TV-Watchers zijn een misdaad tegen de menselijkheid en verdienen een enkeltje Gaza.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
U begrijpt, ik ben niet zo'n fan van het afschaffen van de hypotheekrenteaftrek. Al helemaal niet toen Frans Timmermans het presteerde om huizenbezitters neer te zetten als halve criminelen die het verpestten voor de jongere generatie. Hou toch op. Los het stikstofprobleem op en ga bouwen. Laat bovendien die verwende twintigers uit de GroenLinks-achterban eerst eens vijf dagen per week gaan werken in plaats van dat ze om de drie maanden met hun reet in het strand op Bali neerploffen 'om zichzelf te vinden'.
Ik heb echt geen zin om straks als brave burger buiten mijn schuld om in de ellende te zitten, zoals bijvoorbeeld de toeslagenouders is overkomen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
U begrijpt, ik ben niet zo'n fan van het afschaffen van de hypotheekrenteaftrek. Al helemaal niet toen Frans Timmermans het presteerde om huizenbezitters neer te zetten als halve criminelen die het verpestten voor de jongere generatie. Hou toch op. Los het stikstofprobleem op en ga bouwen. Laat bovendien die verwende twintigers uit de GroenLinks-achterban eerst eens vijf dagen per week gaan werken in plaats van dat ze om de drie maanden met hun reet in het strand op Bali neerploffen 'om zichzelf te vinden'.
Als BN’er vind ik gewoon dat jongeren voor mijn huis moeten betalen in plaats van voor reisjes naar Bali en daarmee bastaquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik heb echt geen zin om straks als brave burger buiten mijn schuld om in de ellende te zitten, zoals bijvoorbeeld de toeslagenouders is overkomen.
Terug naar de slavernij?quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als BN’er vind ik gewoon dat jongeren voor mijn huis moeten betalen in plaats van voor reisjes naar Bali en daarmee basta
Die mensen in Gaza hebben het al zwaar genoeg met de Israeliërs en dan sturen we ook nog Angela de Jong op ze af, nee dit vind ik echt niet kunnen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
TV-Watchers zijn een misdaad tegen de menselijkheid en verdienen een enkeltje Gaza.
De accijnskorting is het volgende project in dat rijtjequote:Op dinsdag 9 september 2025 13:07 schreef DeeBee het volgende:
HRA is wel peak Nederland. Een tijdelijke maatregel permanent maken, ongeacht het feit dat het de hoge inkomensongelijkheid nog verder vergroot en in plaats van beleid en lange termijn, de peilingaids alles laten bepalen en een onbetaalbare maatregel behouden tot in de eeuwigheid.
VVDED
KWARTJE VAN KOK TERUG!!1!!!!quote:Op dinsdag 9 september 2025 13:08 schreef Szura het volgende:
[..]
De accijnskorting is het volgende project in dat rijtje
Moeten wij ons zorgen gaan maken?quote:
Lol.quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van alle users die mogelijk een ban konden krijgen staat @:DeeBee wel helemaal onderaanDie zegt nooit wat verkeerds. WTF
Kan niet eens meer rustig naar de kapper na werkquote:Op dinsdag 9 september 2025 15:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van alle users die mogelijk een ban konden krijgen staat @:DeeBee wel helemaal onderaanDie zegt nooit wat verkeerds. WTF
Wellicht hebben ze weer de verkeerde bantijd ingevuld (lol)quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh geen ban ik snap het niet meer
Je bedoelt zelfverdediging!quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Welk land heeft Israhel nog niet aangevallen? De bingokaart is onderhand toch bijna vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |