abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218795111
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 14:33 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Dat jaarlijkse magister gezeik van haar. Dat is echt niet de reden dat Jim van school is gegaan. De lat bij de Geertsen ligt wat dat betreft erg laag.
Nee natuurlijk niet. Hij is immers daarna ook met elke opleiding die hij is begonnen gestopt. Ik bedoel dat niet negatief tegenover Jim btw. Ik vind dat AM en MG tekort zijn geschoten in de begeleiding die hij nodig had/heeft.
pi_218795121
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 14:54 schreef Nieve het volgende:
Op TT heeft Debbie een nieuwe doelgroep gevonden hoor :')
One mum huggs another 🫢
Echt, hoe komt ze aan deze onzin?
pi_218795144
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 09:44 schreef Nieuwnestje het volgende:

[..]
En er altijd maar om lachen dat ze 'koop ziek' is. Als haar vent er wat van zegt lacht ze ook maar wat. Of; 'heb ik van mijn moeder, die heeft ook zoooo veel kleding'. Best triest eigenlijk dat je jezelf zo moet bewijzen.
Die tijd dat ze aan het shoppen is kan ze beter besteden met Spaans leren. Wel op een Spaans eiland wonen maar de taal nog niks kunnen spreken.
Inclusief kind altijd met speen in ze mond zelfs die oudste! Laatst met der zus lekker borrelen, kids een schermpje en speen! Zo kan ik ook uren borrelen ja🤷🏼♀
pi_218795168
quote:
😂😂😂😂😂 Zou ze zichzelf nou serieus nemen?
pi_218795251
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:21 schreef MikkiejY het volgende:

[..]
Ik vrees van wel. Dat is precies het probleem van Debbie *)
Het grappige vind ik wel dat die dieren eerst in de houdgreep zitten, maar zodra ze los lopen ze Debbie de rug toekeren. Enne als een dier je de rug toekeert voelt ie zich niet op zn gemak. 8-) 8-)
pi_218795315
AM jaagt vandaag de inhoud van de nieuwe box er in één keer doorheen, in plaats van dagenlang elke dag een item te onthullen. Beter!
Er zit een fröbeldingetje van Priscilla in. Dat blijkbaar verkeerd (vd achterkant) op de foto staat. Lekker geinteresseerd :wtf:
Zou Pris dit aangeboden hebben? Ik vraag me namelijk af of ze nog veel klanten heeft. Ze is in de zomer lang offline geweest en de laatste weken met een soort van charmeoffensief bezig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Harper op 17-09-2025 16:53:06 ]
pi_218795378
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:21 schreef MikkiejY het volgende:

[..]
Zij neemt zichzelf te serieus. Dat is nou juist het hele probleem.
pi_218795401
quote:
Watwatwat?

Ik zit op mijn werk en kan geen TikTok kijken…
pi_218795405
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:11 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Nee natuurlijk niet. Hij is immers daarna ook met elke opleiding die hij is begonnen gestopt. Ik bedoel dat niet negatief tegenover Jim btw. Ik vind dat AM en MG tekort zijn geschoten in de begeleiding die hij nodig had/heeft.
Ja dat zijn ze zeker. Hij heeft gewoon niet geleerd hoe hij dingen moet aanpakken.
En AM schermt met mooie artikelen en gebruikt mooie zelfverzonnen redenen als" fouten mogen maken" om te verbloemen dat zij als ouders ernstig te kort schieten hierin om dat ze geen zin hebben. Ze hebben gewoon geen zin om 8 kinderen jaren te begeleiden, dus vanaf de brugklas moeten ze het zelf maar uitzoeken.
Iedereen mag van mij zn eigen niveau kiezen, maar duidelijk werd dat 1 van de tweeling wellicht een hoger niveau zou aan kunnen (ik vermoed havo) dan alle voorgaande broers en zus en dat werd direct de kop ingedrukt en ontmoedigd. Ik vind dat triest.
pi_218795413
Debbie haar dochter heeft met oma gewinkeld. Zo te zien heeft ze een flinke tas vol prul ingeslagen. Daar zit blijkbaar ook geen rem op. Veel logischer en leerzamer zou zijn: 1 prul en voor de rest iets nuttigs of geld naar je spaarrekening.
pi_218795417
Zou Kim ‘nee’ zeggen als ze een loopband zou krijgen?

En makkelijk gezegd, als je niet ziek of gehandicapt bent ga je hup, buiten lopen.

Ik werk gewoon overdag en nu het sneller donker wordt en baggerweer is, ga ik niet meer ‘s avonds (of overdag met regen) buiten lopen.
pi_218795421
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:54 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Watwatwat?

Ik zit op mijn werk en kan geen TikTok kijken…
Debbie knuffelt een schaap op de kinderboerderij met als tekst: One mum hugging another. En daar heeft ze weer idiote #
bijgezet. #farm #scheep (er staat echt scheep) #motherhood #farmlife #parenthood
Onze betrokken moeder🤢

[ Bericht 12% gewijzigd door JaNeeDan op 17-09-2025 17:02:17 ]
pi_218795429
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:56 schreef Huisopdehoek het volgende:

En makkelijk gezegd, als je niet ziek of gehandicapt bent ga je hup, buiten lopen.

Ik werk gewoon overdag en nu het sneller donker wordt en baggerweer is, ga ik niet meer ‘s avonds (of overdag met regen) buiten lopen.
Natuurlijk zegt zij geen ‘nee.’ Kim heeft al eerder laten zien dat haar principes duren totdat ze ergens geld aan kan verdienen.
pi_218795459
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:42 schreef Harper het volgende:
AM jaagt vandaag de inhoud van de nieuwe box er in één keer doorheen, in plaats van dagenlang elke dag een item te onthullen. Beter!
Er zit een fröbeldingetje van Priscilla in. Dat blijkbaar verkeerd (vd achterkant) op de foto staat. Lekker geinteresseerd :wtf:
Zou Pris dit aangeboden hebben? Ik vraag me namelijk af of ze nog veel klanten heeft. Ze is in de zomer lang offline geweest en de laatste weken met een soort van charmeoffensief bezig.
Pris zei dat ze een grote opdracht gekregen had. Ik dacht gelijk al dat het voor AM zou zijn.
Maar inderdaad, het zag er niet aantrekkelijk uit zoals AM het liet zien.
En die gekregen vlaggetjeslijn hebben S&S ook nooit afgemaakt denk ik
pi_218795499
Loopt Sanneke nu buiten met haar jas met prijskaartje er nog aan?
pi_218795508
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:56 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Debbie knuffelt een schaap op de kinderboerderij met als tekst: One mum hugging another. En daar heeft ze weer idiote #
bijgezet. #farm #scheep (er staat echt scheep) #motherhood #farmlife #parenthood
Onze betrokken moeder🤢
Ons Liverpools wonder
pi_218795515
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 17:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Loopt Sanneke nu buiten met haar jas met prijskaartje er nog aan?
Ja. Misschien brengt ze hem terug als de regen gestopt is😂
pi_218795520
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:56 schreef Huisopdehoek het volgende:

Die zegt geen nee hoor. Dan maakt ze er weer een leuke "grap" van hoe makkelijk het toch is.
pi_218795539
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:10 schreef Earring het volgende:
Boeiende storie van Sanneke
Plukken aan haar, pulken uit ogen. Een mompelende Dion. Echt, dit had ik niet willen missen
Ik vind het altijd net een stel dat vadertje en moedertje speelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 17-09-2025 17:25:21 ]
pi_218795575
AM over dat magister: ‘onthoudende dat jij altijd weet wat herbeste is voor je kind. Zo doen wij het’

Want die 6 kinderen (plus nog 2 die daar nog niet mee te maken hebben) zijn allemaal klonen van elkaar? Hebben / zijn geen verschillen, denken en doen allemaal hetzelfde?

Wat eng..
pi_218795648
En ze heeft Mirjam van het eiland haar 5-minuten-routine van Vera laten zien. Want M heeft nog nooit een doos van haar bestie gekocht, gekregen? Uitgenodigd voor een wurksjop?

En zelfs die 5 minuten zijn vaak te veel voor AM, als ik haar vaak zie.
  Moderator woensdag 17 september 2025 @ 17:23:20 #147
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_218795654
Ik vond AM's "ik heb nou eenmaal meer ervaring dan de meeste doorsnee moeders" ook mega-arrogant _O- Je hebt meer kinderen, maar dat maakt nog niet dat je weet wat het best is voor een ander :N
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_218795689
Belachelijk hoe AM de slaapkamer van de meiden online gooit
pi_218795698
‘Eén koekje of één snoepje L!’

L pakt er 2.

Volgende storie.
pi_218795895
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:58 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Natuurlijk zegt zij geen ‘nee.’ Kim heeft al eerder laten zien dat haar principes duren totdat ze ergens geld aan kan verdienen.
Ik denk niet dat Kim dat geld
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 17:08 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Die zegt geen nee hoor. Dan maakt ze er weer een leuke "grap" van hoe makkelijk het toch is.
Ik zou denken dat ze wel nee zegt..
Het lijkt niet echt of het geld nodig is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')