waar gaat het dan wel omquote:Op donderdag 4 september 2025 14:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dank je wel voor de info.
[..]
Nou en. Het gaat toch niet alleen om seks.
Hij is wel coño lang. 1,92
@:onlogisch hoelang ben jij?
Speel niet met mijn privé!!!quote:Op donderdag 4 september 2025 15:01 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ow sorry
Had het niet door.
@:onlogisch hoe lang ben jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 september 2025 15:26 schreef Tjacka het volgende:
die brabanders hebben allemaal een xtc lab dus hij zal we geld hebben
@:vino_tinto
quote:Op donderdag 4 september 2025 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Speel niet met mijn privé!!!bedankt voor de infoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan ik beetje inschatting maken.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
Had je het al gehoord van Giorgio Armani?quote:Op donderdag 4 september 2025 15:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]![]()
Ow zag het toevallig net voorbij komen. Dat was die gozer van temptation island toch
[..]
bedankt voor de info
Dan kan ik beetje inschatting maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jazekerquote:Op donderdag 4 september 2025 15:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je het al gehoord van Giorgio Armani?
quote:Op donderdag 4 september 2025 16:05 schreef onlogisch het volgende:
Update van de fundering (voor mijn zéér goede vriend @:GGMMOndanks dat ontbrekende haakje een Like gegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar probeer hier voortaan op te letten
weet ik nietquote:Op donderdag 4 september 2025 15:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]![]()
Ow zag het toevallig net voorbij komen. Dat was die gozer van temptation island toch
[..]
bedankt voor de info
Dan kan ik beetje inschatting maken.
Oke maar wat wil je daarmee zeggen?quote:Op donderdag 4 september 2025 16:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet ik niet
alle brabanders hebben een xtc lab of kennen iemand met 1
quote:Op donderdag 4 september 2025 16:05 schreef onlogisch het volgende:
Update van de fundering (voor mijn zéér goede vriend @:GGMMNu is het goede moment om het lijk te dumpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |