Ja rustigquote:Op zondag 7 september 2025 08:21 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Schiet je even op met de woordles
Amazing score!quote:Op zondag 7 september 2025 18:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
Woordle 1541 4/6
🟩⬜⬜🟨🟨
🟨⬜🟨🟨⬜
🟩🟩🟩⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1337 4/6
🟨⬜⬜⬜🟨⬜
🟩🟩🟩⬜⬜⬜
⬜⬜⬜🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Nounounouquote:Op zondag 7 september 2025 20:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja bizar wel![]()
Ik ben gewoon kei goed. Ik moest gewoon effe wakker worden
Daar mag menigeen hier van dromen!quote:Op zondag 7 september 2025 20:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja bizar wel![]()
Kost je 10 uur maar dan heb je ook wat!quote:Op zondag 7 september 2025 20:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja bizar wel![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 21:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kost je 10 uur maar dan heb je ook wat!
H balk erin genotquote:Op maandag 8 september 2025 09:14 schreef onlogisch het volgende:
Beton is gestort boys. Deze week wordt de achtergevel eruit gebroken en een draagmuur verwijderd.
@:GGMM
@:Frozen-assassin
Maaltijdsalade met kipquote:Op maandag 8 september 2025 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stamppot (rauwe) andijvie met spekjes
Als de klus maar niet wordt afgelastquote:Op maandag 8 september 2025 09:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Juist. De ijzerboer komt vandaag ook de balken leveren. Deze worden ter plekke gelast.
Succession_tune.mp3 @Pisces29quote:Familievete over opvolging mediamagnaat Rupert Murdoch ten einde na miljardendeal
quote:Op maandag 8 september 2025 17:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als de klus maar niet wordt afgelast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:53 schreef onlogisch het volgende:
PM gehad van @:klaasweetalles
Helaas is zijn inbox vol en kan ik hem niet beantwoordenJe kan toch een push pm sturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde Klaas hier passief-agressief benaderen, in de hoop dat die luie hond gewoon zijn inbox eens leegtquote:
Kan Danny dat niet een keertje doenquote:Op dinsdag 9 september 2025 10:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wilde Klaas hier passief-agressief benaderen, in de hoop dat die luie hond gewoon zijn inbox eens leegt
Veel succes gewenst vriendquote:Op dinsdag 9 september 2025 10:49 schreef onlogisch het volgende:
Vandaag gaat de achterpui er volledig uit. Stempels zijn geplaatst. Ook de draagmuur gaat eraan.
@:GGMM @:Frozen-assassin @:Anneloos
Lekker weertje wel daarvoorquote:Op dinsdag 9 september 2025 10:49 schreef onlogisch het volgende:
Vandaag gaat de achterpui er volledig uit. Stempels zijn geplaatst. Ook de draagmuur gaat eraan.
@:GGMM @:Frozen-assassin @:Anneloos
Hier is het droog. Nog geen druppel gevallenquote:Op dinsdag 9 september 2025 11:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker weertje wel daarvoor
Welke user lijkt jou wel heel sociaal?quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:45 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Kan Danny dat niet een keertje doen
Wel bijzonder dat het vol zit, lijkt mij niet echt een sociale jongeman verder.
@Cocoquote:Op dinsdag 9 september 2025 14:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welke user lijkt jou wel heel sociaal?
Wat doet iemand die sociaal is op het FOK! forum 🤔quote:Op dinsdag 9 september 2025 14:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welke user lijkt jou wel heel sociaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |