Ik begrijp dat ma nu de foto's maakt...zoals die van MB met die over-the-knee laarzenquote:Op woensdag 17 september 2025 22:20 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Die kinderen en haar ouders zien er doodmoe uit.
Kan voor sommigen fake zijn maar zie liever een mooi verzorgde reclame dan het kruis van Sanneke, de onverzorgde look van Debbie of een in het oog purkende Judith.quote:
Het gaat erom dat die kinderen continu worden ingezetquote:Op woensdag 17 september 2025 22:26 schreef Henrike het volgende:
[..]
Kan voor sommigen fake zijn maar zie liever een mooi verzorgde reclame dan het kruis van Sanneke, de onverzorgde look van Debbie of een in het oog purkende Judith.
M zelf ook.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:20 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Die kinderen en haar ouders zien er doodmoe uit.
Daar gaat het toch niet om? Het gaat om de inzet van kinderen. Mooie beelden maken dat niet goed.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:26 schreef Henrike het volgende:
[..]
Kan voor sommigen fake zijn maar zie liever een mooi verzorgde reclame dan het kruis van Sanneke, de onverzorgde look van Debbie of een in het oog purkende Judith.
Voor het ontbijt geldt ook dat hij moet eten op een moment dat voor hem bepaald is. Ik begrijp best dat ze wil dat hij voor school wat eet maar haar reden slaat kant noch wal.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
Judith kreeg vragen over het ‘niet volgen van haar kind wat betreft niet willen ontbijten’s ochtends. Terwijl ze kindvolgend opvoed.
Ze zegt dat dat zou betekenen dat hij zonder eten naar school zou gaan, en niet zou kunnen eten op het moment dat hij dat zou willen. Dat moet op vaste momenten.
Dus daarom moet hij ontbijten.
Maar datzelfde geldt toch voor ‘op tijd op school zijn’? Maar daarin mag hij wel zelf bepalen wat goed voelt?
Ze zijn samen eigenaar, dus niet zo gek dat ze samen op inkoop gaan.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:36 schreef Henrike het volgende:
Toch gaan mb en jvp wel samen op inkoop, gelukkig.
Wat ik mij echt wel afvraag is of ze elkaars kinderen wel zien, of buiten beeld?
Misschien even een time out? Vind het echt wel sneu voor de kindjes hoor.
Ik vond haar uitleg ook wazig. Misschien hem laten beslissen wat hij wil ontbjjten?quote:Op woensdag 17 september 2025 22:37 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Voor het ontbijt geldt ook dat hij moet eten op een moment dat voor hem bepaald is. Ik begrijp best dat ze wil dat hij voor school wat eet maar haar reden slaat kant noch wal.
Op vakantie zat hij wel eens aan zo’n compacte blok yoghurt/kwark met muesli/havermout. Zag er niet echt smakelijk en makkelijk te eten uit.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:47 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik vond haar uitleg ook wazig. Misschien hem laten beslissen wat hij wil ontbjjten?
Zij vindt op tijd komen kennelijk niet zo belangrijk. Met ontbijt op naar school wel...quote:Op woensdag 17 september 2025 22:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
Judith kreeg vragen over het ‘niet volgen van haar kind wat betreft niet willen ontbijten’s ochtends. Terwijl ze kindvolgend opvoed.
Ze zegt dat dat zou betekenen dat hij zonder eten naar school zou gaan, en niet zou kunnen eten op het moment dat hij dat zou willen. Dat moet op vaste momenten.
Dus daarom moet hij ontbijten.
Maar datzelfde geldt toch voor ‘op tijd op school zijn’? Maar daarin mag hij wel zelf bepalen wat goed voelt?
Een scheiding is altijd sneu hoor kinderen.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:36 schreef Henrike het volgende:
Wat ik mij echt wel afvraag is of ze elkaars kinderen wel zien, of buiten beeld?
En hoe. Nou zijn die beelden elke keer versneld afgespeeld maar ik word er heel onrustig van. Ze houd die baby elke keer in deze houdingen. Continu anders leggen omhoog houden etc etc. Alles behalve rustgevend. En inderdaad showen met de baby van een ander zie ik echt als nul toegevoegde waarde op je account.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:30 schreef Hyacinth het volgende:
Dat je je telefoon neerzet en dan jezelf met iemand anders zijn baby gaat zitten filmen. Koekoek.
Kinderen.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:36 schreef Henrike het volgende:
En het trieste is dat zij helemaal niet weten wat het beste is voor hun kinderen.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM over dat magister: ‘onthoudende dat jij altijd weet wat herbeste is voor je kind. Zo doen wij het’
Want die 6 kinderen (plus nog 2 die daar nog niet mee te maken hebben) zijn allemaal klonen van elkaar? Hebben / zijn geen verschillen, denken en doen allemaal hetzelfde?
Wat eng..
Vorige keer sjorde ze ook al zo aan die babyquote:Op woensdag 17 september 2025 23:03 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
En hoe. Nou zijn die beelden elke keer versneld afgespeeld maar ik word er heel onrustig van. Ze houd die baby elke keer in deze houdingen. Continu anders leggen omhoog houden etc etc. Alles behalve rustgevend. En inderdaad showen met de baby van een ander zie ik echt als nul toegevoegde waarde op je account.
Lekker voor die meid. Zou niet met r willen ruilen. Wat een eenzaam bestaan.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:42 schreef Lalaland79 het volgende:
Debbie zegt ook: ik heb lekker gewoon de hele dag in bed gelegen. Met een Big smile. Ze is er echt trots op.
Ja afleiding en aandacht zodat ze niet met de problemen bezig is. Je zou denken na jarenlange therapie dat je weet dat het uitstellen is dat die klap dan komt en mogelijk nog groter.quote:Op donderdag 18 september 2025 00:08 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Dat klopt, maar zij houdt de drukte in stand.
Jammer voor haar dat ze zo onzeker isquote:Op woensdag 17 september 2025 22:24 schreef lila01 het volgende:
MB laat het fabeltje dat de botox voor haar migraine is ook eindelijk los.
Een baby die rustig in je armen ligt te slapen is saaier content om naar te kijken.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:03 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
En hoe. Nou zijn die beelden elke keer versneld afgespeeld maar ik word er heel onrustig van. Ze houd die baby elke keer in deze houdingen. Continu anders leggen omhoog houden etc etc. Alles behalve rustgevend. En inderdaad showen met de baby van een ander zie ik echt als nul toegevoegde waarde op je account.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |