Ik dacht dat dat meisje niet de bio dochter van Esmee was?quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Misschien wil de vader niet dat ze in beeld komt of dat ze genoemd wordt. Maar ik vind het heel raar dat ze zelfs in interviews niet wordt genoemd.
Als hij al gaat natuurlijk, want waarschijnlijk is hij dan ziekquote:Op dinsdag 16 september 2025 23:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Flipje was bang... kind is toch ook al 7 of 8 toch? Die gaar straks op groep 8 kamp met 30 beren en 14 nachtlampjes, het nummer van de hap en zeer waarschijnlijk zijn moeder naast zijn bed 😳
O die gaan nog tegen zoveel dingen aanlopen komende jaren.. ik wil niet te veel over die kinderen zeggen maar die worden gewoon een aantal jaar kleiner gehouden dan ze zijn. Op een gegeven moment hebben klasgenoten enzo dat ook door dat hij "anders" is. Dan ligt het sws aan de klas volgens moeder.. ik ben er echt voor dat ieder kind er mag zijn, dat als jongens met poppen spelen prima. Alleen kinderen zijn keihard.. ik vind het wel een taak als ouder om je kind daar tegen te beschermen of in ieder geval weerbaar te maken. Dit zie ik hier absoluut niet terugquote:Op dinsdag 16 september 2025 23:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Flipje was bang... kind is toch ook al 7 of 8 toch? Die gaar straks op groep 8 kamp met 30 beren en 14 nachtlampjes, het nummer van de hap en zeer waarschijnlijk zijn moeder naast zijn bed 😳
De kinderen waren deze zomer jarig. Ik weet nog dat Laurens die boerderij kreeg.quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:25 schreef Norivelletje het volgende:
Ik vind het ergens knap dat Mies alsnog een feestje viert voor Laurens en Benjamin. Lijkt me ook niet makkelijk om dit alleen te doen met alle emoties. Het zag er wel gezellig uit en de kinderen hebben vast genoten maar toch had het ook iets treurigs.
En ergens ook vreemd dat Koen op z’n minst er niet bij was aangezien het ook zijn kinderen zijn. En op werk gaat het allemaal zo goed en gaan ze gewoon door met z’n drieën. Dan moet even een feestje toch ook wel kunnen?
Ik doelde uiteraard ook meer op hoe moeders ermee omgaat dan dat flip bang is... ieder kind kan bang zijn.. hoe je ermee omgaat zet de toon...quote:Op woensdag 17 september 2025 00:00 schreef Lampje88 het volgende:
[..]
O die gaan nog tegen zoveel dingen aanlopen komende jaren.. ik wil niet te veel over die kinderen zeggen maar die worden gewoon een aantal jaar kleiner gehouden dan ze zijn. Op een gegeven moment hebben klasgenoten enzo dat ook door dat hij "anders" is. Dan ligt het sws aan de klas volgens moeder.. ik ben er echt voor dat ieder kind er mag zijn, dat als jongens met poppen spelen prima. Alleen kinderen zijn keihard.. ik vind het wel een taak als ouder om je kind daar tegen te beschermen of in ieder geval weerbaar te maken. Dit zie ik hier absoluut niet terug
Volgens mij is het geen verwijt naar Koen maar de constatering dat het allemaal niet zo koek en ei is als Michelle deed voorkomen.quote:Op woensdag 17 september 2025 00:11 schreef lila01 het volgende:
[..]
De kinderen waren deze zomer jarig. Ik weet nog dat Laurens die boerderij kreeg.
Feestje van dit weekend was door MB georganiseerd en ze had haar mensen uitgenodigd die niets met Koen of JvP hebben. Die waren vast ook niet welkom.
Wat kan Koen daaraan doen? Natuurlijk heeft hij wel de verjaardag van hun kinderen gevierd afgelopen zomer, een beetje minder fijn vanwege de struggles in de poly.
Klopt, Esmee is de moeder. Esmee en Inez zijn toen ook langere tijd naar Curaçao geweest, lijkt me dat je dat niet doet als er een co-ouderschap is.quote:Op dinsdag 16 september 2025 23:22 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat meisje niet de bio dochter van Esmee was?
Uit haar eerdere relatie had ze dacht ik toen co ouderschap?
Evengoed bijzonder gegaan want als je jaren iets hebt betekent in het leven van een kind, bio of niet heel heftig als je dan wegvalt.
We zien uiteraard niet alles, en als ex partner besluit dat kind niet meer zichtbaar online mag zijn betekent dat niet dat je haar niet kan noemen in interviews.
Het lijkt al langere tijd alsof dat meisje geheel is uitgewist.
Ja dit. Maar blijkbaar had Koen wel een uitnodiging gehad. Ik kan de opmerking en antwoord van Michelle niet meer terugvinden onder de post. Waarschijnlijk al geswifferd want het is een hoop hartjes en powervrouw en verder niks.quote:Op woensdag 17 september 2025 06:46 schreef Cyan het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen verwijt naar Koen maar de constatering dat het allemaal niet zo koek en ei is als Michelle deed voorkomen.
En maar hard werken die meid he 🙈quote:Op woensdag 17 september 2025 07:30 schreef Clavis het volgende:
Milou weer met een hilarische gejatte reel. Die komt toch ook echt nooit met originele ideeen.
Dat is inderdaad wat M antwoordde op die vraag. Betekent natuurlijk niet dat het zo is. Ik heb het idee dat er daarna nog meer reacties op die reactie zijn geweest want het heeft er eerst nog een tijdje gestaan. Nu is het inderdaad verdwenen.quote:Op woensdag 17 september 2025 07:23 schreef Norivelletje het volgende:
[..]
Ja dit. Maar blijkbaar had Koen wel een uitnodiging gehad. Ik kan de opmerking en antwoord van Michelle niet meer terugvinden onder de post. Waarschijnlijk al geswifferd want het is een hoop hartjes en powervrouw en verder niks.
Wat deze dames vrijwel allemaal gemeen hebben is weinig sociale contacten. Ze zoeken een manier om dingen te delen, die 'normale' mensen met vrienden en familie delen.quote:Op woensdag 17 september 2025 08:19 schreef Weerikier het volgende:
Van alle dames die hier besproken worden kan ik gewoon niet kiezen welke ik het meest walgelijk vind..
Soms denk AM is echt het top punt, met kinderen in bad en bed 24/7 en van die vieze teasers delen om je achterlijke boekje te promoten. Ik stel me dan voor hoeveel uur zij per dag die telefoon in d'r klauwtjes heeft. Compleet gestoord!
Dan verbaasd Debbie mij weer met haar "letterlijk " slapen tot 14:30 serieus welke volwassen persoon slaapt 18 uur per dag?!
Dan die minibelle, wat een totaal idioot is dat dan?! Niemand is daar hoogbegaafd, ook die oudste niet. En zij al helemaal niet. Een kronkel in d'r kop heeft ze wel.
HVK , dat is schrijnend en het fokt maar door.
Sanneke, denkt zij serieus aan een 2e kind? Pfff , mag ik het ff afraden?! Ik vind het zielig, wat een ongelukkige meid is dat dan.
Judith, jeetje ... dan heb je een dodelijke ziekte en dan besteed je zoveel tijd aan instagram, ik kan er echt met m'n kop niet bij.
Ik vergeet er vast een paar.
Maar de strekking van het verhaal is; het continue delen van je kinderen staat zo ver van mij af... ik kan er echt met beste wil van de wereld niets bij voorstellen dat ik dit zoals bovenstaande zou doen.
Walgelijk is het
Angsten bij een kind vind ik wel zielig , denk alleen dat hoe Dbm hem benaderd het er niet beter op wordt.quote:Op dinsdag 16 september 2025 23:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik denk idd dat dat meer de oorzaak is dan een virus.quote:Op woensdag 17 september 2025 08:45 schreef Post-its het volgende:
Dbm begon gisteren meteen over virussen omdat flip buikpijn had. Maar savonds had ze het erover dat hij zo angstig was. Zou hij niet heel vaak spanningsbuikpijn hebben?
En dat zij dat allemaal onder zijn aandoening schaart.
Maar dat is het ook,quote:Op woensdag 17 september 2025 08:48 schreef Weerikier het volgende:
Oh ja, die Michelle Bollen en d'r hele entourage vergeet ik!
Misschien nog wel het zieligst van allemaal... veel te jong getrouwd, veel te jong 4 kindjes gemaakt. Huwelijk was al jaren niets meer, voor de geiligheid er een andere vrouw bij gehaald, verassing; dat werkt ook niet!
Nu 7 kinderen de dupe en madam gaat gewoon door met exposen van haar kinderen op insta.
Hoe leg je zoiets in godsnaam uit aan 7 kinderen onder de 10? Hoe dan? Het staat zo ontzettend ver van mij af dat het mij dan ook weer mateloos fascineert.
Ik herkende ook helemaal niets in dat beeld. Mijn jongens kon ik toen echt niet veilig op bed zetten hoor.quote:Op woensdag 17 september 2025 08:50 schreef Lampje88 het volgende:
Sanneke heeft er denk ik echt geen beeld bij dat een baby (in ieder geval haar baby) de makkelijkste (voor luie ouders) fase is. (Huilbaby's daar gelaten maar die heeft zij niet) Zij heeft voor haar luiheid "geluk" dat Mijan geen ondernemend kind is. Bedoel van de week zat hij onbeheerd op het grote bed en bleef braaf zitten.. sorry maar wel kind doet dat van die leeftijd? Maar ja als je nooit op de grond speelt (van wat zij laat zien) krijg je ook niet de kans het tijgeren en kruipen te leren. Een gezonde peuter kun je echt niet de hele dag in dat kleine huisje (zonder bewegingsruimte door de zooi) houden. Dan is het ineens een "lastig" kind, Nee een kind moet kunnen ontdekken en ontwikkelen🤯
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |