Transgenders worden de echte vijand onder Coventry!quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wow, terwijl het IOC normaal toch een baken van integriteit is.
Geen kersensap?quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En nu wordt chocolademelk nog eens duurder ook, kutpolitiek!!
Ideaal hersteldrankje voor na het hardlopen (of fietsen, neem ik aan)
VVD en BBB hebben natuurlijk nooit zin om sporten te stimuleren.quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zou Kerrolain geen liters chocolademelk drinken?quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:41 schreef Steven184 het volgende:
[..]
VVD en BBB hebben natuurlijk nooit zin om sporten te promoten
Kerrolain wordt zelf gemelkt #poepzorquote:Op dinsdag 16 september 2025 18:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou Kerrolain geen liters chocolademelk drinken?
Zij drinkt liters strontquote:Op dinsdag 16 september 2025 18:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou Kerrolain geen liters chocolademelk drinken?
AZ gaat nochtans de Conference League winnen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:24 schreef Pistolero het volgende:
Ach, PSV
Ach, Nederlandse voetbal
Een rampseizoen van nooit eerder vertoonde omvang wacht op ons.
Jij hebt vertrouwen in de werken van Maarten Martens ja?quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:28 schreef VoMy het volgende:
[..]
AZ gaat nochtans de Conference League winnen.
Dat ging vorig jaar ook best goedquote:Op dinsdag 16 september 2025 19:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij hebt vertrouwen in de werken van Maarten Martens ja?
Je speelt potjes tegen 11 man uit de Moldavische Ekstra Ligù die ook maar gewoon door de lokale Marçen Marçeniu het veld op zijn gestuurd. Met de selectie van AZ moet je daar gewoon heel ver komen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij hebt vertrouwen in de werken van Maarten Martens ja?
En dat is dan vandaag de beste bij PSVquote:Op dinsdag 16 september 2025 19:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
UnionGoden
Ik verbaas mij er ieder seizoen weer over dat die Obispo nog steeds bij PSV speelt, dat is een speler voor FC Eindhoven.
Daarom is hij gewisseld?quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dat is dan vandaag de beste bij PSV
Ik heb wel eens een video gezien dat melk het nieuwe epo is.quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |