De VVD versie van WLR dus?quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik merk wel dat ik steeds meer verlang naar een WLR zonder politiek, waar het gewoon over bier en bitterballen gaat en over darts en voetbal, en muziek.
Moet wel beetje gezellig blijven!quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik merk wel dat ik steeds meer verlang naar een WLR zonder politiek, waar het gewoon over bier en bitterballen gaat en over darts en voetbal, en muziek.
Dat is DRT en dat werkt maar voor een paar weken per jaar!quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dat begrijp ik wel, je was weer polariserent bezig.quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:45 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb een ban voor de FP zie ik, omdat ik de titel van het artikel (Charlie Kirk is vermoord. En zo reageren liberale wappies) idioot noemde en zei dat Danny zelf full wappie ging.
Nijntje Museum !quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:59 schreef Felagund het volgende:
Heeft iemand hier nog museumtips? Ik krijg voor mijn verjaardag een museumkaart. Wilde sowieso naar het RIjksmuseum en Van Gogh, daarnaast ook hier in de buurt naar het Airborne museum.
Kroller Müller.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:59 schreef Felagund het volgende:
Heeft iemand hier nog museumtips? Ik krijg voor mijn verjaardag een museumkaart. Wilde sowieso naar het RIjksmuseum en Van Gogh, daarnaast ook hier in de buurt naar het Airborne museum.
Ik vind persoonlijk het Escher museum tof. En als je van moderne kunst houdt misschien Voorlinden?quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:59 schreef Felagund het volgende:
Voorlinden is zeker leuk, maar die doen niet mee met de museumjaarkaart.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk het Escher museum tof. En als je van moderne kunst houdt misschien Voorlinden?
Ik zou ze uitnodigen op een universiteit om te debatteren met jou op een podium.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat moet ik doen met christelijke vrienden die filmpjes delen van Kirk die discussieert over bijbelteksten?
Ik ben niet echt een master debater helaasquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou ze uitnodigen op een universiteit om te debatteren met jou op een podium.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat moet ik doen met christelijke vrienden die filmpjes delen van Kirk die discussieert over bijbelteksten?
quote:"Gott ist tot, aber so wie die Art der Menschen ist wird es vielleicht noch Jahrtausende lang Höhlen geben, in denen man seinen Schatten zeigt. – Und wir – wir müssen auch noch seinen Schatten besiegen!"
Waarom heb jij zo veel foute mensen in je omgeving?quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jan H is iemand die ik kende, geen vriend. Maar verder ben ik wat excentriek en trek ik ook raar volk aan denk ik.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo veel foute mensen in je omgeving?![]()
Eerst al terrorist Jan H., nu allemaal extreemrechtse christenfundies.
Daar ben ik een beetje te oud voor, maar misschien willen de neefjes mee.quote:
Die stond ook nog op de planning ja, net als het Watermuseum en het openluchtmuseum in Arnhem.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:07 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Kroller Müller.
Mooi museum, mooie beeldentuin en je kan op de witte fietsen heel het park De Hoge Veluwe doorrijden met leuke plaatsjes in de omgeving.
Ook verrassend leuk, Textielmuseum in Tilburg.
Escher museum is idd tof, ben ik al eens geweest, maar dat valt helaas niet onder de museumkaart.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk het Escher museum tof. En als je van moderne kunst houdt misschien Voorlinden?
Er gaan een boel mensen nat.quote:
Misschien tijd volr een nieuwe premier uit de stal van Macron zodat je zeker weet dat je geen meerderheid in het parlement hebt!quote:
Het is erg jammer dat de Rotterdammerts er zo tergend lang over doen om het Boijmans weer open te gooien.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:59 schreef Felagund het volgende:
Lol dat kan echt niet nee. Zeker omdat de filmpjes qua montage en beelden wel behoorlijke kwaliteit hebben.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:43 schreef Chiappucci het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Om even een luchtiger onderwerp aan te snijden. Ik moet wel lachen om die nieuwste Tietema-video's. Alles is opeens in het Engels en blijkbaar vonden ze het een goed idee om Bas zelf voice-over te maken. Laten we zeggen dat zijn talent daar niet helemaal ligt.
Vergeleken met eerder zijn de teksten inmiddels wel van een aardig niveau (waarschijnlijk dankzij een Engelstalige medewerker) maar helaas blijft Bas' uitspraak nog steeds op het niveau van een brugklasser hangen. Daardoor werkt het bij mij behoorlijk op de lachspieren.
Wat nu weer?quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wierd Duk is zichzelf voor schut aan het zetten @:slobeend
Nu de dader van Charlie Kirk niet in zijn straatje past, maakt de moordenaar plots minder uitquote:
Het hangt heel erg af van in welke subreddit je zit hoor. Er zijn gelukkig nog best een paar grote subreddits met fatsoenlijke mods.quote:Op zondag 14 september 2025 08:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds wanneer is Reddit net zo’n bruinrechts bolwerk als NWS?
Ik heb het gevoel dat die steeds verder naar de minderheid worden weggedrongen.quote:Op zondag 14 september 2025 09:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het hangt heel erg af van in welke subreddit je zit hoor. Er zijn gelukkig nog best een paar grote subreddits met fatsoenlijke mods.
Politiek en Thenetherlands zijn overwegend links. Zitten ook een paar van FOK af en toe.quote:Op zondag 14 september 2025 08:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds wanneer is Reddit net zo’n bruinrechts bolwerk als NWS?
Het grootste probleem van Reddit is dat er echt krankzinnig veel bots zitten, waarvan het merendeel ook nog propaganda aan het spuwen is. Stukje Dead Internet Theory.quote:Op zondag 14 september 2025 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat die steeds verder naar de minderheid worden weggedrongen.
Ik blijf schrikken om het Feijenoord topic. Hilarisch hoe users daar nooit enigszins objectief naar de scheids kunnen kijkenquote:Op zondag 14 september 2025 09:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik schrik echt van die Heatwave. Wat een griezel.
Ik blijf schrikken hoe simpel jij eigenlijk bent.quote:Op zondag 14 september 2025 10:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik blijf schrikken om het Feijenoord topic. Hilarisch hoe users daar nooit enigszins objectief naar de scheids kunnen kijken
@:Pistolero
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 september 2025 10:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik blijf schrikken hoe simpel jij eigenlijk bent.Nou ja, als je heel stug naar de regels kijkt is het geen rood. Bij natrappen moet er zowel kracht als gemeenheid in zetten voor rood, je kan simpel beargumenteren dat dat ontbreekt. Daar zou een VAR eigenlijk niet moeten corrigeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat Heerenveen rood kreeg was sowieso bizar. Waardeloze scheids.Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
Puur volgens de regels was het gewoon objectief gezien 2x geen rood.quote:Op zondag 14 september 2025 10:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik blijf schrikken om het Feijenoord topic. Hilarisch hoe users daar nooit enigszins objectief naar de scheids kunnen kijken
@:Pistolero
Dit soort beslissingen zijn nooit volledig objectief. Je moet als scheidsrechter beoordelen of iets gevaarlijk/onbesuisd was en dat is gewoon subjectief.quote:Op zondag 14 september 2025 10:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Puur volgens de regels was het gewoon objectief gezien 2x geen rood.
Dat elke scheidsrechter elke wedstrijd een flink deel van de regels negeert is dan weer een ander verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |