Goedzoquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:17 schreef Cupfighter het volgende:
Nogmaals de vraag van K om mijn aangiftes in te trekken, ze schrijft laten we niet met elkaar zo om gaan en overleggen hoe we dit oplossen, kom op we zijn dolverliefd op elkaar geweest en we voelen nog steeds wat voor elkaar, zoals je naar me kijkt weet ik dat je nog steeds verlangt naar me, kom schatje laten we dit oplossen zonder justitie en normaal met elkaar omgaan
Liefs K
Tja nu wil ze overleggen, dat stadium zijn we gepasseerd , die kans heeft ze gehad maar toen was ze drukker met de knoopjes van haar bloesje, ik heb dit al te lang goed gevonden, de koek is echt op .
Ik wil haar best zien, in de rechtbank als ze voor moet komen, eerder niet
Ja deze mail is naar de politie gestuurd en voor de rest negeer ik haar en ze haat het genegeerd te worden dus ik reken wel weer op een actie uit die hoekquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goedzo
De kansen voor "oplossen zonder justitie" heeft ze ruimschoots verspeeld.
Mail doorsturen naar politie, verder niets meer mee doen. Hopelijk geeft dat ook wat meer rust in je hoofd
Maar geeft het je verder wel enigszins mentale rust dat je nu deze weg ingeslagen bent?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja deze mail is naar de politie gestuurd en voor de rest negeer ik haar en ze haat het genegeerd te worden dus ik reken wel weer op een actie uit die hoek
Ja dat zeker, dat is ook duidelijk gezien het lage aantal aanvallen ik heb en ik heb deze periode geen therapie ook nog die start weer op 2 septemberquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar geeft het je verder wel enigszins mentale rust dat je nu deze weg ingeslagen bent?
Ze wilt gewoon bevestiging dat je haar nog wilt, niet meer en niet minder.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:17 schreef Cupfighter het volgende:
Nogmaals de vraag van K om mijn aangiftes in te trekken, ze schrijft laten we niet met elkaar zo om gaan en overleggen hoe we dit oplossen, kom op we zijn dolverliefd op elkaar geweest en we voelen nog steeds wat voor elkaar, zoals je naar me kijkt weet ik dat je nog steeds verlangt naar me, kom schatje laten we dit oplossen zonder justitie en normaal met elkaar omgaan
Liefs K
Tja nu wil ze overleggen, dat stadium zijn we gepasseerd , die kans heeft ze gehad maar toen was ze drukker met de knoopjes van haar bloesje, ik heb dit al te lang goed gevonden, de koek is echt op .
Ja erg 'oplossingsgericht' ook ditquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:17 schreef Cupfighter het volgende:
Liefs K
Zolang hij niet reageert is er geen aandacht voor haar, behalve vanuit politie/justitie. Dat wil ze niet. Als hij zo door blijft gaan als nu dan stopt ze wel, is het niet vanzelf, dan wel via de justitiele weg.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:33 schreef Droopie het volgende:
Waarom blokkeer je niet alle mailadressen en telefoonnummers van haar.
Negatieve aandacht is ook aandacht voor haar.
Dat.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zolang hij niet reageert is er geen aandacht voor haar, behalve vanuit politie/justitie. Dat wil ze niet. Als hij zo door blijft gaan als nu dan stopt ze wel, is het niet vanzelf, dan wel via de justitiele weg.
En blokkeren betekent geen bewijs meer
Het zal hem, denk ik, flink wat rust geven.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zolang hij niet reageert is er geen aandacht voor haar, behalve vanuit politie/justitie. Dat wil ze niet. Als hij zo door blijft gaan als nu dan stopt ze wel, is het niet vanzelf, dan wel via de justitiele weg.
En blokkeren betekent geen bewijs meer
Het is ook dweilen met de kraan open ze maakt gewoon nieuwe mailadressen of neemt een ander nummerquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het zal hem, denk ik, flink wat rust geven.
De zaak loopt, bewijs wat er nu ligt lijkt mij voldoende.
Stel je hoort haar de volgende maanden niet, dan is het doel toch bereikt?
Staat ze voor je deur, gelijk politie bellen en voor de rest heeft ze geen opties meer (mssn een brief in de brievenbus).
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Nee, de zaak loopt nog niet, nog steeds de fase van dossieropbouw.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het zal hem, denk ik, flink wat rust geven.
De zaak loopt, bewijs wat er nu ligt lijkt mij voldoende.
Werkelijk álles wijst erop dat ze hem beslist NIET met rust gaat laten.quote:Stel je hoort haar de volgende maanden niet, dan is het doel toch bereikt?
Staat ze voor je deur, gelijk politie bellen en voor de rest heeft ze geen opties meer (mssn een brief in de brievenbus).
Die zin snap ik niet.quote:Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Ik geloof best dat het politieapparaat af en toe steken laat vallen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:53 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee, de zaak loopt nog niet, nog steeds de fase van dossieropbouw.
En het is wel duidelijk dat TS hier meer rust in vindt dan zelf de confrontatie met K aangaan.
Win-win dus.
[..]
Werkelijk álles wijst erop dat ze hem beslist NIET met rust gaat laten.
Bekijk deze YouTube-video
[..]
Die zin snap ik niet.
Ja ik ken de uitdrukking wel maar hoe precies past dat binnen je context?
Heb ik er ook eentje voor jou:quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik geloof best dat het politieapparaat af en toe steken laat vallen.
Maar als een persoon een huis binnentreedt en zijn geslachtdelen (borsten) toont, je stelselmatig lastigvalt, je ernstige psychische klachten bezorgt (triggers) er nog geen zaak loopt.
Stel ik doe dat bij een meisje van 20 jaar, dan gaan mijn ouders niet in contact met mij en haar hoor.
Je kan misschien ook eens wat harder aan de bel gaan trekken en de urgentie benadrukken.
Zeg dat je je voor je leven vreest omdat je niet weet hoe ver ze zal gaan. Of dat het wachten is dat je het recht in eigen hand neemt.
En heb je bv naar aanleiding van die mail contact genomen met haar ouders, "we hadden toch afspraken gemaakt dat jullie haar in toom zouden houden".
Net even snel door de topics gescrollt, deze saga duurt veel te lang voor normale mensen, en ik heb van dichtbij zelf meegemaakt hoe adequaat de politie kan optreden, uitzonderingen daargelaten.
Rechtzaken is weer een ander verhaal.
En ik ga zeker niet zeggen dat je het er zelf naar maakt, maar hoe lang duurt dit gedoe nu al.
Ik had je eigenlijk wel een familielid/ vriend gegund die even naar K. was gereden en dr duidelijk maakt dat als ze nog 1x keer contact zoekt, het licht uit haar ogen wordt geslagen.
(Blabla, niet netjes, dat doen vaders en opa's ook als hun dochter/ kleinkind zo behandeld worden)
Dat bedoelde ik met zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Ps. Ik reageer op R_one, maar de tekst is ook gericht aan TS.
sorry maarquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:17 schreef Cupfighter het volgende:
Liefs K
geen enkel contact meer opnemenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar als een persoon een huis binnentreedt en zijn geslachtdelen (borsten) toont, je stelselmatig lastigvalt, je ernstige psychische klachten bezorgt (triggers) er nog geen zaak loopt.
Stel ik doe dat bij een meisje van 20 jaar, dan gaan mijn ouders niet in contact met mij en haar hoor.
Je kan misschien ook eens wat harder aan de bel gaan trekken en de urgentie benadrukken.
Zeg dat je je voor je leven vreest omdat je niet weet hoe ver ze zal gaan. Of dat het wachten is dat je het recht in eigen hand neemt.
Net even snel door de topics gescrollt, deze saga duurt veel te lang voor normale mensen, en ik heb van dichtbij zelf meegemaakt hoe adequaat de politie kan optreden, uitzonderingen daargelaten.
En ik ga zeker niet zeggen dat je het er zelf naar maakt, maar hoe lang duurt dit gedoe nu al.
Ik had je eigenlijk wel een familielid/ vriend gegund die even naar K. was gereden en dr duidelijk maakt dat als ze nog 1x keer contact zoekt, het licht uit haar ogen wordt geslagen.
(Blabla, niet netjes, dat doen vaders en opa's ook als hun dochter/ kleinkind zo behandeld worden)
Het ligt nu toch bij de politie? Met aangiftes van TS en een stopgesprek met K. en daarna nieuwe meldingen van TS van haar fratsen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
En heb je bv naar aanleiding van die mail contact genomen met haar ouders, "we hadden toch afspraken gemaakt dat jullie haar in toom zouden houden".
Hij zal toch de inhoud van die mails moeten bekijken om te beslissen dat ze doorgestuurd moeten worden naar de politie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
sorry maar
ik snap niet waarom je niet booswoest wordt om de suggestie dat jullie nog dolverliefd op elkaar zijn.
Iemand die je daadwerkelijk bijna dagelijks het leven zuur maakt
en verder
stop met lezen van die mails
wat haal je er precies uit?
Ik blijf binnen de regels van de wet, als ik iemand op haar af stuur die gaat dreigen met haar het licht uit haar ogen te slaan sta ik dadelijk mezelf voor een rechter te verantwoorden en is zij de winnende partij want zij is dan slachtofferquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
nee zodra ze van haar zijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij zal toch de inhoud van die mails moeten bekijken om te beslissen dat ze doorgestuurd moeten worden naar de politie.
Ik word daar niet zo boos om dat is haar belevingswereld ,waar ik veel meer moeite mee heb is dat als ze Melanie gaat gebruiken in haar berichten of afsluit met liefs Melanie, daar kwetst ze me meequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
sorry maar
ik snap niet waarom je niet booswoest wordt om de suggestie dat jullie nog dolverliefd op elkaar zijn.
Iemand die je daadwerkelijk bijna dagelijks het leven zuur maakt
en verder
stop met lezen van die mails
wat haal je er precies uit?
in principe zou je gewoon alles van haar kunnen doorsturenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik word daar niet zo boos om dat is haar belevingswereld ,waar ik veel meer moeite mee heb is dat als ze Melanie gaat gebruiken in haar berichten of afsluit met liefs Melanie, daar kwetst ze me mee
Ik zal ze moeten lezen om te kijken of ze doorgestuurd moeten worden
Als het mezelf zou betreffen, zou ik ze niet ongelezen willen doorsturen. Ze kan er wel weet ik niet wat in hebben gezet. De mogelijkheid bestaat bijv. dat zij er iets in zet waarvan TS niet wil dat de politie het leest.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee zodra ze van haar zijn
doorsturen
Een regel instellen zodat alles van haar automatisch naar de politie wordt gestuurd, dan hoef CF die ook niet meer te lezen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
in principe zou je gewoon alles van haar kunnen doorsturen
aangezien haar is gevraagd te stoppen
Ik vind dat eerlijk gezegd ook best eng want je weet nooit met haarquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als het mezelf zou betreffen, zou ik ze niet ongelezen willen doorsturen. Ze kan er wel weet ik niet wat in hebben gezet. De mogelijkheid bestaat bijv. dat zij er iets in zet waarvan TS niet wil dat de politie het leest.
dat was ook het idee erachterquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:59 schreef Cupfighter het volgende:
Na erover nagedacht te hebben ga ik het idee van @:greysbones toch uitvoeren, die mails lezen is niet goed voor me.
Vandaag was de doorslag
Klopt ik begreep je idee wel maar was wat bang maar waarvoor moet ik bang zijn, de politie weet met wie ze te maken hebben, ze kennen haar manieren inmiddels wel van de overige mailsquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat was ook het idee erachter
er minder mee bezig zijn
je leven weer oppakken
jouw ding doen
Goed van je! Ook melden bij de politie dit.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:41 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben egoistisch en denk niet aan het welzijn van hun dochter plus dat ik alleen maar interesse zou hebben in het lichaam van haar dochter ,aldus de moeder van K die mij belde, hun willen een gesprek met me met K erbij, ik zei dat hebben we gehad ik ga u blokkeren en toen kreeg ik bovenstaande te horen
Ik he geen zin meer in dit gezeik, ik heb de vader ook geblokkeerd om te voorkomen dat ze met dat nummer gaan bellen
Egoitisch van me he, lol
Ja ik ga dit zeker meldenquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goed van je! Ook melden bij de politie dit.
Wat denkt ze wel niet
quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:41 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben egoistisch en denk niet aan het welzijn van hun dochter plus dat ik alleen maar interesse zou hebben in het lichaam van haar dochter ,aldus de moeder van K die mij belde, hun willen een gesprek met me met K erbij,
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:45 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb ook aangegeven hier niet meer over te willen discussieren met haar en graag ook door haar met rust gelaten wil worden
Je kan ook iemand blokkeren in je telefoon he, kunnen ze je ook niet meer bellenquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:41 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben egoistisch en denk niet aan het welzijn van hun dochter plus dat ik alleen maar interesse zou hebben in het lichaam van haar dochter ,aldus de moeder van K die mij belde, hun willen een gesprek met me met K erbij, ik zei dat hebben we gehad ik ga u blokkeren en toen kreeg ik bovenstaande te horen
Ik he geen zin meer in dit gezeik, ik heb de vader ook geblokkeerd om te voorkomen dat ze met dat nummer gaan bellen
Egoitisch van me he, lol
Heel verstandigquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja ik ga dit zeker melden
@:r_one zei het eerder, de appel valt niet ver van de boom
Klopt dat heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ook iemand blokkeren in je telefoon he, kunnen ze je ook niet meer bellen
quote:
Juist K is verleden tijd en ik wil graag verder zonder me bezig te houden met de capriolen van haarquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel verstandig![]()
Niet alleen is het belachelijk dat deze moeder zo blijft reageren
Maar ook jij moet/wilt verder met je leven
Dit punt voorbij
Dat heeft-ie hier op Fok! geleerdquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:19 schreef BE het volgende:
Heel sterk van je dat je je ook niet laat ompraten!
Gedeeltelijk wel ja als ik twijfelde dan bracht ik dat hier in en dan was jullie mening zeker doorslaggevend.quote:
Volgens haar ja. Dat betekent niet dat je het ook bent.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:22 schreef Cupfighter het volgende:
Nu ben ik maar egoistisch volgens haar, soms moet je dat gewoon zijn en dat is ook haar probleem
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:37 schreef BE het volgende:
[..]
Vooruit, jij ook een schouderklopje dan!
In principe heeft ze wel een punt, ik denk inderdaad niet aan K nu maar aan mezelf, alleen ze vergeet dat K me hier toe zet om mezelf te beschermenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:31 schreef r_one het volgende:
[..]
Volgens haar ja. Dat betekent niet dat je het ook bent.
Assertief =/= egoistisch.
Maar ja .... een kat in het nauw hè ..... iets met bokkensprongen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |