Je hoeft alleen maar NWS te openen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:51 schreef VoMy het volgende:
Zin om een middagje vrij te nemen en te genieten van alle schuimbekkende reacties.
Al die kutnummers van ze die de televote winnen doordat je 20* op hetzelfde nummer kan stemmen en dan heb je nog steeds een paar voorspelbare schapen die gaan suggereren dat ze misschien heus echt wel populair waren bij het grote publiek (waarop ze vervolgens nooit meer geluisterd worden op Youtube, Spotify, want nee, ze zijn niet echt populair). Heel erg irritant.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:01 schreef Momo het volgende:
Mooi, los van al het vreselijk in Gaza ben wel klaar met Israël op het ESF na de laatste 2 jaar. Het compleet verneuken van de sfeer op het ESF en het verneuken van de televote met allerlei betaalde ads door de overheid en politici die oproepen 20 keer te stemmen met zoveel mogelijk smartphones waaronder Geertje en Caroline.
https://nos.nl/artikel/25(...)nwege-jongerengeweldquote:Middelbare scholen in Beverwijk en Heemskerk dicht vanwege jongerengeweld
https://www.geenstijl.nl/(...)jk-en-heemskerk#foldquote:Geweldsdreiging tussen jongeren escaleert, martelvideo's circuleren, Beverwijk en Heemskerk sluiten alle middelbare scholen
Onhollandse toestanden?
De overtuigende televote winnaar van dit jaar is nu nummer 19 meest gestreamde nummer van 2025. Iets vergelijkbaars vorig jaar. Ze hebben ook bewust twee keer over voor iets gedateerd en gezapig gestuurd dat zelfs de meest conservatieve boomers niet door iets beledigd raken. In 2022 stuurde ze nog iets heel erg gay, wat toen trouwens ook al een drama was achter de schermen met die gast.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:11 schreef VoMy het volgende:
[..]
Al die kutnummers van ze die de televote winnen doordat je 20* op hetzelfde nummer kan stemmen en dan heb je nog steeds een paar voorspelbare schapen die gaan suggereren dat ze misschien heus echt wel populair waren bij het grote publiek (waarop ze vervolgens nooit meer geluisterd worden op Youtube, Spotify, want nee, ze zijn niet echt populair). Heel erg irritant.
Een link naar shithole geenstijl plaatsenquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:13 schreef Dutch_view het volgende:
Ach Beverwijk, ach Heemskerk. Ach Nederland?
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)nwege-jongerengeweld
[..]
https://www.geenstijl.nl/(...)jk-en-heemskerk#fold
Polariserend is nou precies wat die verrotte lobbyclub zelf isquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wow er gebeuren eindelijk dingen tegen Israël door Nederland
CIDI vindt het ‘polariserend’, dat woordje is nu ook in gebruik genomen door misdadigers om kritiek te pareren.
Ik streep af van mijn bingokaart:quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:31 schreef Szura het volgende:
NWS / Ierland doet niet mee aan ESF als Israël mag deelnemen
Dit is genieten. De usual suspects zijn alweer tevoorschijn gekropen. Wanneer zou opperhoofd Banny zich vertonen?
Net geen BINGO dus?quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik streep af van mijn bingokaart:
- een eencellige eenregelige reactie van user superniger
- user Wienerschnitzels die weer intelligent probeert over te komen en meteen om de oren geslagen wordt
- HowierdRoark [ afbeelding ]
- Sherlock_Holmes die als allochtoon ook weer met een paar niet ter zake doende reacties komt
Wat niet op mijn bingokaart stond maar wel gelachen:
- de immer ziedende user RipCity die zijn lidmaatschap van de AVROTROS wil opzeggen, een lidmaatschap dat hij heeft omdat hij ooit kaartjes voor K3 heeft gekocht
Jawel want hij is café Weltschmerz vergeten te noemenquote:
Ja dat is mijn punt een beetje, al die radicaalrechtse lobby-aids die nu alle compleet terechte straffen als ‘polariserend’ beschouwen om het een ‘twee-kanten’ dingetje te makenquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Polariserend is nou precies wat die verrotte lobbyclub zelf is
AVROTROS politiseerd songfestival: Doen niet mee als Israël meedoetquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:31 schreef Szura het volgende:
NWS / Ierland doet niet mee aan ESF als Israël mag deelnemen
Dit is genieten. De usual suspects zijn alweer tevoorschijn gekropen. Wanneer zou opperhoofd Banny zich vertonen?
Frontpage Fok polariseerd!quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:14 schreef VoMy het volgende:
[..]
AVROTROS politiseerd songfestival: Doen niet mee als Israël meedoet
Politiseerd![]()
![]()
De Frontpage is nog een erger gepolariseerd zooitje dan NWS. Maar dat zal vast geld opleveren.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:14 schreef VoMy het volgende:
[..]
AVROTROS politiseert songfestival: Doen niet mee als Israël meedoet
Politiseerd![]()
![]()
Die staat precies in het midden van de kaart toch?quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Jawel want hij is café Weltschmerz vergeten te noemen
Wat een smeerlap, nog steeds doen alsof dit allemaal nog proportioneel is na 7 oktoberquote:Op vrijdag 12 september 2025 14:14 schreef VoMy het volgende:
[..]
Politiseerd![]()
![]()
7 oktober radicaliserende Banny, 7 oktober. Niet 6.quote:Nederland doet volgend jaar niet mee aan het Eurovisie Songfestival als Israël wordt toegelaten. Omroep AVROTROS zegt dat deelname in de huidige omstandigheden niet te verantwoorden is. De omroep wijst daarbij op het aanhoudende menselijke leed in Gaza naar aanleiding van de brute aanvallen van Hamas...
Maar goed, dat soort fouten maak je als je in blinde woede op je toetsenbord zit te rammenquote:…tijdens de 6 oktober aanvallen en sluit zich aan bij landen als Slovenië, Ierland, Spanje en IJsland. Slovenië en Ierland hebben hun terugtrekking al bevestigd, Spanje en IJsland twijfelen nog.
6 oktober is de start van de Jom Kipoer-oorlog, maar dat zal hij wel niet bedoelen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat een smeerlap, nog steeds doen alsof dit allemaal nog proportioneel is na 7 oktober
[..]
7 oktober radicaliserende Banny, 7 oktober. Niet 6.
[..]
Maar goed, dat soort fouten maak je als je in blinde woede op je toetsenbord zit te rammen
Romige genocide.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit gaat over Danny. Niet over Bansheeboy.
Mafklapper Danny heeft van frontpage.fok.nl echt het afvoerputje van het internet gemaakt met zijn dagelijkse schuimbek berichten.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:14 schreef VoMy het volgende:
[..]
Politiseerd![]()
![]()
Jij blijft bij ons toch?quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Misschien voel ik me daar wel thuis.
Ik kon helaas niet, anders was ik daar ook geweestquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:07 schreef Mansjester het volgende:
Gisteren Eefje godin gezien in Amsterdamse Bos
Inclusief evacuatie na 2 nummers vanwege onweer
De onderbuik pagequote:Op vrijdag 12 september 2025 14:41 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Mafklapper Danny heeft van frontpage.fok.nl echt het afvoerputje van het internet gemaakt met zijn dagelijkse schuimbek berichten.
Als mod een fp banquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:45 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb een ban voor de FP zie ik, omdat ik de titel van het artikel (Charlie Kirk is vermoord. En zo reageren liberale wappies) idioot noemde en zei dat Danny zelf full wappie ging.
We hebben hier een andere term voor, maar die zou me ook een ban kunnen opleveren!quote:
Stormfrontpage?quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We hebben hier een andere term voor, maar die zou me ook een ban kunnen opleveren!
Onderbuik is een beetje generaliserend, ten goede van extreemrechts. Dat zou menen dat ze niet rationeel zijn, terwijl ze dit met hun volle verstand tikken.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We hebben hier een andere term voor, maar die zou me ook een ban kunnen opleveren!
Ze benoemen het enkel.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is wel echt humor om een artikel te schrijven op basis van wat reacties van liberale wappies op social media, ze daarbij volledig af te maken en dan mensen een ban aan te smeren omdat ze jou een wappie noemen.
Geloof dat men dat in rechtse kringen hypocriet noemt.
Als vrijheid van meningsuiting zo belangrijk voor je is mag je dat bewijzen ook.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je zou ook kunnen nadenken waarom mensen jou steeds in een bepaald hok stoppen in plaats van wild om je heen te slaan (lees: bannen)
Jeetje geen mensen hier die door online bagger overtuigd waren dat de dader wel transgender moest zijn foto's en namen werd gedeeld van random transgenders of iemand met een donkere huidskleur.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:15 schreef Steven184 het volgende:
Nou heb ik in dit topic weinig takes gelezen over de aanslag op Kirk.
Ik dacht dat we hier overal een mening over hadden?quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Jeetje geen mensen hier die door online bagger overtuigd waren dat de dader wel transgender moest zijn foto's en namen werd gedeeld van random transgenders of iemand met een donkere huidskleur.
De VVD versie van WLR dus?quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik merk wel dat ik steeds meer verlang naar een WLR zonder politiek, waar het gewoon over bier en bitterballen gaat en over darts en voetbal, en muziek.
Moet wel beetje gezellig blijven!quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik merk wel dat ik steeds meer verlang naar een WLR zonder politiek, waar het gewoon over bier en bitterballen gaat en over darts en voetbal, en muziek.
Dat is DRT en dat werkt maar voor een paar weken per jaar!quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dat begrijp ik wel, je was weer polariserent bezig.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:45 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb een ban voor de FP zie ik, omdat ik de titel van het artikel (Charlie Kirk is vermoord. En zo reageren liberale wappies) idioot noemde en zei dat Danny zelf full wappie ging.
Nijntje Museum !quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:59 schreef Felagund het volgende:
Heeft iemand hier nog museumtips? Ik krijg voor mijn verjaardag een museumkaart. Wilde sowieso naar het RIjksmuseum en Van Gogh, daarnaast ook hier in de buurt naar het Airborne museum.
Kroller Müller.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:59 schreef Felagund het volgende:
Heeft iemand hier nog museumtips? Ik krijg voor mijn verjaardag een museumkaart. Wilde sowieso naar het RIjksmuseum en Van Gogh, daarnaast ook hier in de buurt naar het Airborne museum.
Ik vind persoonlijk het Escher museum tof. En als je van moderne kunst houdt misschien Voorlinden?quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:59 schreef Felagund het volgende:
Voorlinden is zeker leuk, maar die doen niet mee met de museumjaarkaart.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk het Escher museum tof. En als je van moderne kunst houdt misschien Voorlinden?
Ik zou ze uitnodigen op een universiteit om te debatteren met jou op een podium.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat moet ik doen met christelijke vrienden die filmpjes delen van Kirk die discussieert over bijbelteksten?
Ik ben niet echt een master debater helaasquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou ze uitnodigen op een universiteit om te debatteren met jou op een podium.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat moet ik doen met christelijke vrienden die filmpjes delen van Kirk die discussieert over bijbelteksten?
quote:"Gott ist tot, aber so wie die Art der Menschen ist wird es vielleicht noch Jahrtausende lang Höhlen geben, in denen man seinen Schatten zeigt. – Und wir – wir müssen auch noch seinen Schatten besiegen!"
Waarom heb jij zo veel foute mensen in je omgeving?quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jan H is iemand die ik kende, geen vriend. Maar verder ben ik wat excentriek en trek ik ook raar volk aan denk ik.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo veel foute mensen in je omgeving?![]()
Eerst al terrorist Jan H., nu allemaal extreemrechtse christenfundies.
Daar ben ik een beetje te oud voor, maar misschien willen de neefjes mee.quote:
Die stond ook nog op de planning ja, net als het Watermuseum en het openluchtmuseum in Arnhem.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:07 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Kroller Müller.
Mooi museum, mooie beeldentuin en je kan op de witte fietsen heel het park De Hoge Veluwe doorrijden met leuke plaatsjes in de omgeving.
Ook verrassend leuk, Textielmuseum in Tilburg.
Escher museum is idd tof, ben ik al eens geweest, maar dat valt helaas niet onder de museumkaart.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk het Escher museum tof. En als je van moderne kunst houdt misschien Voorlinden?
Er gaan een boel mensen nat.quote:
Misschien tijd volr een nieuwe premier uit de stal van Macron zodat je zeker weet dat je geen meerderheid in het parlement hebt!quote:
Het is erg jammer dat de Rotterdammerts er zo tergend lang over doen om het Boijmans weer open te gooien.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:59 schreef Felagund het volgende:
Lol dat kan echt niet nee. Zeker omdat de filmpjes qua montage en beelden wel behoorlijke kwaliteit hebben.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:43 schreef Chiappucci het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Om even een luchtiger onderwerp aan te snijden. Ik moet wel lachen om die nieuwste Tietema-video's. Alles is opeens in het Engels en blijkbaar vonden ze het een goed idee om Bas zelf voice-over te maken. Laten we zeggen dat zijn talent daar niet helemaal ligt.
Vergeleken met eerder zijn de teksten inmiddels wel van een aardig niveau (waarschijnlijk dankzij een Engelstalige medewerker) maar helaas blijft Bas' uitspraak nog steeds op het niveau van een brugklasser hangen. Daardoor werkt het bij mij behoorlijk op de lachspieren.
Wat nu weer?quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wierd Duk is zichzelf voor schut aan het zetten @:slobeend
Nu de dader van Charlie Kirk niet in zijn straatje past, maakt de moordenaar plots minder uitquote:
Het hangt heel erg af van in welke subreddit je zit hoor. Er zijn gelukkig nog best een paar grote subreddits met fatsoenlijke mods.quote:Op zondag 14 september 2025 08:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds wanneer is Reddit net zo’n bruinrechts bolwerk als NWS?
Ik heb het gevoel dat die steeds verder naar de minderheid worden weggedrongen.quote:Op zondag 14 september 2025 09:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het hangt heel erg af van in welke subreddit je zit hoor. Er zijn gelukkig nog best een paar grote subreddits met fatsoenlijke mods.
Politiek en Thenetherlands zijn overwegend links. Zitten ook een paar van FOK af en toe.quote:Op zondag 14 september 2025 08:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds wanneer is Reddit net zo’n bruinrechts bolwerk als NWS?
Het grootste probleem van Reddit is dat er echt krankzinnig veel bots zitten, waarvan het merendeel ook nog propaganda aan het spuwen is. Stukje Dead Internet Theory.quote:Op zondag 14 september 2025 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat die steeds verder naar de minderheid worden weggedrongen.
Ik blijf schrikken om het Feijenoord topic. Hilarisch hoe users daar nooit enigszins objectief naar de scheids kunnen kijkenquote:Op zondag 14 september 2025 09:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik schrik echt van die Heatwave. Wat een griezel.
Ik blijf schrikken hoe simpel jij eigenlijk bent.quote:Op zondag 14 september 2025 10:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik blijf schrikken om het Feijenoord topic. Hilarisch hoe users daar nooit enigszins objectief naar de scheids kunnen kijken
@:Pistolero
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 september 2025 10:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik blijf schrikken hoe simpel jij eigenlijk bent.Nou ja, als je heel stug naar de regels kijkt is het geen rood. Bij natrappen moet er zowel kracht als gemeenheid in zetten voor rood, je kan simpel beargumenteren dat dat ontbreekt. Daar zou een VAR eigenlijk niet moeten corrigeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat Heerenveen rood kreeg was sowieso bizar. Waardeloze scheids.Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
Puur volgens de regels was het gewoon objectief gezien 2x geen rood.quote:Op zondag 14 september 2025 10:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik blijf schrikken om het Feijenoord topic. Hilarisch hoe users daar nooit enigszins objectief naar de scheids kunnen kijken
@:Pistolero
Dit soort beslissingen zijn nooit volledig objectief. Je moet als scheidsrechter beoordelen of iets gevaarlijk/onbesuisd was en dat is gewoon subjectief.quote:Op zondag 14 september 2025 10:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Puur volgens de regels was het gewoon objectief gezien 2x geen rood.
Dat elke scheidsrechter elke wedstrijd een flink deel van de regels negeert is dan weer een ander verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |