Tim is Vitesse alweer vergeten.quote:
Dit soort gloryhunters uit de provincie zijn echt de nagel aan mijn doodskist.quote:
Hij ging onmogelijke eisen stellen. En als die ingewilligd waren geworden dan had hij ongetwijfeld weer nieuwe gesteld. Blijkt toch wel dat die elke keer op de volgende trein springt zodra er even wat meer mogelijkheden en/of centen liggen te wachten? En dan ook toevallig net tekenen na een deadline, zodat je de club ook nog eens niks oplevert. Met z'n tranen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze hebben hem ook niet echt geholpen.
Iemand die dit weet te twitteren in de week dat Vitesse weer naar de rechter gaat moeten we misschien niet helemaal serieus nemen in zijn analysesquote:
Farioli is inderdaad gewoon een carrieretijger die het doodsimpele voetvolk uitstekend heeft weten te manipuleren.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij ging onmogelijke eisen stellen. En als die ingewilligd waren geworden dan had hij ongetwijfeld weer nieuwe gesteld. Blijkt toch wel dat die elke keer op de volgende trein springt zodra er even wat meer mogelijkheden en/of centen liggen te wachten? En dan ook toevallig net tekenen na een deadline, zodat je de club ook nog eens niks oplevert. Met z'n tranen.
Ik weet niet of iedereen de 'daar hoorden zij engelen zingen'-docu heeft gezien (verplichte kost overigens), maar Jan Wouters had dezelfde vaib.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Farioli is inderdaad gewoon een carrieretijger die het doodsimpele voetvolk uitstekend heeft weten te manipuleren.
Maar om dan mokerdomme Sjon als opvolger aan te stellen is ook wel, tsja, bijzonder.
Wordt er überhaupt een team kampioen dit jaar?quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:18 schreef Pistolero het volgende:
De Dick Schreuder hypetrain rijdt ook alweer het ravijn in.
Niets is sterker dan dat ene woordquote:Op zondag 31 augustus 2025 14:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wordt er überhaupt een team kampioen dit jaar?
De Pers gaat een Gio 2016/2017 doen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wordt er überhaupt een team kampioen dit jaar?
Arend Martijn Slot.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wel echt einde tijdperk voetbalmensen met kaal haar, he?
Die heeft de laatste stukjes geluk bij elkaar gevoodood, dat is straks ook op en dan gaat @Pistolero eindelijk zijn grote gelijk kunnen halen!quote:
Wanneer nemen de grotere clubs eens fatsoenlijke trainers om het Arend Martijn moeilijk te maken?quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Die heeft de laatste stukjes geluk bij elkaar gevoodood, dat is straks ook op en dan gaat @:Pistolero eindelijk zijn grote gelijk kunnen halen!
Haha, inderdaad, enkel om Emma Meeseman te kunnen droppen 😂 Wat een figuurquote:Op zondag 31 augustus 2025 18:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Dit is peak Jonas Creteur. Speciaal voor zijn grootste fan @:the_undertone
Lekker een half miljard uitgeven in één transferwindow waaronder 175 miljoen voor Isak.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Die heeft de laatste stukjes geluk bij elkaar gevoodood, dat is straks ook op en dan gaat @:Pistolero eindelijk zijn grote gelijk kunnen halen!
Nou hebben we alleen nog een spits die niet kan voetballen.quote:Op maandag 1 september 2025 09:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ajax gaat dus gewoon meer dan 20 miljoen ontvangen voor een spits die niet kan scoren. Ik haat deze wereld.
Ik hoop dat Sunderland degradeert.
Een club dat 488 miljoen (!) uitgeeft in 1 transfer window. De voetbalwereld is echt gek geworden.quote:Op maandag 1 september 2025 09:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ajax gaat dus gewoon meer dan 20 miljoen ontvangen voor een spits die niet kan scoren. Ik haat deze wereld.
Ach Bayer Leverkusenquote:
Maar hoe kun je dat nu al bij Leverkusen concluderen? Dit is gewoon wanbeleid van die club. Als je Ten Hag aanstelt als opvolger van Xabi dan weet je met je volle verstand dat hij aan z’n eigen speelwijze wil werken en eigen spelers gaat laten halen. Dan werk je daar 3 maanden aan mee en als er dan niet direct punten worden gepakt flikker je hem naar buitenquote:Op maandag 1 september 2025 11:48 schreef Slobeend het volgende:
Ten Hag blijkt een rampzalige trainer te zijn (geworden).
Ja uiteraard ook wanbeleid maar ik neem aan dat ze ook signalen uit de spelersgroep krijgen?quote:Op maandag 1 september 2025 11:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar hoe kun je dat nu al bij Leverkusen concluderen? Dit is gewoon wanbeleid van die club. Als je Ten Hag aanstelt als opvolger van Xabi dan weet je met je volle verstand dat hij aan z’n eigen speelwijze wil werken en eigen spelers gaat laten halen. Dan werk je daar 3 maanden aan mee en als er dan niet direct punten worden gepakt flikker je hem naar buiten. Te debiel voor woorden.
The fee is thought to be £21.7m (¤25m) plus £4.3m (¤5m).quote:Op maandag 1 september 2025 09:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat lijkt me ook flink voorbarig. Bij ManU was het flink onder de maat, maar pakt hij wel 2 prijzen.. en Leverkusen zat hij precies 2 dagen ongeveerquote:Op maandag 1 september 2025 11:48 schreef Slobeend het volgende:
Ten Hag blijkt een rampzalige trainer te zijn (geworden).
Als je zijn teksten tijdens persco's en interviews gehoord hebt lijkt me dat helemaal niet voorbarig. Ook zijn aangekochte spelers bewijzen weinig oog voor talent. Ik denk dat hij alleen in Nederland en Duitsland kan functioneren, maar eerst vooral benieuwd op welke gronden hij is ontslagen.quote:Op maandag 1 september 2025 11:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook flink voorbarig. Bij ManU was het flink onder de maat, maar pakt hij wel 2 prijzen.. en Leverkusen zat hij precies 2 dagen ongeveer
Ik weet het niet precies, het is sowieso wanbeleid als je na twee wedstrijden je trainer er uit moet flikkeren. Maar het kan best dat je al na zo’n korte tijd zeker weet dat het helemaal niks meer gaat worden, dan kan je beter direct ontslaan dan verder aanmodderen. Dat advies had ik een zekere Rotterdamse club vorig seizoen ook gegeven.quote:Op maandag 1 september 2025 11:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar hoe kun je dat nu al bij Leverkusen concluderen? Dit is gewoon wanbeleid van die club. Als je Ten Hag aanstelt als opvolger van Xabi dan weet je met je volle verstand dat hij aan z’n eigen speelwijze wil werken en eigen spelers gaat laten halen. Dan werk je daar 3 maanden aan mee en als er dan niet direct punten worden gepakt flikker je hem naar buiten. Te debiel voor woorden.
Ueda al even veel goals dit seizoen als Brobbey vorig seizoen, genotquote:Op maandag 1 september 2025 09:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar alle dragende spelers hebben ze verkocht, wat verwacht je dan na 2 potjesquote:Op maandag 1 september 2025 12:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, het is sowieso wanbeleid als je na twee wedstrijden je trainer er uit moet flikkeren. Maar het kan best dat je al na zo’n korte tijd zeker weet dat het helemaal niks meer gaat worden, dan kan je beter direct ontslaan dan verder aanmodderen. Dat advies had ik een zekere Rotterdamse club vorig seizoen ook gegeven.
Er is een leegloop geweest bij Leverkusen. Weet niet waarom ze dan denken dat ze wel even de Bundesliga gaan domineren.quote:Op maandag 1 september 2025 12:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, het is sowieso wanbeleid als je na twee wedstrijden je trainer er uit moet flikkeren. Maar het kan best dat je al na zo’n korte tijd zeker weet dat het helemaal niks meer gaat worden, dan kan je beter direct ontslaan dan verder aanmodderen. Dat advies had ik een zekere Rotterdamse club vorig seizoen ook gegeven.
De voetbalwereld is toch extreem opportunistisch?quote:Op maandag 1 september 2025 11:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar ja, dan moet je hem geen invloed laten hebben op het aankoopbeleidquote:Op maandag 1 september 2025 11:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als je zijn teksten tijdens persco's en interviews gehoord hebt lijkt me dat helemaal niet voorbarig. Ook zijn aangekochte spelers bewijzen weinig oog voor talent. Ik denk dat hij alleen in Nederland en Duitsland kan functioneren, maar eerst vooral benieuwd op welke gronden hij is ontslagen.
Dan kunnen ze alsnog de trainer een idioot vindenquote:Op maandag 1 september 2025 12:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar alle dragende spelers hebben ze verkocht, wat verwacht je dan na 2 potjes
Terwijl niemand op aarde meer dan 10 miljoen zou betalen voor Ueda.quote:Op maandag 1 september 2025 12:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ueda al even veel goals dit seizoen als Brobbey vorig seizoen, genot
Volgens mij hebben alle spelers dat gevoel als ze Ten Hag even hebben meegemaaktquote:Op maandag 1 september 2025 12:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan kunnen ze alsnog de trainer een idioot vinden
Een van de redenen om hem te ontslaan is dat ze geschrokken zijn van het feit dat hij niet zo'n goede motivator is als Alonso. (lol)quote:Op maandag 1 september 2025 11:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik blijf erbij: dat weet je vrijwel allemaal als je hem aanstelt. Anders heb je je kop in je reet als bestuurder. En Poku is een belachelijke transfer maar ook daar hebben ze met hun volle verstand een krabbel onder gezet. Iedereen weet vanuit het verleden dat je Ten Hag niet allemaal troep moet laten kopen.quote:Op maandag 1 september 2025 12:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een van de redenen om hem te ontslaan is dat ze geschrokken zijn van het feit dat hij niet zo'n goede motivator is als Alonso. (lol)
In de kleedkamer hadden ze nu al geen zin meer in boertje Ten Hag, naar het schijnt. Daarnaast werd hij nogal boos na het verkopen van enkele spelers zoals Xhaka en bleef hij zeuren om nieuwe spelers. Dat hij een talentloze draver als Poku heeft kunnen halen was blijkbaar niet genoeg.
Hij was om te beginnen al niet de eerste keus, dat helpt ook niet mee. Begonnen met praktisch geen krediet en het weinige krediet dat er was binnen een paar weken verspeeld, een knappe prestatie.
Er was dan ook een felle interne strijd, niet iedereen wilde dat Ten Hag de trainer werd. Simon Rolfes drukte zijn zin door en is nu heel snel tot de conclusie gekomen dat hij ongelijk had.quote:Op maandag 1 september 2025 12:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik blijf erbij: dat weet je vrijwel allemaal als je hem aanstelt. Anders heb je je kop in je reet als bestuurder. En Poku is een belachelijke transfer maar ook daar hebben ze met hun volle verstand een krabbel onder gezet. Iedereen weet vanuit het verleden dat je Ten Hag niet allemaal troep moet laten kopen.
Kroes gaat Sjon niet ontslaan. Dan verspeelt hij al zijn krediet bij RvC en de oudgedienden die o zo fan zijn van Hollandse trainer met Ajax-DNA.quote:Op maandag 1 september 2025 12:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er was dan ook een felle interne strijd, niet iedereen wilde dat Ten Hag de trainer werd. Simon Rolfes drukte zijn zin door en is nu heel snel tot de conclusie gekomen dat hij ongelijk had.
Totaal voorspelbare shitshow natuurlijk. Op naar Ajax nu!
Dit klinkt als hetzelfde euvel als Priske die Slot opvolgde maar dan met slechte mediaoptredens erbij.quote:Er waren vraagtekens over de manier van spelen van Leverkusen, dat in het kampioensjaar onder Alonso mede door enkele memorabele comebacks een heel seizoen ongeslagen bleef. Er was echter niet alleen openlijke kritiek op het spel onder Ten Hag, ook zijn mediaoptredens droegen bij aan zijn bliksemontslag. 'De coach weigerde zijn verantwoordelijkheid te pakken en verspeelde veel krediet met zijn openlijke eisen op transfergebied', aldus Kicker.
Daarnaast kon Ten Hag volgens het sportblad niet tippen aan zijn voorganger Alonso qua wedstrijdvoorbereiding, het coachen tijdens de wedstrijd en tactisch-inhoudelijk. 'Hij zorgde voor een cultuurshock, die verdere samenwerking vanuit het oogpunt van de club onmogelijk maakte, vanwege het gebrek aan perspectief op succes.' Er waren al met al simpelweg te veel problemen op en buiten het veld om nog langer met elkaar door te gaan, zo luidt de pijnlijke conclusie.
Maar je weet toch wie je binnenhaalt met Ten Hag en wat zijn werkwijze is? En dat hij niet bekend staat om zijn goede media-optredens? Dat mag je de leiding ook flink aanrekenen..quote:Op maandag 1 september 2025 13:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit klinkt als hetzelfde euvel als Priske die Slot opvolgde maar dan met slechte mediaoptredens erbij.
De LiNkSe NpO!!!!!1!!!1!!1!!!!!!1!!!!EINZ!!!!1!!!!1!!!quote:Op maandag 1 september 2025 19:58 schreef VoMy het volgende:
Joost Eerdman, Ingrid Coenradie, Fleur Agema.
TalkshowAidsED.
De sterkhouders kunnen ook wel op het veld staan?quote:
Uh bijzondere take?quote:Op woensdag 3 september 2025 12:23 schreef Pistolero het volgende:
Mensen zijn nog verbaast dat Nederland allang geen functionerende rechtsstaat meer heeft?
Dit kan toch echt niet jongens.
Is er ergens een linkje naar de volledige uitspraak? Want dit kan écht niet.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is Vitesse dus toch gelukt om de rechters te laten kijken naar 'emotionele' aspect ervan. Hoogst bijzonder.
Jeetje. Hoeveel meer tijd hadden ze moeten nemen dan. Dit hele bende heeft jaren geduurd.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
"Het hof vindt aannemelijk dat in de bodemprocedure die Vitesse is begonnen zal worden geoordeeld dat de besluiten van de Licentiecommissie en Beroepscommissie niet in stand kunnen blijven. Dit omdat ze onder hoge tijdsdruk zijn genomen en daardoor niet met de grootst mogelijke zorgvuldigheid tot stand zijn gekomen.
Die zorgvuldigheid was wel nodig omdat het gaat om de meest verstrekkende sanctie voor een betaald voetbalclub. Ook vindt het hof voorlopig dat de commissies bij afweging van alle belangen in redelijkheid niet tot onvoorwaardelijke intrekking van de proflicentie hebben kunnen komen. Dit komt omdat het hof anders aankijkt tegen enkele overtredingen van het reglement waarop de besluiten zijn gebaseerd."
De bende, waarin de KNVB ook een duidelijke rol heeft.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje. Hoeveel meer tijd hadden ze moeten nemen dan. Dit hele bende heeft jaren geduurd.
Tsja. Dat zal ongetwijfeld maar ik vraag me af welk straf de rechter dan gepast vindt. Want dit zal dan weer opnieuw moeten.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De bende, waarin de KNVB ook een duidelijke rol heeft.
Maar daar gaat deze uitspraak niet over. De rechter bekijkt hoe het oordeel tot stand is gekomen. Dat is alles. Niet welke straf er wel moet komen.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tsja. Dat zal ongetwijfeld maar ik vraag me af welk straf de rechter dan gepast vindt. Want dit zal dan weer opnieuw moeten.
Dat begrijp ik.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar daar gaat deze uitspraak niet over. De rechter bekijkt hoe het oordeel tot stand is gekomen. Dat is alles. Niet welke straf er wel moet komen.
Ik weet verder net zo min als jij. En het is natuurlijk vreemd voor iedereen.quote:Op woensdag 3 september 2025 13:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat begrijp ik.
Ik vind het alsnog bijzonder. Vitesse heeft de boel continu getraineerd en vertraagd en allerlei uitstel gevraagd. Het is zeer begrijpelijk dat KNVB een snelle beslissing wil in kader van continuiteit van hun competitie. Nu wordt Vitesse in feite beloond dat zij continu geen documenten wouden aanleveren of zelfs bewust informatie heeft achtergehouden. Bij de kort geding deed hun advocaat ook uitspraken waarvan je dacht: "Oh dat is nieuwe informatie".
Fijn voor Vitesse daar niet van maar een goed signaal is het niet.
Vind ik ook wel opmerkelijk ja.quote:Op woensdag 3 september 2025 13:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jeetje WLR trekt de rechtspraak in twijfel
Ik vind vooral opmerkelijk dat in het doorgaans zeer verstandige WLR niet iedereen allang het vertrouwen in de Nederlandse rechtsstaat heeft opgegeven.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vind ik ook wel opmerkelijk ja.
Ga nou niet mee in de act van die gozer.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vind ik ook wel opmerkelijk ja.
quote:Op woensdag 3 september 2025 14:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind vooral opmerkelijk dat in het doorgaans zeer verstandige WLR niet iedereen allang het vertrouwen in de Nederlandse rechtsstaat heeft opgegeven.
quote:Ahmed Marcouch @ahmedmarcouch
Leve de rechtsstaat! Leve Arnhem! Leve Vitesse!
Ik heb er geen verstand van dus ik ga ook niets zeggen over de rechtspraak in deze. Dat de rechtsstaat vaak mensen tekort heeft gedaan staat overigens buiten kijf.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ga nou niet mee in de act van die gozer.
Hier maakt RR zich doorgaans erg druk om.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:20 schreef Slobeend het volgende:
Waarom is het rechtspraak en rechtsstaat? #durftevragen
Zolang er geen zelfreflectie is moet ik met frisse tegenzin de spiegel voorhoudenquote:Op woensdag 3 september 2025 15:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ga nou niet mee in de act van die gozer.
Had dit voor de zekerheid wel even gegoogled overigensquote:Op woensdag 3 september 2025 15:20 schreef Slobeend het volgende:
Waarom is het rechtspraak en rechtsstaat? #durftevragen
quote:Op woensdag 3 september 2025 13:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.instagram.com/p/DOE4eq5CKIH/?img_index=1
https://www.instagram.com/p/DN8G9r6DZiQ/
Twee verschillende spelers. Exact dezelfde afscheidsboodschap.
@:Wimderon THOUGHTS?
Ze hebben echt verschrikkelijke nummers gemaaktquote:Op woensdag 3 september 2025 21:53 schreef Mansjester het volgende:
Hopelijk kan ik kaartjes fixen ergens in Europa voor de grootste goden op aarde, Radiohead
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 3 september 2025 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze hebben echt verschrikkelijke nummers gemaakt
jaquote:Op woensdag 3 september 2025 22:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Kan het beter dan dit?
Hele basiself vol met spelers uit de PL en clubs als Barcelona en Inter.quote:
Memvis daarentegen heeft weer 45 minuten niks zitten te doen.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die is belachelijk effectief in Oranje
Schiet er straks weer een pingel in en dan de vingers in de oren. Echt GEEN zin in topschutter Dupaaj.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Memvis daarentegen heeft weer 45 minuten niks zitten te doen.
Het blijft toch 2 klasses minder dan de grote spitsen van Oranje. Al heeft hij straks nog 20 goals meer gemaakt.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Schiet er straks weer een pingel in en dan de vingers in de oren. Echt GEEN zin in topschutter Dupaaj.
Mogen we Nagelsmann inmiddels ook een enorme fraud noemen?quote:
En dan na afloop zeker weer met zijn boze rotkop lopen zeiken op de spelers. Leer mij de Fat Fraud kennen.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:05 schreef DeeBee het volgende:
De Paai kan er geen klote van, net als Fat Fraud
Xavi weer verkracht, Domfries altijd basis, middenveld ook wel apart met vergelijkbare types
Not so fat Fraud?quote:Op donderdag 4 september 2025 22:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Mogen we Nagelsmann inmiddels ook een enorme fraud noemen?
De altijd overschatte Furdjul, liep weer Beckenbauer uit te hangen, maar die teksten kunnen echt niet.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:48 schreef Szura het volgende:
Dit interview van Furdjul kan echt niet @:deebee
Keertje een leuke oefeninterland tegen Spanje en weer 10 jaar krediet, vermoeiend.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |