abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218797074
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:44 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Ik dacht dat Debbie een kerst Maffie was…
Maar Nadeche van Mootje die zet gewoon de kerstboom al op 😨😨
Jezus, da's wel echt vroeg 🙈
pi_218797151
Ben blij als Lieke Biemans bevallen is. We hadden het over het buik wrijven van HvK maar Lieke kan er ook wat van. Jeetje mina. Iedere dag die buik (met of zonder kleding) in beeld en maar wrijven.

🤢
pi_218797383
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 20:00 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ben blij als Lieke Biemans bevallen is. We hadden het over het buik wrijven van HvK maar Lieke kan er ook wat van. Jeetje mina. Iedere dag die buik (met of zonder kleding) in beeld en maar wrijven.

🤢
Ik begrijp ook niet waarom vrouwen dat doen. Ben nu 20weken en heb al wel echt een buik, maar heb echt totaal niet de behoefte de hele tijd te wrijven 🙈
pi_218797416
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 20:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik begrijp ook niet waarom vrouwen dat doen. Ben nu 20weken en heb al wel echt een buik, maar heb echt totaal niet de behoefte de hele tijd te wrijven 🙈
Wel doen hoor! Anders krijg je straks spijt. Vergeet niet elke dag het even te filmen en over 20 weken na de bevalling de hele tijd zeggen dat je het mist. En tig terugblikken. Kots kots 😂🤢
pi_218797443
Jvp zet de kinderen bewust minder in beeld volgens mij.
Recap foto's ook afgesneden hoofdje of achterkant fotootjes. Hele goede zet! En toch bijzonder waarom die keuze dan niet eerder kon toen er nog met MB in huis geleefd werd?
pi_218797539
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 20:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar heb je dan wel de hele dag je buik bloot?
pi_218797545
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 20:00 schreef Moedervan4kids het volgende:

🤢
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 20:18 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Wel doen hoor! Anders krijg je straks spijt. Vergeet niet elke dag het even te filmen en over 20 weken na de bevalling de hele tijd zeggen dat je het mist. En tig terugblikken. Kots kots 😂🤢
Zwanger zijn is, ondanks dat dit kind #4 is, echt niet mijn hobby😂.
pi_218797546
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 20:20 schreef AppelsEieren het volgende:
Recap foto's ook afgesneden hoofdje of achterkant fotootjes. Hele goede zet! En toch bijzonder waarom die keuze dan niet eerder kon toen er nog met MB in huis geleefd werd?
Dat viel mij dus ook ineens op!
pi_218797685
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 20:27 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar heb je dan wel de hele dag je buik bloot?
Haha ja, op mijn werk, in de supermarkt, overal die blote pens😂
pi_218797754
quote:
En MB doet weer even aan kinderarbeid met de uber fake Hello Fresh reclame
pi_218797758
Debbie zegt ook: ik heb lekker gewoon de hele dag in bed gelegen. Met een Big smile. Ze is er echt trots op.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lalaland79 op 17-09-2025 20:42:32 (Spatie) ]
pi_218797853
Wel sneu voor Sanneke dat ze niet meer uit eten kan sinds de baby is geboren hé... (sarcasme hé, ik weet dat dit gewoon kan, want doe het zelf ook).
pi_218797864
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 20:47 schreef Hope88 het volgende:
Wel sneu voor Sanneke dat ze niet meer uit eten kan sinds de baby is geboren hé... (sarcasme hé, ik weet dat dit gewoon kan, want doe het zelf ook).
Maar dat heeft niemand haar verteld
pi_218797867
AM; wat een hoop zooi weer in die nutteloos box van haar
pi_218797904
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 19:42 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Mijn moeder bij mn zusje ook. Wij hebben besloten het anders aan te pakken.
Mij boeit het niet zo. Ik ga er vanuit dat het goed komt. Of goed gekomen is, want ik kom zelden op hun kamers, zeker bij de uitwonende kinderen niet. Ik vond als kind een rommelige kamer heerlijk.
pi_218797967
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 20:51 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Mij boeit het niet zo. Ik ga er vanuit dat het goed komt. Of goed gekomen is, want ik kom zelden op hun kamers, zeker bij de uitwonende kinderen niet. Ik vond als kind een rommelige kamer heerlijk.
Mijn middelste is ook een echte rommelkont.. iedere zondag moet de kamer spik en span want maandag komt de schoonmaakster. Dat werkt hier gelukkig als stok achter de deur😉
pi_218797972
quote:

[..]
Gefeliciteerd!

Loop je wel de hele dag met een blote buik? Dat schijnt er bij te horen tegenwoordig.

Ik liep achter met reageren ;-)

[ Bericht 2% gewijzigd door Tarantelle op 17-09-2025 21:05:44 ]
pi_218798778
quote:
Ze zijn anders vorige week nog maximaal ingezet voor de ‘kijk mij eens een leuke moeder zijn’ indoctrinatie.
pi_218799087
Ik lees veel negatieve verhalen over de loopband en het uitleveren ervan. Je krijgt dan wel een extra korting … zijn te druk met het voorzien van heel IG 🤣
pi_218799259
M is volgens mij nog niet veel alleen geweest met de kinderen. Wat een drukte steeds.
pi_218799266
quote:
In de zomer zette zij ook hartjes over de blote bovenlichamen van de jongens. Vond ik ook al heel netjes. Het is misschien ook even omschakelen vanuit het maximale leven dat ze hadden. Koen is blijkbaar helemaal genezen van nep doen voor de bühne. Mies is niet te stoppen. Familie, bff's, kinderen op maximaal. Wat zullen die tot rust komen als ze bij Koen zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 17-09-2025 22:19:43 (Typfout) ]
pi_218799312
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:17 schreef JaNeeDan het volgende:
M is volgens mij nog niet veel alleen geweest met de kinderen. Wat een drukte steeds.
Die kinderen en haar ouders zien er doodmoe uit.
pi_218799320
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 20:41 schreef Holaa het volgende:

[..]
En MB doet weer even aan kinderarbeid met de uber fake Hello Fresh reclame
Echt niet normaal.
pi_218799384
MB laat het fabeltje dat de botox voor haar migraine is ook eindelijk los.
pi_218799388
Judith kreeg vragen over het ‘niet volgen van haar kind wat betreft niet willen ontbijten’s ochtends. Terwijl ze kindvolgend opvoed.

Ze zegt dat dat zou betekenen dat hij zonder eten naar school zou gaan, en niet zou kunnen eten op het moment dat hij dat zou willen. Dat moet op vaste momenten.

Dus daarom moet hij ontbijten.
Maar datzelfde geldt toch voor ‘op tijd op school zijn’? Maar daarin mag hij wel zelf bepalen wat goed voelt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')