abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218790584
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218790660
Dat geroep weer op de oprit van AM als er iemand weg rijdt. Ze heeft echt schijt aan de buurt.
Ook al is het nog géén 22 uur: waarom is het zo moeilijk om in huis gedag te zeggen?
Omdat ze dat geen goede content vindt ofzo?
pi_218790803
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 22:34 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Misschien wil de vader niet dat ze in beeld komt of dat ze genoemd wordt. Maar ik vind het heel raar dat ze zelfs in interviews niet wordt genoemd.
Ik dacht dat dat meisje niet de bio dochter van Esmee was?
Uit haar eerdere relatie had ze dacht ik toen co ouderschap?

Evengoed bijzonder gegaan want als je jaren iets hebt betekent in het leven van een kind, bio of niet heel heftig als je dan wegvalt.

We zien uiteraard niet alles, en als ex partner besluit dat kind niet meer zichtbaar online mag zijn betekent dat niet dat je haar niet kan noemen in interviews.
Het lijkt al langere tijd alsof dat meisje geheel is uitgewist.
pi_218790840
Nou op alle slakken zout. Dit gaat gewoon weer om het plaatje henrike/lodelie (vanuit vorige deel)

Ga niet doen alsof alles zo maximaaaaaaal goed geregeld is en jullie maximaaaaaaaal goed met elkaar omgaan als je het niet eens op kan brengen om het verjaardagsfeestje van je kids samen te vieren.

We moeten het doen met wat ze zeggen, en dat strookt niet met wat ze laat zien.
pi_218790874
Flipje was bang... kind is toch ook al 7 of 8 toch? Die gaar straks op groep 8 kamp met 30 beren en 14 nachtlampjes, het nummer van de hap en zeer waarschijnlijk zijn moeder naast zijn bed 😳
pi_218790900
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 23:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Flipje was bang... kind is toch ook al 7 of 8 toch? Die gaar straks op groep 8 kamp met 30 beren en 14 nachtlampjes, het nummer van de hap en zeer waarschijnlijk zijn moeder naast zijn bed 😳
Als hij al gaat natuurlijk, want waarschijnlijk is hij dan ziek
pi_218790922
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 23:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
O die gaan nog tegen zoveel dingen aanlopen komende jaren.. ik wil niet te veel over die kinderen zeggen maar die worden gewoon een aantal jaar kleiner gehouden dan ze zijn. Op een gegeven moment hebben klasgenoten enzo dat ook door dat hij "anders" is. Dan ligt het sws aan de klas volgens moeder.. ik ben er echt voor dat ieder kind er mag zijn, dat als jongens met poppen spelen prima. Alleen kinderen zijn keihard.. ik vind het wel een taak als ouder om je kind daar tegen te beschermen of in ieder geval weerbaar te maken. Dit zie ik hier absoluut niet terug
pi_218790949
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 22:25 schreef Norivelletje het volgende:
Ik vind het ergens knap dat Mies alsnog een feestje viert voor Laurens en Benjamin. Lijkt me ook niet makkelijk om dit alleen te doen met alle emoties. Het zag er wel gezellig uit en de kinderen hebben vast genoten maar toch had het ook iets treurigs.

En ergens ook vreemd dat Koen op z’n minst er niet bij was aangezien het ook zijn kinderen zijn. En op werk gaat het allemaal zo goed en gaan ze gewoon door met z’n drieën. Dan moet even een feestje toch ook wel kunnen?
De kinderen waren deze zomer jarig. Ik weet nog dat Laurens die boerderij kreeg.
Feestje van dit weekend was door MB georganiseerd en ze had haar mensen uitgenodigd die niets met Koen of JvP hebben. Die waren vast ook niet welkom.

Wat kan Koen daaraan doen? Natuurlijk heeft hij wel de verjaardag van hun kinderen gevierd afgelopen zomer, een beetje minder fijn vanwege de struggles in de poly.

[ Bericht 0% gewijzigd door lila01 op 17-09-2025 00:19:19 ]
pi_218791346
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 00:00 schreef Lampje88 het volgende:

[..]
O die gaan nog tegen zoveel dingen aanlopen komende jaren.. ik wil niet te veel over die kinderen zeggen maar die worden gewoon een aantal jaar kleiner gehouden dan ze zijn. Op een gegeven moment hebben klasgenoten enzo dat ook door dat hij "anders" is. Dan ligt het sws aan de klas volgens moeder.. ik ben er echt voor dat ieder kind er mag zijn, dat als jongens met poppen spelen prima. Alleen kinderen zijn keihard.. ik vind het wel een taak als ouder om je kind daar tegen te beschermen of in ieder geval weerbaar te maken. Dit zie ik hier absoluut niet terug
Ik doelde uiteraard ook meer op hoe moeders ermee omgaat dan dat flip bang is... ieder kind kan bang zijn.. hoe je ermee omgaat zet de toon...
pi_218791365
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 00:11 schreef lila01 het volgende:

[..]
De kinderen waren deze zomer jarig. Ik weet nog dat Laurens die boerderij kreeg.
Feestje van dit weekend was door MB georganiseerd en ze had haar mensen uitgenodigd die niets met Koen of JvP hebben. Die waren vast ook niet welkom.

Wat kan Koen daaraan doen? Natuurlijk heeft hij wel de verjaardag van hun kinderen gevierd afgelopen zomer, een beetje minder fijn vanwege de struggles in de poly.
Volgens mij is het geen verwijt naar Koen maar de constatering dat het allemaal niet zo koek en ei is als Michelle deed voorkomen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218791462
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 23:22 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Ik dacht dat dat meisje niet de bio dochter van Esmee was?
Uit haar eerdere relatie had ze dacht ik toen co ouderschap?

Evengoed bijzonder gegaan want als je jaren iets hebt betekent in het leven van een kind, bio of niet heel heftig als je dan wegvalt.

We zien uiteraard niet alles, en als ex partner besluit dat kind niet meer zichtbaar online mag zijn betekent dat niet dat je haar niet kan noemen in interviews.
Het lijkt al langere tijd alsof dat meisje geheel is uitgewist.
Klopt, Esmee is de moeder. Esmee en Inez zijn toen ook langere tijd naar Curaçao geweest, lijkt me dat je dat niet doet als er een co-ouderschap is.
pi_218791470
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 06:46 schreef Cyan het volgende:

[..]
Volgens mij is het geen verwijt naar Koen maar de constatering dat het allemaal niet zo koek en ei is als Michelle deed voorkomen.
Ja dit. Maar blijkbaar had Koen wel een uitnodiging gehad. Ik kan de opmerking en antwoord van Michelle niet meer terugvinden onder de post. Waarschijnlijk al geswifferd want het is een hoop hartjes en powervrouw en verder niks.
pi_218791495
Milou weer met een hilarische gejatte reel. Die komt toch ook echt nooit met originele ideeen.
pi_218791562
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 07:30 schreef Clavis het volgende:
Milou weer met een hilarische gejatte reel. Die komt toch ook echt nooit met originele ideeen.
En maar hard werken die meid he 🙈
pi_218791569
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 07:23 schreef Norivelletje het volgende:

[..]
Ja dit. Maar blijkbaar had Koen wel een uitnodiging gehad. Ik kan de opmerking en antwoord van Michelle niet meer terugvinden onder de post. Waarschijnlijk al geswifferd want het is een hoop hartjes en powervrouw en verder niks.
Dat is inderdaad wat M antwoordde op die vraag. Betekent natuurlijk niet dat het zo is. Ik heb het idee dat er daarna nog meer reacties op die reactie zijn geweest want het heeft er eerst nog een tijdje gestaan. Nu is het inderdaad verdwenen.

Een verjaardag samen vieren hoeft natuurlijk ook niet per se. Wij deden dat altijd ieder voor zich. Werkte goed voor de kinderen.

En de verjaardagen waren natuurlijk al gevierd. Misschien met 20 ballonnen i.p.v. 100 en misschien met een taart van de Hema. Dan is het nu nog even gevierd zoals het ‘hoort.’ En met het vers opengetrokken blik bff’s. Ik DENK dat deze kinderen opgroeien in twee werelden: hectiek en veel mensen bij M, rust bij K.
pi_218791657
Van alle dames die hier besproken worden kan ik gewoon niet kiezen welke ik het meest walgelijk vind..

Soms denk ik ;AM is echt het top punt, met kinderen in bad en bed 24/7 en van die vieze teasers delen om je achterlijke boekje te promoten. Ik stel me dan voor hoeveel uur zij per dag die telefoon in d'r klauwtjes heeft. Compleet gestoord!
Dan verbaasd Debbie mij weer met haar "letterlijk " slapen tot 14:30 serieus welke volwassen persoon slaapt 18 uur per dag?!
Dan die minibelle, wat een totaal idioot is dat dan?! Niemand is daar hoogbegaafd, ook die oudste niet. En zij al helemaal niet. Een kronkel in d'r kop heeft ze wel.
HVK , dat is schrijnend en het fokt maar door.
Sanneke, denkt zij serieus aan een 2e kind? Pfff , mag ik het ff afraden?! Ik vind het zielig, wat een ongelukkige meid is dat dan.
Judith, jeetje ... dan heb je een dodelijke ziekte en dan besteed je zoveel tijd aan instagram, ik kan er echt met m'n kop niet bij.

Ik vergeet er vast een paar.
Maar de strekking van het verhaal is; het continue delen van je kinderen staat zo ver van mij af... ik kan er echt met de beste wil van de wereld niets bij voorstellen dat ik dit zoals bovenstaande zou doen.
Walgelijk is het

[ Bericht 0% gewijzigd door Weerikier op 17-09-2025 08:59:34 (Type fout) ]
pi_218791757
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 08:19 schreef Weerikier het volgende:
Van alle dames die hier besproken worden kan ik gewoon niet kiezen welke ik het meest walgelijk vind..

Soms denk AM is echt het top punt, met kinderen in bad en bed 24/7 en van die vieze teasers delen om je achterlijke boekje te promoten. Ik stel me dan voor hoeveel uur zij per dag die telefoon in d'r klauwtjes heeft. Compleet gestoord!
Dan verbaasd Debbie mij weer met haar "letterlijk " slapen tot 14:30 serieus welke volwassen persoon slaapt 18 uur per dag?!
Dan die minibelle, wat een totaal idioot is dat dan?! Niemand is daar hoogbegaafd, ook die oudste niet. En zij al helemaal niet. Een kronkel in d'r kop heeft ze wel.
HVK , dat is schrijnend en het fokt maar door.
Sanneke, denkt zij serieus aan een 2e kind? Pfff , mag ik het ff afraden?! Ik vind het zielig, wat een ongelukkige meid is dat dan.
Judith, jeetje ... dan heb je een dodelijke ziekte en dan besteed je zoveel tijd aan instagram, ik kan er echt met m'n kop niet bij.

Ik vergeet er vast een paar.
Maar de strekking van het verhaal is; het continue delen van je kinderen staat zo ver van mij af... ik kan er echt met beste wil van de wereld niets bij voorstellen dat ik dit zoals bovenstaande zou doen.
Walgelijk is het
Wat deze dames vrijwel allemaal gemeen hebben is weinig sociale contacten. Ze zoeken een manier om dingen te delen, die 'normale' mensen met vrienden en familie delen.
Het is een schreeuw om aandacht in mijn ogen.

MB heeft natuurlijk heel veel sociale contacten en iedere week is er weer een nieuwe bestie bij, heb bij haar vooral het gevoel dat ze zichzelf wil bewijzen.

Sanneke een 2e kind, leuk hoor als ze allebei ziek zijn en om beurten aan je bed staan 's nachts, maar dan mag Dion eruit zodat zij de volgende dag kan gaan liggen klagen op de bank.
pi_218791788
Dbm begon gisteren meteen over virussen omdat flip buikpijn had. Maar savonds had ze het erover dat hij zo angstig was. Zou hij niet heel vaak spanningsbuikpijn hebben?
En dat zij dat allemaal onder zijn aandoening schaart.
pi_218791800
Oh ja, die Michelle Bollen en d'r hele entourage vergeet ik!
Misschien nog wel het zieligst van allemaal... veel te jong getrouwd, veel te jong 4 kindjes gemaakt. Huwelijk was al jaren niets meer, voor de geiligheid er een andere vrouw bij gehaald, verassing; dat werkt ook niet!
Nu 7 kinderen de dupe en madam gaat gewoon door met exposen van haar kinderen op insta.
Hoe leg je zoiets in godsnaam uit aan 7 kinderen onder de 10? Hoe dan? Het staat zo ontzettend ver van mij af dat het mij dan ook weer mateloos fascineert.

[ Bericht 1% gewijzigd door Weerikier op 17-09-2025 08:51:15 (Type fout) ]
pi_218791811
Sanneke heeft er denk ik echt geen beeld bij dat een baby (in ieder geval haar baby) de makkelijkste (voor luie ouders) fase is. (Huilbaby's daar gelaten maar die heeft zij niet) Zij heeft voor haar luiheid "geluk" dat Mijan geen ondernemend kind is. Bedoel van de week zat hij onbeheerd op het grote bed en bleef braaf zitten.. sorry maar wel kind doet dat van die leeftijd? Maar ja als je nooit op de grond speelt (van wat zij laat zien) krijg je ook niet de kans het tijgeren en kruipen te leren. Een gezonde peuter kun je echt niet de hele dag in dat kleine huisje (zonder bewegingsruimte door de zooi) houden. Dan is het ineens een "lastig" kind, Nee een kind moet kunnen ontdekken en ontwikkelen🤯
pi_218791817
quote:
Angsten bij een kind vind ik wel zielig , denk alleen dat hoe Dbm hem benaderd het er niet beter op wordt.
Het kind kan er niks aan doen, mama heeft zelf angsten en spreekt deze te veel uit naar mijn mening.
pi_218791843
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 08:45 schreef Post-its het volgende:
Dbm begon gisteren meteen over virussen omdat flip buikpijn had. Maar savonds had ze het erover dat hij zo angstig was. Zou hij niet heel vaak spanningsbuikpijn hebben?
En dat zij dat allemaal onder zijn aandoening schaart.
Ik denk idd dat dat meer de oorzaak is dan een virus.
Maar goed dan kom je bij het punt hoe hij aan die angsten komt.
En ik denk dat Dbm heel goed weet dat zij daar invloed op heeft, maar dat wil ze niet horen
pi_218791856
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 08:48 schreef Weerikier het volgende:
Misschien nog wel het zieligst van allemaal... veel te jong getrouwd, veel te jong 4 kindjes gemaakt. Huwelijk was al jaren niets meer, voor de geiligheid er een andere vrouw bij gehaald, verassing; dat werkt ook niet!
Nu 7 kinderen de dupe en madam gaat gewoon door met exposen van haar kinderen op insta.
Hoe leg je zoiets in godsnaam uit aan 7 kinderen onder de 10? Hoe dan? Het staat zo ontzettend ver van mij af dat het mij dan ook weer mateloos fascineert.

Maar dat is het ook,
Ik verbaas me iedere dag weer over al die flu flus hier.
En toch kijk ik steeds( tijd teveel)
Dan denk ik; hoe dan???
Hetbis eigenlijk gewoon vermaak waar je naar kijkt.
GTST is er niks bij
pi_218791889
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 08:50 schreef Lampje88 het volgende:
Sanneke heeft er denk ik echt geen beeld bij dat een baby (in ieder geval haar baby) de makkelijkste (voor luie ouders) fase is. (Huilbaby's daar gelaten maar die heeft zij niet) Zij heeft voor haar luiheid "geluk" dat Mijan geen ondernemend kind is. Bedoel van de week zat hij onbeheerd op het grote bed en bleef braaf zitten.. sorry maar wel kind doet dat van die leeftijd? Maar ja als je nooit op de grond speelt (van wat zij laat zien) krijg je ook niet de kans het tijgeren en kruipen te leren. Een gezonde peuter kun je echt niet de hele dag in dat kleine huisje (zonder bewegingsruimte door de zooi) houden. Dan is het ineens een "lastig" kind, Nee een kind moet kunnen ontdekken en ontwikkelen🤯
Ik herkende ook helemaal niets in dat beeld. Mijn jongens kon ik toen echt niet veilig op bed zetten hoor.
Ik blijf het daar zo jammer vinden dat zij niet meer gebruik maakt van het feit dat ze altijd vrij is. Ga er lekker op uit met je kindje.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218791921
Volgt iemand hier Florine Hofstee (Gooische meisjes)?
Hoeveel kleding en accessoires kun je nodig hebben in een mensenleven?
Gisteren heeft ze in de ochtend gewinkeld bij Zara, in de middag had ze een joggingpak van een samenwerking van Etos en ‘s avonds een kledingmerkje met kleding (en er dan bij benoemen dat ze het shirt ook in een andere kleur heeft) en nieuwe armband. Oh, en nog een story tussendoor van kleding die opgestuurd was.
En dit is echt geen uitzonderlijke dag.

Ik kan hier echt met mijn verstand niet bij. Wat een overconsumptie ;(
pi_218791941
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 09:05 schreef LeSage het volgende:
Gisteren heeft ze in de ochtend gewinkeld bij Zara, in de middag had ze een joggingpak van een samenwerking van Etos en ‘s avonds een kledingmerkje met kleding (en er dan bij benoemen dat ze het shirt ook in een andere kleur heeft) en nieuwe armband. Oh, en nog een story tussendoor van kleding die opgestuurd was.

Dit ja. Maar dat gevoel heb ik bij wel meer flu's. Toe maar nog meer zooi, nog meer kleding, nog meer vakanties enz enz.
:)
pi_218791953
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 09:09 schreef mignonne het volgende:

[..]
Dit ja. Maar dat gevoel heb ik bij wel meer flu's. Toe maar nog meer zooi, nog meer kleding, nog meer vakanties enz enz.
Wat dacht je van stofzuigers 🤣 sommige hebben er echt 3 of 4 en dan komt er ook nog een robot bij
  Moderator woensdag 17 september 2025 @ 09:15:37 #28
382129 crew  Donna
pi_218791976
quote:

Florine heeft dat echt mega erg. Is in de serie ook altijd zo duidelijk. Ze draagt alles ook maar 1x geloof ik.
  Moderator woensdag 17 september 2025 @ 09:17:23 #29
382129 crew  Donna
pi_218791986
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 09:11 schreef Lampje88 het volgende:

[..]
Wat dacht je van stofzuigers 🤣 sommige hebben er echt 3 of 4 en dan komt er ook nog een robot bij
Hahaha. Nu komt Achaté weer om de hoek met nog een nieuwe!
pi_218792005
quote:

Ik kan haar niet aan. Zo overdreven. Hier zeggen we dan: stront, wie heeft je gescheten.

Overconsumptie is waar fluflu’s van leven. In mijn omgeving ken ik echt niemand die zoveel spullen koopt als de fluflu’s die hier besproken worden. En meuk al helemaal niet.
pi_218792019
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 08:48 schreef Weerikier het volgende:

Ja deze omschrijving is precies wat het is. Ik vind het fascinerend en tragisch tegelijk.
Alles wat zij op beeld deelt is nep. Zelfs toen ze dus in een hele pijnlijke situatie zat en ze uit elkaar waren maar nog onder 1 dak woonde, doet ze op beeld alsof alles perfect is. Om vervolgens maanden later terug te gooien dat ze in een rot periode zat? Wat is dit voor een toneelspel.

Voor haar kinderen heel schadelijk. Opgroeien bij een labiele moeder. Gelukkig dat hun familie hun vangnet is en blijft. Van de bff’s hoeft ze het niet te hebben. De vriendschappen zijn net zo fake als haar eeuwige glimlach.

Toen ze nog helemaal aan het begin van haar influence leven stond, toen deelde ze wel eens dat ze geen vriendinnen en geen sociaal leven had. Wendy was haar vriendin, die was 20 jaar ouder.
pi_218792036
quote:

[..]
Dekens en matrassen, die lijken ze ook nooit genoeg te hebben _O-
pi_218792044
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 09:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik kan haar niet aan. Zo overdreven. Hier zeggen we dan: stront, wie heeft je gescheten.

Overconsumptie is waar fluflu’s van leven. In mijn omgeving ken ik echt niemand die zoveel spullen koopt als de fluflu’s die hier besproken worden. En meuk al helemaal niet.
Ik ken gelukkig ook niemand die zo is. Misschien scheelt het dat als je het van je eigen centen moet kopen je wel een keer extra nadenkt.
Zo zonde om dat in kleding te stoppen die je maar 1 keertje aandoet ;(
pi_218792090
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 09:24 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]
Ja deze omschrijving is precies wat het is. Ik vind het fascinerend en tragisch tegelijk.
Alles wat zij op beeld deelt is nep. Zelfs toen ze dus in een hele pijnlijke situatie zat en ze uit elkaar waren maar nog onder 1 dak woonde, doet ze op beeld alsof alles perfect is. Om vervolgens maanden later terug te gooien dat ze in een rot periode zat? Wat is dit voor een toneelspel.

Voor haar kinderen heel schadelijk. Opgroeien bij een labiele moeder. Gelukkig dat hun familie hun vangnet is en blijft. Van de bff’s hoeft ze het niet te hebben. De vriendschappen zijn net zo fake als haar eeuwige glimlach.

Toen ze nog helemaal aan het begin van haar influence leven stond, toen deelde ze wel eens dat ze geen vriendinnen en geen sociaal leven had. Wendy was haar vriendin, die was 20 jaar ouder.
Ja, in die begin tijd van bijzonderkleinwonder en het echt een normale, lieve moeder en vrouw was. Wil niet zeggen dat het negatief is als iemand veranderd, want dat hoort ook bij ouder worden. Maar Instagram en de centen heeft haar totaal een ander mens gemaakt. Als Koen op die eerste vrouw (meisje nog destijds) is gevallen, snap ik een breuk ergens ook nog wel.

Voor de kindjes is het triest. Niet dat ouders uit elkaar gaan, want dat gebeurd. Maar dat ze elke dag op internet staan voor 200k mensen. Ze het maar te doen hebben met het leven wat mama wil. Met de mensen die mama over de vloer laat komen, elke keer weer anderen. Waar is de rust. Waar zijn de momentjes ALLEEN met de kinderen. Ga lekker met ze naar de dierentuin of speeltuin zonder BFF team of ouders. Dan ben je pas echt #singlemom #themom #momoffour
pi_218792107
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 09:15 schreef Donna het volgende:

[..]
Florine heeft dat echt mega erg. Is in de serie ook altijd zo duidelijk. Ze draagt alles ook maar 1x geloof ik.
En er altijd maar om lachen dat ze 'koop ziek' is. Als haar vent er wat van zegt lacht ze ook maar wat. Of; 'heb ik van mijn moeder, die heeft ook zoooo veel kleding'. Best triest eigenlijk dat je jezelf zo moet bewijzen.
Die tijd dat ze aan het shoppen is kan ze beter besteden met Spaans leren. Wel op een Spaans eiland wonen maar de taal nog niks kunnen spreken.
pi_218792227
Bij DBM, ik denk dat Flip/ Flap ook doorkrijgt dat als hij zegt dat hij buikpijn heeft hij wordt opgehaald van school. Buikpijn is lastig te controleren.

Bij Milou, als je de reel ziet staan op de startpagina. Het is niet de meest charmante foto die je kan hebben. En iedereen op school ziet dit. Ook de collega's van dr man.
Ze maakt dezelfde reels na als Carmen van Weersel. Die doet ook veel na
pi_218792362
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 09:44 schreef Nieuwnestje het volgende:

[..]
En er altijd maar om lachen dat ze 'koop ziek' is. Als haar vent er wat van zegt lacht ze ook maar wat. Of; 'heb ik van mijn moeder, die heeft ook zoooo veel kleding'. Best triest eigenlijk dat je jezelf zo moet bewijzen.
Die tijd dat ze aan het shoppen is kan ze beter besteden met Spaans leren. Wel op een Spaans eiland wonen maar de taal nog niks kunnen spreken.
Ik vind dat vooral heel triest. Blijkbaar mis je dan iets in je leven en dat probeer je dan op te vullen met kopen. En inderdaad, de taal niet spreken van het land waar je vrijwillig naartoe bent verhuisd vind ik kwalijk.
pi_218792402
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 09:24 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]

Helemaal eens met dit.
pi_218792428
DBM; Flip is kennelijk bij oma want ze moest sporten. Als hij echt zo ziek is, dan zadel je oma er niet mee op lijkt me. Soms kun je niet anders (ivm werk oid), maar om zelf te gaan sporten, dan kun je ook vanavond gaan als je man thuis is.
pi_218792438
Geertsen

S&S hebben de vaatwasser ingeruimd en niet helemaal naar de wens van hun moeder. Een aantal kommen staat vol water. Met een klap gaat de vaatwasser weer dicht en dan hebben de meiden 'morgenochtend een klusje, doei'. Dat gaat met een venijnigheid van heb ik jou daar. Ik snap dat niet.

Dat hoef je toch op deze manier niet aan je volgers te laten zien? Je kunt dat toch gewoon de volgende ochtend aan de meiden zelf laten zien en ze laten bedenken hoe ze dat de volgende keer kunnen voorkomen (want dat is opvoeding). En dat dus zónder dat je ze venijnig voor gek zet voor duizenden mensen. Bah, ik zal dit soort dingen nooit snappen. En dat kan ze met een slachtofferig boek ook niet goedpraten wat mij betreft.
pi_218792497
Sanneke

Ik wil een nieuwe regenjas
Ik wil een nieuw boek
Ik wil lunchen met sushi

En Dion lekker werken voor die zooi en dan snachts ook nog opstaan voor dat kindje zodat prinsesje kan blijven liggen.

Wat komt ze lekker sympatiek over hè, de meid
pi_218792498
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 10:36 schreef Shuri het volgende:
Geertsen

S&S hebben de vaatwasser ingeruimd en niet helemaal naar de wens van hun moeder. Een aantal kommen staat vol water. Met een klap gaat de vaatwasser weer dicht en dan hebben de meiden 'morgenochtend een klusje, doei'. Dat gaat met een venijnigheid van heb ik jou daar. Ik snap dat niet.

Dat hoef je toch op deze manier niet aan je volgers te laten zien? Je kunt dat toch gewoon de volgende ochtend aan de meiden zelf laten zien en ze laten bedenken hoe ze dat de volgende keer kunnen voorkomen (want dat is opvoeding). En dat dus zónder dat je ze venijnig voor gek zet voor duizenden mensen. Bah, ik zal dit soort dingen nooit snappen. En dat kan ze met een slachtofferig boek ook niet goedpraten wat mij betreft.
Wat stom, alsof dat ook het einde van de wereld is, beetje water in die kommetjes. Hier flipt er ook wel eens een beker, nou dan gaat ie nog een keer erin of ik was t ff af. Poeh poeh.

AM doet niet aan opvoeden, AM doet aan ongepaste grapjes, zanikken en zoek het zelf maar uit.
pi_218792508
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 10:36 schreef Shuri het volgende:
Geertsen

Gelukkig is er nog geen storie te zien hoe ze ze toespreekt hierover.
pi_218792518
quote:

[..]
Oh dit vind ik dus echt een enorme luxe die ik mezelf gun. Elke verdieping een eigen robot stofzuiger die dagelijks zijn ronde doet. Ik vind dat van een ander kaliber dan kleding slechts eenmaal dragen.
pi_218792546
Rijneker heeft moeite met haar gewicht, beweert in een calorietekort te zitten en 8000stappen per dag te zetten. Maar ook heel erg van lekker eten te houden en in het weekend vaak buiten de deur te eten.

Ik vraag me bij haar dus echt af of t niet t zelfde is als bij DBM, denken dat je weinig in je giechel steekt maar ondertussen...
pi_218792556
Ik wil hier nu trouwens even de aandacht voor een echt serieus ernstige zaak.

Ik heb vannacht gedroomd over HVK. Ze was mijn achterbuurvrouw… en weer hoogzwanger!!!!

Moest toen ik eenmaal wakker werd eerst een kwartier bijkomen van het feit dat ik over haar gedroomd had 😫😣🤯
pi_218792569
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 10:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Rijneker heeft moeite met haar gewicht, beweert in een calorietekort te zitten en 8000stappen per dag te zetten. Maar ook heel erg van lekker eten te houden en in het weekend vaak buiten de deur te eten.

Ik vraag me bij haar dus echt af of t niet t zelfde is als bij DBM, denken dat je weinig in je giechel steekt maar ondertussen...
Je kan wel bijv 5 dagen net in een calorie tekort eten, maar als je, je dan het hele weekend volpropt en ruim over je calorie behoefte heen zit dan val je onder de streep natuurlijk niks af…
pi_218792571
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 10:50 schreef Sushirijst het volgende:
Ik wil hier nu trouwens even de aandacht voor een echt serieus ernstige zaak.

Ik heb vannacht gedroomd over HVK. Ze was mijn achterbuurvrouw… en weer hoogzwanger!!!!

Moest toen ik eenmaal wakker werd eerst een kwartier bijkomen van het feit dat ik over haar gedroomd had 😫😣🤯
😂😂😂 vandaag een dagje op karakter? Heb je jezelf ziek gemeld?
pi_218792577
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 10:51 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Je kan wel bijv 5 dagen net in een calorie tekort eten, maar als je je dan het hele weekend volpropt en ruim over je calorie behoefte heen zit dan valt je onder de streep natuurlijk niks af…
Mee precies, maar dat inzicht hebben de meeste niet 🙈
  Moderator woensdag 17 september 2025 @ 10:53:12 #50
382129 crew  Donna
pi_218792585
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 10:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Mee precies, maar dat inzicht hebben de meeste niet 🙈
Inderdaad. En de sausjes en boters etc.etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')