Jezus, da's wel echt vroeg 🙈quote:Op woensdag 17 september 2025 19:44 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Ik dacht dat Debbie een kerst Maffie was…
Maar Nadeche van Mootje die zet gewoon de kerstboom al op 😨😨
Ik begrijp ook niet waarom vrouwen dat doen. Ben nu 20weken en heb al wel echt een buik, maar heb echt totaal niet de behoefte de hele tijd te wrijven 🙈quote:Op woensdag 17 september 2025 20:00 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ben blij als Lieke Biemans bevallen is. We hadden het over het buik wrijven van HvK maar Lieke kan er ook wat van. Jeetje mina. Iedere dag die buik (met of zonder kleding) in beeld en maar wrijven.
🤢
Wel doen hoor! Anders krijg je straks spijt. Vergeet niet elke dag het even te filmen en over 20 weken na de bevalling de hele tijd zeggen dat je het mist. En tig terugblikken. Kots kots 😂🤢quote:Op woensdag 17 september 2025 20:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet waarom vrouwen dat doen. Ben nu 20weken en heb al wel echt een buik, maar heb echt totaal niet de behoefte de hele tijd te wrijven 🙈
Maar heb je dan wel de hele dag je buik bloot?quote:Op woensdag 17 september 2025 20:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet waarom vrouwen dat doen. Ben nu 20weken en heb al wel echt een buik, maar heb echt totaal niet de behoefte de hele tijd te wrijven 🙈
Ik begrijp ook niet waarom vrouwen dat doen. Ben nu 20weken en heb al wel echt een buik, maar heb echt totaal niet de behoefte de hele tijd te wrijven 🙈quote:Op woensdag 17 september 2025 20:00 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ben blij als Lieke Biemans bevallen is. We hadden het over het buik wrijven van HvK maar Lieke kan er ook wat van. Jeetje mina. Iedere dag die buik (met of zonder kleding) in beeld en maar wrijven.
🤢
Zwanger zijn is, ondanks dat dit kind #4 is, echt niet mijn hobby😂.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:18 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Wel doen hoor! Anders krijg je straks spijt. Vergeet niet elke dag het even te filmen en over 20 weken na de bevalling de hele tijd zeggen dat je het mist. En tig terugblikken. Kots kots 😂🤢
Dat viel mij dus ook ineens op!quote:Op woensdag 17 september 2025 20:20 schreef AppelsEieren het volgende:
Jvp zet de kinderen bewust minder in beeld volgens mij.
Recap foto's ook afgesneden hoofdje of achterkant fotootjes. Hele goede zet! En toch bijzonder waarom die keuze dan niet eerder kon toen er nog met MB in huis geleefd werd?
Haha ja, op mijn werk, in de supermarkt, overal die blote pens😂quote:Op woensdag 17 september 2025 20:27 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar heb je dan wel de hele dag je buik bloot?
En MB doet weer even aan kinderarbeid met de uber fake Hello Fresh reclamequote:Op woensdag 17 september 2025 20:20 schreef AppelsEieren het volgende:
Recap foto's ook afgesneden hoofdje of achterkant fotootjes. Hele goede zet! En toch bijzonder waarom die keuze dan niet eerder kon toen er nog met MB in huis geleefd werd?
Maar dat heeft niemand haar verteldquote:Op woensdag 17 september 2025 20:47 schreef Hope88 het volgende:
Wel sneu voor Sanneke dat ze niet meer uit eten kan sinds de baby is geboren hé... (sarcasme hé, ik weet dat dit gewoon kan, want doe het zelf ook).
Mij boeit het niet zo. Ik ga er vanuit dat het goed komt. Of goed gekomen is, want ik kom zelden op hun kamers, zeker bij de uitwonende kinderen niet. Ik vond als kind een rommelige kamer heerlijk.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:42 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Mijn moeder bij mn zusje ook. Wij hebben besloten het anders aan te pakken.
Mijn middelste is ook een echte rommelkont.. iedere zondag moet de kamer spik en span want maandag komt de schoonmaakster. Dat werkt hier gelukkig als stok achter de deur😉quote:Op woensdag 17 september 2025 20:51 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Mij boeit het niet zo. Ik ga er vanuit dat het goed komt. Of goed gekomen is, want ik kom zelden op hun kamers, zeker bij de uitwonende kinderen niet. Ik vond als kind een rommelige kamer heerlijk.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 17 september 2025 20:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze zijn anders vorige week nog maximaal ingezet voor de ‘kijk mij eens een leuke moeder zijn’ indoctrinatie.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:20 schreef AppelsEieren het volgende:
In de zomer zette zij ook hartjes over de blote bovenlichamen van de jongens. Vond ik ook al heel netjes. Het is misschien ook even omschakelen vanuit het maximale leven dat ze hadden. Koen is blijkbaar helemaal genezen van nep doen voor de bühne. Mies is niet te stoppen. Familie, bff's, kinderen op maximaal. Wat zullen die tot rust komen als ze bij Koen zijn.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:20 schreef AppelsEieren het volgende:
Die kinderen en haar ouders zien er doodmoe uit.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:17 schreef JaNeeDan het volgende:
M is volgens mij nog niet veel alleen geweest met de kinderen. Wat een drukte steeds.
Echt niet normaal.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:41 schreef Holaa het volgende:
[..]
En MB doet weer even aan kinderarbeid met de uber fake Hello Fresh reclame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |