De sterkhouders kunnen ook wel op het veld staan?quote:
Uh bijzondere take?quote:Op woensdag 3 september 2025 12:23 schreef Pistolero het volgende:
Mensen zijn nog verbaast dat Nederland allang geen functionerende rechtsstaat meer heeft?
Dit kan toch echt niet jongens.
Is er ergens een linkje naar de volledige uitspraak? Want dit kan écht niet.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is Vitesse dus toch gelukt om de rechters te laten kijken naar 'emotionele' aspect ervan. Hoogst bijzonder.
Jeetje. Hoeveel meer tijd hadden ze moeten nemen dan. Dit hele bende heeft jaren geduurd.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
"Het hof vindt aannemelijk dat in de bodemprocedure die Vitesse is begonnen zal worden geoordeeld dat de besluiten van de Licentiecommissie en Beroepscommissie niet in stand kunnen blijven. Dit omdat ze onder hoge tijdsdruk zijn genomen en daardoor niet met de grootst mogelijke zorgvuldigheid tot stand zijn gekomen.
Die zorgvuldigheid was wel nodig omdat het gaat om de meest verstrekkende sanctie voor een betaald voetbalclub. Ook vindt het hof voorlopig dat de commissies bij afweging van alle belangen in redelijkheid niet tot onvoorwaardelijke intrekking van de proflicentie hebben kunnen komen. Dit komt omdat het hof anders aankijkt tegen enkele overtredingen van het reglement waarop de besluiten zijn gebaseerd."
De bende, waarin de KNVB ook een duidelijke rol heeft.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje. Hoeveel meer tijd hadden ze moeten nemen dan. Dit hele bende heeft jaren geduurd.
Tsja. Dat zal ongetwijfeld maar ik vraag me af welk straf de rechter dan gepast vindt. Want dit zal dan weer opnieuw moeten.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De bende, waarin de KNVB ook een duidelijke rol heeft.
Maar daar gaat deze uitspraak niet over. De rechter bekijkt hoe het oordeel tot stand is gekomen. Dat is alles. Niet welke straf er wel moet komen.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tsja. Dat zal ongetwijfeld maar ik vraag me af welk straf de rechter dan gepast vindt. Want dit zal dan weer opnieuw moeten.
Dat begrijp ik.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar daar gaat deze uitspraak niet over. De rechter bekijkt hoe het oordeel tot stand is gekomen. Dat is alles. Niet welke straf er wel moet komen.
Ik weet verder net zo min als jij. En het is natuurlijk vreemd voor iedereen.quote:Op woensdag 3 september 2025 13:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat begrijp ik.
Ik vind het alsnog bijzonder. Vitesse heeft de boel continu getraineerd en vertraagd en allerlei uitstel gevraagd. Het is zeer begrijpelijk dat KNVB een snelle beslissing wil in kader van continuiteit van hun competitie. Nu wordt Vitesse in feite beloond dat zij continu geen documenten wouden aanleveren of zelfs bewust informatie heeft achtergehouden. Bij de kort geding deed hun advocaat ook uitspraken waarvan je dacht: "Oh dat is nieuwe informatie".
Fijn voor Vitesse daar niet van maar een goed signaal is het niet.
Vind ik ook wel opmerkelijk ja.quote:Op woensdag 3 september 2025 13:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jeetje WLR trekt de rechtspraak in twijfel
Ik vind vooral opmerkelijk dat in het doorgaans zeer verstandige WLR niet iedereen allang het vertrouwen in de Nederlandse rechtsstaat heeft opgegeven.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vind ik ook wel opmerkelijk ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |