abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218791941
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 09:05 schreef LeSage het volgende:
Volgt iemand hier Florine Hofstee (Gooische meisjes)?
Hoeveel kleding en accessoires kun je nodig hebben in een mensenleven?
Gisteren heeft ze in de ochtend gewinkeld bij Zara, in de middag had ze een joggingpak van een samenwerking van Etos en ‘s avonds een kledingmerkje met kleding (en er dan bij benoemen dat ze het shirt ook in een andere kleur heeft) en nieuwe armband. Oh, en nog een story tussendoor van kleding die opgestuurd was.
En dit is echt geen uitzonderlijke dag.

Ik kan hier echt met mijn verstand niet bij. Wat een overconsumptie ;(
Dit ja. Maar dat gevoel heb ik bij wel meer flu's. Toe maar nog meer zooi, nog meer kleding, nog meer vakanties enz enz.
:)
pi_218791953
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 09:09 schreef mignonne het volgende:

[..]
Dit ja. Maar dat gevoel heb ik bij wel meer flu's. Toe maar nog meer zooi, nog meer kleding, nog meer vakanties enz enz.
Wat dacht je van stofzuigers 🤣 sommige hebben er echt 3 of 4 en dan komt er ook nog een robot bij
  Moderator/colorchick woensdag 17 september 2025 @ 09:15:37 #28
382129 crew  Donna
pi_218791976
quote:
Gisteren heeft ze in de ochtend gewinkeld bij Zara, in de middag had ze een joggingpak van een samenwerking van Etos en ‘s avonds een kledingmerkje met kleding (en er dan bij benoemen dat ze het shirt ook in een andere kleur heeft) en nieuwe armband. Oh, en nog een story tussendoor van kleding die opgestuurd was.

Florine heeft dat echt mega erg. Is in de serie ook altijd zo duidelijk. Ze draagt alles ook maar 1x geloof ik.
  Moderator/colorchick woensdag 17 september 2025 @ 09:17:23 #29
382129 crew  Donna
pi_218791986
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 09:11 schreef Lampje88 het volgende:

[..]
Wat dacht je van stofzuigers 🤣 sommige hebben er echt 3 of 4 en dan komt er ook nog een robot bij
Hahaha. Nu komt Achaté weer om de hoek met nog een nieuwe!
pi_218792005
quote:

Ik kan haar niet aan. Zo overdreven. Hier zeggen we dan: stront, wie heeft je gescheten.

Overconsumptie is waar fluflu’s van leven. In mijn omgeving ken ik echt niemand die zoveel spullen koopt als de fluflu’s die hier besproken worden. En meuk al helemaal niet.
pi_218792019
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 08:48 schreef Weerikier het volgende:
Oh ja, die Michelle Bollen en d'r hele entourage vergeet ik!
Misschien nog wel het zieligst van allemaal... veel te jong getrouwd, veel te jong 4 kindjes gemaakt. Huwelijk was al jaren niets meer, voor de geiligheid er een andere vrouw bij gehaald, verassing; dat werkt ook niet!
Nu 7 kinderen de dupe en madam gaat gewoon door met exposen van haar kinderen op insta.
Hoe leg je zoiets in godsnaam uit aan 7 kinderen onder de 10? Hoe dan? Het staat zo ontzettend ver van mij af dat het mij dan ook weer mateloos fascineert.

Ja deze omschrijving is precies wat het is. Ik vind het fascinerend en tragisch tegelijk.
Alles wat zij op beeld deelt is nep. Zelfs toen ze dus in een hele pijnlijke situatie zat en ze uit elkaar waren maar nog onder 1 dak woonde, doet ze op beeld alsof alles perfect is. Om vervolgens maanden later terug te gooien dat ze in een rot periode zat? Wat is dit voor een toneelspel.

Voor haar kinderen heel schadelijk. Opgroeien bij een labiele moeder. Gelukkig dat hun familie hun vangnet is en blijft. Van de bff’s hoeft ze het niet te hebben. De vriendschappen zijn net zo fake als haar eeuwige glimlach.

Toen ze nog helemaal aan het begin van haar influence leven stond, toen deelde ze wel eens dat ze geen vriendinnen en geen sociaal leven had. Wendy was haar vriendin, die was 20 jaar ouder.
pi_218792036
quote:

[..]
Dekens en matrassen, die lijken ze ook nooit genoeg te hebben _O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218792044
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 09:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik kan haar niet aan. Zo overdreven. Hier zeggen we dan: stront, wie heeft je gescheten.

Overconsumptie is waar fluflu’s van leven. In mijn omgeving ken ik echt niemand die zoveel spullen koopt als de fluflu’s die hier besproken worden. En meuk al helemaal niet.
Ik ken gelukkig ook niemand die zo is. Misschien scheelt het dat als je het van je eigen centen moet kopen je wel een keer extra nadenkt.
Zo zonde om dat in kleding te stoppen die je maar 1 keertje aandoet ;(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218792090
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 09:24 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]
Ja deze omschrijving is precies wat het is. Ik vind het fascinerend en tragisch tegelijk.
Alles wat zij op beeld deelt is nep. Zelfs toen ze dus in een hele pijnlijke situatie zat en ze uit elkaar waren maar nog onder 1 dak woonde, doet ze op beeld alsof alles perfect is. Om vervolgens maanden later terug te gooien dat ze in een rot periode zat? Wat is dit voor een toneelspel.

Voor haar kinderen heel schadelijk. Opgroeien bij een labiele moeder. Gelukkig dat hun familie hun vangnet is en blijft. Van de bff’s hoeft ze het niet te hebben. De vriendschappen zijn net zo fake als haar eeuwige glimlach.

Toen ze nog helemaal aan het begin van haar influence leven stond, toen deelde ze wel eens dat ze geen vriendinnen en geen sociaal leven had. Wendy was haar vriendin, die was 20 jaar ouder.
Ja, in die begin tijd van bijzonderkleinwonder en het echt een normale, lieve moeder en vrouw was. Wil niet zeggen dat het negatief is als iemand veranderd, want dat hoort ook bij ouder worden. Maar Instagram en de centen heeft haar totaal een ander mens gemaakt. Als Koen op die eerste vrouw (meisje nog destijds) is gevallen, snap ik een breuk ergens ook nog wel.

Voor de kindjes is het triest. Niet dat ouders uit elkaar gaan, want dat gebeurd. Maar dat ze elke dag op internet staan voor 200k mensen. Ze het maar te doen hebben met het leven wat mama wil. Met de mensen die mama over de vloer laat komen, elke keer weer anderen. Waar is de rust. Waar zijn de momentjes ALLEEN met de kinderen. Ga lekker met ze naar de dierentuin of speeltuin zonder BFF team of ouders. Dan ben je pas echt #singlemom #themom #momoffour
pi_218792107
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 09:15 schreef Donna het volgende:

[..]
Florine heeft dat echt mega erg. Is in de serie ook altijd zo duidelijk. Ze draagt alles ook maar 1x geloof ik.
En er altijd maar om lachen dat ze 'koop ziek' is. Als haar vent er wat van zegt lacht ze ook maar wat. Of; 'heb ik van mijn moeder, die heeft ook zoooo veel kleding'. Best triest eigenlijk dat je jezelf zo moet bewijzen.
Die tijd dat ze aan het shoppen is kan ze beter besteden met Spaans leren. Wel op een Spaans eiland wonen maar de taal nog niks kunnen spreken.
pi_218792227
Bij DBM, ik denk dat Flip/ Flap ook doorkrijgt dat als hij zegt dat hij buikpijn heeft hij wordt opgehaald van school. Buikpijn is lastig te controleren.

Bij Milou, als je de reel ziet staan op de startpagina. Het is niet de meest charmante foto die je kan hebben. En iedereen op school ziet dit. Ook de collega's van dr man.
Ze maakt dezelfde reels na als Carmen van Weersel. Die doet ook veel na
pi_218792362
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 09:44 schreef Nieuwnestje het volgende:

[..]
En er altijd maar om lachen dat ze 'koop ziek' is. Als haar vent er wat van zegt lacht ze ook maar wat. Of; 'heb ik van mijn moeder, die heeft ook zoooo veel kleding'. Best triest eigenlijk dat je jezelf zo moet bewijzen.
Die tijd dat ze aan het shoppen is kan ze beter besteden met Spaans leren. Wel op een Spaans eiland wonen maar de taal nog niks kunnen spreken.
Ik vind dat vooral heel triest. Blijkbaar mis je dan iets in je leven en dat probeer je dan op te vullen met kopen. En inderdaad, de taal niet spreken van het land waar je vrijwillig naartoe bent verhuisd vind ik kwalijk.
pi_218792402
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 09:24 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]

Helemaal eens met dit.
pi_218792428
DBM; Flip is kennelijk bij oma want ze moest sporten. Als hij echt zo ziek is, dan zadel je oma er niet mee op lijkt me. Soms kun je niet anders (ivm werk oid), maar om zelf te gaan sporten, dan kun je ook vanavond gaan als je man thuis is.
pi_218792438
Geertsen

S&S hebben de vaatwasser ingeruimd en niet helemaal naar de wens van hun moeder. Een aantal kommen staat vol water. Met een klap gaat de vaatwasser weer dicht en dan hebben de meiden 'morgenochtend een klusje, doei'. Dat gaat met een venijnigheid van heb ik jou daar. Ik snap dat niet.

Dat hoef je toch op deze manier niet aan je volgers te laten zien? Je kunt dat toch gewoon de volgende ochtend aan de meiden zelf laten zien en ze laten bedenken hoe ze dat de volgende keer kunnen voorkomen (want dat is opvoeding). En dat dus zónder dat je ze venijnig voor gek zet voor duizenden mensen. Bah, ik zal dit soort dingen nooit snappen. En dat kan ze met een slachtofferig boek ook niet goedpraten wat mij betreft.
pi_218792497
Sanneke

Ik wil een nieuwe regenjas
Ik wil een nieuw boek
Ik wil lunchen met sushi

En Dion lekker werken voor die zooi en dan snachts ook nog opstaan voor dat kindje zodat prinsesje kan blijven liggen.

Wat komt ze lekker sympatiek over hč, de meid
pi_218792498
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 10:36 schreef Shuri het volgende:
Geertsen

S&S hebben de vaatwasser ingeruimd en niet helemaal naar de wens van hun moeder. Een aantal kommen staat vol water. Met een klap gaat de vaatwasser weer dicht en dan hebben de meiden 'morgenochtend een klusje, doei'. Dat gaat met een venijnigheid van heb ik jou daar. Ik snap dat niet.

Dat hoef je toch op deze manier niet aan je volgers te laten zien? Je kunt dat toch gewoon de volgende ochtend aan de meiden zelf laten zien en ze laten bedenken hoe ze dat de volgende keer kunnen voorkomen (want dat is opvoeding). En dat dus zónder dat je ze venijnig voor gek zet voor duizenden mensen. Bah, ik zal dit soort dingen nooit snappen. En dat kan ze met een slachtofferig boek ook niet goedpraten wat mij betreft.
Wat stom, alsof dat ook het einde van de wereld is, beetje water in die kommetjes. Hier flipt er ook wel eens een beker, nou dan gaat ie nog een keer erin of ik was t ff af. Poeh poeh.

AM doet niet aan opvoeden, AM doet aan ongepaste grapjes, zanikken en zoek het zelf maar uit.
pi_218792508
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 10:36 schreef Shuri het volgende:
Geertsen

Gelukkig is er nog geen storie te zien hoe ze ze toespreekt hierover.
pi_218792518
quote:

[..]
Oh dit vind ik dus echt een enorme luxe die ik mezelf gun. Elke verdieping een eigen robot stofzuiger die dagelijks zijn ronde doet. Ik vind dat van een ander kaliber dan kleding slechts eenmaal dragen.
pi_218792546
Rijneker heeft moeite met haar gewicht, beweert in een calorietekort te zitten en 8000stappen per dag te zetten. Maar ook heel erg van lekker eten te houden en in het weekend vaak buiten de deur te eten.

Ik vraag me bij haar dus echt af of t niet t zelfde is als bij DBM, denken dat je weinig in je giechel steekt maar ondertussen...
pi_218792556
Ik wil hier nu trouwens even de aandacht voor een echt serieus ernstige zaak.

Ik heb vannacht gedroomd over HVK. Ze was mijn achterbuurvrouw… en weer hoogzwanger!!!!

Moest toen ik eenmaal wakker werd eerst een kwartier bijkomen van het feit dat ik over haar gedroomd had 😫😣🤯
pi_218792569
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 10:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Rijneker heeft moeite met haar gewicht, beweert in een calorietekort te zitten en 8000stappen per dag te zetten. Maar ook heel erg van lekker eten te houden en in het weekend vaak buiten de deur te eten.

Ik vraag me bij haar dus echt af of t niet t zelfde is als bij DBM, denken dat je weinig in je giechel steekt maar ondertussen...
Je kan wel bijv 5 dagen net in een calorie tekort eten, maar als je, je dan het hele weekend volpropt en ruim over je calorie behoefte heen zit dan val je onder de streep natuurlijk niks af…
pi_218792571
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 10:50 schreef Sushirijst het volgende:
Ik wil hier nu trouwens even de aandacht voor een echt serieus ernstige zaak.

Ik heb vannacht gedroomd over HVK. Ze was mijn achterbuurvrouw… en weer hoogzwanger!!!!

Moest toen ik eenmaal wakker werd eerst een kwartier bijkomen van het feit dat ik over haar gedroomd had 😫😣🤯
😂😂😂 vandaag een dagje op karakter? Heb je jezelf ziek gemeld?
pi_218792577
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 10:51 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Je kan wel bijv 5 dagen net in een calorie tekort eten, maar als je je dan het hele weekend volpropt en ruim over je calorie behoefte heen zit dan valt je onder de streep natuurlijk niks af…
Mee precies, maar dat inzicht hebben de meeste niet 🙈
  Moderator/colorchick woensdag 17 september 2025 @ 10:53:12 #50
382129 crew  Donna
pi_218792585
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 10:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Mee precies, maar dat inzicht hebben de meeste niet 🙈
Inderdaad. En de sausjes en boters etc.etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')