Da's niet erg. Waar nodig praat ik je wel bij.quote:Op zaterdag 6 september 2025 18:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oke ja ik heb geen idee wat er mogelijk is
https://www.politie.nl/bi(...)b2f-6f479e671d38.pdfquote:Op zaterdag 6 september 2025 18:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oke ja ik heb geen idee wat er mogelijk is
quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:01 schreef r_one het volgende:
[..]
Da's niet erg. Waar nodig praat ik je wel bij.
Een gebiedsverbod zou ik heel prettig vindquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:07 schreef greysbones het volgende:
hoe sta je tegenover een gebiedsverbod voor K?
vraag eens na wat je opties zijn bij desbetreffende agentquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Een gebiedsverbod zou ik heel prettig vind
Ga ik zeker doenquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
vraag eens na wat je opties zijn bij desbetreffende agent
Ik ben jurist (geen strafrechtjurist overigens).quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]jij bent goed op de hoogte van veel idd
![]()
Dan moet je (of het OM) naar de rechter.quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Een gebiedsverbod zou ik heel prettig vind
Klopt maar dit gaat nog wel even duren denk ikquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:34 schreef r_one het volgende:
[..]
Dan moet je (of het OM) naar de rechter.
Herstel: de OvJ kan dat.
Oh dat klinkt wel heel erg...quote:Op maandag 8 september 2025 22:32 schreef Cupfighter het volgende:
K heeft nu geen brief in de bus gedaan maar iets anders , ik durf niet te zeggen wat maar ze blijft bezig helaas
Ik neem aan iets erotisch. Gokje.quote:Op maandag 8 september 2025 22:32 schreef Cupfighter het volgende:
K heeft nu geen brief in de bus gedaan maar iets anders , ik durf niet te zeggen wat maar ze blijft bezig helaas
heel goedquote:Op maandag 8 september 2025 22:32 schreef Cupfighter het volgende:
Ja dat is dan ook wel weer zo, de agent moest vanmiddag wel wat lachen toen ik het pakketje af gaf,quote:Op dinsdag 9 september 2025 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel goed
dan sta je heel sterk om een gebiedsverbod of iets dergelijks aan te vragen
Het setje ligt bij de politie dus dat kan niet meerquote:Op woensdag 10 september 2025 17:01 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Zet het op marktplaats ofzo. Gedragen slipjes brengen nog leuk geld op
Een compleet setje nog welquote:Op woensdag 10 september 2025 21:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het setje ligt bij de politie dus dat kan niet meer
Je dromen zijn er om alles te verwerken. Ze zal nog wel even in je dromen blijven ben ik bang. Hopelijk lukt het je met de tijd om er niet de rest van de dag last van te hebben, maar ik weet ook hoe moeilijk dat kan zijn.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:19 schreef Cupfighter het volgende:
Een wat rare dag vandaag, begon al met de nacht waarin ik droomde met K te gaan trouwen
De rest van de dag was ik vrij moe en emotioneel
Ja mijn lievelingssetje bij haar nog wel zelfsquote:Op donderdag 11 september 2025 18:55 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Een compleet setje nog weltoe maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |