abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218816057
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 19:27 schreef Cupfighter het volgende:
ik ken A amper
Houden zo!

(hoe reageerde ze trouwens op je 'afwijzing'?)
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218816562
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 20:46 schreef r_one het volgende:

[..]
Houden zo!

(hoe reageerde ze trouwens op je 'afwijzing'?)
Ze zei dat dit een gemiste kans was voor begrip voor elkaar
pi_218816646
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 21:27 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Gemiste kans op ellende joh
Ik denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt

Je hoeft niet jezelf te verantwoorden
pi_218816874
Heb je een reden opgegeven bij A? Op die manier had je ook je zegje kunnen doen. Voor jou zou dat verder eigenlijk niets uitmaken.
pi_218816948
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 21:50 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Heb je een reden opgegeven bij A? Op die manier had je ook je zegje kunnen doen. Voor jou zou dat verder eigenlijk niets uitmaken.
Ik heb gezegd dat ik het uiteindelijk geen goed idee vind omdat ze de beste vriendin van K is
pi_218816999
Die vriendin is ook wel bijzonder. Waarom zou je met de ex van een vriendin afspreken als je er zelf geen vriendschap met hebt?

Als je nou ook bevriend was met haar zou ik begrijpen dat je een afspraak maakt om grenzen af te spreken. Alleen ze is niks van jou
pi_218817276
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 21:27 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Zie, daar heb je het al, haar intentie was begrip kweken voor K. Het loeder.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  zaterdag 20 september 2025 @ 08:38:59 #233
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218819246
Ik zou dit overigens ook bij de politie melden. Want indirect is dit een contactpoging van K. Of ze er iets mee kunnen weet ik niet, maar het is goed voor het dossier (en dat je het uiteindelijk hebt afgewezen al helemaal!).
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_218819326
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2025 22:29 schreef r_one het volgende:

[..]
Zie, daar heb je het al, haar intentie was begrip kweken voor K. Het loeder.
Ik denk dat ze bedoelde tussen ons 2 maar het is goed mogelijk dat ze ook begrip wou kweken voor K
pi_218819333
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 19:12 schreef Cupfighter het volgende:
Jullie hebben me laten in zien dat in dit geval opkomen voor mezelf dit keer niet de confrontatie aan gaan is om mezelf te verdedigen maar om het gewoon niet aan te gaan omdat ik er niks mee op schiet of zelfs verder van huis raak , helaas geen etentje maar dat doe ik dan wel een keer met iemand die geen band heeft met K
Goed gedaan!
We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.
pi_218819338
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 september 2025 08:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zou dit overigens ook bij de politie melden. Want indirect is dit een contactpoging van K. Of ze er iets mee kunnen weet ik niet, maar het is goed voor het dossier (en dat je het uiteindelijk hebt afgewezen al helemaal!).
Dat weet ik dus niet zeker maar de kans is aanwezig dat K haar op pad heeft gestuurd
  zaterdag 20 september 2025 @ 09:21:27 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218819448
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2025 14:52 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
A bekijkt het vanuit de kant van K, ik denk dat het goed is dat zij mijn verhaal hoort van mijn kant en dat er een misschien wat oordelen en vooroordelen wegvallen bij A
Maar srsly, who cares wat A denkt of vindt?!?
  zaterdag 20 september 2025 @ 09:22:31 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218819455
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2025 15:36 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Denk je echt dat een man de mening van een vriendin kan veranderen? Iemand die volledig beïnvloed is ook nog eens?

Dit KAN NIET succesvol worden.

Niet doen joh...
Die banden moeten volledig doorgeknipt worden, met iedereen. Al denken ze dat jij een vies oud mannetje bent die alleen voor de seks ging, het maakt niet uit.
Loslaten

Ook dit is assertiviteit.
Weten welke strijd het winnen waard is.
Hier kan je alleen maar verliezen.
Dit! Dit! En dit!!!!!
  zaterdag 20 september 2025 @ 09:24:42 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218819473
Oh wacht… je was al zo ver! :D _O_

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 18:18 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb de afspraak met A afgezegd

Jullie hebben gelijk
Heel goed! Laten A en K maar gezellig met elkaar gaan daten!
Jij hoeft helemaal niks met ze!
pi_218826854
Ik wil nog wel even in gaan op de opmerking van @Lienekien, het is wel zo dat ik vroeger regelmatig de spanning op zocht en daarom in drama terecht kwam
pi_218828361
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 08:54 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik denk dat ze bedoelde tussen ons 2 maar het is goed mogelijk dat ze ook begrip wou kweken voor K
Er is geen "tussen jullie 2" meer en als vriendin van K (en niet van jou!) heeft ze maar één belang voor ogen: dat van K.

K die iedereen de kop gek maakt nu jij niet meer reageert op haar avances én ook nog eens geconfronteerd is met een strafaangifte. Dat hele leger is er op uit om jou te manipuleren, om jou de aangifte te laten intrekken, niet om jouw belang te dienen of jouw kant van het verhaal te vernemen. Dat boeit ze echt geen flikker, dat laatste.

K's moeder van hetzelfde laken een pak maar die kreeg het niet voor elkaar, dus toen is A in stelling gebracht.
.
pi_218829811
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 23:23 schreef r_one het volgende:

[..]
Er is geen "tussen jullie 2" meer en als vriendin van K (en niet van jou!) heeft ze maar één belang voor ogen: dat van K.

K die iedereen de kop gek maakt nu jij niet meer reageert op haar avances én ook nog eens geconfronteerd is met een strafaangifte. Dat hele leger is er op uit om jou te manipuleren, om jou de aangifte te laten intrekken, niet om jouw belang te dienen of jouw kant van het verhaal te vernemen. Dat boeit ze echt geen flikker, dat laatste.

K's moeder van hetzelfde laken een pak maar die kreeg het niet voor elkaar, dus toen is A in stelling gebracht.
De kans is zeer groot dat dit zo is maar die aangifte wordt niet ingetrokken.

Ik heb eindelijk espn compleet nu, dus ik ga er lekker een voetbalmiddagje van maken
pi_218839178
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 20:50 schreef Cupfighter het volgende:
Ik wil nog wel even in gaan op de opmerking van @:lienekien, het is wel zo dat ik vroeger regelmatig de spanning op zocht en daarom in drama terecht kwam
Als je heel lang onder hoogspanning hebt geleefd
Raakt je lichaam een soort van verslaafd aan die stand in je brein en gaat als een verslaafde op zoek naar quick fixen
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_218843823
quote:
99s.gif Op zondag 21 september 2025 23:04 schreef greysbones het volgende:

[..]
Als je heel lang onder hoogspanning hebt geleefd
Raakt je lichaam een soort van verslaafd aan die stand in je brein en gaat als een verslaafde op zoek naar quick fixen
Dit is ook zeker zo maar mijn relatiegeschiedenis bewijst dat ik een zwak heb voor types die voor te veel spanning en drama zorgen waar de overleden Melanie er ook eentje van was.
De therapie heeft me doen inzien dat dit niet goed is voor me tenzij ik ze direct voldoende tegengas geef zodat er meer balans is
pi_218851580
Vanmorgen weer naar creatief geweest, waar je mocht tekenen en schilderen op muziek, ik maakte het mezelf niet gemakkelijk door My Immortal van Evanescence te kiezen een liedje dat naast Ice Queen en nog wat andere nummers een flinke emotionele lading heeft , er kwam wel flink wat los waar gelukkig ruimte en begrip voor was

Daarna soep gegeten en een potje rummicup gespeeld
pi_218851707
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2025 15:12 schreef Cupfighter het volgende:
My Immortal van Evanescence
Ja daar krijg je mij ook gestrekt mee ....
.
pi_218851811
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 15:24 schreef r_one het volgende:

[..]
Ja daar krijg je mij ook gestrekt mee ....
Ja een schitterend maar ook zeer gevoelig nummer
pi_218860430
Wat gedoe bij de schrijfgroep, de vrijwilligerster die dit heeft gaf vanmorgen aan niet te kunnen omdat ze vannacht ziek was geworden
De groep begint om 10:30 dus ruim op tijd aangegeven.
Maar iemand zit niet in die whats app groep dus moesten die is gemaild, een ander die weinig op de app is ook
Probleem opgelost zou je zeggen maar nee begint er 1 te zeiken dat het erg laat is doorgegeven etc
Ik zei dit is overmacht hier kan niemand wat aan doen
Mevrouw bleef doorzeiken

Dit was zojuist mijn bericht

Er is niks tegen op de moeite anderen te bereiken wel op het commentaar dat we het laat horen , M heeft het vroeg in de ochtend laten weten, wat moet ze nog meer doen, niemand zit op je overbodig commentaar te wachten J
Kap daar gewoon mee
pi_218860683
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2025 19:26 schreef Cupfighter het volgende:
Wat gedoe bij de schrijfgroep, de vrijwilligerster die dit heeft gaf vanmorgen aan niet te kunnen omdat ze vannacht ziek was geworden
De groep begint om 10:30 dus ruim op tijd aangegeven.
Maar iemand zit niet in die whats app groep dus moesten die is gemaild, een ander die weinig op de app is ook
Probleem opgelost zou je zeggen maar nee begint er 1 te zeiken dat het erg laat is doorgegeven etc
Ik zei dit is overmacht hier kan niemand wat aan doen
Mevrouw bleef doorzeiken

Dit was zojuist mijn bericht

Er is niks tegen op de moeite anderen te bereiken wel op het commentaar dat we het laat horen , M heeft het vroeg in de ochtend laten weten, wat moet ze nog meer doen, niemand zit op je overbodig commentaar te wachten J
Kap daar gewoon mee
euhhh
waarom neem jij dat op je ?
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_218860766
quote:
99s.gif Op woensdag 24 september 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:

[..]
euhhh
waarom neem jij dat op je ?