Mafklapper Danny heeft van frontpage.fok.nl echt het afvoerputje van het internet gemaakt met zijn dagelijkse schuimbek berichten.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:14 schreef VoMy het volgende:
[..]
AVROTROS politiseert songfestival: Doen niet mee als Israël meedoet
Politiseerd![]()
![]()
Jij blijft bij ons toch?quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Misschien voel ik me daar wel thuis.
Ik kon helaas niet, anders was ik daar ook geweestquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:07 schreef Mansjester het volgende:
Gisteren Eefje godin gezien in Amsterdamse Bos
Inclusief evacuatie na 2 nummers vanwege onweer
De onderbuik pagequote:Op vrijdag 12 september 2025 14:41 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Mafklapper Danny heeft van frontpage.fok.nl echt het afvoerputje van het internet gemaakt met zijn dagelijkse schuimbek berichten.
Als mod een fp banquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:45 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb een ban voor de FP zie ik, omdat ik de titel van het artikel (Charlie Kirk is vermoord. En zo reageren liberale wappies) idioot noemde en zei dat Danny zelf full wappie ging.
We hebben hier een andere term voor, maar die zou me ook een ban kunnen opleveren!quote:
Stormfrontpage?quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We hebben hier een andere term voor, maar die zou me ook een ban kunnen opleveren!
Onderbuik is een beetje generaliserend, ten goede van extreemrechts. Dat zou menen dat ze niet rationeel zijn, terwijl ze dit met hun volle verstand tikken.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We hebben hier een andere term voor, maar die zou me ook een ban kunnen opleveren!
Ze benoemen het enkel.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is wel echt humor om een artikel te schrijven op basis van wat reacties van liberale wappies op social media, ze daarbij volledig af te maken en dan mensen een ban aan te smeren omdat ze jou een wappie noemen.
Geloof dat men dat in rechtse kringen hypocriet noemt.
Als vrijheid van meningsuiting zo belangrijk voor je is mag je dat bewijzen ook.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je zou ook kunnen nadenken waarom mensen jou steeds in een bepaald hok stoppen in plaats van wild om je heen te slaan (lees: bannen)
Jeetje geen mensen hier die door online bagger overtuigd waren dat de dader wel transgender moest zijn foto's en namen werd gedeeld van random transgenders of iemand met een donkere huidskleur.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:15 schreef Steven184 het volgende:
Nou heb ik in dit topic weinig takes gelezen over de aanslag op Kirk.
Ik dacht dat we hier overal een mening over hadden?quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Jeetje geen mensen hier die door online bagger overtuigd waren dat de dader wel transgender moest zijn foto's en namen werd gedeeld van random transgenders of iemand met een donkere huidskleur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |