AM

Leuk, haar jaarlijkse magister geneuzel. 🙄
Blijf het bijzonder vinden hoe extreem haar gedrag kennelijk was bij Jim (dagelijks alles checken, spullen afpakken, geen vrienden meer mogen zien en daardoor uiteindelijk kind van school gejaagd).

En dan ziet ze dat dit (extreme) gedrag niet werkt bij één kind en besluit ze om het andere uiterste te gaan doen door alles volledig los te laten en zich helemaal nergens meer mee te bemoeien?

Dat toont toch vooral hoe enorm zwart-wit zij denkt… een genuanceerde middenweg, of per kind bekijken wat het kind nodig heeft, dat lijkt ze niet eens te kunnen bedenken. Aparte vrouw
pi_218793335
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 12:03 schreef Lampje88 het volgende:
Dbm op treads. Ze heeft een opgezette klier, ze denkt gelijk aan een schildklier ontsteking dus ze gaat arts bellen🫣 ze zegt verder zelf ook nergens last van te hebben. Waarom ga je dan bellen?
Aandacht
pi_218793340
Deviervankim vindt er iets van dat iedereen een loopband heeft. Nou Kim, dat vind ik ook van menstruatieondergoed, correctie ondergoed, wasbare dekbedden etc.

Loopband bij Kim in 3,2,1…
pi_218793367
BIj DBM zit er weer een rondje HAP aan te komen denk. Het is alweer de hoogste tijd.
pi_218793375
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 11:16 schreef poohenzo het volgende:

Dit. Er zit een scala van mogelijkheden tussen ze alles zelf uit te laten zoeken vanaf dag 2 op de middelbare en elke avond in magister checken of ze hun huiswerk wel gemaakt hebben.
Betrokkenheid de school van je puber vind ik essentieel. En dat kan ook zonder je kind van school te jagen.
pi_218793398
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 12:03 schreef Lampje88 het volgende:
Opgezette klieren kunnen al door een simpel verkoudheidsvirus veroorzaakt worden. Als dat hier thuis de drempel over komt dan ben ik net Frankenstein met aan beide kanten opgezette klieren.
pi_218793413
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 12:15 schreef Harper het volgende:

[..]
Dit. Er zit een scala van mogelijkheden tussen ze alles zelf uit te laten zoeken vanaf dag 2 op de middelbare en elke avond in magister checken of ze hun huiswerk wel gemaakt hebben.
Betrokkenheid de school van je puber vind ik essentieel. En dat kan ook zonder je kind van school te jagen.
Klopt ik kijk vanaf de zijlijn mee. Geef af en toe tips: heb je dat ene berichtje gezien over die opdracht? Verder controleer ik niets en wij zijn er als het nodig is.
pi_218793424
quote:

[..]

Het punt is dat ze gewoon helemaal niets gewend zijn. Ze zitten hele dagen alleen maar vanuit huis content te maken zonder al teveel onder de mensen te komen. Dan raak je al snel overprikkeld als je iets buiten de deur doet.
pi_218793466
Demammavan: vooropgesteld, mijn kinderen hebben geen Magister, maar een ander programma, maar daar daar staat niets in over gedrag van je kind in de klas. Je kunt als ouder ook niet inzien of een kind te laat is, afwezig was of geen huiswerk heeft gemaakt.
Als er wat aan de hand is (ik heb ervaring), dan word ik door de mentor of door de afdelingsleider gebeld. Ik ken Magister niet, maar ik kan mij niet voorstellen dat dat soort dingen wel in Magister staan. Twee keer per jaar krijgen de leerlingen feedback van de docenten, maar dat kun je als ouder alleen zien als je kind dit met je wilt delen. Mijn kinderen doen dat meestal niet, wat ook prima is.

Ik snap dus niet zoveel van het verhaal van Annemarie en vraag mij af of ze niet gewoon wat roeptoetert.

En Jim van school jagen. Dat vind ik nogal een uitspraak, ik denk dat er wel meer oorzaken zijn geweest. Zo zwartwit is het zelden. En waar was Maarten toen?

Dat Annemarie door kan schieten in wat zij denkt dat goed is, dat geloof ik wel meteen.
pi_218793496
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 08:19 schreef Weerikier het volgende:

Soms denk ik ;AM is echt het top punt, met kinderen in bad en bed 24/7 en van die vieze teasers delen om je achterlijke boekje te promoten. Ik stel me dan voor hoeveel uur zij per dag die telefoon in d'r klauwtjes heeft. Compleet gestoord!

Maar de strekking van het verhaal is; het continue delen van je kinderen staat zo ver van mij af... ik kan er echt met de beste wil van de wereld niets bij voorstellen dat ik dit zoals bovenstaande zou doen.
Walgelijk is het
Net als Sarah Rebecca die gesprekken met een van haar dochter helemaal uittypt als een proces verbaal en online knalt. Ze schermt de kinderen af, maar dit soort gesprekken over wat hun bezighoudt is echt net zo schadelijk als je het mij vraagt. Ook zij heeft veel eigen issues (geen interpretatie, deelt ze zelf over) en dat is echt terug te zien in hoe ze met haar kinderen om gaat en hoe zwaar het leven haar valt.
Bij Milou zie je het ook, maar bij haar zit het hem denk ik vooral in heel veel onzekerheden en weinig “echte” contacten. Zo vreemd hoe al die hoofden van de fluflus werken.
pi_218793600
quote:

[..]

Ik word van teamactiviteiten of -uitjes ook 100 keer meer moe dan van een dag gewoon werken (ik heb een specialistische functie in de zorg en meewerkend teamleider, het is geen heel lullige baantje ;) )
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_218793684
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 12:47 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik word van teamactiviteiten of -uitjes ook 100 keer meer moe dan van een dag gewoon werken (ik heb een specialistische functie in de zorg en meewerkend teamleider, het is geen heel lullige baantje ;) )
Hier net zo. Soms heb ik het idee dat uren small talk dat met mij doet.
pi_218793719
Ik vind team- en bedrijfsuitjes leuk, maar omdat het vaak (deels) na werktijd is worden het dan lange dagen. En ja daarna is mijn Duracell ook wel leeg. Terwijl ik er ergens vaak juist ook wel weer positieve energie voor terugkrijg.
pi_218793817
quote:

[..]

Die mini liefde werkt full time buiten Instagram om..
Heeft er ook nog een opleiding bij.

Op een vreemde plek zijn met veeemde mensen kan zeker zorgen voor een lege batterij
pi_218793887
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 13:17 schreef Lovemykidsz het volgende:

[..]
Die mini liefde werkt full time buiten Instagram om..
Heeft er ook nog een opleiding bij.

Op een vreemde plek zijn met veeemde mensen kan zeker zorgen voor een lege batterij
Niet fulltime, maar wel een normale baan inderdaad en een opleiding. Vind haar nog wel een uitzondering op de fluflu regel.

Maar kom op zeg, ze hebben even gevaren en gekletst met elkaar. Geen samenwerkings activiteiten of leer casussen oid die je na een lange werkdag nog eruit hoeft te persen 's avonds. Ik snap dat het vermoeiender kan zijn maar he-le-maal leeg vind ik zo overdreven.

En deviervankim over die loopband.. gelukkig zie je niemand in creamy shapewear. Of in menstruatie ondergoed. Zo hypocriet vind ik haar altijd 😅
pi_218793915
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 13:30 schreef Jannetje91 het volgende:

[..]
Niet fulltime, maar wel een normale baan inderdaad en een opleiding. Vind haar nog wel een uitzondering op de fluflu regel.

Maar kom op zeg, ze hebben even gevaren en gekletst met elkaar. Geen samenwerkings activiteiten of leer casussen oid die je na een lange werkdag nog eruit hoeft te persen 's avonds. Ik snap dat het vermoeiender kan zijn maar he-le-maal leeg vind ik zo overdreven.

En deviervankim over die loopband.. gelukkig zie je niemand in creamy shapewear. Of in menstruatie ondergoed. Zo hypocriet vind ik haar altijd 😅
😂😂
Creamy? Wat is dat? Nog nooit voorbij zien komen!
pi_218793931
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 13:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
😂😂
Creamy? Wat is dat? Nog nooit voorbij zien komen!
Vraag ff een linkje!
pi_218793965
quote:

[..]

Ik vond vooral de combi van Erin, Kim en Janine bzzonder apart. Ik snap dat het een infu uitje was maar toch met elkaar socializen deze drie.
En Kim heeft natuurlijk nog een heel goed lopend ‘schoonmaakbedrijf’. Ik vind haar wel een werkpaard eigenlijk. Ze mag alleen stoppen met die dagelijkse outfit showen.
pi_218793984
quote:

[..]

Hier komt de ware aard van Kim weer naar boven. Afgeven op iets wat ze zelf net zo goed doet.
pi_218793998
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 13:41 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik vond vooral de combi van Erin, Kim en Janine bzzonder apart. Ik snap dat het een infu uitje was maar toch met elkaar socializen deze drie.
En Kim heeft natuurlijk nog een heel goed lopend ‘schoonmaakbedrijf’. Ik vind haar wel een werkpaard eigenlijk. Ze mag alleen stoppen met die dagelijkse outfit showen.
Idd een bzzondere combinatie 😅.
Lieke was er ook nog bij, dus ze waren met 4. Kim&Lieke gaan wel meer met elkaar om, zijn ook wel eens samen op gratis weekend weg geweest.
Erin vind ik leuk, ik vind haar ook heel herkenbaar vanwege wat 'problematiek' van hun oudste zoon.
Ze komt nu heel vaak voorbij met die moov reclame die dan door een ander ingesproken is 😅
pi_218794025
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 12:29 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: vooropgesteld, mijn kinderen hebben geen Magister, maar een ander programma, maar daar daar staat niets in over gedrag van je kind in de klas. Je kunt als ouder ook niet inzien of een kind te laat is, afwezig was of geen huiswerk heeft gemaakt.
Als er wat aan de hand is (ik heb ervaring), dan word ik door de mentor of door de afdelingsleider gebeld. Ik ken Magister niet, maar ik kan mij niet voorstellen dat dat soort dingen wel in Magister staan. Twee keer per jaar krijgen de leerlingen feedback van de docenten, maar dat kun je als ouder alleen zien als je kind dit met je wilt delen. Mijn kinderen doen dat meestal niet, wat ook prima is.

Ik snap dus niet zoveel van het verhaal van Annemarie en vraag mij af of ze niet gewoon wat roeptoetert.

En Jim van school jagen. Dat vind ik nogal een uitspraak, ik denk dat er wel meer oorzaken zijn geweest. Zo zwartwit is het zelden. En waar was Maarten toen?

Dat Annemarie door kan schieten in wat zij denkt dat goed is, dat geloof ik wel meteen.
Mijn zoon heeft Somtoday en die heeft wel een plek waar komt te staan als je kind te laat is, geen boeken bij zich heeft of zijn huiswerk niet heeft gemaakt (als dit door de leerkracht gecontroleerd word).
Ik heb alleen zo'n brave jongen haha in huis die nu in de 2e zit en nog nooit een melding heeft gehad.
Ik
pi_218794066
quote:

[..]

Fijn dat jij dat niet zo ervaart. Er zijn genoeg mensen die daar dus wel bekaf van terugkomen. Heb jij toch geen last van?
pi_218794089
Er waren meer fluflus ik zag ook bij Roseklerezooi dat ze er was.
Maar die heeft nergens die dames in getagd, grappig dus het zijn net mensen. De één klikt wel met je de ander niet en dus tag je de ene wel en de ander niet?

Ik vind zowel Kim als Erin beide hard werkende vrouwen. Erin werkt én studeert en nog kids met nodige extra aandacht.

Carmenvanweersel werd hier genoemd. Ik vind haar account leuk zolang ze gewoon de dagelijkse dingetjes deelt in stories. Maar die filmpjes. My o my. Het is zooo niet grappig, zo nep en vaak gekopieerd. Vind er echt niks leuks aan. Gelukkig deelt ze ook normale stories tussendoor.
pi_218794111
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 10:50 schreef Sushirijst het volgende:

Gelukkig heb je niet over haar en haar werk gedroomd 🫣
pi_218794146
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 13:51 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Mijn zoon heeft Somtoday en die heeft wel een plek waar komt te staan als je kind te laat is, geen boeken bij zich heeft of zijn huiswerk niet heeft gemaakt (als dit door de leerkracht gecontroleerd word).
Ik heb alleen zo'n brave jongen haha in huis die nu in de 2e zit en nog nooit een melding heeft gehad.
Ik
Klopt, school kan dat uitzetten. Volgens mij doen veel scholen dat tegenwoordig.
pi_218794148
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 12:10 schreef JaNeeDan het volgende:
Deviervankim vindt er iets van dat iedereen een loopband heeft. Nou Kim, dat vind ik ook van menstruatieondergoed, correctie ondergoed, wasbare dekbedden etc.

Loopband bij Kim in 3,2,1…
Nou, inderdaad!
pi_218794175
Leuk voor Jay dat Debbie mee is met zijn feestje! (Maar ze heeft wel de hele ochtend liggen stinken in bed)
pi_218794217
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 13:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Fijn dat jij dat niet zo ervaart. Er zijn genoeg mensen die daar dus wel bekaf van terugkomen. Heb jij toch geen last van?
Ik kom daar dus inderdaad bekaf van terug. Sociaal contact gaat 1 op 1 prima, in groepsverband is echt heel lastig.
pi_218794230
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 14:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
Leuk voor Jay dat Debbie mee is met zijn feestje! (Maar ze heeft wel de hele ochtend liggen stinken in bed)
Ik denk dan: zeg gewoon niks. Iedereen weet dat je de hele dag niks doet. Wat wil je nu? Een schouderklopje omdat je met het feestje mee bent gegaan? Dat is wat ouders doen.
pi_218794240
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 14:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik kom daar dus inderdaad bekaf van terug. Sociaal contact gaat 1 op 1 prima, in groepsverband is echt heel lastig.
Idem... soms zelfs al 1 op 1.. afhankelijk met wie en hoe het gaat
pi_218794276
J en V hadden een dreumes die niet lekker was. Gelukkig is ze weer opgeknapt. Want weten we wel dat een zieke dreumes i.c.m. een peuter heeeeeeel veel energie kost?
Hoeveel dagen hebben zij precies gewerkt sinds ze kinderen hebben? Hoeveel dagen stond één van hen er alleen voor met de kinderen?
Precies nul. Als die ooit weer terug moeten in een echte baan trekken ze het niet.
pi_218794283
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 14:06 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Klopt, school kan dat uitzetten. Volgens mij doen veel scholen dat tegenwoordig.
Ja maar bij ons staat het dus niet uit. Want hoor van de moeder van vriend van zoon dat bij hem vaak wel meldingen er in staan.
Vorig jaar heeft er trouwens 1 keer wat in gestaan, hij begint elke dag om 09.00 en op de dinsdag heeft hij dan mentoruur vanaf 08.30. En hij is dus 1 keer dat mentoruur vergeten. Kwam hij na 15min achter, snel naar school gefiets (paar minuten en hij is er). Maar die melding stond er dus en later kwam er bij te staan dat hij zich in 1e pauze moest melden bij de leerlingenbalie.

[ Bericht 12% gewijzigd door Noor_ op 17-09-2025 14:26:44 ]
pi_218794289
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 14:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Idem... soms zelfs al 1 op 1.. afhankelijk met wie en hoe het gaat
Dat is hier ook wel zo. Niet de persoon, wel mijn vorm van de dag.
pi_218794328
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 11:35 schreef poohenzo het volgende:
fam. Jelies deelt een story van Jennie op die boot al zingend.....arme mensen op die boot hahahaha

(ja ik heb tijd teveel vandaag)
Die Jenny denkt ( door de volgers van haar moeder) dat ze een geweldige zangeres is , sneu
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_218794359
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 14:14 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik denk dan: zeg gewoon niks. Iedereen weet dat je de hele dag niks doet. Wat wil je nu? Een schouderklopje omdat je met het feestje mee bent gegaan? Dat is wat ouders doen.
Maar dan denken mensen dat ze niet ziek is
pi_218794394
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 12:15 schreef Harper het volgende:

[..]
Dat jaarlijkse magister gezeik van haar. Dat is echt niet de reden dat Jim van school is gegaan. De lat bij de Geertsen ligt wat dat betreft erg laag. Toen er eventueel sprake van was dat 1 van de tweeling een "hoger advies" zou kunnen krijgen heeft zij dat direct de kop in gedrukt. Ze wil ze allemaal in een opleiding die ze makkelijk aan kunnen zodat zij hun handen er direct vanaf de brugklas af kunnen trekken.
Het tempo op sommige niveau's ligt hoog in de brugklas, vooral bij de leerlingen die de basisschool zonder enkele moeite doorlopen hebben. Nooit hebben leren plannen etc. En ja dan is het wel belangrijk om in het begin even goed mee te kijken met huiswerk. Maar dat is iets dat in huize Geerts nooit gestimuleerd zal worden.
pi_218794480
quote:

[..]

Zij roeptoetert altijd over andere maar ze moet eens in de spiegel kijken wat ook zij grijpt gratis zooi bij elkaar. Ik hoor haar nog roepen over influencers die menstruatie ondergoed deden promoten. ‘Wie gaat er nu in z’n blote reet op Instagram’ Nu promoot ze het zelf ook inclusief die bh’s waar ze met haar tetten showt.
pi_218794486
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 14:33 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Dat jaarlijkse magister gezeik van haar. Dat is echt niet de reden dat Jim van school is gegaan. De lat bij de Geertsen ligt wat dat betreft erg laag. Toen er eventueel sprake van was dat 1 van de tweeling een "hoger advies" zou kunnen krijgen heeft zij dat direct de kop in gedrukt. Ze wil ze allemaal in een opleiding die ze makkelijk aan kunnen zodat zij hun handen er direct vanaf de brugklas af kunnen trekken.
Het tempo op sommige niveau's ligt hoog in de brugklas, vooral bij de leerlingen die de basisschool zonder enkele moeite doorlopen hebben. Nooit hebben leren plannen etc. En ja dan is het wel belangrijk om in het begin even goed mee te kijken met huiswerk. Maar dat is iets dat in huize Geerts nooit gestimuleerd zal worden.
Die indruk heb ik ook weleens: de kinderen Geerts moeten vooral naar een schooltype dat ze makkelijk aankunnen, zodat Maarten en Annemarie hun handen vrij hebben. Nou is een passend niveau echt wel heel belangrijk, maar dan vooral vanuit het kind gezien en niet vanuit de mening van de ouders en wat praktisch voor hen is. Werkt ook de andere kant op, want een niveau wat te hoog is en met hangen en wurgen gehaald wordt is ook niet fijn.

En of een kind bij de start wat begeleiding nodig heeft, hangt echt van het kind zelf af. Het ene kind kan het zelf en leert snel van blunders, het andere kind heeft even wat tips en hulp nodig, omdat het anders verzuipt. Bij mijn oudste twee kinderen heb ik nooit wat hoeven doen, maar dat lag aan de kinderen zelf en veel minder aan onze opvoeding.
pi_218794509
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 14:02 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Gelukkig heb je niet over haar en haar werk gedroomd 🫣
Die nachtmerrie is mij bespaard gebleven 😂😂
pi_218794525
Op TT heeft Debbie een nieuwe doelgroep gevonden hoor :')
pi_218794537
quote:

Goed verwoord allemaal 👍🏼

Ik had trouwens al eerder gelezen dat het huwelijk van M en K niet goed was maar hoe weten jullie dat? Was M vroeger dat niet van de schone schijn ophouden en gewoon down to earth?
pi_218794539
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 14:48 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Zij roeptoetert altijd over andere maar ze moet eens in de spiegel kijken wat ook zij grijpt gratis zooi bij elkaar. Ik hoor haar nog roepen over influencers die menstruatie ondergoed deden promoten. ‘Wie gaat er nu in z’n blote reet op Instagram’ Nu promoot ze het zelf ook inclusief die bh’s waar ze met haar tetten showt.
Eens. Uiteindelijk heeft Kim zich ook laten verleiden om meer dan genoeg reclame te maken. Ook voor producten waar je genoeg andere flu flu’s mee ziet. Dus zo’n opmerking over die loopbanden is behoorlijk hypocriet.
pi_218794545
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 14:52 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Die nachtmerrie is mij bespaard gebleven 😂😂
😂
pi_218794560
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 14:55 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Goed verwoord allemaal 👍🏼

Ik had trouwens al eerder gelezen dat het huwelijk van M en K niet goed was maar hoe weten jullie dat? Was M vroeger dat niet van de schone schijn ophouden en gewoon down to earth?
Dit is wel eens door hun verteld of stond in een artikel. (Weet niet meer precies hoe) maar dat ze ook relatietherapie hadden.
pi_218794561
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 14:54 schreef Nieve het volgende:
🤦♀ die weet van gekkigheid niet meer wat ze aanmoet. Booktok loopt niet, LCtok ook niet dus nu maar weer dit
pi_218794609
Welke naam heeft Debbie op instagram ?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_218794625
quote:
Hardop lachen.
pi_218794686
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 11:53 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Ik wil kaas
😂😂😂
pi_218794696
Ik keek nu even bij AM maar zet ze de vaatwasser ook half leeg aan ?
En zou de tweeling nu pas op hun 12 de iets voor het eerst in de vaatwasser zetten ?
pi_218794871
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 15:12 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Ik keek nu even bij AM maar zet ze de vaatwasser ook half leeg aan ?
En zou de tweeling nu pas op hun 12 de iets voor het eerst in de vaatwasser zetten ?
Die vaatwasser moet wel 3x per dag draaien natuurlijk.
pi_218794875
quote:
Geertsen

En wat mij de laatste paar keer ook opgevallen is, is dat de afwasmachine met zo leeg is als de wasmachine als hij draait.

Belachelijk om je kinderen zo voor 90+ duizend mensen te kakken te zetten. En heb je als moeder zijnde dan uitgelegd aan je kinderen hoe ze de vaatwasser moeten vullen? Nee, ik denk dat het net als met de rest is, dat ze het zelf maar moeten uitzoeken.
pi_218794904
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 13:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Nee hoor, ik geef alleen mijn mening erover. Waar dit forum voor is, zeg maar.

En zeker fijn, zou niet willen ervaren hoe een fluflu het leven ervaart. Niemand hier denk ik.
pi_218794910
Magisterverhaal AM… typisch zoals ze tegen school aankijkt als het haar maar geen moeite kost . Alle confrontaties als onvoldoendes , te laat komen etc. Uit de weg gaan. Moet school maar oplossen. En anders gewoon niveautje lager . Maar zelf wel pochen dat ze de HEAO met zwangere buik heeft gehaald .
pi_218794962
quote:
#farmlife
Waar haalt ze het weer vandaan met haar tussenwoning met postzegeltuin.
Hopelijk stapt ze nu wel een keer onder de douche.

[ Bericht 2% gewijzigd door JaNeeDan op 17-09-2025 15:55:03 ]
pi_218794977
quote:
🤣
pi_218795056
quote:
Oooh my god waar keek ik naar? 😅😅😅🤣🤣🤣
pi_218795074
Kwam vandaag Kelly Caresse in het wild tegen. Had de neiging om dochter nog te feliciteren met haar verjaardag. Eng eigenlijk.
pi_218795104
Boeiende storie van Sanneke
Plukken aan haar, pulken uit ogen. Een mompelende Dion. Echt, dit had ik niet willen missen
pi_218795111
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 14:33 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Dat jaarlijkse magister gezeik van haar. Dat is echt niet de reden dat Jim van school is gegaan. De lat bij de Geertsen ligt wat dat betreft erg laag.
Nee natuurlijk niet. Hij is immers daarna ook met elke opleiding die hij is begonnen gestopt. Ik bedoel dat niet negatief tegenover Jim btw. Ik vind dat AM en MG tekort zijn geschoten in de begeleiding die hij nodig had/heeft.
pi_218795121
quote:
One mum huggs another 🫢
Echt, hoe komt ze aan deze onzin?
pi_218795144
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 09:44 schreef Nieuwnestje het volgende:

[..]
Inclusief kind altijd met speen in ze mond zelfs die oudste! Laatst met der zus lekker borrelen, kids een schermpje en speen! Zo kan ik ook uren borrelen ja🤷🏼♀
pi_218795168
quote:
😂😂😂😂😂 Zou ze zichzelf nou serieus nemen?
pi_218795251
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:21 schreef MikkiejY het volgende:

[..]
Ik vrees van wel. Dat is precies het probleem van Debbie *)
Het grappige vind ik wel dat die dieren eerst in de houdgreep zitten, maar zodra ze los lopen ze Debbie de rug toekeren. Enne als een dier je de rug toekeert voelt ie zich niet op zn gemak. 8-) 8-)
pi_218795315
AM jaagt vandaag de inhoud van de nieuwe box er in één keer doorheen, in plaats van dagenlang elke dag een item te onthullen. Beter!
Er zit een fröbeldingetje van Priscilla in. Dat blijkbaar verkeerd (vd achterkant) op de foto staat. Lekker geinteresseerd :wtf:
Zou Pris dit aangeboden hebben? Ik vraag me namelijk af of ze nog veel klanten heeft. Ze is in de zomer lang offline geweest en de laatste weken met een soort van charmeoffensief bezig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Harper op 17-09-2025 16:53:06 ]
pi_218795378
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:21 schreef MikkiejY het volgende:

[..]
Zij neemt zichzelf te serieus. Dat is nou juist het hele probleem.
pi_218795401
quote:
Watwatwat?

Ik zit op mijn werk en kan geen TikTok kijken…
pi_218795405
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:11 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Nee natuurlijk niet. Hij is immers daarna ook met elke opleiding die hij is begonnen gestopt. Ik bedoel dat niet negatief tegenover Jim btw. Ik vind dat AM en MG tekort zijn geschoten in de begeleiding die hij nodig had/heeft.
Ja dat zijn ze zeker. Hij heeft gewoon niet geleerd hoe hij dingen moet aanpakken.
En AM schermt met mooie artikelen en gebruikt mooie zelfverzonnen redenen als" fouten mogen maken" om te verbloemen dat zij als ouders ernstig te kort schieten hierin om dat ze geen zin hebben. Ze hebben gewoon geen zin om 8 kinderen jaren te begeleiden, dus vanaf de brugklas moeten ze het zelf maar uitzoeken.
Iedereen mag van mij zn eigen niveau kiezen, maar duidelijk werd dat 1 van de tweeling wellicht een hoger niveau zou aan kunnen (ik vermoed havo) dan alle voorgaande broers en zus en dat werd direct de kop ingedrukt en ontmoedigd. Ik vind dat triest.
pi_218795413
Debbie haar dochter heeft met oma gewinkeld. Zo te zien heeft ze een flinke tas vol prul ingeslagen. Daar zit blijkbaar ook geen rem op. Veel logischer en leerzamer zou zijn: 1 prul en voor de rest iets nuttigs of geld naar je spaarrekening.
pi_218795417
Zou Kim ‘nee’ zeggen als ze een loopband zou krijgen?

En makkelijk gezegd, als je niet ziek of gehandicapt bent ga je hup, buiten lopen.

Ik werk gewoon overdag en nu het sneller donker wordt en baggerweer is, ga ik niet meer ‘s avonds (of overdag met regen) buiten lopen.
pi_218795421
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:54 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Watwatwat?

Ik zit op mijn werk en kan geen TikTok kijken…
Debbie knuffelt een schaap op de kinderboerderij met als tekst: One mum hugging another. En daar heeft ze weer idiote #
bijgezet. #farm #scheep (er staat echt scheep) #motherhood #farmlife #parenthood
Onze betrokken moeder🤢

[ Bericht 12% gewijzigd door JaNeeDan op 17-09-2025 17:02:17 ]
pi_218795429
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:56 schreef Huisopdehoek het volgende:

En makkelijk gezegd, als je niet ziek of gehandicapt bent ga je hup, buiten lopen.

Ik werk gewoon overdag en nu het sneller donker wordt en baggerweer is, ga ik niet meer ‘s avonds (of overdag met regen) buiten lopen.
Natuurlijk zegt zij geen ‘nee.’ Kim heeft al eerder laten zien dat haar principes duren totdat ze ergens geld aan kan verdienen.
pi_218795459
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:42 schreef Harper het volgende:
AM jaagt vandaag de inhoud van de nieuwe box er in één keer doorheen, in plaats van dagenlang elke dag een item te onthullen. Beter!
Er zit een fröbeldingetje van Priscilla in. Dat blijkbaar verkeerd (vd achterkant) op de foto staat. Lekker geinteresseerd :wtf:
Zou Pris dit aangeboden hebben? Ik vraag me namelijk af of ze nog veel klanten heeft. Ze is in de zomer lang offline geweest en de laatste weken met een soort van charmeoffensief bezig.
Pris zei dat ze een grote opdracht gekregen had. Ik dacht gelijk al dat het voor AM zou zijn.
Maar inderdaad, het zag er niet aantrekkelijk uit zoals AM het liet zien.
En die gekregen vlaggetjeslijn hebben S&S ook nooit afgemaakt denk ik
pi_218795499
Loopt Sanneke nu buiten met haar jas met prijskaartje er nog aan?
pi_218795508
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:56 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Debbie knuffelt een schaap op de kinderboerderij met als tekst: One mum hugging another. En daar heeft ze weer idiote #
bijgezet. #farm #scheep (er staat echt scheep) #motherhood #farmlife #parenthood
Onze betrokken moeder🤢
Ons Liverpools wonder
pi_218795515
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 17:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Loopt Sanneke nu buiten met haar jas met prijskaartje er nog aan?
Ja. Misschien brengt ze hem terug als de regen gestopt is😂
pi_218795520
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:56 schreef Huisopdehoek het volgende:

Die zegt geen nee hoor. Dan maakt ze er weer een leuke "grap" van hoe makkelijk het toch is.
pi_218795539
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:10 schreef Earring het volgende:
Boeiende storie van Sanneke
Plukken aan haar, pulken uit ogen. Een mompelende Dion. Echt, dit had ik niet willen missen
Ik vind het altijd net een stel dat vadertje en moedertje speelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 17-09-2025 17:25:21 ]
pi_218795575
AM over dat magister: ‘onthoudende dat jij altijd weet wat herbeste is voor je kind. Zo doen wij het’

Want die 6 kinderen (plus nog 2 die daar nog niet mee te maken hebben) zijn allemaal klonen van elkaar? Hebben / zijn geen verschillen, denken en doen allemaal hetzelfde?

Wat eng..
pi_218795648
En ze heeft Mirjam van het eiland haar 5-minuten-routine van Vera laten zien. Want M heeft nog nooit een doos van haar bestie gekocht, gekregen? Uitgenodigd voor een wurksjop?

En zelfs die 5 minuten zijn vaak te veel voor AM, als ik haar vaak zie.
  Moderator woensdag 17 september 2025 @ 17:23:20 #147
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_218795654
Ik vond AM's "ik heb nou eenmaal meer ervaring dan de meeste doorsnee moeders" ook mega-arrogant _O- Je hebt meer kinderen, maar dat maakt nog niet dat je weet wat het best is voor een ander :N
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_218795689
Belachelijk hoe AM de slaapkamer van de meiden online gooit
pi_218795698
‘Eén koekje of één snoepje L!’

L pakt er 2.

Volgende storie.
pi_218795895
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:58 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Natuurlijk zegt zij geen ‘nee.’ Kim heeft al eerder laten zien dat haar principes duren totdat ze ergens geld aan kan verdienen.
Ik denk niet dat Kim dat geld
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 17:08 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Die zegt geen nee hoor. Dan maakt ze er weer een leuke "grap" van hoe makkelijk het toch is.
Ik zou denken dat ze wel nee zegt..
Het lijkt niet echt of het geld nodig is
pi_218795902
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 17:27 schreef Muisjeruisje het volgende:
Belachelijk hoe AM de slaapkamer van de meiden online gooit
Maar jeetje wat een bende op die kamer!! Ik dacht dat mijn dochter wen rommelkont was maar dit slaat alles 🫣
pi_218795904
Ik ben sowieso verbaasd over hoe het gaat bij de familie Geertsen. Overduidelijk is dat Lot elke keer haar zin weer krijgt ten koste van Jet. Jet vind ik een ontzettend lief en sociaal kindje.
pi_218795989
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 17:54 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Maar jeetje wat een bende op die kamer!! Ik dacht dat mijn dochter wen rommelkont was maar dit slaat alles 🫣
Ja dat laat ze ook allemaal los hè? Gewoon een kwestie van niet opvoeden.
Maakt mij echt niet uit of het een kamer van een kind is, het is mijn huis en ik bepaal hoe het er hier uitziet.
Zoals daar dat had ik nooit zover laten komen. Dat is gewoon niet toegestaan hier.
pi_218796055
AM maar zuchten...tja dat krijg je ervan als je je kinderen niet ondersteunt, begeleiding geeft, aanleert....en maar in "vertrouwen" loslaat. Opvoeden??? Welnee, alles komt goed joh! Haar eigen dingen hebben prio 1. En 2,3,4 etc en ergens heel eind verderop komt haar mislukte pannenkoek, dan haar bestie Julia en pas dan ergens Maarten de kok. De rest van de kinderschaar bungelt onderaan.
pi_218796063
Waarom heeft niemand Sanneke verteld dat er veel plussize winkels in Apeldoorn zijn?
Schande!
pi_218796088
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:09 schreef Sstt1993 het volgende:
Waarom heeft niemand Sanneke verteld dat er veel plussize winkels in Apeldoorn zijn?
Schande!
Omdat Sanneke zelf altijd alles weet. Ze wil nooit tips. En als je wel tips geeft word je afgebrand.

[ Bericht 3% gewijzigd door JaNeeDan op 17-09-2025 18:20:42 ]
pi_218796094
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:03 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Maakt mij echt niet uit of het een kamer van een kind is, het is mijn huis en ik bepaal hoe het er hier uitziet.
Zoals daar dat had ik nooit zover laten komen. Dat is gewoon niet toegestaan hier.
Volledig met je eens!
pi_218796414
Even een vraagje tussendoor. Als iemand je volledig geblokkeerd heeft op insta dan zou je dat account toch nog wel via die anonieme sites moeten kunnen zien?
pi_218796444
Rijneker.rebels zit ook weer op der klaag stoel vandaag
Nou ze heeft der loopband hoor zal ze hem zelf besteld hebben of ook krijgen 🙄 en maar klagen dat ze niet kan sporten want ze mankeerd van alles als je zo’n heftige navelbreuk hebt lijkt mij dat je jezelf er aan laat opereren of iets….. vooral als je lichamelijke klachten ervaart met mega veel pijn zoals ze zegt
pi_218796463
Sanneke: ‘die capuchons van de MS gaan altijd af als je gaat fietsen’

😂😂

Heeft ze gedróómd dat ze fietste?
pi_218796468
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:50 schreef Sushirijst het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Als iemand je volledig geblokkeerd heeft op insta dan zou je dat account toch nog wel via die anonieme sites moeten kunnen zien?
Ja, dat zou moeten kunnen. Tenzij ze hun account op
Privé hebben gezet.

Wie is het?
pi_218796524
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:55 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ja, dat zou moeten kunnen. Tenzij ze hun account op
Privé hebben gezet.

Wie is het?
Ahh dan zal dat laatste het zijn.. dit ging om een prive kwestie 🤣😇

Kyra kon ik eerst ook niet zien, maar dat lag aan de site want op mollygram kon ik haar uiteindelijk wel zien..
pi_218796535
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:03 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Waarom niet? Hun kamer toch? Hier is het nog erger soms. Ik hoef er niet te leven. Filmen doe ik dan weer niet, dat vind ik flauw.
pi_218796586
quote:
Ja dat klopt
pi_218796656
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 18:08 schreef Rimboequeen het volgende:
AM maar zuchten...tja dat krijg je ervan als je je kinderen niet ondersteunt, begeleiding geeft, aanleert....en maar in "vertrouwen" loslaat. Opvoeden??? Welnee, alles komt goed joh! Haar eigen dingen hebben prio 1. En 2,3,4 etc en ergens heel eind verderop komt haar mislukte pannenkoek, dan haar bestie Julia en pas dan ergens Maarten de kok. De rest van de kinderschaar bungelt onderaan.
En er 8 krijgt. Ze is pas op de helft van alle pubertijden!! (die van de tweeling begint nu pas neem ik aan)
Moet er niet aan denken, 20 jaar constant pubers in huis van toen de oudste 12 werd tot Lot 18 is. Misschien is dat zelfs wel 30 jaar, ik kan niet meer rekenen vanavond...
pi_218796662
quote:
Klopt. Ik kan ze daar wel zien.
pi_218796707
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:12 schreef Holaa het volgende:

[..]
En er 8 krijgt. Ze is pas op de helft van alle pubertijden!! (die van de tweeling begint nu pas neem ik aan)
Moet er niet aan denken, 20 jaar constant pubers in huis van toen de oudste 12 werd tot Lot 18 is. Misschien is dat zelfs wel 30 jaar, ik kan niet meer rekenen vanavond...
AM kan ook slecht rekenen want 0 is bij haar ineens 8.
pi_218796741
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:34 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Ik vrees van wel. Dat is precies het probleem van Debbie *)
Het grappige vind ik wel dat die dieren eerst in de houdgreep zitten, maar zodra ze los lopen ze Debbie de rug toekeren. Enne als een dier je de rug toekeert voelt ie zich niet op zn gemak. 8-) 8-)
Nou dat inderdaad! Beestje ziet er niet comfortabel uit.. maar lekker knuffelen Debbie😂👍🏻
pi_218796745
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:49 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zij neemt zichzelf te serieus. Dat is nou juist het hele probleem.
100% eens
pi_218796869
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:02 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Waarom niet? Hun kamer toch? Hier is het nog erger soms. Ik hoef er niet te leven. Filmen doe ik dan weer niet, dat vind ik flauw.
Het maakt mij niet uit wie zn kamer het is. Het is mijn/ons huis en wij willen niet in een vuilnisbelt wonen. Dat de grond of bureau wat rommelig is dat mag, maar wat ik daar op de beelden zag vind ik enorm extreem, ik kan me niet voorstellen hoe het nog erger kan.
pi_218796885
Debbie heeft het kinderfeestje van Jay ff gebruikt om een wild reclame op te nemen tussen de maïskorrels 👌
pi_218796891
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:38 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Het maakt mij niet uit wie zn kamer het is. Het is mijn/ons huis en wij willen niet in een vuilnisbelt wonen. Dat de grond of bureau wat rommelig is dat mag, maar wat ik daar op de beelden zag vind ik enorm extreem, ik kan me niet voorstellen hoe het nog erger kan.
Mijn ouders trokken vroeger gewoon onze kamerdeuren dicht 😂
pi_218796905
Debbie:
Kinderfeestje Jay:
Het regent dat geeft niet hebben we een privé speeltuin.
We, ik heb lekker!! De hele dag geslapentit we de kinderen uit school haalden, wtf weer tot 14:30?
En zo heerlijk rustig nu daar, beter voor haar weinig mensen en prikkels.
Euhh hoe doe je dit als je naar de beurs gaat? Ook tot 24:30 slapen , en daar is het mega druk.
Wat een droeftoeter is het ook weer.
En die smile hoe ze verteld dat ze heel de dag heeft geslapen.
Roy in dat vliegtuigje met dat hekje dicht, die man zit al zo vaak opgesloten in het kooitje van Debbie.
pi_218796906
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Mijn ouders trokken vroeger gewoon onze kamerdeuren dicht 😂
Mijn moeder bij mn zusje ook. Wij hebben besloten het anders aan te pakken.
pi_218796944
Ik dacht dat Debbie een kerst Maffie was…
Maar Nadeche van Mootje die zet gewoon de kerstboom al op 😨😨
pi_218797074
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:44 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Ik dacht dat Debbie een kerst Maffie was…
Maar Nadeche van Mootje die zet gewoon de kerstboom al op 😨😨
Jezus, da's wel echt vroeg 🙈
pi_218797151
Ben blij als Lieke Biemans bevallen is. We hadden het over het buik wrijven van HvK maar Lieke kan er ook wat van. Jeetje mina. Iedere dag die buik (met of zonder kleding) in beeld en maar wrijven.

🤢
pi_218797383
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 20:00 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ben blij als Lieke Biemans bevallen is. We hadden het over het buik wrijven van HvK maar Lieke kan er ook wat van. Jeetje mina. Iedere dag die buik (met of zonder kleding) in beeld en maar wrijven.

🤢
Ik begrijp ook niet waarom vrouwen dat doen. Ben nu 20weken en heb al wel echt een buik, maar heb echt totaal niet de behoefte de hele tijd te wrijven 🙈
pi_218797416
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 20:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik begrijp ook niet waarom vrouwen dat doen. Ben nu 20weken en heb al wel echt een buik, maar heb echt totaal niet de behoefte de hele tijd te wrijven 🙈
Wel doen hoor! Anders krijg je straks spijt. Vergeet niet elke dag het even te filmen en over 20 weken na de bevalling de hele tijd zeggen dat je het mist. En tig terugblikken. Kots kots 😂🤢
pi_218797443
Jvp zet de kinderen bewust minder in beeld volgens mij.
Recap foto's ook afgesneden hoofdje of achterkant fotootjes. Hele goede zet! En toch bijzonder waarom die keuze dan niet eerder kon toen er nog met MB in huis geleefd werd?
pi_218797539
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 20:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar heb je dan wel de hele dag je buik bloot?
pi_218797545
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 20:00 schreef Moedervan4kids het volgende:

🤢
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 20:18 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Wel doen hoor! Anders krijg je straks spijt. Vergeet niet elke dag het even te filmen en over 20 weken na de bevalling de hele tijd zeggen dat je het mist. En tig terugblikken. Kots kots 😂🤢
Zwanger zijn is, ondanks dat dit kind #4 is, echt niet mijn hobby😂.
pi_218797546
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 20:20 schreef AppelsEieren het volgende:
Recap foto's ook afgesneden hoofdje of achterkant fotootjes. Hele goede zet! En toch bijzonder waarom die keuze dan niet eerder kon toen er nog met MB in huis geleefd werd?
Dat viel mij dus ook ineens op!
pi_218797685
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 20:27 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar heb je dan wel de hele dag je buik bloot?
Haha ja, op mijn werk, in de supermarkt, overal die blote pens😂
pi_218797754
quote:
En MB doet weer even aan kinderarbeid met de uber fake Hello Fresh reclame
pi_218797758
Debbie zegt ook: ik heb lekker gewoon de hele dag in bed gelegen. Met een Big smile. Ze is er echt trots op.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lalaland79 op 17-09-2025 20:42:32 (Spatie) ]
pi_218797853
Wel sneu voor Sanneke dat ze niet meer uit eten kan sinds de baby is geboren hé... (sarcasme hé, ik weet dat dit gewoon kan, want doe het zelf ook).
pi_218797864
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 20:47 schreef Hope88 het volgende:
Wel sneu voor Sanneke dat ze niet meer uit eten kan sinds de baby is geboren hé... (sarcasme hé, ik weet dat dit gewoon kan, want doe het zelf ook).
Maar dat heeft niemand haar verteld
pi_218797867
AM; wat een hoop zooi weer in die nutteloos box van haar
pi_218797904
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:42 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Mijn moeder bij mn zusje ook. Wij hebben besloten het anders aan te pakken.
Mij boeit het niet zo. Ik ga er vanuit dat het goed komt. Of goed gekomen is, want ik kom zelden op hun kamers, zeker bij de uitwonende kinderen niet. Ik vond als kind een rommelige kamer heerlijk.
pi_218797967
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 20:51 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Mij boeit het niet zo. Ik ga er vanuit dat het goed komt. Of goed gekomen is, want ik kom zelden op hun kamers, zeker bij de uitwonende kinderen niet. Ik vond als kind een rommelige kamer heerlijk.
Mijn middelste is ook een echte rommelkont.. iedere zondag moet de kamer spik en span want maandag komt de schoonmaakster. Dat werkt hier gelukkig als stok achter de deur😉
pi_218797972
quote:

[..]
Gefeliciteerd!

Loop je wel de hele dag met een blote buik? Dat schijnt er bij te horen tegenwoordig.

Ik liep achter met reageren ;-)

[ Bericht 2% gewijzigd door Tarantelle op 17-09-2025 21:05:44 ]
pi_218798778
quote:
Ze zijn anders vorige week nog maximaal ingezet voor de ‘kijk mij eens een leuke moeder zijn’ indoctrinatie.
pi_218799087
Ik lees veel negatieve verhalen over de loopband en het uitleveren ervan. Je krijgt dan wel een extra korting … zijn te druk met het voorzien van heel IG 🤣
pi_218799259
M is volgens mij nog niet veel alleen geweest met de kinderen. Wat een drukte steeds.
pi_218799266
quote:
In de zomer zette zij ook hartjes over de blote bovenlichamen van de jongens. Vond ik ook al heel netjes. Het is misschien ook even omschakelen vanuit het maximale leven dat ze hadden. Koen is blijkbaar helemaal genezen van nep doen voor de bühne. Mies is niet te stoppen. Familie, bff's, kinderen op maximaal. Wat zullen die tot rust komen als ze bij Koen zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 17-09-2025 22:19:43 (Typfout) ]
pi_218799312
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:17 schreef JaNeeDan het volgende:
M is volgens mij nog niet veel alleen geweest met de kinderen. Wat een drukte steeds.
Die kinderen en haar ouders zien er doodmoe uit.
pi_218799320
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 20:41 schreef Holaa het volgende:

[..]
En MB doet weer even aan kinderarbeid met de uber fake Hello Fresh reclame
Echt niet normaal.
pi_218799384
MB laat het fabeltje dat de botox voor haar migraine is ook eindelijk los.
pi_218799388
Judith kreeg vragen over het ‘niet volgen van haar kind wat betreft niet willen ontbijten’s ochtends. Terwijl ze kindvolgend opvoed.

Ze zegt dat dat zou betekenen dat hij zonder eten naar school zou gaan, en niet zou kunnen eten op het moment dat hij dat zou willen. Dat moet op vaste momenten.

Dus daarom moet hij ontbijten.
Maar datzelfde geldt toch voor ‘op tijd op school zijn’? Maar daarin mag hij wel zelf bepalen wat goed voelt?
pi_218799399
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:20 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Ik begrijp dat ma nu de foto's maakt...zoals die van MB met die over-the-knee laarzen
pi_218799402
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:21 schreef lila01 het volgende:

[..]
Echt niet normaal.
Kan voor sommigen fake zijn maar zie liever een mooi verzorgde reclame dan het kruis van Sanneke, de onverzorgde look van Debbie of een in het oog purkende Judith.
pi_218799411
Nu heb ik een kind met een klein rugzakje, die zou doodongelukkig worden van al die BFF's en familie over de vloer de hele tijd.
Ikzelf raak ook redelijk overprikkelt als ik er aan denk
pi_218799445
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:26 schreef Henrike het volgende:

[..]
Kan voor sommigen fake zijn maar zie liever een mooi verzorgde reclame dan het kruis van Sanneke, de onverzorgde look van Debbie of een in het oog purkende Judith.
Het gaat erom dat die kinderen continu worden ingezet
pi_218799457
Dat je je telefoon neerzet en dan jezelf met iemand anders zijn baby gaat zitten filmen. Koekoek.
pi_218799469
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:20 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
M zelf ook.
pi_218799489
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:26 schreef Henrike het volgende:

[..]
Daar gaat het toch niet om? Het gaat om de inzet van kinderen. Mooie beelden maken dat niet goed.
pi_218799516
Dbm; flip gaat het morgenvroeg proberen op school...
Zul je zien dat ik ziek word.
Waarom, waarom denk je dat jij ziek word.
Flip had buikpijn, waarschijnlijk van de spanning.
En wat nou proberen? Als je het al zo benoemd maak je ook dat hij zich bij juf weer ziek meldt.
Ik snap haar benadering niet.
Maak ze toch iets weerbaarder en sterker
pi_218799539
Toch gaan mb en jvp wel samen op inkoop, gelukkig.
Wat ik mij echt wel afvraag is of ze elkaars kinderen wel zien, of buiten beeld?
Misschien even een time out? Vind het echt wel sneu voor de kindjes hoor.
pi_218799556
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
Judith kreeg vragen over het ‘niet volgen van haar kind wat betreft niet willen ontbijten’s ochtends. Terwijl ze kindvolgend opvoed.

Ze zegt dat dat zou betekenen dat hij zonder eten naar school zou gaan, en niet zou kunnen eten op het moment dat hij dat zou willen. Dat moet op vaste momenten.

Maar datzelfde geldt toch voor ‘op tijd op school zijn’? Maar daarin mag hij wel zelf bepalen wat goed voelt?
Voor het ontbijt geldt ook dat hij moet eten op een moment dat voor hem bepaald is. Ik begrijp best dat ze wil dat hij voor school wat eet maar haar reden slaat kant noch wal.
pi_218799593
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:36 schreef Henrike het volgende:
Wat ik mij echt wel afvraag is of ze elkaars kinderen wel zien, of buiten beeld?
Ze zijn samen eigenaar, dus niet zo gek dat ze samen op inkoop gaan.
Een time out lijkt mij juist verwarrend. De kinderen wennen wel aan de nieuwe situatie.
pi_218799670
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:37 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Voor het ontbijt geldt ook dat hij moet eten op een moment dat voor hem bepaald is. Ik begrijp best dat ze wil dat hij voor school wat eet maar haar reden slaat kant noch wal.
Ik vond haar uitleg ook wazig. Misschien hem laten beslissen wat hij wil ontbjjten?
pi_218799708
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:47 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik vond haar uitleg ook wazig. Misschien hem laten beslissen wat hij wil ontbjjten?
Op vakantie zat hij wel eens aan zo’n compacte blok yoghurt/kwark met muesli/havermout. Zag er niet echt smakelijk en makkelijk te eten uit.
pi_218799791
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:24 schreef Huisopdehoek het volgende:

Zij vindt op tijd komen kennelijk niet zo belangrijk. Met ontbijt op naar school wel...
pi_218799811
quote:
Een scheiding is altijd sneu hoor kinderen.

Maar ook verbroken vriendschappen, familieruzies, verhuizingen ed kunnen ervoor zorgen dat er mensen uit je leven verdwijnen. Dat is nu eenmaal het leven.
pi_218799877
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:30 schreef Hyacinth het volgende:
Dat je je telefoon neerzet en dan jezelf met iemand anders zijn baby gaat zitten filmen. Koekoek.
En hoe. Nou zijn die beelden elke keer versneld afgespeeld maar ik word er heel onrustig van. Ze houd die baby elke keer in deze houdingen. Continu anders leggen omhoog houden etc etc. Alles behalve rustgevend. En inderdaad showen met de baby van een ander zie ik echt als nul toegevoegde waarde op je account.
pi_218799882
quote:
Kinderen.

Ja, het is zeker sneu en ze zullen elkaar missen. Maar hun ouders zijn uit elkaar en nu niks meer van elkaar.
Misschien levert elkaar zien wel meer spanning op dan goed voor ze (de kinderen) is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Harper op 17-09-2025 23:10:20 ]
pi_218800000
En dan die baby vitamine baby noemen. Alsof jij je levenslust/energie moet halen uit een baby. Parentificatie, maar dan niet eens voor je eigen kind.
pi_218800016
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 17:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM over dat magister: ‘onthoudende dat jij altijd weet wat herbeste is voor je kind. Zo doen wij het’

Want die 6 kinderen (plus nog 2 die daar nog niet mee te maken hebben) zijn allemaal klonen van elkaar? Hebben / zijn geen verschillen, denken en doen allemaal hetzelfde?

Wat eng..
En het trieste is dat zij helemaal niet weten wat het beste is voor hun kinderen.
pi_218800163
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:31 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
M zelf ook.
Dat klopt, maar zij houdt de drukte in stand.
pi_218800166
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 23:03 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
En hoe. Nou zijn die beelden elke keer versneld afgespeeld maar ik word er heel onrustig van. Ze houd die baby elke keer in deze houdingen. Continu anders leggen omhoog houden etc etc. Alles behalve rustgevend. En inderdaad showen met de baby van een ander zie ik echt als nul toegevoegde waarde op je account.
Vorige keer sjorde ze ook al zo aan die baby
pi_218800477
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 20:42 schreef Lalaland79 het volgende:
Debbie zegt ook: ik heb lekker gewoon de hele dag in bed gelegen. Met een Big smile. Ze is er echt trots op.
Lekker voor die meid. Zou niet met r willen ruilen. Wat een eenzaam bestaan.
pi_218800490
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 00:08 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Ja afleiding en aandacht zodat ze niet met de problemen bezig is. Je zou denken na jarenlange therapie dat je weet dat het uitstellen is dat die klap dan komt en mogelijk nog groter.
pi_218800529
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:24 schreef lila01 het volgende:
MB laat het fabeltje dat de botox voor haar migraine is ook eindelijk los.
Jammer voor haar dat ze zo onzeker is
pi_218800562
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 23:03 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Een baby die rustig in je armen ligt te slapen is saaier content om naar te kijken.
pi_218800584
Ik snap sowieso niet dat de ouders van die baby het blijkbaar goed vinden dat hun baby op deze manier (en uberhaupt) gebruikt wordt voor content.
pi_218800636
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 00:08 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Het wordt tijd dat ze op eigen benen gaat staan. Als het niet voor zichzelf is, dan voor de kinderen. Knapt iedereen van op.
pi_218800647
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 07:21 schreef Hyacinth het volgende:
Ik snap sowieso niet dat de ouders van die baby het blijkbaar goed vinden dat hun baby op deze manier (en uberhaupt) gebruikt wordt voor content.
Ik ook niet, snap het al niet als ouders het zelf doen, maar het bij een ander toelaten en zeker bij iemand met zo'n bereik als Michelle begrijp ik nog minder van.
pi_218800663
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 07:21 schreef Hyacinth het volgende:
Ik heb het idee dat de bff’s ook niet vies zijn van aandacht. En ja, daar mogen dan blijkbaar ook de kinderen voor gebruikt worden.
pi_218800708
Waarom frot Dbm toch altijd haar shirt voor in haar broek?
pi_218800758
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 07:50 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat de bff’s ook niet vies zijn van aandacht. En ja, daar mogen dan blijkbaar ook de kinderen voor gebruikt worden.
Ik denk dat je daar gelijk in hebt. Het houdt elkaar allemaal in stand.
pi_218800760
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 08:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Omdat het effing cool is! Geen gezicht inderdaad. En dan ook nog dichtgeknoopt tot achter haar oren 😂😂😂
pi_218800775
quote:
Millenial dingetje. Geen grap. Ik 'betrap' mijzelf en mijn vriendinnen hier ook vaak ook op.
De puber hier in huis stuurde mij laatst een filmpje door over dit fenomeen.
pi_218800784
Waarom showt hvk altijd de troep in haar huis? Om te laten zien hoe zwaar ze het heeft? Wat voor goede moeder ze is omdat ze ervoor kiest weg te gaan met de 'kids' (kots)?
Verrassing: het kan allebei. Je zooi opruimen en weg met de kinderen.
pi_218800786
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 08:13 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Omdat het effing cool is! Geen gezicht inderdaad. En dan ook nog dichtgeknoopt tot achter haar oren 😂😂😂
Ja dat zo hoog dichtgeknoopt maakt het heel massief bij haar. Wel vrolijke kleurtjes!
pi_218800788
De French Tuck! Het is een optisch ding. Als je Queer Eye kijkt, moet je het kennen :)
pi_218800790
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 08:19 schreef Snaky het volgende:
Waarom showt hvk altijd de troep in haar huis? Om te laten zien hoe zwaar ze het heeft? Wat voor goede moeder ze is omdat ze ervoor kiest weg te gaan met de 'kids' (kots)?
Verrassing: het kan allebei. Je zooi opruimen en weg met de kinderen.
Zeker in zo’n klein huis ben je toch zo klaar? En leer je kinderen om zelf hun zooi op te ruimen. Wat een geklaag altijd bij haar. Hele dagen thuis en zogenaamd nergens tijd voor.
pi_218800975
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:47 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Geef m gewoon een boterham, heeft hij die niet op dan onderweg naar school verder opeten in de bakfiets( o nee Bob moet rennen)
pi_218800999
quote:
Daarmee geef je optisch meer vorm, anders ben je een groot blok. Plus: millennials.
pi_218801038
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 08:20 schreef Clavis het volgende:

[..]
Zeker in zo’n klein huis ben je toch zo klaar? En leer je kinderen om zelf hun zooi op te ruimen. Wat een geklaag altijd bij haar. Hele dagen thuis en zogenaamd nergens tijd voor.
Nou dat! En waarom mogen die kinderen continu alle kussens uit de bank trekken. Op de vloer leggen en erover heen lopen. Op tafels staan.
Ze kan ze ook leren op te ruimen. En als ik alle dagen de hort op ga gaan mijn kaboutertjes ook niet aan de slag.
pi_218801081
Wie volgt Nikita? Ook enorm triest verhaal.
Samen met haar jeugd liefde, veel meegemaakt, kindje verloren en nu gaat ze scheiden. Woning in de verkoop…

En dan heb je van de klagende flu flu grrr
pi_218801086
Benieuwd naar wat nu de samenwerking is tussen Iris Zeilstra en Mb.
Vandaag wordt het bekend gemaakt volgens mij.
Ik denk een samenwerking met kleding/zonnebrillen. Iets in de mode in ieder geval.
pi_218801114
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:05 schreef Henrike het volgende:
Benieuwd naar wat nu de samenwerking is tussen Iris Zeilstra en Mb.
Vandaag wordt het bekend gemaakt volgens mij.
Ik denk een samenwerking met kleding/zonnebrillen. Iets in de mode in ieder geval.
Wie zit daar op te wachten?

Van die meelopers… krijg het idee wat je vroeger met Tupperware had 🤭. Iedereen moest naar zo’n party
pi_218801116
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 08:13 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
😆
Maar ze zet er niet bij dat het een samenwerking is (want dat is het volgens mij)
pi_218801119
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 08:16 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Millenial dingetje. Geen grap. Ik 'betrap' mijzelf en mijn vriendinnen hier ook vaak ook op.
Echt? Ik ben ook een millennial en heb dat echt nog nooit gedaan
pi_218801128
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:04 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Samen met haar jeugd liefde, veel meegemaakt, kindje verloren en nu gaat ze scheiden. Woning in de verkoop…

Wie is dit?
pi_218801178
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:10 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Echt? Ik ben ook een millennial en heb dat echt nog nooit gedaan
Ik ken het van alleen een punt van je shirt in je broek stoppen. Geeft ook een wat speelser effect. Alleen DBM stopt de hele voorkant van het shirt erin. En dat is weer geen gezicht want dan vestig je juist de aandacht op je buik.
pi_218801185
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:12 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Wie is dit?
Voorheen momwith2daughters, nu nikita_timmerman
  Moderator donderdag 18 september 2025 @ 09:37:31 #249
382129 crew  Donna
pi_218801290
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:12 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Wie is dit?
Ja, heel graag wel even de @'s vermelden aub. ^O^ ^O^
pi_218801316
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 08:51 schreef Henrike het volgende:

[..]
Geef m gewoon een boterham, heeft hij die niet op dan onderweg naar school verder opeten in de bakfiets( o nee Bob moet rennen)
Ze heeft ook nog de optie: boterham niet op is verplicht in de bakfiets naar school. Dan maar niet autonoom rennend naar school.
pi_218801336
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:42 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ze heeft ook nog de optie: boterham niet op is verplicht in de bakfiets naar school. Dan maar niet autonoom rennend naar school.
Dat ontbijt dat ze vanochtend liet zien vind ik er nu ook niet echt heel lekker uit zien
pi_218801361
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:09 schreef Blossemtje_twente het volgende:

[..]
Wie zit daar op te wachten?

Van die meelopers… krijg het idee wat je vroeger met Tupperware had 🤭. Iedereen moest naar zo’n party
Je hoeft niet te volgen hè😉
Ik vind Iris een top zakenvrouw, goedlopende horecazaken, leuk gezin volg haar graag.
Heb 10 keer liever dit soort hardwerkende dames dan die klagende fluflus over virussen, teveel wind, weinig slaap, pem, en noem maar op.
pi_218801369
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:44 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat ontbijt dat ze vanochtend liet zien vind ik er nu ook niet echt heel lekker uit zien
Ja dat bijvoorbeeld, keuzes laten maar toch zo dat hij zijn ontbijt binnen heeft.
pi_218801386
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:18 schreef Latteanais het volgende:

[..]
Ik ken het van alleen een punt van je shirt in je broek stoppen. Geeft ook een wat speelser effect. Alleen DBM stopt de hele voorkant van het shirt erin. En dat is weer geen gezicht want dan vestig je juist de aandacht op je buik.
En als ze de knoopjes wat verder openlaat creëert ze lengte, het zit zo hysterisch hoog dichtgeknoopt
pi_218801414
Eindelijk kleur bij DBM maar hopeloos gestyled!

Elyse die net als Sanneke veewagens tegenkomt en ineens weer weet waarom ze diervriendelijk leeft. En huilend in de auto

En Judith heeft het lek boven hoor. Bob voelde geen verbinding!
pi_218801430
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:54 schreef Earring het volgende:

Elyse die net als Sanneke veewagens tegenkomt en ineens weer weet waarom ze diervriendelijk leeft. En huilend in de auto

Voor Judith de tip om de bestseller "Verbinding in rust" aan te schaffen.
pi_218801443
quote:

[..]
Ik doe dit ook🙈 maar bij zo'n lange blouse als DBM aanheeft zou ik t toch niet doen.
Vind de kleur haar leuk staan, maar verder doet die blouse niks voor haar
pi_218801449
vond het al raar dat er niet voor 10.00 in de ochtend al 20 stories door AM waren gepost maar ze moet vandaag natuurlijk 'echt werken', haar boek voorlezen en opnemen. Wel goed voor haar, snapt ze misschien eens hoe het voor bijna alle mensen gaat in het leven. De deur uit om te werken!
pi_218801454
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:54 schreef Earring het volgende:

Maar ze geeft wel een keer toe, zelf fout te zitten hierin. Doet ze normaal niet 🤣
pi_218801458
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:42 schreef Maremare het volgende:

[..]
Maar hij MOET rennend naar school. Ik zou zeggen dat eten en op tijd komen belangrijker zijn, maar dat is vast niet autonoom genoeg ✌️
pi_218801475
quote:
Die blouse die ze aan het is heel lang (als de voorkant met zo lang is als de achterkant).
Als je klein van stuk bent dan hangt hij dus bijna op je knieën.

Ik heb hetzelfde probleem:ik moet voor een boxy model kiezen anders zien shirts 9 van de 10 keer te lang en ik wil ze dus niet in mn broek doen.
pi_218801489
DBM heeft nieuwe "stretchy" broeken gekocht, 2 stuurt ze terug omdat die te groot zijn. Met zulke super strakke broeken (te kleine broeken) en het shirt in de broek leg je volgens mij juist de nadruk om haar lipoedeem (pjes 🤢)

HVK zegt dat ze nergens aan toe komt door de kinderen, ze hoeft niet altijd weg met de kids en de kids kunnen ook leren opruimen.
pi_218801495
Mijn geldzaken vorige week 2000 euro uitbetaald en staat alweer op 325 🤭.
pi_218801497
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:19 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Voorheen momwith2daughters, nu nikita_timmerman
Klopt wat een positieve vrouw.
pi_218801519
quote:

[..]
Ik vind het leuk. Ik vind een shirt los over een broek een zak. En ik ben zeker geen millenial.
pi_218801530
Juuds_singlemoms_life: die focus op ontbijten snap ik sowieso niet, maar ik ben ook echt tegen onder dwang eten. Dus als mijn kinderen geen zin in eten hebben, dan eten ze niet. We leven een maatschappij waar eten in overvloed voorhanden is, dus ik zie het probleem echt niet. Van een keer niet willen ontbijten wordt geen kind slechter.

En B. zag natuurlijk ook wel dat zijn moeder ziek was, dus dat hij dan niet weg wil, snap ik ook wel. Mijn jongste had hetzelfde toen ik (nogal) ziek was, die was gewoon bang dat ik zou overlijden terwijl hij op school was (dat was zijn interpretatie). Het is gewoon een heftige en pijnlijke situatie daar en B. is niet gek, die heeft dat echt wel door.
pi_218801540
Judith; natuurlijk gaat Bob nog steeds nirt structureel op tijd komen, want ze zet nog steeds geen wekker. Ze zegt een duurzame oplossing gevonden te hebben, maar wat gebeurd er als zij zich weer zo beroerd voelt? Dan heeft ze toch weer t zelfde probleem?

DBM; toch maar weer naar de huisarts en Flap/flip thuis, waarschijnlijk pas maandag weer naar school...
pi_218801560
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 10:08 schreef Tarantelle het volgende:
Juuds_singlemoms_life: die focus op ontbijten snap ik sowieso niet, maar ik ben ook echt tegen onder dwang eten. Dus als mijn kinderen geen zin in eten hebben, dan eten ze niet. We leven een maatschappij waar eten in overvloed voorhanden is, dus ik zie het probleem echt niet. Van een keer niet willen ontbijten wordt geen kind slechter.

En B. zag natuurlijk ook wel dat zijn moeder ziek was, dus dat hij dan niet weg wil, snap ik ook wel. Mijn jongste had hetzelfde toen ik (nogal) ziek was, die was gewoon bang dat ik zou overlijden terwijl hij op school was (dat was zijn interpretatie). Het is gewoon een heftige en pijnlijke situatie daar en B. is niet gek, die heeft dat echt wel door.
Onze oudste is niet echt een ontbijter en als we thuis zijn ben ik er wat losser mee, dan kan ie een uur later ook eten. Maar op school kan dat pas weer met het fruit en dat is dan weer te laat voor hem. Hij wordt stront chagrijnig als ie honger heeft en gaat zitten dromen, dus hij moet iig 1 boterham (of bijv crackers of wat yoghurt) eten van ons.
pi_218801572
Flip of flap is toch thuis. Wie turfde ook al weer?
pi_218801601
Demammavan: ik moest laatst ook een keer sporten na mijn werk. Dat is best heftig ja, ik had het liever tijdens mijn werkuren gedaan, maar dan krijg ik mijn werk natuurlijk niet af. Keuzes, keuzes, keuzes.

Overigens ben ik ontzettend moe, heb ik de hele zomer zonder vakantie doorgewerkt en komen er een paar hele drukke weken aan. Ik droom echt van een hotel met een ontbijtbuffet ergens begin november. Ik dacht, misschien kan ik hier een open tikkie openen hier? Ik kan het wel betalen natuurlijk, maar ik laat het geld liever op mijn spaarrekening staan. Of misschien is er een hotel wat mij uit wil nodigen? Graag aan zee of in het bos en met een luxe ontbijtbuffet en goede koffie natuurlijk.
pi_218801612
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 10:12 schreef Nooomi het volgende:
Haha ik zei het nog, flip gaat het morgen proberen.
Flipje is 7 die denkt; mooi ik ga met mijn tablet en dekentje heerlijk op de bank.
Huisarts kon geen virus ontdekken, ook een vreemde diagnose? Hebben ze bloed geprikt dan?
Het jochie weet nu al precies hoe het moet. En waarom maandag? Morgen kan hij toch ook nog naar school?
pi_218801623
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 10:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Onze oudste is niet echt een ontbijter en als we thuis zijn ben ik er wat losser mee, dan kan ie een uur later ook eten. Maar op school kan dat pas weer met het fruit en dat is dan weer te laat voor hem. Hij wordt stront chagrijnig als ie honger heeft en gaat zitten dromen, dus hij moet iig 1 boterham (of bijv crackers of wat yoghurt) eten van ons.
Bij ons op school hadden ze al om 9.30 uur fruit, dus dat ging hier prima. Ik moet zeggen dat mijn kinderen op de leeftijd van B. altijd honger hadden als ze uit bed kwamen, dus ik heb makkelijk praten. Maar eten onder dwang dat past echt niet bij mij. Zo heeft iedereen zijn eigen dingen in de opvoeding (toen de kinderen jong waren aten we altijd op een paar vaste momenten en altijd aan tafel, en daarbuiten niet). Uiteraard wordt er nu met pubers en jongvolwassen de hele dag gegeten en gekookt (en niet opgeruimd, ik verlang nog weleens naar de oude tijd).
pi_218801651
Ik vind het hele verhaal van Judith klinkklare onzin. Ze heeft gewoon een hoop commentaar over dr asociale gedrag gehad en verzint nu een smoes.
Bob kwam al veel langer te laat, en dat komt hij omdat er geen enkele structuur is.
Geen wekker zetten als ouder van basisschool leerlingen is gewoon bezopen. (Als ze altijd mega vroeg wakker zijn is het wellicht niet nodig)
Er moet discipline en structuur in dat huis.
pi_218801678
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 10:12 schreef Nooomi het volgende:
Dit is toch werkelijk niet te geloven. Het gros van de kinderen zou het wel weten als het alternatief onder een dekentje tablet kijken is.
pi_218801749
Flip werd van school gehaald met buikpijn. Dinsdagavond was hij opeens bang en angst. En vandaag een virus uitgesloten, terwijl moeders al weken roept bang te zijn voor school, want virussen. Hoe praat je je kind wat aan.
pi_218801778
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 10:18 schreef Henrike het volgende:

[..]
Haha ik zei het nog, flip gaat het morgen proberen.
Flipje is 7 die denkt; mooi ik ga met mijn tablet en dekentje heerlijk op de bank.
Huisarts kon geen virus ontdekken, ook een vreemde diagnose? Hebben ze bloed geprikt dan?
Het jochie weet nu al precies hoe het moet. En waarom maandag? Morgen kan hij toch ook nog naar school?
Hij weet nu ook wel ongeveer wat hij moet doen om thuis te blijven. En omdat ze niet werkt ( buiten de deur) kan ze okk makkelijk zeggen dat ze hem thuis houdt. Meeste ouders werken en als een kind zich niet top voelt gaat het vaak wel naar school. School geeft ook afleiding en vaak is er bij het ophalen niets aan de hand. Mocht het echt niet gaan dan belt school wel
pi_218801823
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 10:40 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Hij weet nu ook wel ongeveer wat hij moet doen om thuis te blijven. En omdat ze niet werkt ( buiten de deur) kan ze okk makkelijk zeggen dat ze hem thuis houdt. Meeste ouders werken en als een kind zich niet top voelt gaat het vaak wel naar school. School geeft ook afleiding en vaak is er bij het ophalen niets aan de hand. Mocht het echt niet gaan dan belt school wel
Lekker robloxen met zijn moeder en online vriendjes.
pi_218801880
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 10:44 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Lekker robloxen met zijn moeder en online vriendjes.
Als hij dat kan, dan kan hij prima wat educatiefs doen ook, hoeft ze ook niet te piepen dat hij zoveel mist op school.
pi_218801909
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:04 schreef Blossemtje_twente het volgende:

Ja triest hè! Hij heeft haar verlaten om door te gaan met de moeder van z’n dochtertje der beste vriendin.. zover ik begrijp was die vrouw ook gewoon getrouwd en hebben ze beide voor elkaar gekozen… wat een trieste bedoeling zo sneu!
pi_218801983
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 10:36 schreef papierentas het volgende:
Flip werd van school gehaald met buikpijn. Dinsdagavond was hij opeens bang en angst. En vandaag een virus uitgesloten, terwijl moeders al weken roept bang te zijn voor school, want virussen. Hoe praat je je kind wat aan.
En een kind leert snel genoeg wanneer ie thuis mag blijven.
Onze oudste had vandaag geen zin om naar school te gaan en zei; als ik vannacht had gespuugd mocht ik wel thuis blijven. Ja dan wel vriend, maar dat heb je (gelukkig) niet gedaan 🙈.
Als flip/flap gewoon ff geen zin in heeft zegt ie dat ie buikpijn heeft. Dan houdt zijn moeder hem standaard thuis
pi_218801998
Judith: ik hoop dat dit inzicht ervoor gaat zorgen dat ze ook beter voor zichzelf gaat zorgen i.p.v. altijd zo eigenwijs te doen en over haar grenzen te gaan. Haar zoon heeft er last van.

En wat dat op tijd komen betreft, ik verwacht dat dat nog regelmatig zal voorkomen om wat voor reden dan ook.
pi_218802079
Ik vind het bij Judith vooral bijzonder dat ze ba 3 dagen denkt het wiel uitgevonden te hebben...
Ik vind ook haar interpretatie van kind volgend opvoeden bijzonder.
Denk dat het daarom bij veel mensen mis gaat.. het gaat niet om "doe wat je zelf wilt en je hoeft je aan geen enkele regel te houden "
Je moet juist je kind volgen en begeleiden "wat wil je en hoe kan je het binnen de normen en waarden van de maatschappij behalen."
pi_218802135
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 11:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik vind het bij Judith vooral bijzonder dat ze ba 3 dagen denkt het wiel uitgevonden te hebben...
Ik vind ook haar interpretatie van kind volgend opvoeden bijzonder.
Denk dat het daarom bij veel mensen mis gaat.. het gaat niet om "doe wat je zelf wilt en je hoeft je aan geen enkele regel te houden "
Je moet juist je kind volgen en begeleiden "wat wil je en hoe kan je het binnen de normen en waarden van de maatschappij behalen."
Ze voedt volgens dezelfde fluflu methode op als AM. Niet opvoeden zodat je geen strijd hebt.
pi_218802139
Ook wel leuk... Bob wilt niet op een teamsport want is geen teamplayer en wilt eigen resultaten
Maar... Bob is nu ineens wel een teamplayer 🤦‍♂️👍 nee Bob is gewoon een 6 jarige die weinig opvoeding krijgt... het ligt idd niet aan hem maar aan Judith... maar anders dan ze zelf denkt
pi_218802163
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 11:23 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ze voedt volgens dezelfde fluflu methode op als AM. Niet opvoeden zodat je geen strijd hebt.
Totdat ze op een moment komt dat ie wel moet doen wat zij wil.
En dan is t zeuren.
pi_218802297
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 11:03 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith: ik hoop dat dit inzicht ervoor gaat zorgen dat ze ook beter voor zichzelf gaat zorgen i.p.v. altijd zo eigenwijs te doen en over haar grenzen te gaan. Haar zoon heeft er last van.

En wat dat op tijd komen betreft, ik verwacht dat dat nog regelmatig zal voorkomen om wat voor reden dan ook.
Dat te laat komen gaat zeker gebeuren. Dat mag B namelijk in al zijn wijsheid van haar leren. Lekker leven zonder wekker zodat je alle verplichtingen kunt laten wachten.
pi_218802302
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 11:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En dan is t zeuren.
Dat was nu al met het ontbijt. Zij gaat echt nog tegen veel meer aanlopen met hem.
pi_218802310
Och, ik heb wel te doen met B van Judith.
Het is niet niks als je al zo jong wordt geconfronteerd met een zieke ouder, de enige ouder die je hebt.
Ik vind juist dat je in zo'n situatie een kind zoveel mogelijk structuur en houvast moet geven, maar daar denkt Judith duidelijk anders over. Te laat komen is ook opvallen in de klas, je anders voelen dan de rest, aangesproken worden etc... Dus dat geen wekker zetten is echt totaal belachelijk en daar doet ze hem ook echt mee te kort vind ik.
pi_218802329
Ik ben opgevoed met: virusjes zijn er om over te gaan.
1x in hap geweest omdat zoonlief met dasty in de ogen had gespoten. #loedermoeder. En voor de rest nog nooit naar huisarts. 😂
pi_218802353
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 11:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En dan is t zeuren.
En tot dat B. het autonome gedrag door gaat voeren in zn schoolwerk. Want daarin verschilt Judith van AM. AM wil de kinderen op een niveau waarbij er geen twijfel is dat ze het gaan halen, maar Judith vindt dat B. erg slim is. En als hij in de hogere klassen niets meer gaat doen dan wordt dat een hoop ellende denk ik.
pi_218802384
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 11:48 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
En tot dat B. het autonome gedrag door gaat voeren in zn schoolwerk. Want daarin verschilt Judith van AM. AM wil de kinderen op een niveau waarbij er geen twijfel is dat ze het gaan halen, maar Judith vindt dat B. erg slim is. En als hij in de hogere klassen niets meer gaat doen dan wordt dat een hoop ellende denk ik.
Denk t niet, heeft Judith niet gedeeld dat zij de laatste jaren van de middelbare school vrijwel niet of niet naar school ging? En het ook lekker autonoom deed?
Pas toen ze verloskunde ging studeren was ze genoeg gemotiveerd.
pi_218802398
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 11:44 schreef SophiaLoren het volgende:
1x in hap geweest omdat zoonlief met dasty in de ogen had gespoten. #loedermoeder. En voor de rest nog nooit naar huisarts. 😂
Haha maar dat wil niks zeggen. Ik ben ook van, als je je niet helemaal fit voelt, gaan we het toch proberen, opvang/school belt wel als het echt niet gaat.
Maar ik zit toch geregeld op de HAP omdat mijn kind denkt dat ze de wereld aan kan en graag vensterbanken, stoepranden en de grond knuffeld 🤣.
pi_218802400
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 11:44 schreef SophiaLoren het volgende:
Virussen maken je ook sterker, je bouwt weerstand op.
En wat is er mis met een dagje minder fit zijn? Desnoods een sinaspril of paracetamol.
En op tijd het bed in.
Word ook Flip sterk van.
Zij kweekt gewoon slappe happen.
pi_218802419
Is Debbie alweer online, of dag 4 tot 14:30 in bed?
Ze had toch een coach die haar in huis zou begeleiden?
Ligt die er naast of zo?
Ik vermoed dat dat helemaal niet is opgestart.
Je hoort er niks over.
Kwam mevrouw zeker niet uit want ze willen structuur in haar dagen, en dat is wat Debbie nou niet wil.
pi_218802458
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 11:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Denk t niet, heeft Judith niet gedeeld dat zij de laatste jaren van de middelbare school vrijwel niet of niet naar school ging? En het ook lekker autonoom deed?
Voor zichzelf ja. Maar wat ze nu al deelt over hoe "slim" hij is en die prestaties heb ik zo maar het vermoeden dat Judith eind van de basisschool niet akkoord gaan met iets anders dan VWO. Net als minibelle.
pi_218802485
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 12:02 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Voor zichzelf ja. Maar wat ze nu al deelt over hoe "slim" hij is en die prestaties heb ik zo maar het vermoeden dat Judith eind van de basisschool niet akkoord gaan met iets anders dan VWO. Net als minibelle.
Oh op die manier! Ik twijfel bij Judith idd hoe autonoom het dan allemaal kan zijn.
pi_218802550
Jeetje, DBM praat dat kind echt angst, en dus buikpijn aan! Echt een serieuze issue hoor, dat kind wordt straks op de middelbare een langdurige thuiszitter, en dan is het natuurlijk de schuld van de school, dat de school niet aansluit bij zijn behoeften enz..blablablabla..zij voedt die kinderen echt op tot/als sneeuwvlokjes en ontneemt ze daarmee ook heel veel ervaringen..
pi_218802562
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 11:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Klopt inderdaad. Maar ze heeft ook benoemd dat ze het zwaar vindt wanneer hij de hele dag thuis om haar heen is. Dat zal niet beter worden denk ik.
pi_218802651
Weet iemand wat er met het account van Wendy (bij_wendy) is gebeurd? Ook anoniem kan ik het niet meer vinden.
pi_218802734
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 11:57 schreef Henrike het volgende:

Ze had toch een coach die haar in huis zou begeleiden?
Ligt die er naast of zo?

😂😂
pi_218802858
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 12:24 schreef Manuela007 het volgende:
Weet iemand wat er met het account van Wendy (bij_wendy) is gebeurd? Ook anoniem kan ik het niet meer vinden.
Misschien was ze (weer) insta moe. Had niet eens door dat haar account er niet meer was, maar kan het ook niet meer vinden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')