Nou dan kan ze dat iig niet meer aan om het te proberen bij jouquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja mijn lievelingssetje bij haar nog wel zelfs
Inderdaad, dat scheelt weerquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou dan kan ze dat iig niet meer aan om het te proberen bij jou
Probeer die focus steeds meer te verleggen. Het is nu aan de politie, enige wat jij hoeft te doen is elke contactpoging melden. Verder zoveel mogelijk de dingen gaan doen die je leuk vindt. Laat haar niet je leven bepalenquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:20 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben teveel met K bezig inderdaad, natuurlijk doe ik wel leuke dingen maar te weinig omdat ik teveel met haar bezig ben
De therapie gaat prima
het is niet echt jouw keuze om daar mee bezig te zijnquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:20 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben teveel met K bezig inderdaad, natuurlijk doe ik wel leuke dingen maar te weinig omdat ik teveel met haar bezig ben
De therapie gaat prima
Maar zónder dat kan ze dus niet anders dan.... ach, laat ook maarquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou dan kan ze dat iig niet meer aan om het te proberen bij jou
Klopt maar ik ontspan te weinig en dat kan een keer fout gaanquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is niet echt jouw keuze om daar mee bezig te zijn
als ze jou niet met rust laat
ik hoop dat de politie het dossier snel rond krijgt
desnoods met wat druk van je therapeut
heb je hier met je psycholoog al over gesprokenquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:24 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt maar ik ontspan te weinig en dat kan een keer fout gaan
Ik stuur bijna elke dag wel een mail door naar de politie van haar dus dat dossier stapelt aardig op met de lingerie en brieven
Nee nog niet, ga het er binnenkort over hebbenquote:Op vrijdag 12 september 2025 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je hier met je psycholoog al over gesproken
hoe je dit kunt aanpakken voor jezelf
dat je er meer een punt achter kunt zetten?
(moeilijk want ze blijft zolang de politie niks doet bezig, maar er zal een manier zijn om je zelf meer te helpen hierin)
Bij haar?quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja mijn lievelingssetje bij haar nog wel zelfs
Het was mijn lievelingssetje van alle setjes die K hadquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:20 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Bij haar?
Waar anders, bij d'r moeder?
Je kunt dit CFquote:Op zondag 14 september 2025 20:30 schreef Cupfighter het volgende:
K maakt het me heel lastig maar ik ga hiervoor niet buigen
Dank je welquote:Op zondag 14 september 2025 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt dit CF
Je bent nu al zo ver gekomen
En dat laat je niet kapotmaken door haar !!
Wéér wat gebeurd vandaag?quote:Op zondag 14 september 2025 20:30 schreef Cupfighter het volgende:
K maakt het me heel lastig maar ik ga hiervoor niet buigen
Ik vind het lastig om te vertellen want ik weet niet eens of het klopt wat me verteld is door A maar of zij heeft mij verteld dat K een overdosis medicatie heeft ingenomen en daarvoor op de ehbo is behandeld , ze kon me niet vertellen of K naar huis mocht of daar een nachtje moest blijvenquote:
Dat klopt of in opdracht van K dit verzinnen, dit is gissenquote:Op maandag 15 september 2025 13:19 schreef Lienekien het volgende:
Die vriendin kan jou natuurlijk ook van alles wijsmaken.
Misschien beter om A ook maar te blokkeren? Zij lijkt me de spreekbuis van K en stelt het belang van K boven jouw belang. Op deze manier heeft K toch nog toegang tot jou en dat wil je niet. Waarom komt A anders naar jou toe om je dit te melden?quote:Op maandag 15 september 2025 13:13 schreef Cupfighter het volgende:
Voor de duidelijkheid A is niet haar moeder maar een vriendin van K
Moeder heb ik geblokkeerd
Oh, my bad... maar dan nog, A moet ook echt opzouten met dit gelazer! Serieus... Ik vind dit te bizar voor woorden dat zij zo veel mensen voor haar karretje weet te spannen!quote:Op maandag 15 september 2025 13:13 schreef Cupfighter het volgende:
Voor de duidelijkheid A is niet haar moeder maar een vriendin van K
Moeder heb ik geblokkeerd
Ik heb morgen een afspraak staan met mijn psycholoog
En K heeft een zorgopleiding gedaan inderdaad
A staat inmiddels ook op de blokkade lijst ,quote:Op maandag 15 september 2025 17:23 schreef r_one het volgende:
[..]
Misschien beter om A ook maar te blokkeren? Zij lijkt me de spreekbuis van K en stelt het belang van K boven jouw belang. Op deze manier heeft K toch nog toegang tot jou en dat wil je niet. Waarom komt A anders naar jou toe om je dit te melden?
Of het nou waar is of niet, of het een serieuze poging tot is of een schreeuw om aandacht, dat is allemaal niet eens belangrijk. JIJ bent niet verantwoordelijk voor HAAR daden. Nooit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |