@GGMM heeft vakantie dus die is te druk met vakantievieren om wat van je plakjes te zeggen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Getsie.quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Graag voortaan behoorlijk groente eten bij je avondmaal.quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Getsie.
Toscaanse aardappelpartjes uit de airfryer, Duits biefstuk en sla.
Phad Thai en heb daar net nog Karaage bij besteld. Was een bijzonder fraaie combinatiequote:Op dinsdag 9 september 2025 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je bent echt een enorme ransaap.quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind dat geen goede combinatie met de aardappeltjes.quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Graag voortaan behoorlijk groente eten bij je avondmaal.
Waar ga je naar toe?quote:Op woensdag 10 september 2025 09:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn vlucht is vertraagd. Ik geef Vladimir hier gewoon de schuld van.
Veel plezier makkerquote:Op woensdag 10 september 2025 09:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik verlaat het mooie Litouwen voor het hopelijk net zo mooie Zweden.
Heb een fantastische trip maat.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik verlaat het mooie Litouwen voor het hopelijk net zo mooie Zweden.
Hallo moderator @ChevyCapricequote:Op woensdag 10 september 2025 11:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb een fantastische trip maat.
Pak je koffer maar weer in als je enkel woordle 5 speelt.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:26 schreef Aberkullie het volgende:
Woordle.
5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨🟩🟨⬛
🟨⬛🟩🟩⬛
⬛🟨🟩🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen
Is goed waar gaan we heenquote:Op woensdag 10 september 2025 14:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Pak je koffer maar weer in als je enkel woordle 5 speelt.
Lijkt me ook leuk, boek jij?quote:Op woensdag 10 september 2025 15:01 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wil ooit nog eens naar IJsland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |