Vorig jaar had ik in een plant honderden mini slakken zitten, van het soort met een huisje. Had ik weinig last van behalve wat gaten in de bladeren. Voor de winter moet deze plant alleen helemaal terug gesnoeid worden dus dat was minder voor de mini slakkenquote:Op maandag 15 september 2025 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja kijk
[..]
De walgelijke naaktslakken mogen ze vernietigen. Vraten steeds mn planten op. Bakje bier in tuin werkt wel goed maar ja niet erg diervriendelijk. (sorry PvdD)
Tuin ophogen met staalslakken. pH van 12-13 helpt zeker.quote:Op maandag 15 september 2025 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja kijk
[..]
De walgelijke naaktslakken mogen ze vernietigen. Vraten steeds mn planten op. Bakje bier in tuin werkt wel goed maar ja niet erg diervriendelijk. (sorry PvdD)
Daar past een leuk gifje bij.quote:Op maandag 15 september 2025 21:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oosting ontslaan en Van den Brom halen is echt geniaal.
Om het maar even over een andere boeg te gooien.
Ik hoorde een tijd geleden dat er mensen zijn die op het Tata terrein woningen willen bouwen. Dan heb je echt geen idee waar je het over hebtquote:Op maandag 15 september 2025 21:22 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Tuin ophogen met staalslakken. pH van 12-13 helpt zeker.
quote:Op maandag 15 september 2025 21:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daar past een leuk gifje bij.
Egel uitzetten en je bent er al.quote:Op maandag 15 september 2025 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja kijk
[..]
Een groentetuin lijkt me dan geen goed idee. Met die grond kan je met goed fatsoen helemaal niks.quote:Op maandag 15 september 2025 21:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik hoorde een tijd geleden dat er mensen zijn die op het Tata terrein woningen willen bouwen. Dan heb je echt geen idee waar je het over hebt
De sanering is ook onbetaalbaar. Paar meter leeflaag erover en een park lijkt me nog het best haalbare.quote:Op maandag 15 september 2025 21:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een groentetuin lijkt me dan geen goed idee. Met die grond kan je met goed fatsoen helemaal niks.
IJzerrijke groentes planten. Die doen het vast goed daarquote:Op maandag 15 september 2025 21:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een groentetuin lijkt me dan geen goed idee. Met die grond kan je met goed fatsoen helemaal niks.
Radioactieve tomaten?quote:Op maandag 15 september 2025 21:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tsja, blijkbaar vond men het tot 2016 een uitstekend idee om alle rotzooi die Tata produceerde maar onder ons wegennet te gooien.quote:Op maandag 15 september 2025 21:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik hoorde een tijd geleden dat er mensen zijn die op het Tata terrein woningen willen bouwen. Dan heb je echt geen idee waar je het over hebt
Ze kunnen het nog wat ophogen met een laag staalslakken van maximaal 0.5 m staalslakken.quote:Op maandag 15 september 2025 21:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De sanering is ook onbetaalbaar. Paar meter leeflaag erover en een park lijkt me nog het best haalbare.
De tomaten kunnen wat gaan doorhangen door de zware metalenquote:Op maandag 15 september 2025 21:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Radioactieve tomaten?
Ik heb wel eens een groente-abonnement bij een biologische tuinder hier in de buurt, dan moet je ook oppassen voor slakken in je koelkast (en in het koffiezetapparaat).
Als je de reconstructie van de besluitvorming hierover hebt gezien, dan is duidelijk dat de economische belangen zwaarder wogenquote:Op maandag 15 september 2025 21:35 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Tsja, blijkbaar vond men het tot 2016 een uitstekend idee om alle rotzooi die Tata produceerde maar onder ons wegennet te gooien.
Ik zie dit dus zo gebeuren. We krijgen het ook voor elkaar in een uiterwaard een hele woonwijk neer te gooien (hallo Arnhem...)
Ja die regel was de cumulatie van economie boven gezondheidquote:Op maandag 15 september 2025 21:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze kunnen het nog wat ophogen met een laag staalslakken van maximaal 0.5 m staalslakken.
Overigens als je een maximale laagdikte aanhoudt, heb je dus meer oppervlak, wat dus juist meer schade op meer plekken geeft.quote:Op maandag 15 september 2025 21:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ja die regel was de cumulatie van economie boven gezondheid
Ik vermoed dat Tata sowieso niet meer van de staalslakken af komt, niemand wil dat spul meer gebruiken.quote:Op maandag 15 september 2025 21:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Overigens als je een maximale laagdikte aanhoudt, heb je dus meer oppervlak, wat dus juist meer schade op meer plekken geeft.
Geniaal bedacht van de Partij tegen de Burger.
Ik denk eerlijk gezegd dat het Rijk gemeentes onder druk gaat zetten.quote:Op maandag 15 september 2025 21:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Tata sowieso niet meer van de staalslakken af komt, niemand wil dat spul meer gebruiken.
Jongens gebruik hiervoor schone bodemas!quote:Op maandag 15 september 2025 21:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze kunnen het nog wat ophogen met een laag staalslakken van maximaal 0.5 m staalslakken.
Zet de famfare nog wat luider, WIJ moeten achter Israhel aan blijven marcheren!quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Fijne ‘de VN noemt het eindelijk genocide’-dag allen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |