Denk je echt dat een man de mening van een vriendin kan veranderen? Iemand die volledig beïnvloed is ook nog eens?quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ze is een goede vriendin van K
Ik wil af van het beeld dat ik op K gevallen ben vanwege haar leeftijd en cupmaat
Ik vind het lastig, ik will juist A laten zien dat ik niet dat vieze oude mannetje benquote:Op vrijdag 19 september 2025 15:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Denk je echt dat een man de mening van een vriendin kan veranderen? Iemand die volledig beïnvloed is ook nog eens?
Dit KAN NIET succesvol worden.
Niet doen joh...
Die banden moeten volledig doorgeknipt worden, met iedereen. Al denken ze dat jij een vies oud mannetje bent die alleen voor de seks ging, het maakt niet uit.
Loslaten
Ook dit is assertiviteit.
Weten welke strijd het winnen waard is.
Hier kan je alleen maar verliezen.
schatquote:Op vrijdag 19 september 2025 15:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind het lastig, ik will juist A laten zien dat ik niet dat vieze oude mannetje ben
Dat gaat niet..quote:Op vrijdag 19 september 2025 15:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind het lastig, ik will juist A laten zien dat ik niet dat vieze oude mannetje ben
er is geen nutquote:Op vrijdag 19 september 2025 16:19 schreef Cupfighter het volgende:
Dus met andere woorden zien jullie het nut niet in van dit gesprek?
uiteindelijk is het jouw keusquote:Op vrijdag 19 september 2025 16:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou dan probeer ik er maar een gezellig etentje van te maken
Maak er maar een gezellig etentje van maar dan zonder A (en K die dit ongetwijfeld mede heeft opgezet).quote:Op vrijdag 19 september 2025 16:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het gaat alleen maar tegen je werken. Ik zie echt niet in hoe dit voor jou positief kan uitpakken.quote:Op vrijdag 19 september 2025 16:19 schreef Cupfighter het volgende:
quote:Op vrijdag 19 september 2025 15:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Eh ja dat vind ik niet leuk vandaar dat in ga op een gesprek met A tijdens een hapje eten
Ook nog een 'gezellig' etentjequote:Op vrijdag 19 september 2025 16:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Even deze ter herinneringquote:Op maandag 28 juli 2025 09:35 schreef Cupfighter het volgende:
K heeft haar vriendin A ingezet om mij te overtuigen voor haar te kiezen, kreeg een mail van haar dat ze het dom van me vindt zo met K om te gaan, ze durft er haar handen voor in het vuur te steken dat K mij gelukkig maakt
Joa joaquote:Op maandag 15 september 2025 18:25 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
A staat inmiddels ook op de blokkade lijst ,
Geen enkel.quote:Op vrijdag 19 september 2025 16:19 schreef Cupfighter het volgende:
Goed zoquote:Op vrijdag 19 september 2025 18:18 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb de afspraak met A afgezegd
Jullie hebben gelijk
Heel goed en dapper van je.quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:18 schreef Cupfighter het volgende:
Jullie hebben gelijk
Ik denk dat helaas geen helaas is. Je mist een etentje waarin je jezelf moet verdedigen en uitleggen. Dat is geen leuk etentje... dunkt mijquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:12 schreef Cupfighter het volgende:
Jullie hebben me laten in zien dat in dit geval opkomen voor mezelf dit keer niet de confrontatie aan gaan is om mezelf te verdedigen maar om het gewoon niet aan te gaan omdat ik er niks mee op schiet of zelfs verder van huis raak , helaas geen etentje maar dat doe ik dan wel een keer met iemand die geen band heeft met K
het zal eerder een onbewust missen van stofjes zijn die vrijkomen bij leven onder hoge drukquote:Op vrijdag 19 september 2025 16:51 schreef Lienekien het volgende:
Je zou die hele A compleet links moeten laten liggen. Zo kom je nooit van K af.
En ik vraag me af of je eigenlijk wel echt van K af wil of op een bepaalde manier kickt op alle drama.
Je en ik wou mezelf graag verdedigen maar dat is in dit geval een nutteloze missie ik ken A amper, laat maar denken wat ze willenquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zal eerder een onbewust missen van stofjes zijn die vrijkomen bij leven onder hoge druk
wat CF natuurlijk een hele poos heeft gedaan
je lichaam gaat er van zelf naar opzoek
je moet het alleen leren herkennen
thats the spiritquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je en ik wou mezelf graag verdedigen maar dat is in dit geval een nutteloze missie ik ken A amper, laat maar denken wat ze willen
Houden zo!quote:
Ze zei dat dit een gemiste kans was voor begrip voor elkaarquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:46 schreef r_one het volgende:
[..]
Houden zo!
(hoe reageerde ze trouwens op je 'afwijzing'?)
Gemiste kans op ellende johquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ze zei dat dit een gemiste kans was voor begrip voor elkaar
Ik heb gezegd dat ik het uiteindelijk geen goed idee vind omdat ze de beste vriendin van K isquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:50 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Heb je een reden opgegeven bij A? Op die manier had je ook je zegje kunnen doen. Voor jou zou dat verder eigenlijk niets uitmaken.
Zie, daar heb je het al, haar intentie was begrip kweken voor K. Het loeder.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ze zei dat dit een gemiste kans was voor begrip voor elkaar
Ik denk dat ze bedoelde tussen ons 2 maar het is goed mogelijk dat ze ook begrip wou kweken voor Kquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:29 schreef r_one het volgende:
[..]
Zie, daar heb je het al, haar intentie was begrip kweken voor K. Het loeder.
Goed gedaan!quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:12 schreef Cupfighter het volgende:
Jullie hebben me laten in zien dat in dit geval opkomen voor mezelf dit keer niet de confrontatie aan gaan is om mezelf te verdedigen maar om het gewoon niet aan te gaan omdat ik er niks mee op schiet of zelfs verder van huis raak , helaas geen etentje maar dat doe ik dan wel een keer met iemand die geen band heeft met K
Dat weet ik dus niet zeker maar de kans is aanwezig dat K haar op pad heeft gestuurdquote:Op zaterdag 20 september 2025 08:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zou dit overigens ook bij de politie melden. Want indirect is dit een contactpoging van K. Of ze er iets mee kunnen weet ik niet, maar het is goed voor het dossier (en dat je het uiteindelijk hebt afgewezen al helemaal!).
Maar srsly, who cares wat A denkt of vindt?!?quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
A bekijkt het vanuit de kant van K, ik denk dat het goed is dat zij mijn verhaal hoort van mijn kant en dat er een misschien wat oordelen en vooroordelen wegvallen bij A
Dit! Dit! En dit!!!!!quote:Op vrijdag 19 september 2025 15:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Denk je echt dat een man de mening van een vriendin kan veranderen? Iemand die volledig beïnvloed is ook nog eens?
Dit KAN NIET succesvol worden.
Niet doen joh...
Die banden moeten volledig doorgeknipt worden, met iedereen. Al denken ze dat jij een vies oud mannetje bent die alleen voor de seks ging, het maakt niet uit.
Loslaten
Ook dit is assertiviteit.
Weten welke strijd het winnen waard is.
Hier kan je alleen maar verliezen.
Heel goed! Laten A en K maar gezellig met elkaar gaan daten!quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:18 schreef Cupfighter het volgende:
Jullie hebben gelijk
Er is geen "tussen jullie 2" meer en als vriendin van K (en niet van jou!) heeft ze maar één belang voor ogen: dat van K.quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelde tussen ons 2 maar het is goed mogelijk dat ze ook begrip wou kweken voor K
De kans is zeer groot dat dit zo is maar die aangifte wordt niet ingetrokken.quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:23 schreef r_one het volgende:
[..]
Er is geen "tussen jullie 2" meer en als vriendin van K (en niet van jou!) heeft ze maar één belang voor ogen: dat van K.
K die iedereen de kop gek maakt nu jij niet meer reageert op haar avances én ook nog eens geconfronteerd is met een strafaangifte. Dat hele leger is er op uit om jou te manipuleren, om jou de aangifte te laten intrekken, niet om jouw belang te dienen of jouw kant van het verhaal te vernemen. Dat boeit ze echt geen flikker, dat laatste.
K's moeder van hetzelfde laken een pak maar die kreeg het niet voor elkaar, dus toen is A in stelling gebracht.
Als je heel lang onder hoogspanning hebt geleefdquote:Op zaterdag 20 september 2025 20:50 schreef Cupfighter het volgende:
Ik wil nog wel even in gaan op de opmerking van @:lienekien, het is wel zo dat ik vroeger regelmatig de spanning op zocht en daarom in drama terecht kwam
Dit is ook zeker zo maar mijn relatiegeschiedenis bewijst dat ik een zwak heb voor types die voor te veel spanning en drama zorgen waar de overleden Melanie er ook eentje van was.quote:Op zondag 21 september 2025 23:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je heel lang onder hoogspanning hebt geleefd
Raakt je lichaam een soort van verslaafd aan die stand in je brein en gaat als een verslaafde op zoek naar quick fixen
Ja daar krijg je mij ook gestrekt mee ....quote:
Ja een schitterend maar ook zeer gevoelig nummerquote:Op dinsdag 23 september 2025 15:24 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja daar krijg je mij ook gestrekt mee ....
euhhhquote:Op woensdag 24 september 2025 19:26 schreef Cupfighter het volgende:
Wat gedoe bij de schrijfgroep, de vrijwilligerster die dit heeft gaf vanmorgen aan niet te kunnen omdat ze vannacht ziek was geworden
De groep begint om 10:30 dus ruim op tijd aangegeven.
Maar iemand zit niet in die whats app groep dus moesten die is gemaild, een ander die weinig op de app is ook
Probleem opgelost zou je zeggen maar nee begint er 1 te zeiken dat het erg laat is doorgegeven etc
Ik zei dit is overmacht hier kan niemand wat aan doen
Mevrouw bleef doorzeiken
Dit was zojuist mijn bericht
Er is niks tegen op de moeite anderen te bereiken wel op het commentaar dat we het laat horen , M heeft het vroeg in de ochtend laten weten, wat moet ze nog meer doen, niemand zit op je overbodig commentaar te wachten J
Kap daar gewoon mee
Omdat ik het gezeik onterecht vind, mensen kunnen ziek wordenquote:Op woensdag 24 september 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
euhhh
waarom neem jij dat op je ?
ik denk dat jij je soms meer gezeur op de hals haalt dan nodig isquote:Op woensdag 24 september 2025 19:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Omdat ik het gezeik onterecht vind, mensen kunnen ziek worden
Of ben ik nu te assertief?
Het is mijn mening , maar ik had beter mijn mond kunnen houden?quote:Op woensdag 24 september 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat jij je soms meer gezeur op de hals haalt dan nodig is
dat is altijd een afwegingquote:Op woensdag 24 september 2025 20:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is mijn mening , maar ik had beter mijn mond kunnen houden?
Pick your battlesquote:Op woensdag 24 september 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is altijd een afweging
wanneer zeg je wat wanneer niet
ik ben tot de conclusie gekomen(jaren terug) dat veel zaken het niet waard zijn om je druk over te maken en je energie aan te verspillen
maar dat is voor iedereen verschillend en een eigen keus
Tja misschien was het ook een optelsom die J denkt dat ze boven mensen staat en ik vond dat ik daar maar eens tegengas aan moest geven.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is altijd een afweging
wanneer zeg je wat wanneer niet
ik ben tot de conclusie gekomen(jaren terug) dat veel zaken het niet waard zijn om je druk over te maken en je energie aan te verspillen
maar dat is voor iedereen verschillend en een eigen keus
Ik vind het anders wel een mooie karaktertrek, opspreken als je vindt dat iemand erg onredelijk is.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tja misschien was het ook een optelsom die J denkt dat ze boven mensen staat en ik vond dat ik daar maar eens tegengas aan moest geven.
Misschien heeft @:TheGirlNextDoor gelijk , pick your battles
Ik heb er al genoeg
quote:Op woensdag 24 september 2025 21:19 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik vind het anders wel een mooie karaktertrek, opspreken als je vindt dat iemand erg onredelijk is.
En ja, dat is ook assertief.
Maar nee, laat het 'voor jou geen 'battle worden. Maar je mening ventileren, ook al raakt iets je niet persoonlijk, is best wel oke. En dikwijls ook fijn.
Ik zeg: niks mis mee.
Er kan wat bijgeschaafd worden dat ben ik met je eensquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:57 schreef Lienekien het volgende:
Je kunt ook leren om assertief te zijn zonder bot te worden. Je toevoeging ‘niemand zit op je overbodige commentaar te wachten’, was vrij bot.
Is nog steeds nogal ‘op de man’.quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Er kan wat bijgeschaafd worden dat ben ik met je eens
Ik had misschien kunnen zeggen ik zit niet op je overbodig commentaar te wachten dan hou ik het ook bij mezelf want overbodig vond ik het wel
Tja is op de man maar wel mijn mening, ik heb ooit eerder wat wrijving gehad met die dame, toen was ik voorzichtiger en toen gaf ze aan van een open en eerlijk gesprek te houden en was de wrijving snel opgelost.quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is nog steeds nogal ‘op de man’.
Het was overmacht, dat had je al gezegd. Ik weet niet wat ze (de klager) verder nog ‘te zeiken’ had, maar je had het ook kunnen laten bij nogmaals zeggen dat ze (de docente) had gedaan wat ze kon. En dan verder negeren.
Grensoverschrijdendquote:Op vrijdag 26 september 2025 16:21 schreef Cupfighter het volgende:
De desbetreffende dame is uit de groep gestapt, ze vond het te grensoverschrijdend
Nou bye bye dan
Gisteren en vandaag lekker gewerkt,
Als dat je eerste reactie nou was geweest had ze misschien een punt gehad. Maar het was je reactie op haar doorzeiken. Tja, dan vraag je er ook wel om, om een krachtigere dupliek.quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:36 schreef Cupfighter het volgende:
Er kan wat bijgeschaafd worden dat ben ik met je eens
Ik had misschien kunnen zeggen ik zit niet op je overbodig commentaar te wachten dan hou ik het ook bij mezelf want overbodig vond ik het wel
Ja op dat grensoverschrijdend en het verhaal dat ze de groep uit ging had ik als reacties drama Queen gegevenquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:27 schreef r_one het volgende:
[..]
Grensoverschrijdend![]()
Wel hip en van deze tijd.
[..]
Als dat je eerste reactie nou was geweest had ze misschien een punt gehad. Maar het was je reactie op haar doorzeiken. Tja, dan vraag je er ook wel om, om een krachtigere dupliek.
Iets met een plaat en een kop. En iets met heelmeesters.
Ik vind het niet shockerend. Als je ...quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:37 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja op dat grensoverschrijdend en het verhaal dat ze de groep uit ging had ik als reacties drama Queen gegeven
@:lienekien heeft wel een punt dat ik wat minder bot had kunnen zijn maar wat voor mij het belangrijkste is dat ik mijn mening zeg en dit keer tegen een best dominant persoon
... al niet eens meer kunt zeggen, als iemand (zelf grensoverschrijdend) blijft doordrammen ....quote:ik zit niet op je overbodig commentaar te wachten
Shockerend is het zeker niet dat is waar, de dame in kwestie heeft op veel dingen commentaar wat mag natuurlijk maar op haar mag je blijkbaar geen commentaar hebben want dan is het grensoverschrijdend.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:52 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik vind het niet shockerend. Als je ...
[..]
... al niet eens meer kunt zeggen, als iemand (zelf grensoverschrijdend) blijft doordrammen ....![]()
Iets met fluwelen handschoentjes ....![]()
Tegenwoordig redelijk synoniem aan kritiek.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:27 schreef r_one het volgende:
Grensoverschrijdend
Wel hip en van deze tijd.
Super gedaan, score 9/10quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:34 schreef Cupfighter het volgende:
Gisteren kwam ik thuis van de stad, will de deur openen, hoor ik hoi schatje achter me, K dus.
Ik was wat verrast maar zei K wegwezen
Doe eens lief tegen mij, ik geef je alles wat je wilt
Nee K dat doe je niet want ik wil dat je me met rust laat.
Dat wil je niet zei ze, ze begon een beetje met haar lichaam tegen me aan te duwen, handen op de rug zodat ik haar niet aanraakte.
Laat me binnen kunnen we praten werdt het toen.
Ik zei krijg ik dan weer een striptease?
Ik zei wegwezen of ik bel de politie, dat was genoeg .Ze ging weg, uiteraard heb ik dit wel bij de politie gemeld
Dat was eens, ooit.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:46 schreef Cupfighter het volgende:
Dank je wel
Ik deed ze op de rug zodat ik haar niet met mijn handen zou aanraken, ze komt vaak terug op het feit dat ik haar een knuffel gaf in de stad.
Maar zoals jij zegt is misschien inderdaad beter.
Nu K er nog uitzetten en danquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:36 schreef Cupfighter het volgende:
Ik mag het wel hardop zeggen nu, Melanie is verhuist van mijn hoofd naar een rustig plekje in mijn hart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lieve schatquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:02 schreef Cupfighter het volgende:
Dadelijk weer naar creatief iets wat ik heel leuk ben gaan vinden ondanks mijn beperkte motoriek daarin
Gisteren ben ik ook daar geweest toen was het gewoon kletsen en even een potje rumicub spelen.
Het verschil met de vorige inloop zit hem vooral in mezelf, ik ben veranderd door sneller op te komen voor mezelf maar ik ben ook minder gefixeerd om zelf vrijwilliger te worden wat ik op de oude inloop wel direct had, nu lijkt me dat ook wel leuk maar op termijn, eerst rustig de organisatie en de mensen leren kennen en rustig uitzoeken wat de mogelijkheden zijn
Dit 100%quote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
lieve schat
je zit er toch ook niet om een kunstwerk ala Dali te maken
Al zou je het met je tenen doen
Boeit het
Je bent bezig, met mensen om je heen dat is toch helemaal top!!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:00 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Fijn dat je het naar jouw zin hebt daar.
Ik ga het volgende in een spoiler zetten. Ik doe er wellicht helemaal niet goed aan om zoiets te posten; het kan op jou overkomen als ongevraagd advies waarop je helemaal niet zit te wachten. Daarom wil ik je bij deze zelf laten bepalen of je het wel of niet leest. Het is in ieder geval goed bedoeld. En dan vooral de bedoeling dat het jou hopelijk ietsje kan helpen om voortaan geen last te hebben van types zoals K. Ik denk namelijk dat je zulke problemen kunt voorkomen door voorzichtiger te zijn als je je kwetsbaarheid toont. Bij therapie leerde ik dat mensen het fijn vinden als ik mij kwetsbaar opstelde. Uiteindelijk heb ikzelf door schade en schande moeten leren dat ik juist daarmee mensen aantrek die misbruik willen maken van mijn goedheid; ik herken hetzelfde patroon bij jou terug.Het is voor mij de manier om in contact te komen met anderen en me ergens op me gemak te voelen , botsingen ontstaan ook tussen mensen zonder psychische kwetsbaarheden, die J was aan het drammen over een bijzaak en dat was niet de eerste keer dus ik besloot daar tegengas op te geven omdat ze bij mij de grens bereikt had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ze dan besloot niet meer te komen is haar beslissing ik stond best open voor een gesprek, zowel diegene die de groep leidt als mijn psychologe vond haar reactie vervelend en staan achter mij
K is een ander verhaal die heeft echt mijn zwakke punten gebruikt, stagiare social work was ze toen, ze nam het woord social iets te letterlijk op door met mij een relatie te beginnen, iets waar ik nu waakzaam voor ben want ook nu tref ik weer een stagiare social work die qua uiterlijk zelfs wel wat van haar weg heeft en ik praat ook met haar maar zij zit sowieso niet te flirten met decolete etc en ik heb voor mezelf de grens betrokken niet meer dit soort relaties aan te gaan
Als mensen erg veel complimenten geven aan me vind ik dat op zich wel leuk hoor maar ik ben wel wantrouwig geworden door wel snel te denken wat moet je van me, dit is vooral ontstaan in de drugsscene waar het een manier was mij naar de geldautomaat te laten fietsen
Zeker , dat is het belangrijkstequote:Op woensdag 8 oktober 2025 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
lieve schat
je zit er toch ook niet om een kunstwerk ala Dali te maken
Al zou je het met je tenen doen
Boeit het
Je bent bezig, met mensen om je heen dat is toch helemaal top!!
Wow.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:58 schreef Cupfighter het volgende:
K heeft aangifte gedaan tegen mij, ik zou haar betast hebben op de galerij van mijn flat laatst, ik had juist mijn handen op de rug gedaan om te voorkomen dat ik haar zou aanraken want ik weet hoe gehaaid ze is.
Ik zei tegen de politie dat ze het dossier tegen haar maar eens moeten bekijken, ik heb haar niet eens aangeraakt toen ze haar topje uit deed
Helaas geen getuigenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Wow.
Mss is het in dit specifieke geval haar woord tegen het jouwe. Of waren er getuigen bij die het hebben gezien? Dan sta jij sterker.
Helaasquote:
Desondanks ben ik niet bang dat dit een vervolg gaat krijgen, het is tegenstrijdig want ze wil juist dat ik haar vast pakquote:
Maar er loopt een aangifte tegen háár. Die probeert ze af te zwakken?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Desondanks ben ik niet bang dat dit een vervolg gaat krijgen, het is tegenstrijdig want ze wil juist dat ik haar vast pak
Wat een loeder is het toch!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:58 schreef Cupfighter het volgende:
K heeft aangifte gedaan tegen mij, ik zou haar betast hebben op de galerij van mijn flat laatst, ik had juist mijn handen op de rug gedaan om te voorkomen dat ik haar zou aanraken want ik weet hoe gehaaid ze is.
Ik zei tegen de politie dat ze het dossier tegen haar maar eens moeten bekijken, ik heb haar niet eens aangeraakt toen ze haar topje uit deed
Klopt en de politie heeft dezequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wel fijn dan dat je mails van haar hebt waarin ze er duidelijk anders in staat. Met jouw woord tegen het hare zorgen die mails dat jouw woord geloofwaardiger is.
Geen idee wat ze precies wil maar als de politie de mails doorleest gaat haar aangifte tegen haar werkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar er loopt een aangifte tegen háár. Die probeert ze af te zwakken?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:48 schreef BE het volgende:
[..]
Wat een loeder is het toch!Dat is dus de enige reden dat ze dat deed!
Dan nu gelijk knippen en scheren: maandag meteen aangifte doen van 188 Sr en laten toevoegen aan het dossier.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Geen idee wat ze precies wil maar als de politie de mails doorleest gaat haar aangifte tegen haar werken
Wat is 188 Sr?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:57 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
Dan nu gelijk knippen en scheren: maandag meteen aangifte doen van 188 Sr en laten toevoegen aan het dossier.
Valse aangifte.quote:
Dat ja. Is een misdrijf.quote:
Ik wens je alle goeds* veel plezierquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:30 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ga dadelijk lunchen met L die ik via Instagram heb leren kennen, de eerste keer dat ik haar echt zie dus daar heb ik wel zin in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En let op dat het topic zo sluit
[ Bericht 5% gewijzigd door Sally op 11-10-2025 14:01:16 (*] gekke Autocorrectie...) ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |