Wat is het toch dat steeds dezelfde trainers van stal worden gehaald?quote:Op woensdag 10 september 2025 13:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Szura We mogen weer!
[ afbeelding ]
Gezien het extreem negatieve sentiment in Enschede, is deze laffe keuze niet verwonderlijk.quote:Op woensdag 10 september 2025 15:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat is het toch dat steeds dezelfde trainers van stal worden gehaald?
Het is ook wel erg hoog spel. Snap niet helemaal waarom ze geen status quo wilden?quote:Op woensdag 10 september 2025 18:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Israhel voelt zich compleet vrij om te doen wat het wil
Als ik het zo hoor, willen de supporters vooral leuk voetbal zien, daar is vd Brom dan weer niet de trainer voor..quote:Op woensdag 10 september 2025 15:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gezien het extreem negatieve sentiment in Enschede, is deze laffe keuze niet verwonderlijk.
Het had helemal wat geweest als ze Max de Fakkelman aan het woord hadden gelatenquote:Op woensdag 10 september 2025 20:24 schreef Szura het volgende:
NOS Journaal dat een paar van die soevereine wappen aan het woord laat met hun bullshit.
Media troep, both side aids
Nog nooit van die gast gehoord, heb er zo te lezen eigenlijk ook niks aan gemist.quote:
Ja daar zit wel mijn grootste angst. Vooral voor de familie/vrienden van mijn vriendin. Dit gaat echt helemaal mis.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Weer een stapje dichter bij een burgeroorlog.
Wel goed gemikt, beter dan die Trump-shooterquote:Op woensdag 10 september 2025 22:09 schreef Mani89 het volgende:
Leuk dat op al mijn fyp’s alleen nog die gruwelijke close up beelden te zien zijn.
Fijne burgeroorlog allen.
Ja dit was een instant killshot, niet slecht van die opa.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Wel goed gemikt, beter dan die Trump-shooter
Die opa schijnt dus niet de shooter te zijnquote:Op woensdag 10 september 2025 22:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dit was een instant killshot, niet slecht van dir opa.
Zielig dat hij dan met de broek op de enkels is weggesleept.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Die opa schijnt dus niet de shooter te zijn
Wat is een fyp?quote:Op woensdag 10 september 2025 22:09 schreef Mani89 het volgende:
Leuk dat op al mijn fyp’s alleen nog die gruwelijke close up beelden te zien zijn.
Fijne burgeroorlog allen.
Als iemand mij ooit neerschiet en Netanyahu bidt voor mij, dan ben ik terecht neergeschoten.quote:
For you page, digiboomerquote:Op woensdag 10 september 2025 22:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat is een fyp?
#opavraagt
Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Weer een stapje dichter bij een burgeroorlog.
Nou ja eigenlijk liever nooit, maar wellicht liever vroeg dan laat?quote:Op woensdag 10 september 2025 22:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.
Dat is ook een manier om er naar te kijken ja.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk liever nooit, maar wellicht liever vroeg dan laat?
Het is alleen nu (nog) minder een georgafisch afgebakende strijd, er zijn een hoop progressieve steden middenin een extreem-conservatief landelijk gebied. Ik zie dit op geen enkele manier goed aflopen.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om er naar te kijken ja.
In een bepaald opzicht kan je zeggen dat de burgeroorlog nooit fatsoenlijk is beeindigd en 150 jaar onder de oppervlakte(of nou ja, zelfs dat niet eens) is blijven doorsudderen. Trek die pleister dan nu maar in één keer van de rottende wond af.
Het is wel rap gegaan hoor.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om er naar te kijken ja.
In een bepaald opzicht kan je zeggen dat de burgeroorlog nooit fatsoenlijk is beeindigd en 150 jaar onder de oppervlakte(of nou ja, zelfs dat niet eens) is blijven doorsudderen. Trek die pleister dan nu maar in één keer van de rottende wond af.
quote:Op woensdag 10 september 2025 23:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is alleen nu (nog) minder een georgafisch afgebakende strijd, er zijn een hoop progressieve steden middenin een extreem-conservatief landelijk gebied. Ik zie dit op geen enkele manier goed aflopen.
Tsja, linksom of rechtsom zal je toch van die circa 80 miljoen (als het er al niet meer zijn) Republikeinse beesten af moeten.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel rap gegaan hoor.
quote:Op woensdag 10 september 2025 21:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het had helemal wat geweest als ze Max de Fakkelman aan het woord hadden gelaten
Ik ben geen kenner, maar was Willie altijd al zo? Of is het de laatste tijd he-le-maal mis gegaan?quote:
Laatste tijd volledig ontspoord. Of misschien was hij altijd al zo, maar durft hij er nu pas voor uit te komen.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner, maar was Willie altijd al zo? Of is het de laatste tijd he-le-maal mis gegaan?
Wel weer het zoveelste bewijs dat al die extreem bevoorrechte blanke apartheids-Afrikaantjes niet deugen.
Pas op, deze posts speelt hij zonder twijfel door naar de AIVD en dan sta je zo gemarkeerd als potentiële terrorist van de toekomst.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:30 schreef Szura het volgende:
Goh, wie had gedacht dat Zwarte Piet-fanaat Banny zo zou radicaliseren
De AIVD heeft me al een keer of drie gescreend, ze kunnen hun tijd beter besteden aan online radicaliserende extreemrechtse wappen zoals uit die club mafklappers die gisteren bij een rechtbank in Leeuwarden stondquote:Op donderdag 11 september 2025 12:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Pas op, deze posts speelt hij zonder twijfel door naar de AIVD en dan sta je zo gemarkeerd als potentiële terrorist van de toekomst.
Mooie tautologie.
Martin Luther King was Charlie Kirk avant la lettre, jawel.quote:
Rechts geweld is zeker ‘zelfverdediging’.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:14 schreef Slobeend het volgende:
Geweld komt bijna altijd uit linkse hoek. Er zijn vrijwel geen voorbeelden van rechts geweld te vinden in de recente westerse geschiedenis.
Het is al heel lang tijd voor WijZijnWLR. Alles wat hier blijft wordt enkel kouder en grimmiger. DRT en WLR incluis.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja dit is best bijzonder, sowieso grappig dat alle ‘victim blamers’ bans krijgen en al het luidruchtige Israël-volk wat moord net zo goed toejuicht zelden tot nooit.
Verder ga ik er maar niet te veel woorden aan vuil maken anders mag ik zelf weer op Fok!-vakantie. Over drie maanden is het namelijk weer WARM BAD.
Politieke topics zijn een drama inderdaad, maar DRT en de WLRSC blijven nog altijd vrij veilige havens waar leuke users de overhand hebben.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:37 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het is al heel lang tijd voor WijZijnWLR. Alles wat hier blijft wordt enkel kouder en grimmiger. DRT en WLR incluis.
Ik zie anders nog genoeg users die zinloze moordaanslagen toejuichen. Oh wacht, dat waren gericht op de Palestijnen, dan mag het! Foutje van mij sorry.quote:Overigens: ook hier op FOK! hebben sommigen juichend en lacherig gedaan. Die mensen hebben een tijdje FOK!vakantie omdat wij zinloze moordaanslagen goedpraten, toejuichen of aanmoedigen niet toestaan.
Dat is niet erg want netto neemt de bevolking nog niet af!quote:Op donderdag 11 september 2025 13:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie anders nog genoeg users die zinloze moordaanslagen toejuichen. Oh wacht, dat waren gericht op de Palestijnen, dan mag het! Foutje van mij sorry.
Niet geheel verrassend, maar toch: hup Ierland!quote:Op maandag 8 september 2025 21:15 schreef Momo het volgende:
@:Rellende_Rotscholier
Spanje, Slovenië en IJsland zeggen dat ze niet mee willen doen aan ESF 2026 als Israël ook mee doet.
Hoezo begeef jij je uberhaupt nog op Facebook?quote:Op donderdag 11 september 2025 14:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Facebook is trouwens de ernstigste vergissing. We delen graag domrechtse bagger van X/Twitter, of dit forum. Maar Zuckerberg is de as van het kwaad. De goorheid en domheid die ik rondgepompt zie worden daar, verschrikkelijk. En filterbubbels worden alleen maar erger en goorder.
Omdat mijn dartsscene zich daar bevindt. De bond onderhoudt zijn site mondjesmaat, serieuze aankondigingen zijn op Facebook. Heb ze er een maand geleden op gewezen dat dat nergens op slaat. De site is je visitekaartje, niet Facebook. Maar ze vinden maar dat je een Facebook-account moet hebben.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoezo begeef jij je uberhaupt nog op Facebook?
Fascisme moet weer gezellig worden?quote:Op donderdag 11 september 2025 15:59 schreef Hamlapjes het volgende:
Mijn grote vriend Thomas gaat nog maar eens verder met fascisme faciliteren.
[ x ]
Ergste vind ik nog de (normale)media die dit uitlokt. De fatsoenlijke(10 jaar geleden dan) Tubantia weet er elke dag 10 nieuwsberichten uit te persen waarop gegarandeerd stennis van komt. Vooral een overdaad aan Israel berichten maar ook de ongekende stroom met berichten over geld, waarvan je weet dat alle IQ lozen en tokkies helemaal los op gaan.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Omdat mijn dartsscene zich daar bevindt. De bond onderhoudt zijn site mondjesmaat, serieuze aankondigingen zijn op Facebook. Heb ze er een maand geleden op gewezen dat dat nergens op slaat. De site is je visitekaartje, niet Facebook. Maar ze vinden maar dat je een Facebook-account moet hebben.
Verschrikkelijk hoe je je daar door de domrechtse bagger moet slaan. Een jongere broer van mijn oma plaatst daar onder ieder Palestinaprotestbericht een "Ja maar Hamas"-achtig plaatje, eindeloos. Je hebt een Katwijker die vannacht post "Linkse bende" over de aanslag. Eindeloze PVV-bagger wordt er rondgepompt.
Het is echt verschrikkelijk om me er in zijn algemeen te begeven. Maar veel mensen vinden het leuk/fijn als ik er iets over de Eredivisieverrichtingen van mijn team schrijf. En ik heb ook niet de tijd om constant mijn oma te bezoeken, dus vind ik het leuk als ze via Facebook een beetje op de hoogte van mijn activiteitjes en stories blijft.
Als ze de Bijbel nu zouden schrijven zou de derde plaag zijn dat alle talkshows door Thomas van Groningen worden gepresenteerd.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[ x ]
De obsessie met suggestieve clickbait jaagt automatische, intuïtieve bagger bij de simpele zielen aan, ja. Journalisten zouden verplicht een cursus gedragspsychologie moeten volgen. Ik kan je nu al vertellen dat ik dat zelf nooit heb gehad op mijn studie. We worden wel uitgenodigd om kritisch te denken, maar niet over de impact van woorden en taal.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:23 schreef Remco het volgende:
[..]
Ergste vind ik nog de (normale)media die dit uitlokt. De fatsoenlijke(10 jaar geleden dan) Tubantia weet er elke dag 10 nieuwsberichten uit te persen waarop gegarandeerd stennis van komt. Vooral een overdaad aan Israel berichten maar ook de ongekende stroom met berichten over geld, waarvan je weet dat alle IQ lozen en tokkies helemaal los op gaan.
Tja, alles is tegenwoordig DPG media, dus clickbait en sensatie in plaats van fatsoenlijke journalistiekquote:Op donderdag 11 september 2025 16:23 schreef Remco het volgende:
[..]
Ergste vind ik nog de (normale)media die dit uitlokt. De fatsoenlijke(10 jaar geleden dan) Tubantia weet er elke dag 10 nieuwsberichten uit te persen waarop gegarandeerd stennis van komt. Vooral een overdaad aan Israel berichten maar ook de ongekende stroom met berichten over geld, waarvan je weet dat alle IQ lozen en tokkies helemaal los op gaan.
Dus in feite wil je ze nog verder bewapenen om mensen te manipuleren (lol)quote:Op donderdag 11 september 2025 16:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De obsessie met suggestieve clickbait jaagt automatische, intuïtieve bagger bij de simpele zielen aan, ja. Journalisten zouden verplicht een cursus gedragspsychologie moeten volgen. Ik kan je nu al vertellen dat ik dat zelf nooit heb gehad op mijn studie. We worden wel uitgenodigd om kritisch te denken, maar niet over de impact van woorden en taal.
Komen vast 0 vragen over het NRC-artikelquote:Op donderdag 11 september 2025 15:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[ x ]
Dat is wel weer een heel willekeurige renner die op doping wordt betrapt.quote:
Dat is Carbonellquote:Op donderdag 11 september 2025 17:44 schreef VoMy het volgende:
[..]
Klinkt als een merk met van die verlepte olijven uit een potje.
Het is wel een broodjeszaak in Kerkrade:quote:Op donderdag 11 september 2025 17:44 schreef VoMy het volgende:
[..]
Klinkt als een merk met van die verlepte olijven uit een potje.
Gerriegodquote:Op donderdag 11 september 2025 20:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
https://x.com/leylahamed/status/1965927078626472381
Eagles die dagelijks rant over het niet-kijken van VI, deze figuur in VBL. Dat glasvezelnetwerk op de psychiatrische afdeling levert wel een goede stroom pareltjes op.quote:
Linkje?quote:
Kwaad. Woedend.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
HMFuckyouall in VBL / [FAQ en FB #165]
Altijd een meevaller als het systeem meebuigt.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Athletic wordt wereldkampioen. @:alaphilippe_
Genoten van deze hele HMF comeback, bracht even wat reuring, duurde niet te lang en eindigt met een mooie terechte maar hypocriete meltdown.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
HMFuckyouall in VBL / [FAQ en FB #165]
Bij Charlie Kirk gingen die felicitaties in het ene oor er in en de ander weer uitquote:Op donderdag 11 september 2025 22:14 schreef Pistolero het volgende:
Hoe veel mensen hebben jullie al fijne Charlie Kirkdag gewenst vandaag?
Mensen die de Amerikaanse polarisatie op Nederland willen betrekken na vandaag, moet je automatisch wantrouwen.quote:Op donderdag 11 september 2025 22:14 schreef Pistolero het volgende:
Hoe veel mensen hebben jullie al fijne Charlie Kirkdag gewenst vandaag?
In the end he leaned left.quote:Op donderdag 11 september 2025 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij Charlie Kirk gingen die felicitaties in het ene oor er in en de ander weer uit
Zeer mooi.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:55 schreef Szura het volgende:
Ach Bolsonaro
In Brazilië weten ze wel hoe je coupplegers aanpakt
Dit al gelezenquote:Op vrijdag 12 september 2025 07:02 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zeer mooi.
Nu wel even snel écht achter slot en grendel en de sleutel wegflikkeren.
Goh, shithole Amerika dat law & order voor hun corrupte vriendjes ineens niet nodig vindt.
quote:Virgil van Dijk in top 5 spelers met hoogste EA FC 26 rating
Onze extreemrechtse regering zet nu dezelfde maatregelen in gang die maandenlang niet konden en waarover 2 weken geleden heel NSC uit het kabinet stapte. Leg maar uit.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De AVROTROS neemt eerder een anti-Israhel maatregel dan de overheid, tsja.
En daar zit nota bene de TROS bij in, een omroep die zich uitsluitend richt 'op mensen met een eenlettergrepige woordenschat die ruiken naar vis' (Raoul Heertje, 2009).quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De AVROTROS neemt eerder een anti-Israhel maatregel dan de overheid, tsja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |