Hij's eg kaolo wreed niffoquote:Op donderdag 4 september 2025 16:27 schreef vrijgevochten het volgende:
Laatst een pet gekocht van Armani, komt wel erg dichtbij
ik ookquote:Op donderdag 4 september 2025 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Kip, groente met bloemkoolrijstquote:Op donderdag 4 september 2025 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
quote:Op donderdag 4 september 2025 16:05 schreef onlogisch het volgende:
Update van de fundering (voor mijn zéér goede vriend @:GGMMBen ik de enige die hier naar kijkt en meent dat hij/zij dit zelf ook nog wel kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hij rijk isquote:Op donderdag 4 september 2025 16:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Oke maar wat wil je daarmee zeggen?
Fok.fiquote:Op donderdag 4 september 2025 19:24 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hoe heb jij je partner gevonden
Momo lijkt mij een zeer moeilijke damequote:Op donderdag 4 september 2025 19:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee hoor lieverd. Ik plaag je een beetje je bent na @:karina en @:lavenderrr en @:momo en @:ama de liefste vrouw van het forum. Ik gun je het allerbeste
Ik vind haar wel aardig. Met @capricia lag ik ook altijd in de clinch maar wij zijn nu vriendenquote:Op donderdag 4 september 2025 20:01 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Momo lijkt mij een zeer moeilijke dame
Wow ik sta gewoon als laatste in dit rijtje. 💔quote:Op donderdag 4 september 2025 19:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee hoor lieverd. Ik plaag je een beetje je bent na @:karina en @:lavenderrr en @:momo en @:ama de liefste vrouw van het forum. Ik gun je het allerbeste
quote:Op donderdag 4 september 2025 20:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind haar wel aardig. Met @:capricia lag ik ook altijd in de clinch maar wij zijn nu vrienden
Solo heeft Ama laten zitten, graag jouw meningquote:Op donderdag 4 september 2025 20:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind haar wel aardig. Met @:capricia lag ik ook altijd in de clinch maar wij zijn nu vrienden
Ga weg ouwe taartquote:Op donderdag 4 september 2025 20:07 schreef capricia het volgende:
[..]![]()
Zijn ze hier wel lief voor je? Anders zal ik ze even vermanend toespreken.
Dat vind ik wel raar. Het is geen verkeerde vrouw om te zien.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:08 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Solo heeft Ama laten zitten, graag jouw mening
Het was random. Misschien sta je wel bovenaan.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Wow ik sta gewoon als laatste in dit rijtje. 💔
Het gaat hier minder over Israël of over asielzoekers. Dus hier heb ik minder conflicten.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:07 schreef capricia het volgende:
[..]![]()
Zijn ze hier wel lief voor je? Anders zal ik ze even vermanend toespreken.
Nooit een foto van gezien, wel benieuwd nuquote:Op donderdag 4 september 2025 20:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat vind ik wel raar. Het is geen verkeerde vrouw om te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |