Hij heeft aangifte gedaan. Alles wordt doorgestuurd voor het dossier. Meer kan hij niet doen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis veel
Dat snap ik
Maar laat ze er alsjeblieft niet mee weg komen
De reden dat K zo doorgaat is onder andere dat haar moeder haar ook gewoon steunt hierin
Dank je welquote:Op vrijdag 5 september 2025 08:15 schreef BE het volgende:
[..]
Je doet het echt prima!![]()
Laat je niet gek maken!
Ik snap wat je bedoeld denk ik omdat ik de neiging heb K soms nog te verdedigen want ze heeft ook haar leuke en lieve kanten maar ik laat haar niet mee weg komenquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis veel
Dat snap ik
Maar laat ze er alsjeblieft niet mee weg komen
De reden dat K zo doorgaat is onder andere dat haar moeder haar ook gewoon steunt hierin
Het kost tijd en ik moet volhouden en geduld hebbenquote:Op vrijdag 5 september 2025 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij heeft aangifte gedaan. Alles wordt doorgestuurd voor het dossier. Meer kan hij niet doen.
Het is niet levensbedreigend, vooral erg hinderlijk. Met alleen een aangifte kan de politie niet direct tot aanpak overgaan, maar er moet een dossier opgebouwd worden zodat je juridisch sterk staat. Dat dossier wordt opgebouwd doordat hij alles doorstuurt.
Hij houdt verder al het contact af.
Dat is de beste versie van assertiviteit die je kan hebben en voor @:Cupfighter is het al helemaal knap, omdat ie moeite had met de verleidingen van K. Dat is niet meer.
Je doet het wat mij betreft echt heel goed CF
Het gaat wel ten koste van zijn mentale gezondheidquote:Op vrijdag 5 september 2025 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij heeft aangifte gedaan. Alles wordt doorgestuurd voor het dossier. Meer kan hij niet doen.
Het is niet levensbedreigend, vooral erg hinderlijk. Met alleen een aangifte kan de politie niet direct tot aanpak overgaan, maar er moet een dossier opgebouwd worden zodat je juridisch sterk staat. Dat dossier wordt opgebouwd doordat hij alles doorstuurt.
Hij houdt verder al het contact af.
Dat is de beste versie van assertiviteit die je kan hebben en voor @:Cupfighter is het al helemaal knap, omdat ie moeite had met de verleidingen van K. Dat is niet meer.
Je doet het wat mij betreft echt heel goed CF
Oneens.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:59 schreef greysbones het volgende:
CF
Dit is echt ziekelijk gedrag , als je als moeder zijnde ( als het al moeders is ) je dochter opdringen aan een ander die duidelijk heeft aangegeven geen contact meer te willen.
Je zult echt assertiever moeten worden om jezelf te beschermen
Wat stel je voor?quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het gaat wel ten koste van zijn mentale gezondheid
zoiets is uitputtend
kost teveel energie
Nee, je HAD die neiging.quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld denk ik omdat ik de neiging heb K soms nog te verdedigen want ze heeft ook haar leuke en lieve kanten maar ik laat haar niet mee weg komen
ik vind niet dat hij het niet goed doetquote:Op vrijdag 5 september 2025 14:04 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee, je HAD die neiging.
Je doet het de laatste tijd helemaal geweldig en alles wat binnen je macht en invloedssfeer ligt
Nogmaals.... wat stel je voor dan?quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind niet dat hij het niet goed doet
maar ook iemand als de moeder van K dient aangepakt te worden
deze mensen stoppen niet maarzo
en hoe langer zoiets door ettert des te meer het een aanslag is op zijn mentaal
ik reageerde in eerste instantie op zijn post dat hij geen aangifte wilde doen tegen moeder Kquote:
Dat is niet mogelijk.quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik reageerde in eerste instantie op zijn post dat hij geen aangifte wilde doen tegen moeder K
Was de aanhef ook "hallo schatje" en de afsluiting "liefs, mams van K" ?quote:Op donderdag 4 september 2025 17:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt het was een promotieverhaal over haar dochter en dat zij vindt dat wij bij elkaar horen en elkaar goed aanvullen ze schrijft letterlijk neem K in je huis op ze is een aanvulling voor je leven.
Ze schrijft ook K zal voor je zorgen als je spierziekte erger wordt ze is heel zorgzaam
En zo gaat dat verhaal verder
quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:06 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb een melding gedaan , gaat ze door dan doe ik ook aangifte
Zeg eerlijk heb de neiging om ze op te bellen en om ze verrot te schelden maar dan gooi ik mijn eigen glazen in dus dat doe ik niet
@:r_one nee dat schreef ze niet, wel dat ik lief was en perfect bij K pas
@:greysbones heeft wel een punt dit moet ophouden want het put me langzamerhand wel uit en het is wat dat betreft een wonder dat ik nog steeds weinig aanvallen heb.
Ik ga gebruik maken van slachtofferhulp, die optie heb ik
Ik kan natuurlijk ook K gewoon haar zin geven dan stopt dit ook( grapje)
Van welk strafbaar feit?quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:06 schreef Cupfighter het volgende:
gaat ze door dan doe ik ook aangifte
Weet niet of je al voldoende hebt om het stalking te noemen (vanuit moeder), maar mocht ze door blijven gaan kan dat altijd overwogen worden. Kan je ook altijd even bij de melding navragen, of je (al) aangifte kunt doenquote:Op zaterdag 6 september 2025 08:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Stalking net zoals haar dochter
Nee dat is het nu nog niet maar de politie zei gisteren toen ik melding kwam doen dat ze het stopgesprek saboteerde en ze nu K denkt te helpen maar in principe verder de put in gooitquote:Op zaterdag 6 september 2025 08:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weet niet of je al voldoende hebt om het stalking te noemen (vanuit moeder), maar mocht ze door blijven gaan kan dat altijd overwogen worden. Kan je ook altijd even bij de melding navragen, of je (al) aangifte kunt doen
Een brief en 2 telefoontjes is geen stalking.quote:Op zaterdag 6 september 2025 08:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Stalking net zoals haar dochter
Klopt, maar als dit Langer doorgaar wel plus ze het stopgesprek saboteertquote:Op zaterdag 6 september 2025 12:48 schreef r_one het volgende:
[..]
Een brief en 2 telefoontjes is geen stalking.
Als ze nou ook d'r tieten liet zien .....![]()
Het saboteren van het stopgesprek is ook niet strafbaar.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt, maar als dit Langer doorgaar wel plus ze het stopgesprek saboteert
Ja het is te mager maar gaat justitie er geen optelsom van maken, k en moeder samen?quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:33 schreef r_one het volgende:
[..]
Het saboteren van het stopgesprek is ook niet strafbaar.
Wel onwenselijk, maar niet strafbaar.
Voor strafbare stalking is dit véél te mager, ook al ze nog even doorgaat. Dat wordt pas anders als ze jou dagelijks bombardeert met een shitload aan telefoontjes/mailtjes/brieven.
Nee, dat kan niet.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja het is te mager maar gaat justitie er geen optelsom van maken, k en moeder samen?
Ik denk het niet. Het zijn twee individuenquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja het is te mager maar gaat justitie er geen optelsom van maken, k en moeder samen?
Da's niet erg. Waar nodig praat ik je wel bij.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oke ja ik heb geen idee wat er mogelijk is
https://www.politie.nl/bi(...)b2f-6f479e671d38.pdfquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oke ja ik heb geen idee wat er mogelijk is
quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:01 schreef r_one het volgende:
[..]
Da's niet erg. Waar nodig praat ik je wel bij.
Een gebiedsverbod zou ik heel prettig vindquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:07 schreef greysbones het volgende:
hoe sta je tegenover een gebiedsverbod voor K?
vraag eens na wat je opties zijn bij desbetreffende agentquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Een gebiedsverbod zou ik heel prettig vind
Ga ik zeker doenquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
vraag eens na wat je opties zijn bij desbetreffende agent
Ik ben jurist (geen strafrechtjurist overigens).quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]jij bent goed op de hoogte van veel idd
![]()
Dan moet je (of het OM) naar de rechter.quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Een gebiedsverbod zou ik heel prettig vind
Klopt maar dit gaat nog wel even duren denk ikquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:34 schreef r_one het volgende:
[..]
Dan moet je (of het OM) naar de rechter.
Herstel: de OvJ kan dat.
Oh dat klinkt wel heel erg...quote:Op maandag 8 september 2025 22:32 schreef Cupfighter het volgende:
K heeft nu geen brief in de bus gedaan maar iets anders , ik durf niet te zeggen wat maar ze blijft bezig helaas
Ik neem aan iets erotisch. Gokje.quote:Op maandag 8 september 2025 22:32 schreef Cupfighter het volgende:
K heeft nu geen brief in de bus gedaan maar iets anders , ik durf niet te zeggen wat maar ze blijft bezig helaas
heel goedquote:Op maandag 8 september 2025 22:32 schreef Cupfighter het volgende:
Ja dat is dan ook wel weer zo, de agent moest vanmiddag wel wat lachen toen ik het pakketje af gaf,quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel goed
dan sta je heel sterk om een gebiedsverbod of iets dergelijks aan te vragen
Het setje ligt bij de politie dus dat kan niet meerquote:Op woensdag 10 september 2025 17:01 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Zet het op marktplaats ofzo. Gedragen slipjes brengen nog leuk geld op
Een compleet setje nog welquote:Op woensdag 10 september 2025 21:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het setje ligt bij de politie dus dat kan niet meer
Je dromen zijn er om alles te verwerken. Ze zal nog wel even in je dromen blijven ben ik bang. Hopelijk lukt het je met de tijd om er niet de rest van de dag last van te hebben, maar ik weet ook hoe moeilijk dat kan zijn.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:19 schreef Cupfighter het volgende:
Een wat rare dag vandaag, begon al met de nacht waarin ik droomde met K te gaan trouwen
De rest van de dag was ik vrij moe en emotioneel
Ja mijn lievelingssetje bij haar nog wel zelfsquote:Op donderdag 11 september 2025 18:55 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Een compleet setje nog weltoe maar
Nou dan kan ze dat iig niet meer aan om het te proberen bij jouquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja mijn lievelingssetje bij haar nog wel zelfs
Inderdaad, dat scheelt weerquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou dan kan ze dat iig niet meer aan om het te proberen bij jou
Probeer die focus steeds meer te verleggen. Het is nu aan de politie, enige wat jij hoeft te doen is elke contactpoging melden. Verder zoveel mogelijk de dingen gaan doen die je leuk vindt. Laat haar niet je leven bepalenquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:20 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben teveel met K bezig inderdaad, natuurlijk doe ik wel leuke dingen maar te weinig omdat ik teveel met haar bezig ben
De therapie gaat prima
het is niet echt jouw keuze om daar mee bezig te zijnquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:20 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben teveel met K bezig inderdaad, natuurlijk doe ik wel leuke dingen maar te weinig omdat ik teveel met haar bezig ben
De therapie gaat prima
Maar zónder dat kan ze dus niet anders dan.... ach, laat ook maarquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou dan kan ze dat iig niet meer aan om het te proberen bij jou
Klopt maar ik ontspan te weinig en dat kan een keer fout gaanquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is niet echt jouw keuze om daar mee bezig te zijn
als ze jou niet met rust laat
ik hoop dat de politie het dossier snel rond krijgt
desnoods met wat druk van je therapeut
heb je hier met je psycholoog al over gesprokenquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:24 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt maar ik ontspan te weinig en dat kan een keer fout gaan
Ik stuur bijna elke dag wel een mail door naar de politie van haar dus dat dossier stapelt aardig op met de lingerie en brieven
Nee nog niet, ga het er binnenkort over hebbenquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je hier met je psycholoog al over gesproken
hoe je dit kunt aanpakken voor jezelf
dat je er meer een punt achter kunt zetten?
(moeilijk want ze blijft zolang de politie niks doet bezig, maar er zal een manier zijn om je zelf meer te helpen hierin)
Bij haar?quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja mijn lievelingssetje bij haar nog wel zelfs
Het was mijn lievelingssetje van alle setjes die K hadquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:20 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Bij haar?
Waar anders, bij d'r moeder?
Je kunt dit CFquote:Op zondag 14 september 2025 20:30 schreef Cupfighter het volgende:
K maakt het me heel lastig maar ik ga hiervoor niet buigen
Dank je welquote:Op zondag 14 september 2025 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt dit CF
Je bent nu al zo ver gekomen
En dat laat je niet kapotmaken door haar !!
Wéér wat gebeurd vandaag?quote:Op zondag 14 september 2025 20:30 schreef Cupfighter het volgende:
K maakt het me heel lastig maar ik ga hiervoor niet buigen
Ik vind het lastig om te vertellen want ik weet niet eens of het klopt wat me verteld is door A maar of zij heeft mij verteld dat K een overdosis medicatie heeft ingenomen en daarvoor op de ehbo is behandeld , ze kon me niet vertellen of K naar huis mocht of daar een nachtje moest blijvenquote:
Dat klopt of in opdracht van K dit verzinnen, dit is gissenquote:Op maandag 15 september 2025 13:19 schreef Lienekien het volgende:
Die vriendin kan jou natuurlijk ook van alles wijsmaken.
Misschien beter om A ook maar te blokkeren? Zij lijkt me de spreekbuis van K en stelt het belang van K boven jouw belang. Op deze manier heeft K toch nog toegang tot jou en dat wil je niet. Waarom komt A anders naar jou toe om je dit te melden?quote:Op maandag 15 september 2025 13:13 schreef Cupfighter het volgende:
Voor de duidelijkheid A is niet haar moeder maar een vriendin van K
Moeder heb ik geblokkeerd
Oh, my bad... maar dan nog, A moet ook echt opzouten met dit gelazer! Serieus... Ik vind dit te bizar voor woorden dat zij zo veel mensen voor haar karretje weet te spannen!quote:Op maandag 15 september 2025 13:13 schreef Cupfighter het volgende:
Voor de duidelijkheid A is niet haar moeder maar een vriendin van K
Moeder heb ik geblokkeerd
Ik heb morgen een afspraak staan met mijn psycholoog
En K heeft een zorgopleiding gedaan inderdaad
A staat inmiddels ook op de blokkade lijst ,quote:Op maandag 15 september 2025 17:23 schreef r_one het volgende:
[..]
Misschien beter om A ook maar te blokkeren? Zij lijkt me de spreekbuis van K en stelt het belang van K boven jouw belang. Op deze manier heeft K toch nog toegang tot jou en dat wil je niet. Waarom komt A anders naar jou toe om je dit te melden?
Of het nou waar is of niet, of het een serieuze poging tot is of een schreeuw om aandacht, dat is allemaal niet eens belangrijk. JIJ bent niet verantwoordelijk voor HAAR daden. Nooit!
K is erg goed in manipuleren dus zo krijgt zij de mensen voor haar karretjequote:Op maandag 15 september 2025 18:13 schreef BE het volgende:
[..]
Oh, my bad... maar dan nog, A moet ook echt opzouten met dit gelazer! Serieus... Ik vind dit te bizar voor woorden dat zij zo veel mensen voor haar karretje weet te spannen!
Maar jij weet ondertussen beter, deze vrouw is echt NIET goed voor jou. Nooit!
Thats the spiritquote:Op maandag 15 september 2025 18:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
K is erg goed in manipuleren dus zo krijgt zij de mensen voor haar karretje
Maar A is inmiddels ook geblokkeerd, ik hoef niet te weten dat K in het ziekenhuis ligt
Ik ga K ook niet inlichten als ik er in lig, dadelijk komt ze op bezoek ook nog 😉
quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:16 schreef Cupfighter het volgende:
Zo dadelijk ga ik naar het zelfregiecentrum , dit heb ik opgepakt nadat ik ben weggestuurd op de inloop waar ik regelmatig kwam.
Het bevalt me daar goed, bakje koffie drinken en soms een spelletje doen, grappig genoeg is een bewoner uit mijn appartementencomplex er gastheer op de dinsdagochtend, op de deze ochtend is er ook creatief, altijd gezegd dat dat niks voor mij is omdat ik echt een hele zwakke motoriek heb op dat gebied maar de jongedame die het geeft heeft me een tijd geleden overgehaald om mee te doen en nu ga ik bijna wekelijks er heen om mee te doen omdat ik het wel leuk en gezellig vind.
Op de woensdagochtend doe ik elders de schrijfersgroep wat ik ook heel leuk vond, dit doe ik al langer
Klopt zeker, het was vandaag ook weer leukquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Qua motoriek
Het gaat niet om de uitkomst
Als je maar lekker bezig kunt zijn
Het je rust /energie/ lol / vul zelf in ..brengt
Heb je qua schrijven de laatste tijd nog veel geschreven
Weet dat je toen bezig was met een verhaal ..
lekker bezigquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt zeker, het was vandaag ook weer leuk
Best veel geschreven , veel korte stukjes en mijn grote verhaal is af en ben inmiddels met een nieuwe bezig
Mooi man!quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:56 schreef Cupfighter het volgende:
Ik had vandaag een evaluatiegesprek bij therapie
Ze waren erg verrast over mijn vorderingen, mijn therapeute zei hij ziet zijn valkuilen ziet ook gelijk een oplossing alsof hij zijn eigen psycholoog is
Ze waren beide op een goede manier verrast
We gaan de afsluitende fase in nu
Lijkt je dat verstandig?quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:12 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb morgen een afspraak met A, zij wil graag mijn kant van het verhaal horen
Ik denk niet dat het kwaad kan dat zij mijn kant van het verhaal ook eens hoort om beter te kunnen oordelen over de situatiequote:Op vrijdag 19 september 2025 14:16 schreef r_one het volgende:
[..]
Lijkt je dat verstandig?
Je bent haar geen rekenschap en verantwoording verschuldigd hè![]()
(ik begreep dat A de vriendin van K is, niet jouw vriendin)
Ik denk dat je er vanuit kan gaan dat er gemanipuleerd zal worden en dat de kans groot is dat K er ook gaat zijn...quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:24 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het kwaad kan dat zij mijn kant van het verhaal ook eens hoort om beter te kunnen oordelen over de situatie
Oh als K erbij is dan ben ik zo weer wegquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik denk dat je er vanuit kan gaan dat er gemanipuleerd zal worden en dat de kans groot is dat K er ook gaat zijn...
Houden we over het manipuleren door A (of door K via A).quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oh als K erbij is dan ben ik zo weer weg
Die kans is aanwezig, ik denk dat ik daar wel tegen bestand benquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:36 schreef r_one het volgende:
[..]
Houden we over het manipuleren door A (of door K via A).
lieve lieve CFquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:12 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb morgen een afspraak met A, zij wil graag mijn kant van het verhaal horen
Gisteren en vandaag lekker gewerkt, gisteren zelfs 4 uur overgewerkt
A bekijkt het vanuit de kant van K, ik denk dat het goed is dat zij mijn verhaal hoort van mijn kant en dat er een misschien wat oordelen en vooroordelen wegvallen bij Aquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
lieve lieve CF
waarom zou je dit willen?
wiens vriendin is A?quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
A bekijkt het vanuit de kant van K, ik denk dat het goed is dat zij mijn verhaal hoort van mijn kant en dat er een misschien wat oordelen en vooroordelen weghalen bij A
Ze is een goede vriendin van Kquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
wiens vriendin is A?
ik zou me niet druk maken over anderen
wat ze denken of vinden
jij weet hoe het wel zit
en dat is het belangrijkste
het beeld dat anderen hebben?quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ze is een goede vriendin van K
Ik wil af van het beeld dat ik op K gevallen ben vanwege haar leeftijd en cupmaat
Eh ja dat vind ik niet leuk vandaar dat in ga op een gesprek met A tijdens een hapje etenquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
het beeld dat anderen hebben?
je weet dat je niet kan veranderen wat anderen vinden
en zeggen?
je kunt enkel veranderen hoe jij daarop reageert /voelt
het enige wat je kunt veranderen is het gevoel dat jij hierbij hebtquote:Op vrijdag 19 september 2025 15:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Eh ja dat vind ik niet leuk vandaar dat in ga op een gesprek met A tijdens een hapje eten
Hmm ja dat vind ik soms best lastig nogquote:Op vrijdag 19 september 2025 15:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
het enige wat je kunt veranderen is het gevoel dat jij hierbij hebt
het klinkt heel afgezaagd maar je moet echt een beetje schijt gaan hebben aan wat anderen mensen vinden en zeggen
dat is ook 1 van de moeilijkste dingen in het levenquote:Op vrijdag 19 september 2025 15:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hmm ja dat vind ik soms best lastig nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |