waar gaat het dan wel omquote:Op donderdag 4 september 2025 14:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dank je wel voor de info.
[..]
Nou en. Het gaat toch niet alleen om seks.
Hij is wel coño lang. 1,92
@:onlogisch hoelang ben jij?
Speel niet met mijn privé!!!quote:Op donderdag 4 september 2025 15:01 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ow sorry
Had het niet door.
@:onlogisch hoe lang ben jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 september 2025 15:26 schreef Tjacka het volgende:
die brabanders hebben allemaal een xtc lab dus hij zal we geld hebben
@:vino_tinto
quote:Op donderdag 4 september 2025 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Speel niet met mijn privé!!!bedankt voor de infoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan ik beetje inschatting maken.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
Had je het al gehoord van Giorgio Armani?quote:Op donderdag 4 september 2025 15:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]![]()
Ow zag het toevallig net voorbij komen. Dat was die gozer van temptation island toch
[..]
bedankt voor de info
Dan kan ik beetje inschatting maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jazekerquote:Op donderdag 4 september 2025 15:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je het al gehoord van Giorgio Armani?
quote:Op donderdag 4 september 2025 16:05 schreef onlogisch het volgende:
Update van de fundering (voor mijn zéér goede vriend @:GGMMOndanks dat ontbrekende haakje een Like gegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar probeer hier voortaan op te letten
weet ik nietquote:Op donderdag 4 september 2025 15:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]![]()
Ow zag het toevallig net voorbij komen. Dat was die gozer van temptation island toch
[..]
bedankt voor de info
Dan kan ik beetje inschatting maken.
Oke maar wat wil je daarmee zeggen?quote:Op donderdag 4 september 2025 16:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet ik niet
alle brabanders hebben een xtc lab of kennen iemand met 1
Update van de fundering (voor mijn zéér goede vriend @:GGMMNu is het goede moment om het lijk te dumpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij's eg kaolo wreed niffoquote:Op donderdag 4 september 2025 16:27 schreef vrijgevochten het volgende:
Laatst een pet gekocht van Armani, komt wel erg dichtbij
ik ookquote:Op donderdag 4 september 2025 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Kip, groente met bloemkoolrijstquote:Op donderdag 4 september 2025 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Update van de fundering (voor mijn zéér goede vriend @:GGMMBen ik de enige die hier naar kijkt en meent dat hij/zij dit zelf ook nog wel kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hij rijk isquote:Op donderdag 4 september 2025 16:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Oke maar wat wil je daarmee zeggen?
Fok.fiquote:Op donderdag 4 september 2025 19:24 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hoe heb jij je partner gevonden
Momo lijkt mij een zeer moeilijke damequote:Op donderdag 4 september 2025 19:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee hoor lieverd. Ik plaag je een beetje je bent na @:karina en @:lavenderrr en @:momo en @:ama de liefste vrouw van het forum. Ik gun je het allerbeste
Ik vind haar wel aardig. Met @capricia lag ik ook altijd in de clinch maar wij zijn nu vriendenquote:Op donderdag 4 september 2025 20:01 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Momo lijkt mij een zeer moeilijke dame
Wow ik sta gewoon als laatste in dit rijtje. 💔quote:Op donderdag 4 september 2025 19:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee hoor lieverd. Ik plaag je een beetje je bent na @:karina en @:lavenderrr en @:momo en @:ama de liefste vrouw van het forum. Ik gun je het allerbeste
quote:Op donderdag 4 september 2025 20:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind haar wel aardig. Met @:capricia lag ik ook altijd in de clinch maar wij zijn nu vrienden
Solo heeft Ama laten zitten, graag jouw meningquote:Op donderdag 4 september 2025 20:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind haar wel aardig. Met @:capricia lag ik ook altijd in de clinch maar wij zijn nu vrienden
Ga weg ouwe taartquote:Op donderdag 4 september 2025 20:07 schreef capricia het volgende:
[..]![]()
Zijn ze hier wel lief voor je? Anders zal ik ze even vermanend toespreken.
Dat vind ik wel raar. Het is geen verkeerde vrouw om te zien.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:08 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Solo heeft Ama laten zitten, graag jouw mening
Het was random. Misschien sta je wel bovenaan.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Wow ik sta gewoon als laatste in dit rijtje. 💔
Het gaat hier minder over Israël of over asielzoekers. Dus hier heb ik minder conflicten.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:07 schreef capricia het volgende:
[..]![]()
Zijn ze hier wel lief voor je? Anders zal ik ze even vermanend toespreken.
Nooit een foto van gezien, wel benieuwd nuquote:Op donderdag 4 september 2025 20:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat vind ik wel raar. Het is geen verkeerde vrouw om te zien.
Ik kan je niet helpen, vriend.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:21 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Nooit een foto van gezien, wel benieuwd nu
Misschien?!?!quote:Op donderdag 4 september 2025 20:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het was random. Misschien sta je wel bovenaan.
Maar je kent me niet in het echt.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat vind ik wel raar. Het is geen verkeerde vrouw om te zien.
Nee dat klopt.quote:
quote:Op donderdag 4 september 2025 20:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee dat klopt.![]()
Ook geen tijd voor trouwens. Ik zie wel waar je mee bezig bent!
Behoorlijk doorzichtig inderdaadquote:Op donderdag 4 september 2025 20:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee dat klopt.![]()
Ook geen tijd voor trouwens. Ik zie wel waar je mee bezig bent!
quote:Op donderdag 4 september 2025 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mensen geweldig nieuws.
Ik heb vakantie.
Ik hoop voor je dat je andere talenten hebtquote:Op vrijdag 5 september 2025 08:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
Woordle 1539 6/6
⬜⬜🟩🟩⬜
⬜⬜🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1335 X/6
⬜⬜⬜⬜🟩⬜
⬜⬜⬜⬜🟩⬜
⬜⬜⬜⬜🟩🟨
🟨⬜⬜⬜⬜🟨
🟩⬜⬜🟨🟩⬜
🟩🟨⬜⬜⬜⬜
quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je andere talenten hebt
Geniet er lekker van maatquote:Op donderdag 4 september 2025 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mensen geweldig nieuws.
Ik heb vakantie.
Als dat nou eens permanent zou zijn, maar dat is waarschijnlijk weer te veel gevraagd, hoe meer zielen hoe meer vreugd, ook al zijn ze rotter dan rot, is het devies op fok.quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
klaasweetalles
Ik wens iedereen een ongekend fijn weekend.
Dat is toevallig, ik ookquote:Op donderdag 4 september 2025 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mensen geweldig nieuws.
Ik heb vakantie.
Ik laat dat nog wel even wetenquote:Op vrijdag 5 september 2025 11:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat leuk zeg
Misschien kunnen we iets met z'n drieën gaan doen
Ik pieker er niet overquote:Op vrijdag 5 september 2025 11:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En nu lekker met de sleurhut de boemel op?
Willen eigenlijk ergens een ander huis kopen dus even besparen. Gaan dus saai een weekend naar Noordwijk en een midweekje Maastricht.quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je wel op vakantie of worden de centjes in bewaring gezet voor de Europese potjes?
WTFquote:Op vrijdag 5 september 2025 11:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Willen eigenlijk ergens een ander huis kopen dus even besparen. Gaan dus saai een weekend naar Noordwijk en een midweekje Maastricht.
Europees ga ik ook alleen Stuttgart
Wat ben jij een zielig figuur geworden zeg.quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Willen eigenlijk ergens een ander huis kopen dus even besparen. Gaan dus saai een weekend naar Noordwijk en een midweekje Maastricht.
Europees ga ik ook alleen Stuttgart
quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:25 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik heb naar aanleiding van jouw reactie eens het profiel van @:Vino_Tinto opgezocht. Daarbij viel me haar geboortedatum op.
Dat is alsnog minder kansloos dan in Papendrecht (bijvoorbeeld)quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:59 schreef onlogisch het volgende:
@:Caland wordt helemaal ingepakt door zijn vriendin. Er is niks, maar dan ook niks meer over van die stoere @:Caland van een paar jaar geleden.
Het zal mij niks verbazen als hij straks nog in Limboland gaat wonen ook
Ik woon nu tijdelijk in Dordrecht. Dus deze opmerking doet me niksquote:Op vrijdag 5 september 2025 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is alsnog minder kansloos dan in Papendrecht (bijvoorbeeld)
Ik lees hier in terug dat Limburg geen 'nee' is.quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is alsnog minder kansloos dan in Papendrecht (bijvoorbeeld)
Dat lees je dan verkeerdquote:Op vrijdag 5 september 2025 12:33 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik lees hier in terug dat Limburg geen 'nee' is.
Wel pijnlijk voor de man die de Limburgse Feyenoorders altijd op de hak neemt
Die jongen is best grappig hoor.quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:00 schreef GGMM het volgende:
Als we allemaal uitgelachen zijn van de vreselijk leuke post van Tjacka kunnen we gaan lunchen
Eet smakelijk
Ik ga uit eten met moeders.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Ik eet mee bij mijn ouders, ik weet nog niet wat.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Zo een feestje met snacks, dus ik weet het nog nietquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maaltijd salade met kipquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb een patatje met een burgertje besteldquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hahahahahaquote:Op vrijdag 5 september 2025 16:57 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle 1539 X/6
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟩⬛🟩🟩
🟩⬛⬛⬛⬛
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
Jezus #viesdikquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een patatje met een burgertje besteld
En een ijsje
Geniet ervan.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
En een ijsje
Woordle 1540 6/6quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt makker.
Je bent een goed mens
Eet smakelijk maat. Geniet van je vakantie!quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
En een ijsje
En ik met de oma van Vincent van Gogh...quote:Op zaterdag 6 september 2025 08:52 schreef Tjacka het volgende:
Jongens ik moet iets bekennen. Ik heb ooit met de vriendin van @:johannes_vermeer gezoend
Whoehahahahaaaaaahaaaasquote:Op zaterdag 6 september 2025 09:09 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1540 4/6
⬛⬛⬛⬛🟨
🟨⬛🟨⬛🟩
⬛🟩⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1336 X/6
⬛⬛🟨⬛⬛⬛
🟨⬛⬛🟨⬛🟨
🟨🟩🟨🟨🟨⬛
🟨⬛🟩🟨⬛🟨
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer @:anneloos @:aberkullie @:vino_tinto
Goedemorgen
Je komt wat manisch overquote:Op zaterdag 6 september 2025 10:45 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Het gaat geweldig, bedankt
Ggmm en ik maken elkaar belachelijk bij een gemiste woordle score, als je wat meer interesse toont in de interactie hier had je dat kunnen wetenquote:
Hij was best makkelijk he?quote:Op zaterdag 6 september 2025 10:46 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 1336 6/6
🟨⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛🟨🟨⬛🟨
🟨🟨⬛⬛⬛🟩
🟨🟨⬛🟨🟨🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1540 3/6
⬛⬛🟨⬛⬛
🟩🟩🟨⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Ga maar even een broodje smerenquote:Op zaterdag 6 september 2025 11:46 schreef yvonne het volgende:
Geen zin in Wordle. Ik doe duolingo.
Heb geen ontbijt op, alleen koffie.
Kip en groentequote:Op zaterdag 6 september 2025 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
quote:
Wouw die site, wat een domheid maar wel 17k gedoneerd krijgen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:44 schreef Caland het volgende:
Els is nu in de volgende fase van haar aandachtshoererij aangekomen, dingen verzinnen.
Eerst komt Elsfest nog
Ja rustigquote:Op zondag 7 september 2025 08:21 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Schiet je even op met de woordles
Amazing score!quote:Op zondag 7 september 2025 18:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
Woordle 1541 4/6
🟩⬜⬜🟨🟨
🟨⬜🟨🟨⬜
🟩🟩🟩⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1337 4/6
🟨⬜⬜⬜🟨⬜
🟩🟩🟩⬜⬜⬜
⬜⬜⬜🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ja bizar welquote:
Nounounouquote:Op zondag 7 september 2025 20:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja bizar wel![]()
Ik ben gewoon kei goed. Ik moest gewoon effe wakker worden
Daar mag menigeen hier van dromen!quote:Op zondag 7 september 2025 20:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja bizar wel![]()
Kost je 10 uur maar dan heb je ook wat!quote:Op zondag 7 september 2025 20:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja bizar wel![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 21:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kost je 10 uur maar dan heb je ook wat!
H balk erin genotquote:Op maandag 8 september 2025 09:14 schreef onlogisch het volgende:
Beton is gestort boys. Deze week wordt de achtergevel eruit gebroken en een draagmuur verwijderd.
@:GGMM
@:Frozen-assassin
Maaltijdsalade met kipquote:Op maandag 8 september 2025 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stamppot (rauwe) andijvie met spekjes
Als de klus maar niet wordt afgelastquote:Op maandag 8 september 2025 09:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Juist. De ijzerboer komt vandaag ook de balken leveren. Deze worden ter plekke gelast.
Succession_tune.mp3 @Pisces29quote:Familievete over opvolging mediamagnaat Rupert Murdoch ten einde na miljardendeal
quote:Op maandag 8 september 2025 17:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als de klus maar niet wordt afgelast
quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:53 schreef onlogisch het volgende:
PM gehad van @:klaasweetalles
Helaas is zijn inbox vol en kan ik hem niet beantwoordenJe kan toch een push pm sturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde Klaas hier passief-agressief benaderen, in de hoop dat die luie hond gewoon zijn inbox eens leegtquote:
Kan Danny dat niet een keertje doenquote:Op dinsdag 9 september 2025 10:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wilde Klaas hier passief-agressief benaderen, in de hoop dat die luie hond gewoon zijn inbox eens leegt
Veel succes gewenst vriendquote:Op dinsdag 9 september 2025 10:49 schreef onlogisch het volgende:
Vandaag gaat de achterpui er volledig uit. Stempels zijn geplaatst. Ook de draagmuur gaat eraan.
@:GGMM @:Frozen-assassin @:Anneloos
Lekker weertje wel daarvoorquote:Op dinsdag 9 september 2025 10:49 schreef onlogisch het volgende:
Vandaag gaat de achterpui er volledig uit. Stempels zijn geplaatst. Ook de draagmuur gaat eraan.
@:GGMM @:Frozen-assassin @:Anneloos
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |