eensquote:Op donderdag 11 september 2025 09:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vind je? Ik trek eerder in twijfel of de Woordle 5 een bestaand woord is
Morgen gaat het vast weer beterquote:Op donderdag 11 september 2025 10:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik zat aan mijn studie en dacht oh ja woordle..... en toen opeens black-out
Nee dank jequote:Op donderdag 11 september 2025 10:36 schreef Tjacka het volgende:
@:solispolar en @:simmertje zijn vanaf vandaag vrienden.
@:howardroark is een totaal debiele en labiele gek en moet worden opgesloten.
Willen jullie meer psychoanalyses? Toets 1
Fascinerend hoe iemand die niemand kent landelijk nieuws wordtquote:Op donderdag 11 september 2025 10:52 schreef Scrummie het volgende:
@:caland is nog steeds erg druk met waarom mensen zich druk maken om Charlie Kirk.
Mwah, was toch wel redelijk bekend hoor.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Fascinerend hoe iemand die niemand kent landelijk nieuws wordt
Jammer.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Morgen gaat het vast weer beterSucces met je studie
[..]
Nee dank je
Ik ken al die mensen niet
Jij bent dan ook de kersverse derdeweredlanddeskundige hierquote:Op donderdag 11 september 2025 10:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwah, was toch wel redelijk bekend hoor.
Wel aparte gozer, maar daar hebben we er nou eenmaal veel van.
Jij komt uit een of ander aftands dorp en kent het ook!!!quote:Op donderdag 11 september 2025 10:59 schreef Tjacka het volgende:
@:caland is vaak bezig met een voetbalclub uit Rotterdam terwijl niemand die buiten Roitterdam kent
Joh, projecteer niet zo.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:36 schreef Tjacka het volgende:
@:solispolar en @:simmertje zijn vanaf vandaag vrienden.
@:howardroark is een totaal debiele en labiele gek en moet worden opgesloten.
Willen jullie meer psychoanalyses? Toets 1
Precies, kom je uit Oss dan ben je voor Top.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:59 schreef Tjacka het volgende:
@:caland is vaak bezig met een voetbalclub uit Rotterdam terwijl niemand die buiten Roitterdam kent
Ik dacht in eerste instantie dat het iemand van Star Trek was.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dank je wel GGMMquote:Op donderdag 11 september 2025 10:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Nee dank je
Dank je wel GGMMquote:Op donderdag 11 september 2025 10:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Nee dank je
quote:Op donderdag 11 september 2025 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie dat het iemand van Star Trek was.
Wierd Duk ook. Die trekt de moord op deze alien gelijk aan die van Martin Luther King.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie dat het iemand van Star Trek was.
Het moet je algoritme maar net zijn denk ik.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga je gang maat, lijkt me erg leuk.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:38 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk vindt @:Scrummie dit leuk. Dan schrijf ik Nasa aan en hoop ik dat @:Scrummie en ik naast elkaar mogen zitten op de SDkaart
Trek je niks van die jongen aan hoor. Wij vinden jou een stuk leuker dan die gek.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga je gang maat, lijkt me erg leuk.
quote:Op donderdag 11 september 2025 14:13 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Hoe lang zal het nog duren tot de gedwongen opname van Els? @:ggmm @:littlerabbit
quote:Op donderdag 11 september 2025 14:13 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Hoe lang zal het nog duren tot de gedwongen opname van Els? @:ggmm @:littlerabbit
Nou nou nouquote:Op donderdag 11 september 2025 18:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Els is een gevaar voor Nederland.
Dacht bij de eerste zin dat het over de moord op het Oekrainse meisje ging, echter dit past meer bij haar inderdaad.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:23 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
[ x ]
En geen slaap, gruwelijk straffen in de hel.
quote:Op donderdag 11 september 2025 22:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dacht bij de eerste zin dat het over de moord op het Oekrainse meisje ging, echter dit past meer bij haar inderdaad.
skklquote:Op vrijdag 12 september 2025 08:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1546 3/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟨⬛🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1342 X/6
⬛⬛🟨⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
Je zal het er wel naar gemaakt hebbenquote:Op vrijdag 12 september 2025 10:42 schreef onlogisch het volgende:
Bah. Tegen 2 notes aangelopen in NWS.
Koud bad
Dat zal je eigen schuld zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:42 schreef onlogisch het volgende:
Koud bad
Schaam je kapot man.quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:42 schreef onlogisch het volgende:
Koud bad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |