abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218550941
Voor de duidelijkheid, er staat een vraagteken achter omdat het niet de diagnose is, want die heb ik namelijk niet, volgens de GGZ vallen mijn aanvallen nergens onder, ben getest op verschillende persoonlijkheidsstoornissen maar val nergens onder, ik had ooit Borderlne maar dat is in regressie

Mijn aanvallen zijn een lange tijd rustig geweest maar komen de laatste maanden weer meer terug, waarvan die van vorige week wel behoorlijk heftig was omdat die doorging toen de aanval in principe voorbij was.

Wat zijn die aanvallen precies, ik lijk dan de controle over mezelf te verliezen en te switchen naar een andere persoonlijkheid, ze zijn niet langer dan een half uur vaak en ik ben door omstanders die weten wat ze moeten doen er uit te halen.

Ik twijfel wat ik doen moet, bij de GGZ kreeg ik toen tussen neus en lippen te horen dat ik het maar moest handelen en er mee moet leren leven maar dat is niet altijd gemakkelijk vandaar dat ik twijfel om er toch weer mee naar de huisarts te gaan, aan de andere kant heb ik ook niet echt heel veel trek in weer een nieuw traject waar aan je getrokken gaat worden, ik doe het zonder therapie( al ruim een jaar’) best goed en denk dan ook, misschien moet ik het gewoon zo laten en inderdaad accepteren

Update : ik ben in behandeling en ik boek flinke vooruitgang
pi_218551541
Ik ben best tevreden hoe het gaat, er zijn nog lichte verbeterpunten maar als ik het vergelijk met eind vorig jaar is er echt een sprong gemaakt

@greysbones zei het mooi zonder therapie had K me gesloopt , met K kom ik dan ook wel aan een het zwakke punt nog dat ik soms nog twijfel of ik haar wel zo hard moet aanpakken.
Ik ben blij dat jullie me dan er op wijzen dat ik door moet zetten
Bedankt daarvoor allemaal
pi_218557982
Nogmaals de vraag van K om mijn aangiftes in te trekken, ze schrijft laten we niet met elkaar zo om gaan en overleggen hoe we dit oplossen, kom op we zijn dolverliefd op elkaar geweest en we voelen nog steeds wat voor elkaar, zoals je naar me kijkt weet ik dat je nog steeds verlangt naar me, kom schatje laten we dit oplossen zonder justitie en normaal met elkaar omgaan

Liefs K

Tja nu wil ze overleggen, dat stadium zijn we gepasseerd , die kans heeft ze gehad maar toen was ze drukker met de knoopjes van haar bloesje, ik heb dit al te lang goed gevonden, de koek is echt op .
Ik wil haar best zien, in de rechtbank als ze voor moet komen, eerder niet
  donderdag 21 augustus 2025 @ 20:26:42 #4
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218558095
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 20:17 schreef Cupfighter het volgende:
Nogmaals de vraag van K om mijn aangiftes in te trekken, ze schrijft laten we niet met elkaar zo om gaan en overleggen hoe we dit oplossen, kom op we zijn dolverliefd op elkaar geweest en we voelen nog steeds wat voor elkaar, zoals je naar me kijkt weet ik dat je nog steeds verlangt naar me, kom schatje laten we dit oplossen zonder justitie en normaal met elkaar omgaan

Liefs K

Tja nu wil ze overleggen, dat stadium zijn we gepasseerd , die kans heeft ze gehad maar toen was ze drukker met de knoopjes van haar bloesje, ik heb dit al te lang goed gevonden, de koek is echt op .
Goedzo _O_
De kansen voor "oplossen zonder justitie" heeft ze ruimschoots verspeeld.

Mail doorsturen naar politie, verder niets meer mee doen. Hopelijk geeft dat ook wat meer rust in je hoofd
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_218558189
quote:
17s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 20:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Goedzo _O_
De kansen voor "oplossen zonder justitie" heeft ze ruimschoots verspeeld.

Mail doorsturen naar politie, verder niets meer mee doen. Hopelijk geeft dat ook wat meer rust in je hoofd
Ja deze mail is naar de politie gestuurd en voor de rest negeer ik haar en ze haat het genegeerd te worden dus ik reken wel weer op een actie uit die hoek
  donderdag 21 augustus 2025 @ 20:40:53 #6
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218558266
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 20:36 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja deze mail is naar de politie gestuurd en voor de rest negeer ik haar en ze haat het genegeerd te worden dus ik reken wel weer op een actie uit die hoek
Maar geeft het je verder wel enigszins mentale rust dat je nu deze weg ingeslagen bent?
|| justdiggit.org ||
pi_218558348
quote:
17s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 20:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Maar geeft het je verder wel enigszins mentale rust dat je nu deze weg ingeslagen bent?
Ja dat zeker, dat is ook duidelijk gezien het lage aantal aanvallen ik heb en ik heb deze periode geen therapie ook nog die start weer op 2 september
pi_218558693
quote:

Liefs K

Ze wilt gewoon bevestiging dat je haar nog wilt, niet meer en niet minder.
pi_218558739
quote:

Liefs K
Ja erg 'oplossingsgericht' ook dit :')

Het zit haar kennelijk wel heel erg dwars, die aangiftes :D
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218558797
Waarom blokkeer je niet alle mailadressen en telefoonnummers van haar.

Negatieve aandacht is ook aandacht voor haar.
Hell To The Liars
  donderdag 21 augustus 2025 @ 21:36:39 #11
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218558819
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 21:33 schreef Droopie het volgende:
Waarom blokkeer je niet alle mailadressen en telefoonnummers van haar.

Negatieve aandacht is ook aandacht voor haar.
Zolang hij niet reageert is er geen aandacht voor haar, behalve vanuit politie/justitie. Dat wil ze niet. Als hij zo door blijft gaan als nu dan stopt ze wel, is het niet vanzelf, dan wel via de justitiele weg.

En blokkeren betekent geen bewijs meer :)
|| justdiggit.org ||
pi_218558875
quote:
17s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 21:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Zolang hij niet reageert is er geen aandacht voor haar, behalve vanuit politie/justitie. Dat wil ze niet. Als hij zo door blijft gaan als nu dan stopt ze wel, is het niet vanzelf, dan wel via de justitiele weg.

Dat.

En liever dit dan dat ze zijn voordeur binnenwandelt. Laar haar maar een shitload aan compromitterende mails sturen, ze worden niet beantwoord maar wel opgeslagen. En daarmee graaft ze d'r eigen graf.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218558893
quote:
17s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 21:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Het zal hem, denk ik, flink wat rust geven.

De zaak loopt, bewijs wat er nu ligt lijkt mij voldoende.

Stel je hoort haar de volgende maanden niet, dan is het doel toch bereikt?

Staat ze voor je deur, gelijk politie bellen en voor de rest heeft ze geen opties meer (mssn een brief in de brievenbus).

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Hell To The Liars
pi_218558935
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 21:44 schreef Droopie het volgende:

[..]

Staat ze voor je deur, gelijk politie bellen en voor de rest heeft ze geen opties meer (mssn een brief in de brievenbus).

Het is ook dweilen met de kraan open ze maakt gewoon nieuwe mailadressen of neemt een ander nummer

Ik stuur alles door naar de politie en.het zorgt voor amper onrust hier nu, het is nodig om het einddoel te bereiken en dat is een definitief eind aan dit gedoe
pi_218558968
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 21:44 schreef Droopie het volgende:

[..]

Nee, de zaak loopt nog niet, nog steeds de fase van dossieropbouw.
En het is wel duidelijk dat TS hier meer rust in vindt dan zelf de confrontatie met K aangaan.

Win-win dus.
quote:

Werkelijk álles wijst erop dat ze hem beslist NIET met rust gaat laten.

Bekijk deze YouTube-video

quote:
Die zin snap ik niet.

Ja ik ken de uitdrukking wel maar hoe precies past dat binnen je context?
.
pi_218559168
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 21:53 schreef r_one het volgende:

[..]
Nee, de zaak loopt nog niet, nog steeds de fase van dossieropbouw.
En het is wel duidelijk dat TS hier meer rust in vindt dan zelf de confrontatie met K aangaan.

Win-win dus.
[..]
Werkelijk álles wijst erop dat ze hem beslist NIET met rust gaat laten.

Bekijk deze YouTube-video
[..]
Die zin snap ik niet.

Ja ik ken de uitdrukking wel maar hoe precies past dat binnen je context?
Ik geloof best dat het politieapparaat af en toe steken laat vallen.

Maar als een persoon een huis binnentreedt en zijn geslachtdelen (borsten) toont, je stelselmatig lastigvalt, je ernstige psychische klachten bezorgt (triggers) er nog geen zaak loopt.

Stel ik doe dat bij een meisje van 20 jaar, dan gaan mijn ouders niet in contact met mij en haar hoor.

Je kan misschien ook eens wat harder aan de bel gaan trekken en de urgentie benadrukken.
Zeg dat je je voor je leven vreest omdat je niet weet hoe ver ze zal gaan. Of dat het wachten is dat je het recht in eigen hand neemt.

En heb je bv naar aanleiding van die mail contact genomen met haar ouders, "we hadden toch afspraken gemaakt dat jullie haar in toom zouden houden".

Net even snel door de topics gescrollt, deze saga duurt veel te lang voor normale mensen, en ik heb van dichtbij zelf meegemaakt hoe adequaat de politie kan optreden, uitzonderingen daargelaten.
Rechtzaken is weer een ander verhaal.

En ik ga zeker niet zeggen dat je het er zelf naar maakt, maar hoe lang duurt dit gedoe nu al.

Ik had je eigenlijk wel een familielid/ vriend gegund die even naar K. was gereden en dr duidelijk maakt dat als ze nog 1x keer contact zoekt, het licht uit haar ogen wordt geslagen.

(Blabla, niet netjes, dat doen vaders en opa's ook als hun dochter/ kleinkind zo behandeld worden)

Dat bedoelde ik met zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Ps. Ik reageer op R_one, maar de tekst is ook gericht aan TS.
Hell To The Liars
pi_218559191
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 22:15 schreef Droopie het volgende:

[..]

Maar als een persoon een huis binnentreedt en zijn geslachtdelen (borsten) toont, je stelselmatig lastigvalt, je ernstige psychische klachten bezorgt (triggers) er nog geen zaak loopt.

Stel ik doe dat bij een meisje van 20 jaar, dan gaan mijn ouders niet in contact met mij en haar hoor.

Je kan misschien ook eens wat harder aan de bel gaan trekken en de urgentie benadrukken.
Zeg dat je je voor je leven vreest omdat je niet weet hoe ver ze zal gaan. Of dat het wachten is dat je het recht in eigen hand neemt.

En heb je bv naar aanleiding van die mail contact genomen met haar ouders, "we hadden toch afspraken gemaakt dat jullie haar in toom zouden houden".

Net even snel door de topics gescrollt, deze saga duurt veel te lang voor normale mensen, en ik heb van dichtbij zelf meegemaakt hoe adequaat de politie kan optreden, uitzonderingen daargelaten.

En ik ga zeker niet zeggen dat je het er zelf naar maakt, maar hoe lang duurt dit gedoe nu al.

Ik had je eigenlijk wel een familielid/ vriend gegund die even naar K. was gereden en dr duidelijk maakt dat als ze nog 1x keer contact zoekt, het licht uit haar ogen wordt geslagen.

(Blabla, niet netjes, dat doen vaders en opa's ook als hun dochter/ kleinkind zo behandeld worden)

Heb ik er ook eentje voor jou:

De beste stuurlui staan aan wal.
.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 11:14:54 #18
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_218561788
quote:

Liefs K

sorry maar
ik snap niet waarom je niet booswoest wordt om de suggestie dat jullie nog dolverliefd op elkaar zijn.
Iemand die je daadwerkelijk bijna dagelijks het leven zuur maakt
en verder
stop met lezen van die mails
wat haal je er precies uit?
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 11:17:24 #19
421867 greysbones
pi_218561810
quote:

[..]

geen enkel contact meer opnemen
niet met haar
niet met haar ouders
alles via de politie
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 11:20:59 #20
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218561830
quote:

[..]

Het ligt nu toch bij de politie? Met aangiftes van TS en een stopgesprek met K. en daarna nieuwe meldingen van TS van haar fratsen.

En er is daarvoor toch een gesprek met haar geweest?

En blabla niet netjes? Wat dacht je van de situatie uit de hand laten lopen door te (laten) dreigen met geweld? Ja, die situatie wil je ook echt: een aangifte van haar wegens bedreiging.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 11:22:25 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218561843
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 11:14 schreef greysbones het volgende:

[..]
sorry maar
ik snap niet waarom je niet booswoest wordt om de suggestie dat jullie nog dolverliefd op elkaar zijn.
en verder
Hij zal toch de inhoud van die mails moeten bekijken om te beslissen dat ze doorgestuurd moeten worden naar de politie.
pi_218562242
quote:

[..]

Ik blijf binnen de regels van de wet, als ik iemand op haar af stuur die gaat dreigen met haar het licht uit haar ogen te slaan sta ik dadelijk mezelf voor een rechter te verantwoorden en is zij de winnende partij want zij is dan slachtoffer
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 12:37:39 #23
421867 greysbones
pi_218562243
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 11:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Hij zal toch de inhoud van die mails moeten bekijken om te beslissen dat ze doorgestuurd moeten worden naar de politie.
nee zodra ze van haar zijn
doorsturen
pi_218562267
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 11:14 schreef greysbones het volgende:

[..]
sorry maar
en verder
Ik word daar niet zo boos om dat is haar belevingswereld ,waar ik veel meer moeite mee heb is dat als ze Melanie gaat gebruiken in haar berichten of afsluit met liefs Melanie, daar kwetst ze me mee

Ik zal ze moeten lezen om te kijken of ze doorgestuurd moeten worden
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 12:42:42 #25
421867 greysbones
pi_218562272
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 12:41 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik word daar niet zo boos om dat is haar belevingswereld ,waar ik veel meer moeite mee heb is dat als ze Melanie gaat gebruiken in haar berichten of afsluit met liefs Melanie, daar kwetst ze me mee

Ik zal ze moeten lezen om te kijken of ze doorgestuurd moeten worden
in principe zou je gewoon alles van haar kunnen doorsturen
aangezien haar is gevraagd te stoppen
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 12:50:59 #26
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218562320
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 12:37 schreef greysbones het volgende:

[..]
nee zodra ze van haar zijn
doorsturen
Als het mezelf zou betreffen, zou ik ze niet ongelezen willen doorsturen. Ze kan er wel weet ik niet wat in hebben gezet. De mogelijkheid bestaat bijv. dat zij er iets in zet waarvan TS niet wil dat de politie het leest.
pi_218562738
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 12:42 schreef greysbones het volgende:

[..]
in principe zou je gewoon alles van haar kunnen doorsturen
aangezien haar is gevraagd te stoppen
Een regel instellen zodat alles van haar automatisch naar de politie wordt gestuurd, dan hoef CF die ook niet meer te lezen.
pi_218568208
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 12:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Als het mezelf zou betreffen, zou ik ze niet ongelezen willen doorsturen. Ze kan er wel weet ik niet wat in hebben gezet. De mogelijkheid bestaat bijv. dat zij er iets in zet waarvan TS niet wil dat de politie het leest.
Ik vind dat eerlijk gezegd ook best eng want je weet nooit met haar
pi_218574122
Na erover nagedacht te hebben ga ik het idee van @greysbones toch uitvoeren, die mails lezen is niet goed voor me.

Vandaag was de doorslag
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 20:00:44 #30
421867 greysbones
pi_218574133
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 19:59 schreef Cupfighter het volgende:
Na erover nagedacht te hebben ga ik het idee van @:greysbones toch uitvoeren, die mails lezen is niet goed voor me.

Vandaag was de doorslag
dat was ook het idee erachter
er minder mee bezig zijn
je leven weer oppakken
jouw ding doen
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 20:10:36 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218574276
Ik denk dat de politie berichten van deze dame heus wel op waarde weet te schatten, en echt niet zomaar alles wat zij schrijft klakkeloos voor waar aan zal nemen mocht ze wel iets ten nadele van TS schrijven.
pi_218574339
0
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:

[..]
dat was ook het idee erachter
er minder mee bezig zijn
je leven weer oppakken
jouw ding doen
Klopt ik begreep je idee wel maar was wat bang maar waarvoor moet ik bang zijn, de politie weet met wie ze te maken hebben, ze kennen haar manieren inmiddels wel van de overige mails

[ Bericht 5% gewijzigd door Cupfighter op 23-08-2025 20:22:23 ]
pi_218581729
Er hing de afgelopen dagen een wat vreemde geur in het flatgebouw , vooral in een bepaald blok bewoners geven de schuld al aan het ventilatiesysteem maar helaas was het dat niet vanmorgen stonden er verschillende politie auto's voor de deur, toen ik boodschappen ging doen stonden bij de deur van de buurman mensen in witte jassen ,handschoenen en mondkapjes,
Mijn buurman is overleden, hij was ergens in de 70 maar nog best vitaal en een hele sociale vriendelijke man, we kwamen niet bij elkaar over de vloer maar hielpen elkaar regelmatig met kleine dingen ik had een prima buur aan hem
  zondag 24 augustus 2025 @ 22:13:02 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218584255
Ach, wat verdrietig zeg...
pi_218591948
Ik ben egoistisch en denk niet aan het welzijn van hun dochter plus dat ik alleen maar interesse zou hebben in het lichaam van haar dochter ,aldus de moeder van K die mij belde, hun willen een gesprek met me met K erbij, ik zei dat hebben we gehad ik ga u blokkeren en toen kreeg ik bovenstaande te horen

Ik he geen zin meer in dit gezeik, ik heb de vader ook geblokkeerd om te voorkomen dat ze met dat nummer gaan bellen
Egoitisch van me he, lol
  maandag 25 augustus 2025 @ 21:52:39 #36
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218592076
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:41 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben egoistisch en denk niet aan het welzijn van hun dochter plus dat ik alleen maar interesse zou hebben in het lichaam van haar dochter ,aldus de moeder van K die mij belde, hun willen een gesprek met me met K erbij, ik zei dat hebben we gehad ik ga u blokkeren en toen kreeg ik bovenstaande te horen

Ik he geen zin meer in dit gezeik, ik heb de vader ook geblokkeerd om te voorkomen dat ze met dat nummer gaan bellen
Egoitisch van me he, lol
Goed van je! Ook melden bij de politie dit.
Wat denkt ze wel niet :')
|| justdiggit.org ||
pi_218592107
quote:
17s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Goed van je! Ook melden bij de politie dit.
Wat denkt ze wel niet :')
Ja ik ga dit zeker melden
@r_one zei het eerder, de appel valt niet ver van de boom
pi_218592991
quote:
Ik ben egoistisch en denk niet aan het welzijn van hun dochter plus dat ik alleen maar interesse zou hebben in het lichaam van haar dochter ,aldus de moeder van K die mij belde, hun willen een gesprek met me met K erbij,
_O-

Al even hardleers als d'r dochter:
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 18:45 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb ook aangegeven hier niet meer over te willen discussieren met haar en graag ook door haar met rust gelaten wil worden
.
  Moderator dinsdag 26 augustus 2025 @ 07:04:44 #39
388664 crew  Dotteke
pi_218593292
quote:

Egoitisch van me he, lol
Je kan ook iemand blokkeren in je telefoon he, kunnen ze je ook niet meer bellen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 08:38:58 #40
421867 greysbones
pi_218593704
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:57 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja ik ga dit zeker melden
@:r_one zei het eerder, de appel valt niet ver van de boom
Heel verstandig _O_
Niet alleen is het belachelijk dat deze moeder zo blijft reageren
Maar ook jij moet/wilt verder met je leven
Dit punt voorbij
pi_218594080
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 07:04 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je kan ook iemand blokkeren in je telefoon he, kunnen ze je ook niet meer bellen
Klopt dat heb ik ook gedaan
  Moderator dinsdag 26 augustus 2025 @ 09:18:18 #42
388664 crew  Dotteke
pi_218594084
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 09:17 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Klopt dat heb ik ook gedaan
^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_218594093
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 08:38 schreef greysbones het volgende:

[..]
Heel verstandig _O_
Niet alleen is het belachelijk dat deze moeder zo blijft reageren
Maar ook jij moet/wilt verder met je leven
Dit punt voorbij
Juist K is verleden tijd en ik wil graag verder zonder me bezig te houden met de capriolen van haar
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 09:19:47 #44
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218594097
Heel sterk van je dat je je ook niet laat ompraten! _O_
pi_218594588
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 09:19 schreef BE het volgende:
Heel sterk van je dat je je ook niet laat ompraten! _O_
Dat heeft-ie hier op Fok! geleerd :P
.
pi_218594631
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 10:17 schreef r_one het volgende:

[..]
Gedeeltelijk wel ja als ik twijfelde dan bracht ik dat hier in en dan was jullie mening zeker doorslaggevend.
Betere assertiviteit dankzij therapie heeft ook erg geholpen
Mijn oude ik had gezegd oke Mamma K wanneer zullen we afspreken.
Nu ben ik maar egoistisch volgens haar, soms moet je dat gewoon zijn en dat is ook haar probleem
pi_218594789
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 10:22 schreef Cupfighter het volgende:
Nu ben ik maar egoistisch volgens haar, soms moet je dat gewoon zijn en dat is ook haar probleem
Volgens haar ja. Dat betekent niet dat je het ook bent.
Assertief =/= egoistisch.

Maar ja .... een kat in het nauw hè ..... iets met bokkensprongen
.
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 11:37:43 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218595734
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 10:17 schreef r_one het volgende:

[..]
Vooruit, jij ook een schouderklopje dan!
pi_218596792
quote:
12s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 11:37 schreef BE het volgende:

[..]
Vooruit, jij ook een schouderklopje dan!
:D
.
pi_218598680
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 10:31 schreef r_one het volgende:

[..]
Volgens haar ja. Dat betekent niet dat je het ook bent.
Assertief =/= egoistisch.

Maar ja .... een kat in het nauw hè ..... iets met bokkensprongen
In principe heeft ze wel een punt, ik denk inderdaad niet aan K nu maar aan mezelf, alleen ze vergeet dat K me hier toe zet om mezelf te beschermen
pi_218599208
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 17:24 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
In principe heeft ze wel een punt, ik denk inderdaad niet aan K nu maar aan mezelf, alleen ze vergeet dat K me hier toe zet om mezelf te beschermen
Dat maakt je nog geen egoist :N
.
pi_218599248
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 18:39 schreef r_one het volgende:

[..]
Dat maakt je nog geen egoist :N
Jawel want ik denk aan mezelf en niet aan de gevolgen voor K al heeft ze dit natuurlijk zelf veroorzaakt
pi_218599298
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 18:45 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Jawel want ik denk aan mezelf en niet aan de gevolgen voor K al heeft ze dit natuurlijk zelf veroorzaakt
Jullie belangen staan diametraal op elkaar, ze zijn onverenigbaar. Dan is het óf óf, eten of gegeten worden.
Dat egoistisch noemen, is mij véél te kort door de bocht.

Ja, als je K nooit de kans had gegeven (het gesprek in bijzijn van haar ouders) en meteen aangifte had gedaan, dán zou het verwijt je kunnen treffen. Nu niet.
.
pi_218599339
En laten we de zaak even omdraaien: hoe precies denkt K aan het welzijn van Cup? Hoe precies denkt haar moeder aan het welzijn van Cup?

Over egoistisch gesproken ...... :{w
.
pi_218599642
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 18:50 schreef r_one het volgende:

[..]
Jullie belangen staan diametraal op elkaar, ze zijn onverenigbaar. Dan is het óf óf, eten of gegeten worden.
Dat egoistisch noemen, is mij véél te kort door de bocht.

Ja, als je K nooit de kans had gegeven (het gesprek in bijzijn van haar ouders) en meteen aangifte had gedaan, dán zou het verwijt je kunnen treffen. Nu niet.
Egoistisch is naar mijn idee wel waar in dit verhaal maar ik word er inderdaad bijna toe gedwongen, het is dit of buigen voor het prinsesje en ja en amen knikken
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 19:59:08 #56
421867 greysbones
pi_218599819
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 19:35 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Egoistisch is naar mijn idee wel waar in dit verhaal maar ik word er inderdaad bijna toe gedwongen, het is dit of buigen voor het prinsesje en ja en amen knikken
ik zie hier met de beste wil van de wereld geen egoisme in
Het is ook weer een manier om jou slecht te laten voelen over de acties die je hebt ondernomen mbt K
weer ben je met haar en haar familie bezig
stop met luisteren naar wat deze mensen roeptoeteren
pi_218600118
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 19:59 schreef greysbones het volgende:

[..]
Het is ook weer een manier om jou slecht te laten voelen over de acties die je hebt ondernomen mbt K
Misschien voelt het ook zo omdat het voor mij nieuw en vreemd is om zo te handelen

En je hebt gelijk ik ben er weer mee bezig
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 20:21:03 #58
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218600120
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 19:59 schreef greysbones het volgende:

[..]
Egoïsme wordt altijd als iets negatiefs gezien, maar dat is het niet altijd. Zoals in dit geval.

Hij is egoïstisch omdat hij met de aangifte een probleem voor haar toekomst kan veroorzaken. Hoewel zij juist egoïstisch is door zelfs strafbare feiten te plegen en de politie te negeren (in eerste aanleg). Maar had hij dat niet gedaan, was het andersom geweest. In dit geval is egoïsme hartstikke goed.
|| justdiggit.org ||
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 20:22:46 #59
421867 greysbones
pi_218600131
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Egoïsme wordt altijd als iets negatiefs gezien, maar dat is het niet altijd. Zoals in dit geval.

Hij is egoïstisch omdat hij met de aangifte een probleem voor haar toekomst kan veroorzaken. Hoewel zij juist egoïstish is door zelfs strafbare feiten te plegen en de politie te negeren (in eerste aanleg). Maar had hij dat niet gedaan, was het andersom geweest. In dit geval is egoïsme hartstikke goed.
wederom niet egoistisch
ze gaat zwaar de grens over met haar gedrag
dat is haar keuze
waarbij ze TS geen andere keuze laat dan hierop te handelen
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 20:24:44 #60
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218600151
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:

[..]
wederom niet egoistisch
ze gaat zwaar de grens over met haar gedrag
dat is haar keuze
waarbij ze TS geen andere keuze laat dan hierop te handelen
Egoïsme is je eigenbelang voorzetten, ookal kan dat de ander schaden. Ja, het is wel egoïstisch, maar ik vind het niet negatief, juist positief in dit geval.

Jij lijkt enkel, net als velen, een negatief oordeel te hangen aan het woord "egoïsme", maar als het jij of de ander is, is iedereen egoïstisch, en dat is goed.
|| justdiggit.org ||
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 20:26:33 #61
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218600167
Zijn egoïsme zorgt ervoor dat zij eindelijk op haar handelen wordt "gepakt". Wat dus zeer waarschijnlijk in het strafbare valt. Dus nogmaals, zij was egoïstisch, nu is hij dat. En maar goed ook.

Oke, einde relaas :@
|| justdiggit.org ||
pi_218601631
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 19:35 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Egoistisch is naar mijn idee wel waar in dit verhaal
Nou, als jij het zo wilt classificeren, be my guest, het is jouw feestje.
quote:
maar ik word er inderdaad bijna toe gedwongen, het is dit of buigen voor het prinsesje en ja en amen knikken
Hoezo "bijna"?
.
pi_218601838
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 00:36 schreef r_one het volgende:

[..]
Nou, als jij het zo wilt classificeren, be my guest, het is jouw feestje.
[..]
Hoezo "bijna"?
Dat bijna is inderdaad helemaal, het was gewoon geen keus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')