Je hoeft alleen maar NWS te openen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:51 schreef VoMy het volgende:
Zin om een middagje vrij te nemen en te genieten van alle schuimbekkende reacties.
Al die kutnummers van ze die de televote winnen doordat je 20* op hetzelfde nummer kan stemmen en dan heb je nog steeds een paar voorspelbare schapen die gaan suggereren dat ze misschien heus echt wel populair waren bij het grote publiek (waarop ze vervolgens nooit meer geluisterd worden op Youtube, Spotify, want nee, ze zijn niet echt populair). Heel erg irritant.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:01 schreef Momo het volgende:
Mooi, los van al het vreselijk in Gaza ben wel klaar met Israël op het ESF na de laatste 2 jaar. Het compleet verneuken van de sfeer op het ESF en het verneuken van de televote met allerlei betaalde ads door de overheid en politici die oproepen 20 keer te stemmen met zoveel mogelijk smartphones waaronder Geertje en Caroline.
https://nos.nl/artikel/25(...)nwege-jongerengeweldquote:Middelbare scholen in Beverwijk en Heemskerk dicht vanwege jongerengeweld
https://www.geenstijl.nl/(...)jk-en-heemskerk#foldquote:Geweldsdreiging tussen jongeren escaleert, martelvideo's circuleren, Beverwijk en Heemskerk sluiten alle middelbare scholen
Onhollandse toestanden?
De overtuigende televote winnaar van dit jaar is nu nummer 19 meest gestreamde nummer van 2025. Iets vergelijkbaars vorig jaar. Ze hebben ook bewust twee keer over voor iets gedateerd en gezapig gestuurd dat zelfs de meest conservatieve boomers niet door iets beledigd raken. In 2022 stuurde ze nog iets heel erg gay, wat toen trouwens ook al een drama was achter de schermen met die gast.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:11 schreef VoMy het volgende:
[..]
Al die kutnummers van ze die de televote winnen doordat je 20* op hetzelfde nummer kan stemmen en dan heb je nog steeds een paar voorspelbare schapen die gaan suggereren dat ze misschien heus echt wel populair waren bij het grote publiek (waarop ze vervolgens nooit meer geluisterd worden op Youtube, Spotify, want nee, ze zijn niet echt populair). Heel erg irritant.
Een link naar shithole geenstijl plaatsenquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:13 schreef Dutch_view het volgende:
Ach Beverwijk, ach Heemskerk. Ach Nederland?
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)nwege-jongerengeweld
[..]
https://www.geenstijl.nl/(...)jk-en-heemskerk#fold
Polariserend is nou precies wat die verrotte lobbyclub zelf isquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wow er gebeuren eindelijk dingen tegen Israël door Nederland
CIDI vindt het ‘polariserend’, dat woordje is nu ook in gebruik genomen door misdadigers om kritiek te pareren.
Ik streep af van mijn bingokaart:quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:31 schreef Szura het volgende:
NWS / Ierland doet niet mee aan ESF als Israël mag deelnemen
Dit is genieten. De usual suspects zijn alweer tevoorschijn gekropen. Wanneer zou opperhoofd Banny zich vertonen?
Net geen BINGO dus?quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik streep af van mijn bingokaart:
- een eencellige eenregelige reactie van user superniger
- user Wienerschnitzels die weer intelligent probeert over te komen en meteen om de oren geslagen wordt
- HowierdRoark [ afbeelding ]
- Sherlock_Holmes die als allochtoon ook weer met een paar niet ter zake doende reacties komt
Wat niet op mijn bingokaart stond maar wel gelachen:
- de immer ziedende user RipCity die zijn lidmaatschap van de AVROTROS wil opzeggen, een lidmaatschap dat hij heeft omdat hij ooit kaartjes voor K3 heeft gekocht
Jawel want hij is café Weltschmerz vergeten te noemenquote:
Ja dat is mijn punt een beetje, al die radicaalrechtse lobby-aids die nu alle compleet terechte straffen als ‘polariserend’ beschouwen om het een ‘twee-kanten’ dingetje te makenquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Polariserend is nou precies wat die verrotte lobbyclub zelf is
AVROTROS politiseerd songfestival: Doen niet mee als Israël meedoetquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:31 schreef Szura het volgende:
NWS / Ierland doet niet mee aan ESF als Israël mag deelnemen
Dit is genieten. De usual suspects zijn alweer tevoorschijn gekropen. Wanneer zou opperhoofd Banny zich vertonen?
Frontpage Fok polariseerd!quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:14 schreef VoMy het volgende:
[..]
AVROTROS politiseerd songfestival: Doen niet mee als Israël meedoet
Politiseerd![]()
![]()
De Frontpage is nog een erger gepolariseerd zooitje dan NWS. Maar dat zal vast geld opleveren.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:14 schreef VoMy het volgende:
[..]
AVROTROS politiseert songfestival: Doen niet mee als Israël meedoet
Politiseerd![]()
![]()
Die staat precies in het midden van de kaart toch?quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Jawel want hij is café Weltschmerz vergeten te noemen
Wat een smeerlap, nog steeds doen alsof dit allemaal nog proportioneel is na 7 oktoberquote:Op vrijdag 12 september 2025 14:14 schreef VoMy het volgende:
[..]
Politiseerd![]()
![]()
7 oktober radicaliserende Banny, 7 oktober. Niet 6.quote:Nederland doet volgend jaar niet mee aan het Eurovisie Songfestival als Israël wordt toegelaten. Omroep AVROTROS zegt dat deelname in de huidige omstandigheden niet te verantwoorden is. De omroep wijst daarbij op het aanhoudende menselijke leed in Gaza naar aanleiding van de brute aanvallen van Hamas...
Maar goed, dat soort fouten maak je als je in blinde woede op je toetsenbord zit te rammenquote:…tijdens de 6 oktober aanvallen en sluit zich aan bij landen als Slovenië, Ierland, Spanje en IJsland. Slovenië en Ierland hebben hun terugtrekking al bevestigd, Spanje en IJsland twijfelen nog.
6 oktober is de start van de Jom Kipoer-oorlog, maar dat zal hij wel niet bedoelen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat een smeerlap, nog steeds doen alsof dit allemaal nog proportioneel is na 7 oktober
[..]
7 oktober radicaliserende Banny, 7 oktober. Niet 6.
[..]
Maar goed, dat soort fouten maak je als je in blinde woede op je toetsenbord zit te rammen
Romige genocide.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit gaat over Danny. Niet over Bansheeboy.
Mafklapper Danny heeft van frontpage.fok.nl echt het afvoerputje van het internet gemaakt met zijn dagelijkse schuimbek berichten.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:14 schreef VoMy het volgende:
[..]
Politiseerd![]()
![]()
Jij blijft bij ons toch?quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Misschien voel ik me daar wel thuis.
Ik kon helaas niet, anders was ik daar ook geweestquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:07 schreef Mansjester het volgende:
Gisteren Eefje godin gezien in Amsterdamse Bos
Inclusief evacuatie na 2 nummers vanwege onweer
De onderbuik pagequote:Op vrijdag 12 september 2025 14:41 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Mafklapper Danny heeft van frontpage.fok.nl echt het afvoerputje van het internet gemaakt met zijn dagelijkse schuimbek berichten.
Als mod een fp banquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:45 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb een ban voor de FP zie ik, omdat ik de titel van het artikel (Charlie Kirk is vermoord. En zo reageren liberale wappies) idioot noemde en zei dat Danny zelf full wappie ging.
We hebben hier een andere term voor, maar die zou me ook een ban kunnen opleveren!quote:
Stormfrontpage?quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We hebben hier een andere term voor, maar die zou me ook een ban kunnen opleveren!
Onderbuik is een beetje generaliserend, ten goede van extreemrechts. Dat zou menen dat ze niet rationeel zijn, terwijl ze dit met hun volle verstand tikken.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We hebben hier een andere term voor, maar die zou me ook een ban kunnen opleveren!
Ze benoemen het enkel.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is wel echt humor om een artikel te schrijven op basis van wat reacties van liberale wappies op social media, ze daarbij volledig af te maken en dan mensen een ban aan te smeren omdat ze jou een wappie noemen.
Geloof dat men dat in rechtse kringen hypocriet noemt.
Als vrijheid van meningsuiting zo belangrijk voor je is mag je dat bewijzen ook.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je zou ook kunnen nadenken waarom mensen jou steeds in een bepaald hok stoppen in plaats van wild om je heen te slaan (lees: bannen)
Jeetje geen mensen hier die door online bagger overtuigd waren dat de dader wel transgender moest zijn foto's en namen werd gedeeld van random transgenders of iemand met een donkere huidskleur.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:15 schreef Steven184 het volgende:
Nou heb ik in dit topic weinig takes gelezen over de aanslag op Kirk.
Ik dacht dat we hier overal een mening over hadden?quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Jeetje geen mensen hier die door online bagger overtuigd waren dat de dader wel transgender moest zijn foto's en namen werd gedeeld van random transgenders of iemand met een donkere huidskleur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |