Wat is het toch dat steeds dezelfde trainers van stal worden gehaald?quote:Op woensdag 10 september 2025 13:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Szura We mogen weer!
[ afbeelding ]
Gezien het extreem negatieve sentiment in Enschede, is deze laffe keuze niet verwonderlijk.quote:Op woensdag 10 september 2025 15:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat is het toch dat steeds dezelfde trainers van stal worden gehaald?
Het is ook wel erg hoog spel. Snap niet helemaal waarom ze geen status quo wilden?quote:Op woensdag 10 september 2025 18:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Israhel voelt zich compleet vrij om te doen wat het wil
Als ik het zo hoor, willen de supporters vooral leuk voetbal zien, daar is vd Brom dan weer niet de trainer voor..quote:Op woensdag 10 september 2025 15:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gezien het extreem negatieve sentiment in Enschede, is deze laffe keuze niet verwonderlijk.
Het had helemal wat geweest als ze Max de Fakkelman aan het woord hadden gelatenquote:Op woensdag 10 september 2025 20:24 schreef Szura het volgende:
NOS Journaal dat een paar van die soevereine wappen aan het woord laat met hun bullshit.
Media troep, both side aids
Nog nooit van die gast gehoord, heb er zo te lezen eigenlijk ook niks aan gemist.quote:
Ja daar zit wel mijn grootste angst. Vooral voor de familie/vrienden van mijn vriendin. Dit gaat echt helemaal mis.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Weer een stapje dichter bij een burgeroorlog.
Wel goed gemikt, beter dan die Trump-shooterquote:Op woensdag 10 september 2025 22:09 schreef Mani89 het volgende:
Leuk dat op al mijn fyp’s alleen nog die gruwelijke close up beelden te zien zijn.
Fijne burgeroorlog allen.
Ja dit was een instant killshot, niet slecht van die opa.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Wel goed gemikt, beter dan die Trump-shooter
Die opa schijnt dus niet de shooter te zijnquote:Op woensdag 10 september 2025 22:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dit was een instant killshot, niet slecht van dir opa.
Zielig dat hij dan met de broek op de enkels is weggesleept.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Die opa schijnt dus niet de shooter te zijn
Wat is een fyp?quote:Op woensdag 10 september 2025 22:09 schreef Mani89 het volgende:
Leuk dat op al mijn fyp’s alleen nog die gruwelijke close up beelden te zien zijn.
Fijne burgeroorlog allen.
Als iemand mij ooit neerschiet en Netanyahu bidt voor mij, dan ben ik terecht neergeschoten.quote:
For you page, digiboomerquote:Op woensdag 10 september 2025 22:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat is een fyp?
#opavraagt
Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Weer een stapje dichter bij een burgeroorlog.
Nou ja eigenlijk liever nooit, maar wellicht liever vroeg dan laat?quote:Op woensdag 10 september 2025 22:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.
Dat is ook een manier om er naar te kijken ja.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk liever nooit, maar wellicht liever vroeg dan laat?
Het is alleen nu (nog) minder een georgafisch afgebakende strijd, er zijn een hoop progressieve steden middenin een extreem-conservatief landelijk gebied. Ik zie dit op geen enkele manier goed aflopen.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om er naar te kijken ja.
In een bepaald opzicht kan je zeggen dat de burgeroorlog nooit fatsoenlijk is beeindigd en 150 jaar onder de oppervlakte(of nou ja, zelfs dat niet eens) is blijven doorsudderen. Trek die pleister dan nu maar in één keer van de rottende wond af.
Het is wel rap gegaan hoor.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om er naar te kijken ja.
In een bepaald opzicht kan je zeggen dat de burgeroorlog nooit fatsoenlijk is beeindigd en 150 jaar onder de oppervlakte(of nou ja, zelfs dat niet eens) is blijven doorsudderen. Trek die pleister dan nu maar in één keer van de rottende wond af.
quote:Op woensdag 10 september 2025 23:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is alleen nu (nog) minder een georgafisch afgebakende strijd, er zijn een hoop progressieve steden middenin een extreem-conservatief landelijk gebied. Ik zie dit op geen enkele manier goed aflopen.
Tsja, linksom of rechtsom zal je toch van die circa 80 miljoen (als het er al niet meer zijn) Republikeinse beesten af moeten.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel rap gegaan hoor.
quote:Op woensdag 10 september 2025 21:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het had helemal wat geweest als ze Max de Fakkelman aan het woord hadden gelaten
Ik ben geen kenner, maar was Willie altijd al zo? Of is het de laatste tijd he-le-maal mis gegaan?quote:
Laatste tijd volledig ontspoord. Of misschien was hij altijd al zo, maar durft hij er nu pas voor uit te komen.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner, maar was Willie altijd al zo? Of is het de laatste tijd he-le-maal mis gegaan?
Wel weer het zoveelste bewijs dat al die extreem bevoorrechte blanke apartheids-Afrikaantjes niet deugen.
Pas op, deze posts speelt hij zonder twijfel door naar de AIVD en dan sta je zo gemarkeerd als potentiële terrorist van de toekomst.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:30 schreef Szura het volgende:
Goh, wie had gedacht dat Zwarte Piet-fanaat Banny zo zou radicaliseren
De AIVD heeft me al een keer of drie gescreend, ze kunnen hun tijd beter besteden aan online radicaliserende extreemrechtse wappen zoals uit die club mafklappers die gisteren bij een rechtbank in Leeuwarden stondquote:Op donderdag 11 september 2025 12:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Pas op, deze posts speelt hij zonder twijfel door naar de AIVD en dan sta je zo gemarkeerd als potentiële terrorist van de toekomst.
Mooie tautologie.
Martin Luther King was Charlie Kirk avant la lettre, jawel.quote:
Rechts geweld is zeker ‘zelfverdediging’.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:14 schreef Slobeend het volgende:
Geweld komt bijna altijd uit linkse hoek. Er zijn vrijwel geen voorbeelden van rechts geweld te vinden in de recente westerse geschiedenis.
Het is al heel lang tijd voor WijZijnWLR. Alles wat hier blijft wordt enkel kouder en grimmiger. DRT en WLR incluis.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja dit is best bijzonder, sowieso grappig dat alle ‘victim blamers’ bans krijgen en al het luidruchtige Israël-volk wat moord net zo goed toejuicht zelden tot nooit.
Verder ga ik er maar niet te veel woorden aan vuil maken anders mag ik zelf weer op Fok!-vakantie. Over drie maanden is het namelijk weer WARM BAD.
Politieke topics zijn een drama inderdaad, maar DRT en de WLRSC blijven nog altijd vrij veilige havens waar leuke users de overhand hebben.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:37 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het is al heel lang tijd voor WijZijnWLR. Alles wat hier blijft wordt enkel kouder en grimmiger. DRT en WLR incluis.
Ik zie anders nog genoeg users die zinloze moordaanslagen toejuichen. Oh wacht, dat waren gericht op de Palestijnen, dan mag het! Foutje van mij sorry.quote:Overigens: ook hier op FOK! hebben sommigen juichend en lacherig gedaan. Die mensen hebben een tijdje FOK!vakantie omdat wij zinloze moordaanslagen goedpraten, toejuichen of aanmoedigen niet toestaan.
Dat is niet erg want netto neemt de bevolking nog niet af!quote:Op donderdag 11 september 2025 13:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie anders nog genoeg users die zinloze moordaanslagen toejuichen. Oh wacht, dat waren gericht op de Palestijnen, dan mag het! Foutje van mij sorry.
Niet geheel verrassend, maar toch: hup Ierland!quote:Op maandag 8 september 2025 21:15 schreef Momo het volgende:
@:Rellende_Rotscholier
Spanje, Slovenië en IJsland zeggen dat ze niet mee willen doen aan ESF 2026 als Israël ook mee doet.
Hoezo begeef jij je uberhaupt nog op Facebook?quote:Op donderdag 11 september 2025 14:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Facebook is trouwens de ernstigste vergissing. We delen graag domrechtse bagger van X/Twitter, of dit forum. Maar Zuckerberg is de as van het kwaad. De goorheid en domheid die ik rondgepompt zie worden daar, verschrikkelijk. En filterbubbels worden alleen maar erger en goorder.
Omdat mijn dartsscene zich daar bevindt. De bond onderhoudt zijn site mondjesmaat, serieuze aankondigingen zijn op Facebook. Heb ze er een maand geleden op gewezen dat dat nergens op slaat. De site is je visitekaartje, niet Facebook. Maar ze vinden maar dat je een Facebook-account moet hebben.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoezo begeef jij je uberhaupt nog op Facebook?
Fascisme moet weer gezellig worden?quote:Op donderdag 11 september 2025 15:59 schreef Hamlapjes het volgende:
Mijn grote vriend Thomas gaat nog maar eens verder met fascisme faciliteren.
[ x ]
Ergste vind ik nog de (normale)media die dit uitlokt. De fatsoenlijke(10 jaar geleden dan) Tubantia weet er elke dag 10 nieuwsberichten uit te persen waarop gegarandeerd stennis van komt. Vooral een overdaad aan Israel berichten maar ook de ongekende stroom met berichten over geld, waarvan je weet dat alle IQ lozen en tokkies helemaal los op gaan.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Omdat mijn dartsscene zich daar bevindt. De bond onderhoudt zijn site mondjesmaat, serieuze aankondigingen zijn op Facebook. Heb ze er een maand geleden op gewezen dat dat nergens op slaat. De site is je visitekaartje, niet Facebook. Maar ze vinden maar dat je een Facebook-account moet hebben.
Verschrikkelijk hoe je je daar door de domrechtse bagger moet slaan. Een jongere broer van mijn oma plaatst daar onder ieder Palestinaprotestbericht een "Ja maar Hamas"-achtig plaatje, eindeloos. Je hebt een Katwijker die vannacht post "Linkse bende" over de aanslag. Eindeloze PVV-bagger wordt er rondgepompt.
Het is echt verschrikkelijk om me er in zijn algemeen te begeven. Maar veel mensen vinden het leuk/fijn als ik er iets over de Eredivisieverrichtingen van mijn team schrijf. En ik heb ook niet de tijd om constant mijn oma te bezoeken, dus vind ik het leuk als ze via Facebook een beetje op de hoogte van mijn activiteitjes en stories blijft.
Als ze de Bijbel nu zouden schrijven zou de derde plaag zijn dat alle talkshows door Thomas van Groningen worden gepresenteerd.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[ x ]
De obsessie met suggestieve clickbait jaagt automatische, intuïtieve bagger bij de simpele zielen aan, ja. Journalisten zouden verplicht een cursus gedragspsychologie moeten volgen. Ik kan je nu al vertellen dat ik dat zelf nooit heb gehad op mijn studie. We worden wel uitgenodigd om kritisch te denken, maar niet over de impact van woorden en taal.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:23 schreef Remco het volgende:
[..]
Ergste vind ik nog de (normale)media die dit uitlokt. De fatsoenlijke(10 jaar geleden dan) Tubantia weet er elke dag 10 nieuwsberichten uit te persen waarop gegarandeerd stennis van komt. Vooral een overdaad aan Israel berichten maar ook de ongekende stroom met berichten over geld, waarvan je weet dat alle IQ lozen en tokkies helemaal los op gaan.
Tja, alles is tegenwoordig DPG media, dus clickbait en sensatie in plaats van fatsoenlijke journalistiekquote:Op donderdag 11 september 2025 16:23 schreef Remco het volgende:
[..]
Ergste vind ik nog de (normale)media die dit uitlokt. De fatsoenlijke(10 jaar geleden dan) Tubantia weet er elke dag 10 nieuwsberichten uit te persen waarop gegarandeerd stennis van komt. Vooral een overdaad aan Israel berichten maar ook de ongekende stroom met berichten over geld, waarvan je weet dat alle IQ lozen en tokkies helemaal los op gaan.
Dus in feite wil je ze nog verder bewapenen om mensen te manipuleren (lol)quote:Op donderdag 11 september 2025 16:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De obsessie met suggestieve clickbait jaagt automatische, intuïtieve bagger bij de simpele zielen aan, ja. Journalisten zouden verplicht een cursus gedragspsychologie moeten volgen. Ik kan je nu al vertellen dat ik dat zelf nooit heb gehad op mijn studie. We worden wel uitgenodigd om kritisch te denken, maar niet over de impact van woorden en taal.
Komen vast 0 vragen over het NRC-artikelquote:Op donderdag 11 september 2025 15:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[ x ]
Dat is wel weer een heel willekeurige renner die op doping wordt betrapt.quote:
Dat is Carbonellquote:Op donderdag 11 september 2025 17:44 schreef VoMy het volgende:
[..]
Klinkt als een merk met van die verlepte olijven uit een potje.
Het is wel een broodjeszaak in Kerkrade:quote:Op donderdag 11 september 2025 17:44 schreef VoMy het volgende:
[..]
Klinkt als een merk met van die verlepte olijven uit een potje.
Gerriegodquote:Op donderdag 11 september 2025 20:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
https://x.com/leylahamed/status/1965927078626472381
Eagles die dagelijks rant over het niet-kijken van VI, deze figuur in VBL. Dat glasvezelnetwerk op de psychiatrische afdeling levert wel een goede stroom pareltjes op.quote:
Linkje?quote:
Kwaad. Woedend.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
HMFuckyouall in VBL / [FAQ en FB #165]
Altijd een meevaller als het systeem meebuigt.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Athletic wordt wereldkampioen. @:alaphilippe_
Genoten van deze hele HMF comeback, bracht even wat reuring, duurde niet te lang en eindigt met een mooie terechte maar hypocriete meltdown.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
HMFuckyouall in VBL / [FAQ en FB #165]
Bij Charlie Kirk gingen die felicitaties in het ene oor er in en de ander weer uitquote:Op donderdag 11 september 2025 22:14 schreef Pistolero het volgende:
Hoe veel mensen hebben jullie al fijne Charlie Kirkdag gewenst vandaag?
Mensen die de Amerikaanse polarisatie op Nederland willen betrekken na vandaag, moet je automatisch wantrouwen.quote:Op donderdag 11 september 2025 22:14 schreef Pistolero het volgende:
Hoe veel mensen hebben jullie al fijne Charlie Kirkdag gewenst vandaag?
In the end he leaned left.quote:Op donderdag 11 september 2025 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij Charlie Kirk gingen die felicitaties in het ene oor er in en de ander weer uit
Zeer mooi.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:55 schreef Szura het volgende:
Ach Bolsonaro
In Brazilië weten ze wel hoe je coupplegers aanpakt
Dit al gelezenquote:Op vrijdag 12 september 2025 07:02 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zeer mooi.
Nu wel even snel écht achter slot en grendel en de sleutel wegflikkeren.
Goh, shithole Amerika dat law & order voor hun corrupte vriendjes ineens niet nodig vindt.
quote:Virgil van Dijk in top 5 spelers met hoogste EA FC 26 rating
Onze extreemrechtse regering zet nu dezelfde maatregelen in gang die maandenlang niet konden en waarover 2 weken geleden heel NSC uit het kabinet stapte. Leg maar uit.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De AVROTROS neemt eerder een anti-Israhel maatregel dan de overheid, tsja.
En daar zit nota bene de TROS bij in, een omroep die zich uitsluitend richt 'op mensen met een eenlettergrepige woordenschat die ruiken naar vis' (Raoul Heertje, 2009).quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De AVROTROS neemt eerder een anti-Israhel maatregel dan de overheid, tsja.
Je hoeft alleen maar NWS te openen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:51 schreef VoMy het volgende:
Zin om een middagje vrij te nemen en te genieten van alle schuimbekkende reacties.
Al die kutnummers van ze die de televote winnen doordat je 20* op hetzelfde nummer kan stemmen en dan heb je nog steeds een paar voorspelbare schapen die gaan suggereren dat ze misschien heus echt wel populair waren bij het grote publiek (waarop ze vervolgens nooit meer geluisterd worden op Youtube, Spotify, want nee, ze zijn niet echt populair). Heel erg irritant.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:01 schreef Momo het volgende:
Mooi, los van al het vreselijk in Gaza ben wel klaar met Israël op het ESF na de laatste 2 jaar. Het compleet verneuken van de sfeer op het ESF en het verneuken van de televote met allerlei betaalde ads door de overheid en politici die oproepen 20 keer te stemmen met zoveel mogelijk smartphones waaronder Geertje en Caroline.
https://nos.nl/artikel/25(...)nwege-jongerengeweldquote:Middelbare scholen in Beverwijk en Heemskerk dicht vanwege jongerengeweld
https://www.geenstijl.nl/(...)jk-en-heemskerk#foldquote:Geweldsdreiging tussen jongeren escaleert, martelvideo's circuleren, Beverwijk en Heemskerk sluiten alle middelbare scholen
Onhollandse toestanden?
De overtuigende televote winnaar van dit jaar is nu nummer 19 meest gestreamde nummer van 2025. Iets vergelijkbaars vorig jaar. Ze hebben ook bewust twee keer over voor iets gedateerd en gezapig gestuurd dat zelfs de meest conservatieve boomers niet door iets beledigd raken. In 2022 stuurde ze nog iets heel erg gay, wat toen trouwens ook al een drama was achter de schermen met die gast.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:11 schreef VoMy het volgende:
[..]
Al die kutnummers van ze die de televote winnen doordat je 20* op hetzelfde nummer kan stemmen en dan heb je nog steeds een paar voorspelbare schapen die gaan suggereren dat ze misschien heus echt wel populair waren bij het grote publiek (waarop ze vervolgens nooit meer geluisterd worden op Youtube, Spotify, want nee, ze zijn niet echt populair). Heel erg irritant.
Een link naar shithole geenstijl plaatsenquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:13 schreef Dutch_view het volgende:
Ach Beverwijk, ach Heemskerk. Ach Nederland?
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)nwege-jongerengeweld
[..]
https://www.geenstijl.nl/(...)jk-en-heemskerk#fold
Polariserend is nou precies wat die verrotte lobbyclub zelf isquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wow er gebeuren eindelijk dingen tegen Israël door Nederland
CIDI vindt het ‘polariserend’, dat woordje is nu ook in gebruik genomen door misdadigers om kritiek te pareren.
Ik streep af van mijn bingokaart:quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:31 schreef Szura het volgende:
NWS / Ierland doet niet mee aan ESF als Israël mag deelnemen
Dit is genieten. De usual suspects zijn alweer tevoorschijn gekropen. Wanneer zou opperhoofd Banny zich vertonen?
Net geen BINGO dus?quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik streep af van mijn bingokaart:
- een eencellige eenregelige reactie van user superniger
- user Wienerschnitzels die weer intelligent probeert over te komen en meteen om de oren geslagen wordt
- HowierdRoark [ afbeelding ]
- Sherlock_Holmes die als allochtoon ook weer met een paar niet ter zake doende reacties komt
Wat niet op mijn bingokaart stond maar wel gelachen:
- de immer ziedende user RipCity die zijn lidmaatschap van de AVROTROS wil opzeggen, een lidmaatschap dat hij heeft omdat hij ooit kaartjes voor K3 heeft gekocht
Jawel want hij is café Weltschmerz vergeten te noemenquote:
Ja dat is mijn punt een beetje, al die radicaalrechtse lobby-aids die nu alle compleet terechte straffen als ‘polariserend’ beschouwen om het een ‘twee-kanten’ dingetje te makenquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Polariserend is nou precies wat die verrotte lobbyclub zelf is
AVROTROS politiseerd songfestival: Doen niet mee als Israël meedoetquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:31 schreef Szura het volgende:
NWS / Ierland doet niet mee aan ESF als Israël mag deelnemen
Dit is genieten. De usual suspects zijn alweer tevoorschijn gekropen. Wanneer zou opperhoofd Banny zich vertonen?
Frontpage Fok polariseerd!quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:14 schreef VoMy het volgende:
[..]
AVROTROS politiseerd songfestival: Doen niet mee als Israël meedoet
Politiseerd![]()
![]()
De Frontpage is nog een erger gepolariseerd zooitje dan NWS. Maar dat zal vast geld opleveren.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:14 schreef VoMy het volgende:
[..]
AVROTROS politiseert songfestival: Doen niet mee als Israël meedoet
Politiseerd![]()
![]()
Die staat precies in het midden van de kaart toch?quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Jawel want hij is café Weltschmerz vergeten te noemen
Wat een smeerlap, nog steeds doen alsof dit allemaal nog proportioneel is na 7 oktoberquote:Op vrijdag 12 september 2025 14:14 schreef VoMy het volgende:
[..]
Politiseerd![]()
![]()
7 oktober radicaliserende Banny, 7 oktober. Niet 6.quote:Nederland doet volgend jaar niet mee aan het Eurovisie Songfestival als Israël wordt toegelaten. Omroep AVROTROS zegt dat deelname in de huidige omstandigheden niet te verantwoorden is. De omroep wijst daarbij op het aanhoudende menselijke leed in Gaza naar aanleiding van de brute aanvallen van Hamas...
Maar goed, dat soort fouten maak je als je in blinde woede op je toetsenbord zit te rammenquote:…tijdens de 6 oktober aanvallen en sluit zich aan bij landen als Slovenië, Ierland, Spanje en IJsland. Slovenië en Ierland hebben hun terugtrekking al bevestigd, Spanje en IJsland twijfelen nog.
6 oktober is de start van de Jom Kipoer-oorlog, maar dat zal hij wel niet bedoelen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat een smeerlap, nog steeds doen alsof dit allemaal nog proportioneel is na 7 oktober
[..]
7 oktober radicaliserende Banny, 7 oktober. Niet 6.
[..]
Maar goed, dat soort fouten maak je als je in blinde woede op je toetsenbord zit te rammen
Romige genocide.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit gaat over Danny. Niet over Bansheeboy.
Mafklapper Danny heeft van frontpage.fok.nl echt het afvoerputje van het internet gemaakt met zijn dagelijkse schuimbek berichten.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:14 schreef VoMy het volgende:
[..]
Politiseerd![]()
![]()
Jij blijft bij ons toch?quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Misschien voel ik me daar wel thuis.
Ik kon helaas niet, anders was ik daar ook geweestquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:07 schreef Mansjester het volgende:
Gisteren Eefje godin gezien in Amsterdamse Bos
Inclusief evacuatie na 2 nummers vanwege onweer
De onderbuik pagequote:Op vrijdag 12 september 2025 14:41 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Mafklapper Danny heeft van frontpage.fok.nl echt het afvoerputje van het internet gemaakt met zijn dagelijkse schuimbek berichten.
Als mod een fp banquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:45 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb een ban voor de FP zie ik, omdat ik de titel van het artikel (Charlie Kirk is vermoord. En zo reageren liberale wappies) idioot noemde en zei dat Danny zelf full wappie ging.
We hebben hier een andere term voor, maar die zou me ook een ban kunnen opleveren!quote:
Stormfrontpage?quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We hebben hier een andere term voor, maar die zou me ook een ban kunnen opleveren!
Onderbuik is een beetje generaliserend, ten goede van extreemrechts. Dat zou menen dat ze niet rationeel zijn, terwijl ze dit met hun volle verstand tikken.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We hebben hier een andere term voor, maar die zou me ook een ban kunnen opleveren!
Ze benoemen het enkel.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is wel echt humor om een artikel te schrijven op basis van wat reacties van liberale wappies op social media, ze daarbij volledig af te maken en dan mensen een ban aan te smeren omdat ze jou een wappie noemen.
Geloof dat men dat in rechtse kringen hypocriet noemt.
Als vrijheid van meningsuiting zo belangrijk voor je is mag je dat bewijzen ook.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je zou ook kunnen nadenken waarom mensen jou steeds in een bepaald hok stoppen in plaats van wild om je heen te slaan (lees: bannen)
Jeetje geen mensen hier die door online bagger overtuigd waren dat de dader wel transgender moest zijn foto's en namen werd gedeeld van random transgenders of iemand met een donkere huidskleur.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:15 schreef Steven184 het volgende:
Nou heb ik in dit topic weinig takes gelezen over de aanslag op Kirk.
Ik dacht dat we hier overal een mening over hadden?quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Jeetje geen mensen hier die door online bagger overtuigd waren dat de dader wel transgender moest zijn foto's en namen werd gedeeld van random transgenders of iemand met een donkere huidskleur.
De VVD versie van WLR dus?quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik merk wel dat ik steeds meer verlang naar een WLR zonder politiek, waar het gewoon over bier en bitterballen gaat en over darts en voetbal, en muziek.
Moet wel beetje gezellig blijven!quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik merk wel dat ik steeds meer verlang naar een WLR zonder politiek, waar het gewoon over bier en bitterballen gaat en over darts en voetbal, en muziek.
Dat is DRT en dat werkt maar voor een paar weken per jaar!quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dat begrijp ik wel, je was weer polariserent bezig.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:45 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb een ban voor de FP zie ik, omdat ik de titel van het artikel (Charlie Kirk is vermoord. En zo reageren liberale wappies) idioot noemde en zei dat Danny zelf full wappie ging.
Nijntje Museum !quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:59 schreef Felagund het volgende:
Heeft iemand hier nog museumtips? Ik krijg voor mijn verjaardag een museumkaart. Wilde sowieso naar het RIjksmuseum en Van Gogh, daarnaast ook hier in de buurt naar het Airborne museum.
Kroller Müller.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:59 schreef Felagund het volgende:
Heeft iemand hier nog museumtips? Ik krijg voor mijn verjaardag een museumkaart. Wilde sowieso naar het RIjksmuseum en Van Gogh, daarnaast ook hier in de buurt naar het Airborne museum.
Ik vind persoonlijk het Escher museum tof. En als je van moderne kunst houdt misschien Voorlinden?quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:59 schreef Felagund het volgende:
Voorlinden is zeker leuk, maar die doen niet mee met de museumjaarkaart.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk het Escher museum tof. En als je van moderne kunst houdt misschien Voorlinden?
Ik zou ze uitnodigen op een universiteit om te debatteren met jou op een podium.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat moet ik doen met christelijke vrienden die filmpjes delen van Kirk die discussieert over bijbelteksten?
Ik ben niet echt een master debater helaasquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou ze uitnodigen op een universiteit om te debatteren met jou op een podium.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat moet ik doen met christelijke vrienden die filmpjes delen van Kirk die discussieert over bijbelteksten?
quote:"Gott ist tot, aber so wie die Art der Menschen ist wird es vielleicht noch Jahrtausende lang Höhlen geben, in denen man seinen Schatten zeigt. – Und wir – wir müssen auch noch seinen Schatten besiegen!"
Waarom heb jij zo veel foute mensen in je omgeving?quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jan H is iemand die ik kende, geen vriend. Maar verder ben ik wat excentriek en trek ik ook raar volk aan denk ik.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo veel foute mensen in je omgeving?![]()
Eerst al terrorist Jan H., nu allemaal extreemrechtse christenfundies.
Daar ben ik een beetje te oud voor, maar misschien willen de neefjes mee.quote:
Die stond ook nog op de planning ja, net als het Watermuseum en het openluchtmuseum in Arnhem.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:07 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Kroller Müller.
Mooi museum, mooie beeldentuin en je kan op de witte fietsen heel het park De Hoge Veluwe doorrijden met leuke plaatsjes in de omgeving.
Ook verrassend leuk, Textielmuseum in Tilburg.
Escher museum is idd tof, ben ik al eens geweest, maar dat valt helaas niet onder de museumkaart.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk het Escher museum tof. En als je van moderne kunst houdt misschien Voorlinden?
Er gaan een boel mensen nat.quote:
Misschien tijd volr een nieuwe premier uit de stal van Macron zodat je zeker weet dat je geen meerderheid in het parlement hebt!quote:
Het is erg jammer dat de Rotterdammerts er zo tergend lang over doen om het Boijmans weer open te gooien.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:59 schreef Felagund het volgende:
Lol dat kan echt niet nee. Zeker omdat de filmpjes qua montage en beelden wel behoorlijke kwaliteit hebben.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:43 schreef Chiappucci het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Om even een luchtiger onderwerp aan te snijden. Ik moet wel lachen om die nieuwste Tietema-video's. Alles is opeens in het Engels en blijkbaar vonden ze het een goed idee om Bas zelf voice-over te maken. Laten we zeggen dat zijn talent daar niet helemaal ligt.
Vergeleken met eerder zijn de teksten inmiddels wel van een aardig niveau (waarschijnlijk dankzij een Engelstalige medewerker) maar helaas blijft Bas' uitspraak nog steeds op het niveau van een brugklasser hangen. Daardoor werkt het bij mij behoorlijk op de lachspieren.
Wat nu weer?quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wierd Duk is zichzelf voor schut aan het zetten @:slobeend
Nu de dader van Charlie Kirk niet in zijn straatje past, maakt de moordenaar plots minder uitquote:
Het hangt heel erg af van in welke subreddit je zit hoor. Er zijn gelukkig nog best een paar grote subreddits met fatsoenlijke mods.quote:Op zondag 14 september 2025 08:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds wanneer is Reddit net zo’n bruinrechts bolwerk als NWS?
Ik heb het gevoel dat die steeds verder naar de minderheid worden weggedrongen.quote:Op zondag 14 september 2025 09:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het hangt heel erg af van in welke subreddit je zit hoor. Er zijn gelukkig nog best een paar grote subreddits met fatsoenlijke mods.
Politiek en Thenetherlands zijn overwegend links. Zitten ook een paar van FOK af en toe.quote:Op zondag 14 september 2025 08:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds wanneer is Reddit net zo’n bruinrechts bolwerk als NWS?
Het grootste probleem van Reddit is dat er echt krankzinnig veel bots zitten, waarvan het merendeel ook nog propaganda aan het spuwen is. Stukje Dead Internet Theory.quote:Op zondag 14 september 2025 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat die steeds verder naar de minderheid worden weggedrongen.
Ik blijf schrikken om het Feijenoord topic. Hilarisch hoe users daar nooit enigszins objectief naar de scheids kunnen kijkenquote:Op zondag 14 september 2025 09:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik schrik echt van die Heatwave. Wat een griezel.
Ik blijf schrikken hoe simpel jij eigenlijk bent.quote:Op zondag 14 september 2025 10:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik blijf schrikken om het Feijenoord topic. Hilarisch hoe users daar nooit enigszins objectief naar de scheids kunnen kijken
@:Pistolero
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 september 2025 10:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik blijf schrikken hoe simpel jij eigenlijk bent.Nou ja, als je heel stug naar de regels kijkt is het geen rood. Bij natrappen moet er zowel kracht als gemeenheid in zetten voor rood, je kan simpel beargumenteren dat dat ontbreekt. Daar zou een VAR eigenlijk niet moeten corrigeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat Heerenveen rood kreeg was sowieso bizar. Waardeloze scheids.Makkelijk eerste
Puur volgens de regels was het gewoon objectief gezien 2x geen rood.quote:Op zondag 14 september 2025 10:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik blijf schrikken om het Feijenoord topic. Hilarisch hoe users daar nooit enigszins objectief naar de scheids kunnen kijken
@:Pistolero
Dit soort beslissingen zijn nooit volledig objectief. Je moet als scheidsrechter beoordelen of iets gevaarlijk/onbesuisd was en dat is gewoon subjectief.quote:Op zondag 14 september 2025 10:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Puur volgens de regels was het gewoon objectief gezien 2x geen rood.
Dat elke scheidsrechter elke wedstrijd een flink deel van de regels negeert is dan weer een ander verhaal.
Precies. Ik begin als linkse libtard mij steeds minder veilig te voelen om de dood van Kirk goed te praten. Nu mogen we niet eens meer citaten uit context halenquote:Op zondag 14 september 2025 11:46 schreef franklop het volgende:
Het wordt echt tijd dat we ergens anders gaan zitten
Het wordt echt tijd om wat vaart te zetten achter WijZijnWLR.quote:Op zondag 14 september 2025 11:46 schreef franklop het volgende:
Het wordt echt tijd dat we ergens anders gaan zitten
Misschien kan @Rellende_Rotscholier vragen aan Suikerbrood of er ruimte is voor een WLR subforum!quote:Op zondag 14 september 2025 11:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het wordt echt tijd om wat vaart te zetten achter WijZijnWLR.
@:Pino112 kom er maar in.
quote:Op zondag 14 september 2025 15:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waar blijft eigenlijk de Tietema over Carboni?
quote:Op donderdag 11 september 2025 17:36 schreef Steven184 het volgende:
[..]
"We committeren ons volledig aan transparantie, integriteit en het gevecht voor een schone sport. We wachten verdere communicatie van instanties af"
Zo werd Twente ooit kampioenquote:Op zondag 14 september 2025 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er moet wetenschappelijk onderwijs worden gedaan naar de gouden pik van Arne Slot.
Doet mij een beetje denken aan Happy Gilmour 2. Sporten maar zo bizar mogelijk maken.quote:Op zondag 14 september 2025 15:53 schreef Faraday01 het volgende:
Ik kom toevallig een cyclocross stream tegen op hbo. Daar ben ik echt nog niet klaar voor
Doni ondertussen weer doodleuk op nummer 4 met Bournemouth in een zomer waar een Kerkez, Zabarnyi en Huijsen voor een sloot meloenen vertrekken. En Ouattara voor 40 meloentjes een stapje zijwaarts maakt.quote:Op zondag 14 september 2025 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er moet wetenschappelijk onderzoek worden gedaan naar de gouden pik van Arne Slot.
Als ik tv kijk zie ik echt alleen maar Duk, Oudkerk en Kerrolain. Zonder overdrijven.quote:Op maandag 15 september 2025 19:53 schreef Szura het volgende:
Ik word kotsziek van al die talkshowaids die de partijhoppende racist Lasbril over ons uitstorten. Nederlandse media zijn collaborateurs van radicaalrechts.
Wat nu weer?quote:Op maandag 15 september 2025 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach deze wereld
Uit dat licht.
Feyenoord bovenaanquote:Op maandag 15 september 2025 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is er reden tot optimisme?
De natuur herstelt zich, de slakken doen het goed.quote:Op maandag 15 september 2025 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is er reden tot optimisme?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja kijkquote:
quote:Op maandag 15 september 2025 21:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De natuur herstelt zich, de slakken doen het goed.De walgelijke naaktslakken mogen ze vernietigen. Vraten steeds mn planten op. Bakje bier in tuin werkt wel goed maar ja niet erg diervriendelijk. (sorry PvdD)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorig jaar had ik in een plant honderden mini slakken zitten, van het soort met een huisje. Had ik weinig last van behalve wat gaten in de bladeren. Voor de winter moet deze plant alleen helemaal terug gesnoeid worden dus dat was minder voor de mini slakkenquote:Op maandag 15 september 2025 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja kijk
[..]
De walgelijke naaktslakken mogen ze vernietigen. Vraten steeds mn planten op. Bakje bier in tuin werkt wel goed maar ja niet erg diervriendelijk. (sorry PvdD)
Tuin ophogen met staalslakken. pH van 12-13 helpt zeker.quote:Op maandag 15 september 2025 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja kijk
[..]
De walgelijke naaktslakken mogen ze vernietigen. Vraten steeds mn planten op. Bakje bier in tuin werkt wel goed maar ja niet erg diervriendelijk. (sorry PvdD)
Daar past een leuk gifje bij.quote:Op maandag 15 september 2025 21:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oosting ontslaan en Van den Brom halen is echt geniaal.
Om het maar even over een andere boeg te gooien.
Ik hoorde een tijd geleden dat er mensen zijn die op het Tata terrein woningen willen bouwen. Dan heb je echt geen idee waar je het over hebtquote:Op maandag 15 september 2025 21:22 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Tuin ophogen met staalslakken. pH van 12-13 helpt zeker.
quote:Op maandag 15 september 2025 21:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daar past een leuk gifje bij.
Egel uitzetten en je bent er al.quote:Op maandag 15 september 2025 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja kijk
[..]
Een groentetuin lijkt me dan geen goed idee. Met die grond kan je met goed fatsoen helemaal niks.quote:Op maandag 15 september 2025 21:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik hoorde een tijd geleden dat er mensen zijn die op het Tata terrein woningen willen bouwen. Dan heb je echt geen idee waar je het over hebt
De sanering is ook onbetaalbaar. Paar meter leeflaag erover en een park lijkt me nog het best haalbare.quote:Op maandag 15 september 2025 21:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een groentetuin lijkt me dan geen goed idee. Met die grond kan je met goed fatsoen helemaal niks.
IJzerrijke groentes planten. Die doen het vast goed daarquote:Op maandag 15 september 2025 21:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een groentetuin lijkt me dan geen goed idee. Met die grond kan je met goed fatsoen helemaal niks.
Radioactieve tomaten?quote:Op maandag 15 september 2025 21:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tsja, blijkbaar vond men het tot 2016 een uitstekend idee om alle rotzooi die Tata produceerde maar onder ons wegennet te gooien.quote:Op maandag 15 september 2025 21:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik hoorde een tijd geleden dat er mensen zijn die op het Tata terrein woningen willen bouwen. Dan heb je echt geen idee waar je het over hebt
Ze kunnen het nog wat ophogen met een laag staalslakken van maximaal 0.5 m staalslakken.quote:Op maandag 15 september 2025 21:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De sanering is ook onbetaalbaar. Paar meter leeflaag erover en een park lijkt me nog het best haalbare.
De tomaten kunnen wat gaan doorhangen door de zware metalenquote:Op maandag 15 september 2025 21:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Radioactieve tomaten?
Ik heb wel eens een groente-abonnement bij een biologische tuinder hier in de buurt, dan moet je ook oppassen voor slakken in je koelkast (en in het koffiezetapparaat).
Als je de reconstructie van de besluitvorming hierover hebt gezien, dan is duidelijk dat de economische belangen zwaarder wogenquote:Op maandag 15 september 2025 21:35 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Tsja, blijkbaar vond men het tot 2016 een uitstekend idee om alle rotzooi die Tata produceerde maar onder ons wegennet te gooien.
Ik zie dit dus zo gebeuren. We krijgen het ook voor elkaar in een uiterwaard een hele woonwijk neer te gooien (hallo Arnhem...)
Ja die regel was de cumulatie van economie boven gezondheidquote:Op maandag 15 september 2025 21:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze kunnen het nog wat ophogen met een laag staalslakken van maximaal 0.5 m staalslakken.
Overigens als je een maximale laagdikte aanhoudt, heb je dus meer oppervlak, wat dus juist meer schade op meer plekken geeft.quote:Op maandag 15 september 2025 21:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ja die regel was de cumulatie van economie boven gezondheid
Ik vermoed dat Tata sowieso niet meer van de staalslakken af komt, niemand wil dat spul meer gebruiken.quote:Op maandag 15 september 2025 21:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Overigens als je een maximale laagdikte aanhoudt, heb je dus meer oppervlak, wat dus juist meer schade op meer plekken geeft.
Geniaal bedacht van de Partij tegen de Burger.
Ik denk eerlijk gezegd dat het Rijk gemeentes onder druk gaat zetten.quote:Op maandag 15 september 2025 21:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Tata sowieso niet meer van de staalslakken af komt, niemand wil dat spul meer gebruiken.
Jongens gebruik hiervoor schone bodemas!quote:Op maandag 15 september 2025 21:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze kunnen het nog wat ophogen met een laag staalslakken van maximaal 0.5 m staalslakken.
Zet de famfare nog wat luider, WIJ moeten achter Israhel aan blijven marcheren!quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Fijne ‘de VN noemt het eindelijk genocide’-dag allen
Ik vind het argument ‘als je Israël uitsluit straf je mensen die niks ermee te maken hebben!’ wel bijzonder. Weet je welke onschuldige mensen ook gestraft worden voor keuzes van iemand anders?quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:56 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zet de famfare nog wat luider, WIJ moeten achter Israhel aan blijven marcheren!
De UCI heeft zichzelf dus nog wat meer voor schut gezet met de uitgesproken steun, wat een organisatie.
Ongeacht het morele stuk, moet de UCI (en de andere sportbonden) er natuurlijk gewoon voor zorgen dat er een duidelijk, herhaalbaar proces is.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het argument ‘als je Israël uitsluit straf je mensen die niks ermee te maken hebben!’ wel bijzonder. Weet je welke onschuldige mensen ook gestraft worden voor keuzes van iemand anders?
Maar goed, hopelijk gaan er nu dingen gebeuren.
Enige vorm van competent beleid verwachten van de UCI, haha.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ongeacht het morele stuk, moet de UCI (en de andere sportbonden) er natuurlijk gewoon voor zorgen dat er een duidelijk, herhaalbaar proces is.
De manier waarop Gazprom in het wielrennen direct werd uitgesloten (en Russen in de bredere sport) staat compleet haaks op de manier waarop er nu met Israel wordt omgegaan. Hapsnap beleid leidt altijd tot problemen.
Met een seizoenskaart van Vitesse, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Al kun je de reacties natuurlijk al op voorhand invullen. Een genocide is pas een genocide als een rechter het zegt! En als een rechter het ooit zou zeggen blijkt het achteraf natuurlijk een antisemitische D66-rechter te zijn, zul je altijd zien.
quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Al kun je de reacties natuurlijk al op voorhand invullen. Een genocide is pas een genocide als een rechter het zegt! En als een rechter het ooit zou zeggen blijkt het achteraf natuurlijk een antisemitische D66-rechter te zijn, zul je altijd zien.
quote:Ja dus? Elders vallen nog meer doden en dat is ineens geen genocide.
quote:Zo'n zelfde onderzoekscommissie als die ons allemaal voor racisten uitmaakte wegens zwarte piet?
Ik heb al direct bingo in NWS.quote:Is de UN nog relevant dan?
Israhel zou zelf kunnen toegeven dat het een genocide is en dan nog zou NWS in de ontkenning blijven leven.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb al direct bingo in NWS.
Of hebben jullie geen mening over deze circulaire oplossing?quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:46 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Jongens gebruik hiervoor schone bodemas!
Bodemas is voor mij een soort bommelding.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:51 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Of hebben jullie geen mening over deze circulaire oplossing?
- Reportage over oefenen met de paardjes en rookbommetjes op het strandquote:Op dinsdag 16 september 2025 12:39 schreef VoMy het volgende:
Prinsjesdag is toch echt werkelijk nooit leuk. Opdoeken die show.
En om het probleem nog wat groter te maken in de toekomst:quote:Op maandag 15 september 2025 21:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Tata sowieso niet meer van de staalslakken af komt, niemand wil dat spul meer gebruiken.
quote:Tata Steel werkt aan een overgang van steenkool naar groene waterstof voor staalproductie, wat zal leiden tot een toename van de productie van staalslakken.
Dat is toch wel heel triest voor Israël. Eerst uitgesloten worden van het songfestival, vervolgens beschuldigd worden van genocide en dan draagt Caroline vd Plas ook nog eens je kleuren.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:32 schreef Remco het volgende:
Karrolein die vandaag in de kleuren van Israël gekleed naar prinsjesdag gaat
Alle reden om de 5%-NAVO norm te halen!quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:50 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
En om het probleem nog wat groter te maken in de toekomst:
[..]
Vanavond net als alle andere avonden niet te zien in de talkshows.quote:Op Prinsjesdag draag ik de kleuren van de watermeloen: symbool van solidariteit met het Palestijnse volk. Want terwijl de Koning ons land toespreekt, vindt in Gaza een verschrikkelijke genocide plaats. Kinderen, gezinnen en journalisten worden uitgehongerd en vermoord. Alle ogen moeten op Gaza! 1/3
Mijn outfit is gemaakt door Mirte Engelhard. De blouse van gerecyclede petflessen heeft het patroon van de watermeloen, in dezelfde kleuren als de Palestijnse vlag. Omdat Israël de vlag verbood, groeide de watermeloen uit tot hét symbool van verzet en van solidariteit met de Palestijnen 2/3
Mijn gast vandaag is de dappere Mohammed Zaanoun, Palestijns journalist en filmmaker uit Gaza. Ondanks persoonlijke verliezen, verwondingen en bedreigingen bleef hij fotograferen en verhalen vertellen. Dank dat je hier vandaag als mijn gast bent!
Esthergodinquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:40 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Vanavond net als alle andere avonden niet te zien in de talkshows.
Grappig wel dat ze dan Tyler Robinson wel een moordenaar noemen terwijl daar er nog geen rechter een uitspraak over heeft gedaan.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Transgenders worden de echte vijand onder Coventry!quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wow, terwijl het IOC normaal toch een baken van integriteit is.
Geen kersensap?quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En nu wordt chocolademelk nog eens duurder ook, kutpolitiek!!
Ideaal hersteldrankje voor na het hardlopen (of fietsen, neem ik aan)
VVD en BBB hebben natuurlijk nooit zin om sporten te stimuleren.quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zou Kerrolain geen liters chocolademelk drinken?quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:41 schreef Steven184 het volgende:
[..]
VVD en BBB hebben natuurlijk nooit zin om sporten te promoten
Kerrolain wordt zelf gemelkt #poepzorquote:Op dinsdag 16 september 2025 18:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou Kerrolain geen liters chocolademelk drinken?
Zij drinkt liters strontquote:Op dinsdag 16 september 2025 18:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou Kerrolain geen liters chocolademelk drinken?
AZ gaat nochtans de Conference League winnen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:24 schreef Pistolero het volgende:
Ach, PSV
Ach, Nederlandse voetbal
Een rampseizoen van nooit eerder vertoonde omvang wacht op ons.
Jij hebt vertrouwen in de werken van Maarten Martens ja?quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:28 schreef VoMy het volgende:
[..]
AZ gaat nochtans de Conference League winnen.
Dat ging vorig jaar ook best goedquote:Op dinsdag 16 september 2025 19:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij hebt vertrouwen in de werken van Maarten Martens ja?
Je speelt potjes tegen 11 man uit de Moldavische Ekstra Ligù die ook maar gewoon door de lokale Marçen Marçeniu het veld op zijn gestuurd. Met de selectie van AZ moet je daar gewoon heel ver komen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij hebt vertrouwen in de werken van Maarten Martens ja?
En dat is dan vandaag de beste bij PSVquote:Op dinsdag 16 september 2025 19:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
UnionGoden
Ik verbaas mij er ieder seizoen weer over dat die Obispo nog steeds bij PSV speelt, dat is een speler voor FC Eindhoven.
Daarom is hij gewisseld?quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dat is dan vandaag de beste bij PSV
Ik heb wel eens een video gezien dat melk het nieuwe epo is.quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kowet, AZ en Utrecht moeten ons redden.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:24 schreef Pistolero het volgende:
Ach, PSV
Ach, Nederlandse voetbal
Een rampseizoen van nooit eerder vertoonde omvang wacht op ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |