En ik met de oma van Vincent van Gogh...quote:Op zaterdag 6 september 2025 08:52 schreef Tjacka het volgende:
Jongens ik moet iets bekennen. Ik heb ooit met de vriendin van @:johannes_vermeer gezoend
Whoehahahahaaaaaahaaaasquote:Op zaterdag 6 september 2025 09:09 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1540 4/6
⬛⬛⬛⬛🟨
🟨⬛🟨⬛🟩
⬛🟩⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1336 X/6
⬛⬛🟨⬛⬛⬛
🟨⬛⬛🟨⬛🟨
🟨🟩🟨🟨🟨⬛
🟨⬛🟩🟨⬛🟨
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer @:anneloos @:aberkullie @:vino_tinto
Goedemorgen
Je komt wat manisch overquote:Op zaterdag 6 september 2025 10:45 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Het gaat geweldig, bedankt
Ggmm en ik maken elkaar belachelijk bij een gemiste woordle score, als je wat meer interesse toont in de interactie hier had je dat kunnen wetenquote:
Hij was best makkelijk he?quote:Op zaterdag 6 september 2025 10:46 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 1336 6/6
🟨⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛🟨🟨⬛🟨
🟨🟨⬛⬛⬛🟩
🟨🟨⬛🟨🟨🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1540 3/6
⬛⬛🟨⬛⬛
🟩🟩🟨⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Ga maar even een broodje smerenquote:Op zaterdag 6 september 2025 11:46 schreef yvonne het volgende:
Geen zin in Wordle. Ik doe duolingo.
Heb geen ontbijt op, alleen koffie.
Kip en groentequote:Op zaterdag 6 september 2025 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
quote:
Wouw die site, wat een domheid maar wel 17k gedoneerd krijgen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:44 schreef Caland het volgende:
Els is nu in de volgende fase van haar aandachtshoererij aangekomen, dingen verzinnen.
Eerst komt Elsfest nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |