abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218799399
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:20 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Die kinderen en haar ouders zien er doodmoe uit.
Ik begrijp dat ma nu de foto's maakt...zoals die van MB met die over-the-knee laarzen
pi_218799402
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:21 schreef lila01 het volgende:

[..]
Echt niet normaal.
Kan voor sommigen fake zijn maar zie liever een mooi verzorgde reclame dan het kruis van Sanneke, de onverzorgde look van Debbie of een in het oog purkende Judith.
pi_218799411
Nu heb ik een kind met een klein rugzakje, die zou doodongelukkig worden van al die BFF's en familie over de vloer de hele tijd.
Ikzelf raak ook redelijk overprikkelt als ik er aan denk
pi_218799445
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:26 schreef Henrike het volgende:

[..]
Kan voor sommigen fake zijn maar zie liever een mooi verzorgde reclame dan het kruis van Sanneke, de onverzorgde look van Debbie of een in het oog purkende Judith.
Het gaat erom dat die kinderen continu worden ingezet
pi_218799457
Dat je je telefoon neerzet en dan jezelf met iemand anders zijn baby gaat zitten filmen. Koekoek.
pi_218799469
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:20 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Die kinderen en haar ouders zien er doodmoe uit.
M zelf ook.
pi_218799489
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:26 schreef Henrike het volgende:

[..]
Daar gaat het toch niet om? Het gaat om de inzet van kinderen. Mooie beelden maken dat niet goed.
pi_218799516
Dbm; flip gaat het morgenvroeg proberen op school...
Zul je zien dat ik ziek word.
Waarom, waarom denk je dat jij ziek word.
Flip had buikpijn, waarschijnlijk van de spanning.
En wat nou proberen? Als je het al zo benoemd maak je ook dat hij zich bij juf weer ziek meldt.
Ik snap haar benadering niet.
Maak ze toch iets weerbaarder en sterker
pi_218799539
Toch gaan mb en jvp wel samen op inkoop, gelukkig.
Wat ik mij echt wel afvraag is of ze elkaars kinderen wel zien, of buiten beeld?
Misschien even een time out? Vind het echt wel sneu voor de kindjes hoor.
pi_218799556
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
Judith kreeg vragen over het ‘niet volgen van haar kind wat betreft niet willen ontbijten’s ochtends. Terwijl ze kindvolgend opvoed.

Ze zegt dat dat zou betekenen dat hij zonder eten naar school zou gaan, en niet zou kunnen eten op het moment dat hij dat zou willen. Dat moet op vaste momenten.

Dus daarom moet hij ontbijten.
Maar datzelfde geldt toch voor ‘op tijd op school zijn’? Maar daarin mag hij wel zelf bepalen wat goed voelt?
Voor het ontbijt geldt ook dat hij moet eten op een moment dat voor hem bepaald is. Ik begrijp best dat ze wil dat hij voor school wat eet maar haar reden slaat kant noch wal.
pi_218799593
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:36 schreef Henrike het volgende:
Wat ik mij echt wel afvraag is of ze elkaars kinderen wel zien, of buiten beeld?
Ze zijn samen eigenaar, dus niet zo gek dat ze samen op inkoop gaan.
Een time out lijkt mij juist verwarrend. De kinderen wennen wel aan de nieuwe situatie.
pi_218799670
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:37 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Voor het ontbijt geldt ook dat hij moet eten op een moment dat voor hem bepaald is. Ik begrijp best dat ze wil dat hij voor school wat eet maar haar reden slaat kant noch wal.
Ik vond haar uitleg ook wazig. Misschien hem laten beslissen wat hij wil ontbjjten?
pi_218799708
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:47 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik vond haar uitleg ook wazig. Misschien hem laten beslissen wat hij wil ontbjjten?
Op vakantie zat hij wel eens aan zo’n compacte blok yoghurt/kwark met muesli/havermout. Zag er niet echt smakelijk en makkelijk te eten uit.
pi_218799791
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
Judith kreeg vragen over het ‘niet volgen van haar kind wat betreft niet willen ontbijten’s ochtends. Terwijl ze kindvolgend opvoed.

Ze zegt dat dat zou betekenen dat hij zonder eten naar school zou gaan, en niet zou kunnen eten op het moment dat hij dat zou willen. Dat moet op vaste momenten.

Dus daarom moet hij ontbijten.
Maar datzelfde geldt toch voor ‘op tijd op school zijn’? Maar daarin mag hij wel zelf bepalen wat goed voelt?
Zij vindt op tijd komen kennelijk niet zo belangrijk. Met ontbijt op naar school wel...
pi_218799811
quote:
Een scheiding is altijd sneu hoor kinderen.

Maar ook verbroken vriendschappen, familieruzies, verhuizingen ed kunnen ervoor zorgen dat er mensen uit je leven verdwijnen. Dat is nu eenmaal het leven.
pi_218799877
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:30 schreef Hyacinth het volgende:
Dat je je telefoon neerzet en dan jezelf met iemand anders zijn baby gaat zitten filmen. Koekoek.
En hoe. Nou zijn die beelden elke keer versneld afgespeeld maar ik word er heel onrustig van. Ze houd die baby elke keer in deze houdingen. Continu anders leggen omhoog houden etc etc. Alles behalve rustgevend. En inderdaad showen met de baby van een ander zie ik echt als nul toegevoegde waarde op je account.
pi_218799882
quote:
Kinderen.

Ja, het is zeker sneu en ze zullen elkaar missen. Maar hun ouders zijn uit elkaar en nu niks meer van elkaar.
Misschien levert elkaar zien wel meer spanning op dan goed voor ze (de kinderen) is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Harper op 17-09-2025 23:10:20 ]
pi_218800000
En dan die baby vitamine baby noemen. Alsof jij je levenslust/energie moet halen uit een baby. Parentificatie, maar dan niet eens voor je eigen kind.
pi_218800016
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 17:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM over dat magister: ‘onthoudende dat jij altijd weet wat herbeste is voor je kind. Zo doen wij het’

Want die 6 kinderen (plus nog 2 die daar nog niet mee te maken hebben) zijn allemaal klonen van elkaar? Hebben / zijn geen verschillen, denken en doen allemaal hetzelfde?

Wat eng..
En het trieste is dat zij helemaal niet weten wat het beste is voor hun kinderen.
pi_218800163
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:31 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
M zelf ook.
Dat klopt, maar zij houdt de drukte in stand.
pi_218800166
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 23:03 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
En hoe. Nou zijn die beelden elke keer versneld afgespeeld maar ik word er heel onrustig van. Ze houd die baby elke keer in deze houdingen. Continu anders leggen omhoog houden etc etc. Alles behalve rustgevend. En inderdaad showen met de baby van een ander zie ik echt als nul toegevoegde waarde op je account.
Vorige keer sjorde ze ook al zo aan die baby
pi_218800477
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 20:42 schreef Lalaland79 het volgende:
Debbie zegt ook: ik heb lekker gewoon de hele dag in bed gelegen. Met een Big smile. Ze is er echt trots op.
Lekker voor die meid. Zou niet met r willen ruilen. Wat een eenzaam bestaan.
pi_218800490
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 00:08 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Dat klopt, maar zij houdt de drukte in stand.
Ja afleiding en aandacht zodat ze niet met de problemen bezig is. Je zou denken na jarenlange therapie dat je weet dat het uitstellen is dat die klap dan komt en mogelijk nog groter.
pi_218800529
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:24 schreef lila01 het volgende:
MB laat het fabeltje dat de botox voor haar migraine is ook eindelijk los.
Jammer voor haar dat ze zo onzeker is
pi_218800562
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 23:03 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Een baby die rustig in je armen ligt te slapen is saaier content om naar te kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')