abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218749149
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 12:22 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja mijn lievelingssetje bij haar nog wel zelfs
Nou dan kan ze dat iig niet meer aan om het te proberen bij jou ;)
pi_218749212
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 12:30 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Inderdaad, dat scheelt weer
  vrijdag 12 september 2025 @ 12:38:01 #153
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218749246
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 12:20 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben teveel met K bezig inderdaad, natuurlijk doe ik wel leuke dingen maar te weinig omdat ik teveel met haar bezig ben
De therapie gaat prima
Probeer die focus steeds meer te verleggen. Het is nu aan de politie, enige wat jij hoeft te doen is elke contactpoging melden. Verder zoveel mogelijk de dingen gaan doen die je leuk vindt. Laat haar niet je leven bepalen :*
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_218749461
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 12:20 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben teveel met K bezig inderdaad, natuurlijk doe ik wel leuke dingen maar te weinig omdat ik teveel met haar bezig ben
De therapie gaat prima
het is niet echt jouw keuze om daar mee bezig te zijn
als ze jou niet met rust laat

ik hoop dat de politie het dossier snel rond krijgt
desnoods met wat druk van je therapeut
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_218749662
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 12:30 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Maar zónder dat kan ze dus niet anders dan.... ach, laat ook maar :')
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218751230
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 september 2025 12:57 schreef greysbones het volgende:

[..]
het is niet echt jouw keuze om daar mee bezig te zijn
als ze jou niet met rust laat

ik hoop dat de politie het dossier snel rond krijgt
desnoods met wat druk van je therapeut
Klopt maar ik ontspan te weinig en dat kan een keer fout gaan

Ik stuur bijna elke dag wel een mail door naar de politie van haar dus dat dossier stapelt aardig op met de lingerie en brieven
pi_218752731
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:24 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Klopt maar ik ontspan te weinig en dat kan een keer fout gaan

Ik stuur bijna elke dag wel een mail door naar de politie van haar dus dat dossier stapelt aardig op met de lingerie en brieven
heb je hier met je psycholoog al over gesproken
hoe je dit kunt aanpakken voor jezelf
dat je er meer een punt achter kunt zetten?
(moeilijk want ze blijft zolang de politie niks doet bezig, maar er zal een manier zijn om je zelf meer te helpen hierin)
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_218753029
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:55 schreef greysbones het volgende:

[..]
heb je hier met je psycholoog al over gesproken
hoe je dit kunt aanpakken voor jezelf
dat je er meer een punt achter kunt zetten?
(moeilijk want ze blijft zolang de politie niks doet bezig, maar er zal een manier zijn om je zelf meer te helpen hierin)
Nee nog niet, ga het er binnenkort over hebben
pi_218764504
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 12:22 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja mijn lievelingssetje bij haar nog wel zelfs
Bij haar?
Waar anders, bij d'r moeder?
Colleziono francobolli di bambini
pi_218764556
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 21:20 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Bij haar?
Waar anders, bij d'r moeder?
Het was mijn lievelingssetje van alle setjes die K had
pi_218773215
K maakt het me heel lastig maar ik ga hiervoor niet buigen
pi_218773262
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 20:30 schreef Cupfighter het volgende:
Je kunt dit CF
Je bent nu al zo ver gekomen
En dat laat je niet kapotmaken door haar !!
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_218773357
quote:
99s.gif Op zondag 14 september 2025 20:36 schreef greysbones het volgende:

[..]
Je kunt dit CF
Je bent nu al zo ver gekomen
En dat laat je niet kapotmaken door haar !!
Dank je wel
pi_218773965
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 20:30 schreef Cupfighter het volgende:
Wéér wat gebeurd vandaag?
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218775487
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 21:56 schreef r_one het volgende:

[..]
Wéér wat gebeurd vandaag?
Ik vind het lastig om te vertellen want ik weet niet eens of het klopt wat me verteld is door A maar of zij heeft mij verteld dat K een overdosis medicatie heeft ingenomen en daarvoor op de ehbo is behandeld , ze kon me niet vertellen of K naar huis mocht of daar een nachtje moest blijven
Mijn ervaring is dat je daarna gewoon naar huis kan

K heeft dit nog nooit eerder gedaan, het is altijd lastig te bepalen of dit een schreeuw om hulp of aandacht is of dat ze werkelijk suicide wou plegen.
En ja de tekenen bij K wijzen er duidelijk op dat dit een schreeuw om aandacht is en zelfs een manipulatie middel is want ik ben op de hoogte gesteld van deze poging door A.
K weet dat dit een gevoelig punt bij me is

En hoe moeilijk het nu ook voor me is om K nu links te laten liggen ga ik dat toch doen
Wat K doet is niet mijn verantwoordelijkheid of schuld, de suicide van Melanie was dat ook niet.

K moet mijn nee accepteren dat ze geen nee gewend is is een probleem in de opvoeding en in haar hoofd, K kan met haar uiterlijk en slimheid veel beter krijgen dan iemand van 56 met een spierziekte en en psychische kwetsbaarheid dus los van de seks waar ze me waarschijnlijk voor kiest snap ik dat vast bijten in me niet.

K is ook te jong voor me, dat is leuk hoor maar een dame van 25 heeft een ander toekomstperspectief dan ik van 56 , ik ben ouder dan haar ouders dat is toch fout of zie ik dat nu verkeerd?
En dit is los van haar karakter nog, we hebben het best leuk gehad samen en ik heb goede gesprekken met haar gehad, we deden samen graag bordspellen en vonden horror films leuk maar ik ben geen bezit en gebruiksvoorwerp waar K even lekker op los kan gaan als het haar uit komt.

Mijn vermoeden is heel sterk dat deze suicide poging een manipulatie middel is waar ik geen aandacht aan moet besteden want als ik dat ga doen heeft ze me waar ze me hebben wil en dan is het hek van de dam

Ja een heel lang antwoord op een korte vraag , ik weet het, maar ik wil graag duidelijk maken wat er met me gebeurd en hoe ik graag wil handelen en wat mijn worstelingen zijn hierin

Maar als ik hierin toegeef geef ik mezelf op
  maandag 15 september 2025 @ 08:19:06 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218775524
Niet doen inderdaad! Heel goed dat je je dat beseft!

Als het al waar is, is het het meest smerige chantagemiddel dat er is en je moet je daar nooit in meeslepen.
Jij bent NIET verantwoordelijk voor de dingen die zij zichzelf aan doet.

En stuur een verslagje van dit verhaal naar de politie, want dit alles, ook al gaat het via A blijft ‘communicatie’ van K en moet geregistreerd worden!
pi_218778127
Nou, het is wachten tot de moeder van K. gaat vragen of je de aangifte wilt intrekken want het gaat zo slecht met haar.

Snap alleen niet waarom je niet alle contacten verbreekt met al die kinderen. Telefoon-> contacten -> blokkeren.. email->adresboek->zwarte lijst zetten

Je psycholoog bellen (die had je toch), het hele verhaal vertellen, waar heb je hem/ haar anders voor, en zeggen ik vind het toch lastig om de grens te trekken.
Doe je het samen, die gegevens blokkeren.
Hell To The Liars
pi_218778161
Deed K niet iets in de zorg ofzo? Tuurlijk is dit een schreeuw om aandacht, die weet heus wel wat ze moet innemen om het een roep om aandacht te laten zijn ipv van een geslaagde poging. En ook ik begrijp niet waarom je nog steeds contact met haar mams hebt, die denkt en handelt ook niet bepaald in jouw belang (en in die van haar dochter ook niet, eigenlijk).
pi_218778331
Voor de duidelijkheid A is niet haar moeder maar een vriendin van K
Moeder heb ik geblokkeerd

Ik heb morgen een afspraak staan met mijn psycholoog

En K heeft een zorgopleiding gedaan inderdaad
  maandag 15 september 2025 @ 13:19:33 #170
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218778366
Die vriendin kan jou natuurlijk ook van alles wijsmaken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_218778423
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 13:19 schreef Lienekien het volgende:
Die vriendin kan jou natuurlijk ook van alles wijsmaken.
Dat klopt of in opdracht van K dit verzinnen, dit is gissen
pi_218779586
Het is een schreeuw om aandacht, en als het waar is, dan moet K ook maar eens naar een psycholoog. Alles wat je zegt klopt, je staat imo al een heel stuk sterker dan in het begin van deze topic reeks ^O^
pi_218780526
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 13:13 schreef Cupfighter het volgende:
Misschien beter om A ook maar te blokkeren? Zij lijkt me de spreekbuis van K en stelt het belang van K boven jouw belang. Op deze manier heeft K toch nog toegang tot jou en dat wil je niet. Waarom komt A anders naar jou toe om je dit te melden?

Of het nou waar is of niet, of het een serieuze poging tot is of een schreeuw om aandacht, dat is allemaal niet eens belangrijk. JIJ bent niet verantwoordelijk voor HAAR daden. Nooit!
.
  maandag 15 september 2025 @ 18:13:10 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218780938
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 13:13 schreef Cupfighter het volgende:

Ik heb morgen een afspraak staan met mijn psycholoog

En K heeft een zorgopleiding gedaan inderdaad
Oh, my bad... maar dan nog, A moet ook echt opzouten met dit gelazer! Serieus... Ik vind dit te bizar voor woorden dat zij zo veel mensen voor haar karretje weet te spannen!

Maar jij weet ondertussen beter, deze vrouw is echt NIET goed voor jou. Nooit!
pi_218781037
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 17:23 schreef r_one het volgende:

[..]
Misschien beter om A ook maar te blokkeren? Zij lijkt me de spreekbuis van K en stelt het belang van K boven jouw belang. Op deze manier heeft K toch nog toegang tot jou en dat wil je niet. Waarom komt A anders naar jou toe om je dit te melden?

Of het nou waar is of niet, of het een serieuze poging tot is of een schreeuw om aandacht, dat is allemaal niet eens belangrijk. JIJ bent niet verantwoordelijk voor HAAR daden. Nooit!
A staat inmiddels ook op de blokkade lijst ,
pi_218781056
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 18:13 schreef BE het volgende:

[..]
Oh, my bad... maar dan nog, A moet ook echt opzouten met dit gelazer! Serieus... Ik vind dit te bizar voor woorden dat zij zo veel mensen voor haar karretje weet te spannen!

Maar jij weet ondertussen beter, deze vrouw is echt NIET goed voor jou. Nooit!
K is erg goed in manipuleren dus zo krijgt zij de mensen voor haar karretje
Maar A is inmiddels ook geblokkeerd, ik hoef niet te weten dat K in het ziekenhuis ligt
Ik ga K ook niet inlichten als ik er in lig, dadelijk komt ze op bezoek ook nog 😉
pi_218782174
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 18:28 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
K is erg goed in manipuleren dus zo krijgt zij de mensen voor haar karretje
Maar A is inmiddels ook geblokkeerd, ik hoef niet te weten dat K in het ziekenhuis ligt
Ik ga K ook niet inlichten als ik er in lig, dadelijk komt ze op bezoek ook nog 😉
Thats the spirit

En misschien een klein tipje
Post eens wat positiefs
Je bent ( heel begrijpelijk) veel bezig met K
Ondanks dat ze niet in je leven is
Neemt ze wel een enorme plek in
Tijd om je plek terug te pakken
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_218784118
Zo dadelijk ga ik naar het zelfregiecentrum , dit heb ik opgepakt nadat ik ben weggestuurd op de inloop waar ik regelmatig kwam.
Het bevalt me daar goed, bakje koffie drinken en soms een spelletje doen, grappig genoeg is een bewoner uit mijn appartementencomplex er gastheer op de dinsdagochtend, op de deze ochtend is er ook creatief, altijd gezegd dat dat niks voor mij is omdat ik echt een hele zwakke motoriek heb op dat gebied maar de jongedame die het geeft heeft me een tijd geleden overgehaald om mee te doen en nu ga ik bijna wekelijks er heen om mee te doen omdat ik het wel leuk en gezellig vind.
Op de woensdagochtend doe ik elders de schrijfersgroep wat ik ook heel leuk vond, dit doe ik al langer
pi_218784641
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 08:16 schreef Cupfighter het volgende:
Zo dadelijk ga ik naar het zelfregiecentrum , dit heb ik opgepakt nadat ik ben weggestuurd op de inloop waar ik regelmatig kwam.
Het bevalt me daar goed, bakje koffie drinken en soms een spelletje doen, grappig genoeg is een bewoner uit mijn appartementencomplex er gastheer op de dinsdagochtend, op de deze ochtend is er ook creatief, altijd gezegd dat dat niks voor mij is omdat ik echt een hele zwakke motoriek heb op dat gebied maar de jongedame die het geeft heeft me een tijd geleden overgehaald om mee te doen en nu ga ik bijna wekelijks er heen om mee te doen omdat ik het wel leuk en gezellig vind.
Op de woensdagochtend doe ik elders de schrijfersgroep wat ik ook heel leuk vond, dit doe ik al langer
_O_ _O_
Qua motoriek
Het gaat niet om de uitkomst
Als je maar lekker bezig kunt zijn
Het je rust /energie/ lol / vul zelf in ..brengt

Heb je qua schrijven de laatste tijd nog veel geschreven
Weet dat je toen bezig was met een verhaal ..
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_218786168
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 september 2025 09:49 schreef greysbones het volgende:

[..]
_O_ _O_
Qua motoriek
Het gaat niet om de uitkomst
Als je maar lekker bezig kunt zijn
Het je rust /energie/ lol / vul zelf in ..brengt

Heb je qua schrijven de laatste tijd nog veel geschreven
Weet dat je toen bezig was met een verhaal ..
Klopt zeker, het was vandaag ook weer leuk

Best veel geschreven , veel korte stukjes en mijn grote verhaal is af en ben inmiddels met een nieuwe bezig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')