Nou, als jij het zo wilt classificeren, be my guest, het is jouw feestje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Egoistisch is naar mijn idee wel waar in dit verhaal
Hoezo "bijna"?quote:maar ik word er inderdaad bijna toe gedwongen, het is dit of buigen voor het prinsesje en ja en amen knikken
Dat bijna is inderdaad helemaal, het was gewoon geen keusquote:Op woensdag 27 augustus 2025 00:36 schreef r_one het volgende:
[..]
Nou, als jij het zo wilt classificeren, be my guest, het is jouw feestje.
[..]
Hoezo "bijna"?
Mooi. Dan heb je dus getuigen die je verklaring kunnen bevestigen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:14 schreef Cupfighter het volgende:
Hondsbrutaal is ze, ze kwam vanmorgen op mijn werk .
Gelukkig weten ze op het werk ervan en hebben de leidinggevende haar eruit gestuurd en maar zwaaien naar mij, ik heb me omgedraaid en ben verder gegaan met mijn werk.
Mijn collega's moesten er wel om lachen en vroegen wie dat was
Ditquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mooi. Dan heb je dus getuigen die je verklaring kunnen bevestigen.
En dit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:50 schreef Sally het volgende:
Wow.
Dat 'meisje' is echt gewoon ziek in d'r hoofd....
Bevestiging is altijd fijn om te krijgen en ze heeft ook volledig gelijk.quote:Op woensdag 3 september 2025 01:08 schreef Cupfighter het volgende:
Mijn therapeute was zeer tevreden over me, ze zei je hebt je niet laten manipuleren besef je dat, ik haalde mijn schouders een beetje op en zei ja ik moet wel toch.
Toen kreeg een preek, je had ook op haar in kunnen gaan ik weet hoe mooi je haar vindt en dan staat ze ineens topless voor je en jij stuurt haar de deur uit en doet aangifte.
Ik moest trots zijn op mezelf.
Ik begatiliseerde het door te zeggen dat ik hier ook wel eens om raad vraag en me dat helpt.
Dat vond ze fijn maar je moet het toch zelf doen, niemand was er bij toen ze haar topje uit deed en niemand zou je veroordeeld hebben als je toen zou breken aldus mijn therapeute
Die 'valse bescheidenheid' ga je ook nog wel een keer overwinnen, is nu nog te nieuw voor je.quote:Op woensdag 3 september 2025 01:08 schreef Cupfighter het volgende:
Mijn therapeute was zeer tevreden over me, ze zei je hebt je niet laten manipuleren besef je dat, ik haalde mijn schouders een beetje op en zei ja ik moet wel toch.
Toen kreeg een preek, je had ook op haar in kunnen gaan ik weet hoe mooi je haar vindt en dan staat ze ineens topless voor je en jij stuurt haar de deur uit en doet aangifte.
Ik moest trots zijn op mezelf.
Ik begatiliseerde het door te zeggen dat ik hier ook wel eens om raad vraag en me dat helpt.
Dat vond ze fijn maar je moet het toch zelf doen, niemand was er bij toen ze haar topje uit deed en niemand zou je veroordeeld hebben als je toen zou breken aldus mijn therapeute
* Jawel hoorquote:en niemand zou je veroordeeld hebben als je toen zou breken
Je 'neemt' geen vriendin omdat zij jou leuk vind, het moet ook wederzijds zijn. Het enige positieve wat jij hier over haar gezegd hebt is dat ze bloedmooi is, verder niets positiefs, maar bergen negatieve dingen. Dat is niet genoeg grond om een gezonde relatie op te bouwen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:54 schreef Cupfighter het volgende:
Gisteren met wat mensen over de situatie K gesproken op 1 iemand na waren ze het eens met de manier hoe ik het aanpak nu
Diegene die het niet met me eens was vond zelfs dat ik K weer terug moest nemen als vriendin , zijn motivatie was dat zij zo gek op me is en zo ver gaat voor me dat ik die kans niet mocht laten lopen
Anderen waren daar het niet mee eens en zeiden dat ik met K alleen maar problemen op mijn hals haal
Ik gaf ook aan dat het erg bizar zou zijn dat ik een relatie zou beginnen met mijn stalkster tegen wie ik aangiftes heb lopen
Ze is ook wel erg trouw, dat moet je haar nageven.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:43 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Je 'neemt' geen vriendin omdat zij jou leuk vind, het moet ook wederzijds zijn. Het enige positieve wat jij hier over haar gezegd hebt is dat ze bloedmooi is, verder niets positiefs, maar bergen negatieve dingen. Dat is niet genoeg grond om een gezonde relatie op te bouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op woensdag 3 september 2025 11:45 schreef r_one het volgende:
[..]
Ze is ook wel erg trouw, dat moet je haar nageven.Hardnekkig is denk ik een betere term.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn nog wel meer leuke dingen aan haar gelukkig maar haar psychische kwetsbaarheden zijn voor mij niet te handelenquote:Op woensdag 3 september 2025 11:43 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Je 'neemt' geen vriendin omdat zij jou leuk vind, het moet ook wederzijds zijn. Het enige positieve wat jij hier over haar gezegd hebt is dat ze bloedmooi is, verder niets positiefs, maar bergen negatieve dingen. Dat is niet genoeg grond om een gezonde relatie op te bouwen.
quote:Op woensdag 3 september 2025 11:45 schreef r_one het volgende:
[..]
Ze is ook wel erg trouw, dat moet je haar nageven.Ja daarvoor zou ik bijna haar terug nemen als vriendin met z'n betrokken schoonmoeder dat is geweldig tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die kan op de stapel voor een reisje naar de politiequote:Op donderdag 4 september 2025 13:51 schreef Cupfighter het volgende:
En mama denkt wat mijn dochter kan dat kan ik ook
Een uitgebreide brief gekregen van mevrouw.
De malle appel valt niet ver van de rare boom blijkbaar.quote:Op donderdag 4 september 2025 13:51 schreef Cupfighter het volgende:
En mama denkt wat mijn dochter kan dat kan ik ook
Een uitgebreide brief gekregen van mevrouw.
Geen idee, ik richt me op K, mama komt op voor haar dochter wat de meeste moeder doen alleen net zoals K gaat ze daar ver inquote:Op donderdag 4 september 2025 14:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
De malle appel valt niet ver van de rare boom blijkbaar.
Ik heb hier (gelukkig) nooit mee te maken gehad, maar kan zo'n stopgesprek en desnoods aangifte ook uitgebreid worden naar een hele familie?
Ik zou toch eens informeren. Het is niet de bedoeling dat haar moeder je ook blijft lastigvallen.quote:Op donderdag 4 september 2025 15:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Geen idee, ik richt me op K, mama komt op voor haar dochter wat de meeste moeder doen alleen net zoals K gaat ze daar ver in
Klopt het was een promotieverhaal over haar dochter en dat zij vindt dat wij bij elkaar horen en elkaar goed aanvullen ze schrijft letterlijk neem K in je huis op ze is een aanvulling voor je leven.quote:Op donderdag 4 september 2025 16:04 schreef r_one het volgende:
Een (enkele) brief zal niet snel gezien worden als hinderlijke stalking in strafrechtelijke zin.
Tenzij daar bedreigingen in staan, dan wordt het een ander verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |