@GGMM heeft vakantie dus die is te druk met vakantievieren om wat van je plakjes te zeggen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Getsie.quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Graag voortaan behoorlijk groente eten bij je avondmaal.quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Getsie.
Toscaanse aardappelpartjes uit de airfryer, Duits biefstuk en sla.
Phad Thai en heb daar net nog Karaage bij besteld. Was een bijzonder fraaie combinatiequote:Op dinsdag 9 september 2025 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je bent echt een enorme ransaap.quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind dat geen goede combinatie met de aardappeltjes.quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Graag voortaan behoorlijk groente eten bij je avondmaal.
Waar ga je naar toe?quote:Op woensdag 10 september 2025 09:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn vlucht is vertraagd. Ik geef Vladimir hier gewoon de schuld van.
Veel plezier makkerquote:Op woensdag 10 september 2025 09:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik verlaat het mooie Litouwen voor het hopelijk net zo mooie Zweden.
Heb een fantastische trip maat.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik verlaat het mooie Litouwen voor het hopelijk net zo mooie Zweden.
Hallo moderator @ChevyCapricequote:Op woensdag 10 september 2025 11:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb een fantastische trip maat.
Pak je koffer maar weer in als je enkel woordle 5 speelt.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:26 schreef Aberkullie het volgende:
Woordle.
5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨🟩🟨⬛
🟨⬛🟩🟩⬛
⬛🟨🟩🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen
Is goed waar gaan we heenquote:Op woensdag 10 september 2025 14:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Pak je koffer maar weer in als je enkel woordle 5 speelt.
Lijkt me ook leuk, boek jij?quote:Op woensdag 10 september 2025 15:01 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wil ooit nog eens naar IJsland.
Schikt volgend jaar? Helaas mijn vakantie weken opgenomen in augustus.quote:Op woensdag 10 september 2025 15:01 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuk, boek jij?
De reis begint al bij de voorpretquote:Op woensdag 10 september 2025 15:03 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Schikt volgend jaar? Helaas mijn vakantie weken opgenomen in augustus.
Mooie levensinstelling en eens. Hoe gaat de Woordle 6?quote:Op woensdag 10 september 2025 15:04 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
De reis begint al bij de voorpret
Hoe was het bij je schoonfamilie?quote:Op woensdag 10 september 2025 17:03 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben weer terug in NL
Maar woordle pas weer maandag.
Van harte gefeliciteerd met het trouw zijnquote:Op woensdag 10 september 2025 17:03 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben weer terug in NL
Maar woordle pas weer maandag.
Daar was ik niet.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hoe was het bij je schoonfamilie?
Rondje nationalsozialismusquote:Op woensdag 10 september 2025 17:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar was ik niet.
Ik was in Zuid Duitsland, Oostenrijk, Kroatië en daarna weer terug.
Raarquote:Op woensdag 10 september 2025 08:01 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik vind dat geen goede combinatie met de aardappeltjes.
Goede grap, echter jammer van de lok.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:40 schreef 3rr0r het volgende:
Grapje gemaakt in het Kirk topic nav een post van Zipportal
3rr0r in NWS / Charlie Kirk neergeschoten in Utah (Trump-vertrouweling) #2
Je was daar niet dus dan had je het gemist. Overigens is er een user (die was in dat topic) die heet SnertmetChoco en ik denk steeds SnertmetCoco.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Goede grap, echter jammer van de lok.
Desalniettemin een like.
Vind je? Ik trek eerder in twijfel of de Woordle 5 een bestaand woord isquote:Op donderdag 11 september 2025 07:19 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 1341 4/6
⬛⬛🟨⬛🟨🟨
🟩🟨🟨⬛🟩⬛
🟩⬛⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1545 4/6
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩⬛🟨⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Mooie woorden
Ik zag die ook ja en dacht hetzelfde.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je was daar niet dus dan had je het gemist. Overigens is er een user (die was in dat topic) die heet SnertmetChoco en ik denk steeds SnertmetCoco.
wtfquote:Op donderdag 11 september 2025 10:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
Woordle 1545 X/6
⬜⬜⬜⬜🟩
⬜⬜⬜⬜🟩
⬜⬜⬜🟨⬜
⬜🟩⬜⬜🟩
⬜⬜⬜🟨🟨
⬜⬜⬜🟨⬜
Woordle6 1341 X/6
⬜⬜⬜⬜🟨⬜
⬜🟩⬜⬜🟨🟩
🟨🟩⬜⬜🟨⬜
⬜⬜🟨🟨⬜🟨
🟨🟨⬜🟩🟨⬜
⬜🟩🟩⬜🟨🟩
Oke ik ga weer terug naar bed
ik zat aan mijn studie en dacht oh ja woordle..... en toen opeens black-outquote:Op donderdag 11 september 2025 10:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
Ga maar eens goed en hard nadenken hoe dit heeft kunnen gebeuren
Die Woordle 5 is eigenlijk knapper dan het woord wel raden.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
Woordle 1545 X/6
⬜⬜⬜⬜🟩
⬜⬜⬜⬜🟩
⬜⬜⬜🟨⬜
⬜🟩⬜⬜🟩
⬜⬜⬜🟨🟨
⬜⬜⬜🟨⬜
Woordle6 1341 X/6
⬜⬜⬜⬜🟨⬜
⬜🟩⬜⬜🟨🟩
🟨🟩⬜⬜🟨⬜
⬜⬜🟨🟨⬜🟨