Tim is Vitesse alweer vergeten.quote:
Dit soort gloryhunters uit de provincie zijn echt de nagel aan mijn doodskist.quote:
Hij ging onmogelijke eisen stellen. En als die ingewilligd waren geworden dan had hij ongetwijfeld weer nieuwe gesteld. Blijkt toch wel dat die elke keer op de volgende trein springt zodra er even wat meer mogelijkheden en/of centen liggen te wachten? En dan ook toevallig net tekenen na een deadline, zodat je de club ook nog eens niks oplevert. Met z'n tranen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze hebben hem ook niet echt geholpen.
Iemand die dit weet te twitteren in de week dat Vitesse weer naar de rechter gaat moeten we misschien niet helemaal serieus nemen in zijn analysesquote:
Farioli is inderdaad gewoon een carrieretijger die het doodsimpele voetvolk uitstekend heeft weten te manipuleren.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij ging onmogelijke eisen stellen. En als die ingewilligd waren geworden dan had hij ongetwijfeld weer nieuwe gesteld. Blijkt toch wel dat die elke keer op de volgende trein springt zodra er even wat meer mogelijkheden en/of centen liggen te wachten? En dan ook toevallig net tekenen na een deadline, zodat je de club ook nog eens niks oplevert. Met z'n tranen.
Ik weet niet of iedereen de 'daar hoorden zij engelen zingen'-docu heeft gezien (verplichte kost overigens), maar Jan Wouters had dezelfde vaib.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Farioli is inderdaad gewoon een carrieretijger die het doodsimpele voetvolk uitstekend heeft weten te manipuleren.
Maar om dan mokerdomme Sjon als opvolger aan te stellen is ook wel, tsja, bijzonder.
Wordt er überhaupt een team kampioen dit jaar?quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:18 schreef Pistolero het volgende:
De Dick Schreuder hypetrain rijdt ook alweer het ravijn in.
Niets is sterker dan dat ene woordquote:Op zondag 31 augustus 2025 14:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wordt er überhaupt een team kampioen dit jaar?
De Pers gaat een Gio 2016/2017 doen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wordt er überhaupt een team kampioen dit jaar?
Arend Martijn Slot.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wel echt einde tijdperk voetbalmensen met kaal haar, he?
Die heeft de laatste stukjes geluk bij elkaar gevoodood, dat is straks ook op en dan gaat @Pistolero eindelijk zijn grote gelijk kunnen halen!quote:
Wanneer nemen de grotere clubs eens fatsoenlijke trainers om het Arend Martijn moeilijk te maken?quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Die heeft de laatste stukjes geluk bij elkaar gevoodood, dat is straks ook op en dan gaat @:Pistolero eindelijk zijn grote gelijk kunnen halen!
Haha, inderdaad, enkel om Emma Meeseman te kunnen droppen 😂 Wat een figuurquote:Op zondag 31 augustus 2025 18:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Dit is peak Jonas Creteur. Speciaal voor zijn grootste fan @:the_undertone
Lekker een half miljard uitgeven in één transferwindow waaronder 175 miljoen voor Isak.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Die heeft de laatste stukjes geluk bij elkaar gevoodood, dat is straks ook op en dan gaat @:Pistolero eindelijk zijn grote gelijk kunnen halen!
Nou hebben we alleen nog een spits die niet kan voetballen.quote:Op maandag 1 september 2025 09:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ajax gaat dus gewoon meer dan 20 miljoen ontvangen voor een spits die niet kan scoren. Ik haat deze wereld.
Ik hoop dat Sunderland degradeert.
Een club dat 488 miljoen (!) uitgeeft in 1 transfer window. De voetbalwereld is echt gek geworden.quote:Op maandag 1 september 2025 09:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ajax gaat dus gewoon meer dan 20 miljoen ontvangen voor een spits die niet kan scoren. Ik haat deze wereld.
Ach Bayer Leverkusenquote:
Maar hoe kun je dat nu al bij Leverkusen concluderen? Dit is gewoon wanbeleid van die club. Als je Ten Hag aanstelt als opvolger van Xabi dan weet je met je volle verstand dat hij aan z’n eigen speelwijze wil werken en eigen spelers gaat laten halen. Dan werk je daar 3 maanden aan mee en als er dan niet direct punten worden gepakt flikker je hem naar buitenquote:Op maandag 1 september 2025 11:48 schreef Slobeend het volgende:
Ten Hag blijkt een rampzalige trainer te zijn (geworden).
Ja uiteraard ook wanbeleid maar ik neem aan dat ze ook signalen uit de spelersgroep krijgen?quote:Op maandag 1 september 2025 11:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar hoe kun je dat nu al bij Leverkusen concluderen? Dit is gewoon wanbeleid van die club. Als je Ten Hag aanstelt als opvolger van Xabi dan weet je met je volle verstand dat hij aan z’n eigen speelwijze wil werken en eigen spelers gaat laten halen. Dan werk je daar 3 maanden aan mee en als er dan niet direct punten worden gepakt flikker je hem naar buiten. Te debiel voor woorden.
The fee is thought to be £21.7m (¤25m) plus £4.3m (¤5m).quote:Op maandag 1 september 2025 09:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat lijkt me ook flink voorbarig. Bij ManU was het flink onder de maat, maar pakt hij wel 2 prijzen.. en Leverkusen zat hij precies 2 dagen ongeveerquote:Op maandag 1 september 2025 11:48 schreef Slobeend het volgende:
Ten Hag blijkt een rampzalige trainer te zijn (geworden).
Als je zijn teksten tijdens persco's en interviews gehoord hebt lijkt me dat helemaal niet voorbarig. Ook zijn aangekochte spelers bewijzen weinig oog voor talent. Ik denk dat hij alleen in Nederland en Duitsland kan functioneren, maar eerst vooral benieuwd op welke gronden hij is ontslagen.quote:Op maandag 1 september 2025 11:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook flink voorbarig. Bij ManU was het flink onder de maat, maar pakt hij wel 2 prijzen.. en Leverkusen zat hij precies 2 dagen ongeveer
Ik weet het niet precies, het is sowieso wanbeleid als je na twee wedstrijden je trainer er uit moet flikkeren. Maar het kan best dat je al na zo’n korte tijd zeker weet dat het helemaal niks meer gaat worden, dan kan je beter direct ontslaan dan verder aanmodderen. Dat advies had ik een zekere Rotterdamse club vorig seizoen ook gegeven.quote:Op maandag 1 september 2025 11:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar hoe kun je dat nu al bij Leverkusen concluderen? Dit is gewoon wanbeleid van die club. Als je Ten Hag aanstelt als opvolger van Xabi dan weet je met je volle verstand dat hij aan z’n eigen speelwijze wil werken en eigen spelers gaat laten halen. Dan werk je daar 3 maanden aan mee en als er dan niet direct punten worden gepakt flikker je hem naar buiten. Te debiel voor woorden.
Ueda al even veel goals dit seizoen als Brobbey vorig seizoen, genotquote:Op maandag 1 september 2025 09:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar alle dragende spelers hebben ze verkocht, wat verwacht je dan na 2 potjesquote:Op maandag 1 september 2025 12:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, het is sowieso wanbeleid als je na twee wedstrijden je trainer er uit moet flikkeren. Maar het kan best dat je al na zo’n korte tijd zeker weet dat het helemaal niks meer gaat worden, dan kan je beter direct ontslaan dan verder aanmodderen. Dat advies had ik een zekere Rotterdamse club vorig seizoen ook gegeven.
Er is een leegloop geweest bij Leverkusen. Weet niet waarom ze dan denken dat ze wel even de Bundesliga gaan domineren.quote:Op maandag 1 september 2025 12:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, het is sowieso wanbeleid als je na twee wedstrijden je trainer er uit moet flikkeren. Maar het kan best dat je al na zo’n korte tijd zeker weet dat het helemaal niks meer gaat worden, dan kan je beter direct ontslaan dan verder aanmodderen. Dat advies had ik een zekere Rotterdamse club vorig seizoen ook gegeven.
De voetbalwereld is toch extreem opportunistisch?quote:Op maandag 1 september 2025 11:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar ja, dan moet je hem geen invloed laten hebben op het aankoopbeleidquote:Op maandag 1 september 2025 11:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als je zijn teksten tijdens persco's en interviews gehoord hebt lijkt me dat helemaal niet voorbarig. Ook zijn aangekochte spelers bewijzen weinig oog voor talent. Ik denk dat hij alleen in Nederland en Duitsland kan functioneren, maar eerst vooral benieuwd op welke gronden hij is ontslagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |