Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ze kreeg nog bevestiging ook, wat knap is, want ze hebben van haar in een maand misschien 3 zinnen tekst laten zien.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:21 schreef Whuzz het volgende:
Elvira: "Was ik mezelf?"
Als je dat zelf al niet weet, dan gaat er toch iets niet goed.
ik denk dat hij zich beter kan kaalscherenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tom doe nou geen middenscheiding, dat is geen smoelwerk met die toupet
Daar knap je als vrouw toch keihard op af.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat hij zich beter kan kaalscheren
alles beter dan dat toupet
Borrelnootje en Tom, sitting in a tree.... T. O. U. P. E. T. I. N. G.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Tom is wel aardig toch.
Maar dat toupet is gewoon een ijdel net niet dingentje.
tis net een langharige cavia op zijn hoofdquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Tom is wel aardig toch.
ik denk ALLE ex-bondgenoten terug, allemaal in die tent.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:31 schreef schetterklep het volgende:
Zouden er gewoon weer 4 nieuwe zwarte schapen komen dan of de bondjes weer uit elkaar trekken nadat ze zo snel gevormd warenIk ben toch benieuwd
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Borrelnootje en Tom, sitting in a tree.... T. O. U. P. E. T. I. N. G.
Volgens hem zelf een tintje te lichtquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis net een langharige cavia op zijn hoofd
Aan aardige mensen heb ik niks in DBGquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Tom is wel aardig toch.
4 ex bewoners..... Senna heeft al verraden op insta dat Floris weer die hut in gaatquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
ik denk ALLE ex-bondgenoten terug, allemaal in die tent.
Ja truequote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Aan aardige mensen heb ik niks in DBG
Tuurlijk wel. Je hebt ook een paar aardige of leuke mensen nodig, zodat je éxtra kunt ergeren aan het contrast met Alexander en Geert.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Aan aardige mensen heb ik niks in DBG
Geen idee, die hebben we net wat meer gezien dan Elvira, maar ken heel die gast verder totaal niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Tom is wel aardig toch.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
4 ex bewoners..... Senna heeft al verraden op insta dat Floris weer die hut in gaat
Ach die Alexander kan wat moeilijker met mensen omgaan. Vind ehm al een stuk relaxer. Ga er maar eens in met 16 andere gekkies. Zou ook niks voor mij zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:24 schreef Whuzz het volgende:
Alexander: We hebben hier alle kwaliteiten. Slim, creatief, sportief.
... je vergeet irritant, Alexander.
Hij lijkt wel iemand te zijn die een allemans vriend wil zijn, zalvendquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee, die hebben we net wat meer gezien dan Elvira, maar ken heel die gast verder totaal niet.
Serenaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:38 schreef Chanel5 het volgende:
ooo die ene stevige, dieis leuk,de naamkwijt
Als dat niks voor je is, doe het dan ook nietquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:36 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Ach die Alexander kan wat moeilijker met mensen omgaan. Vind ehm al een stuk relaxer. Ga er maar eens in met 16 andere gekkies. Zou ook niks voor mij zijn.
Fatima is ook een rellerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Toen keek ik nog niet. Deze is ook raar
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:41 schreef KinKiJan het volgende:
Inderdaad Jan, dat zou wel heel snel zijn
quote:
Snap dat niet, hij eisde alles op en drukte best dominant zijn mening altijd door.quote:
het is ook maar net hoe de FEBO het wil brengenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Snap dat niet, hij eisde alles op en drukte best dominant zijn mening altijd door.
Maarjais anders als je vrienden bent.
Het florisfandom waarom hij zo populair is, ik zie het nietquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is ook maar net hoe de FEBO het wil brengen
Die Peter doet alsof die Floris al 125 jaar kentquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:47 schreef greysbones het volgende:
dat geknuffel van mensen die je helemaal niet kent
Ik doe met je meequote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:48 schreef KinKiJan het volgende:
Mooi moment voor een stop. Ik zie over een tijdje wel wie er nog in zitten.
Ja tot de finale!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:48 schreef KinKiJan het volgende:
Mjah, ik heb zo het vermoeden dat ik die gagnstertokkie erg slecht ga trekken, dus het zou kunnen dat ik deze cyclus ook uitzit. ff aankijken nog.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:48 schreef KinKiJan het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mjah, ik heb zo het vermoeden dat ik die gagnstertokkie erg slecht ga trekken, dus het zou kunnen dat ik deze cyclus ook uitzit. ff aankijken nog.
Kan je ook namen noemen, teruglezers weten niet wie gangstertokkie is. Ik ook nietquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mjah, ik heb zo het vermoeden dat ik die gagnstertokkie erg slecht ga trekken, dus het zou kunnen dat ik deze cyclus ook uitzit. ff aankijken nog.
Die nieuwe. Weet die naam nog niet. Die donkere dame met die grote smoel.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je ook namen noemen teruglezers weten niet wie gangstetokkie is. Ik ook niet
Fatima?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die nieuwe. Weet die naam nog niet. Die donkere dame met die grote smoel.
Denk het.quote:
Ahhjoh, die heet Skreewkut , zo heettte ze ook de 1ste keerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die nieuwe. Weet die naam nog niet. Die donkere dame met die grote smoel.
Gewoon Fatima 👊🏻quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahhjoh, die heet Skreewkut , zo heettte ze ook de 1ste keer
Die lopen reklame voor de Obesitas-kliniek in Beverwijkquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:54 schreef Dotteke het volgende:
Dat je wat dikker bent tot daaraan toe. Maar waarom van die kleding dragen die je iedere verbabbel laat zien. Ik snap dat nooit
Nou ja, je moet toch toegeven dat als je de namen nog niet kent "Fatima" nietszeggend is en "Skreeuwkut" meteen duidelijk maakt over wie we het hebben.quote:
Niet persoonlijk wordenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:55 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Zegt genoeg over jou Triest figuur
Ze gaan bondjes van 5 maken🤪
Wees geen Alexander. Doe gewoon je TS taakquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
Dienstmededeling!!!
Ik ga niet 4x per dag en 7x per week de OP aanpassen
Niet welkom in huis en bij Papa&MamaSenna... woningzoekend dus.. betaald in de Loods zitten bevalt dus primaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:57 schreef spapaars het volgende:
Floris na zijn wettelijke verkanzing dagen weer terug.
eigenlijkis het wel zo,skreeuwkut dekt wel de ladingquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou ja, je moet toch toegeven dat als je de namen nog niet kent "Fatima" nietszeggend is en "Skreeuwkut" meteen duidelijk maakt over wie we het hebben.
Gewoon volgende topic, gaat snel genoeg.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
Dienstmededeling!!!
Fatima thats the namequote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
eigenlijkis het wel zo,skreeuwkut dekt wel de lading
Ja van Floris snapikhet ookniet. Je zou denken dat hij aan zijn relatie zou willen werkenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Fatima vond ik een leuke meid
Serena weet ik niet meer. Wat ik zo zag in de terugblikstukjes is ze vast ook leuk
Jorim prima
En Floris... die jongen vind ik een beetje zielig. Zolang erin gezeten en na twee maanden terug. Dat vind ik ongezond
tsssssquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
Dienstmededeling!!!
Hem/haar?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:00 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik zeg hem / haar na,dus over die mensen op tv mag je zeggen wat je wilt en napraten mag niet?
2 of 3 Updates daarna is de garantie verlopenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
tsssss
je moet er wel wat voor over hebben hoor
Hij is zo jong... hij is niet dom, sportief, vol testosteron... dan ga je toch niet twee keer in zo'n hok zitten en spelletjes spelen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja van Floris snapikhet ookniet. Je zou denken dat hij aan zijn relatie zou willen werken
Geld en roem.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij is zo jong... hij is niet dom, sportief, vol testosteron... dan ga je toch niet twee keer in zo'n hok zitten en spelletjes spelen?
Floris for president, broccolihoofd of niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:04 schreef greysbones het volgende:
Floris
ik zit bij Geert en demi
maar die ga ik echt uit elkaar halen![]()
Zonder er voor te hoeven spelen al in het spel...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:04 schreef 5thencounter het volgende:
Jahh de SchapenVerdeling... wisselen tot je erbij neervalt
[ afbeelding ]
Niet piepen, gewoon die TS blijven aanpassenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:05 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeezzuuss....wéér een volledige wisseling van deelnemers
Jaja.. Morgen weerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Niet piepen, gewoon die TS blijven aanpassen
tis ook in zijn eigen belangquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:05 schreef Chanel5 het volgende:
Gadver, Che overleg met Floris echt wat een kakvent
joe slijmt zich een slag in de rondtequote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:06 schreef Whuzz het volgende:
Joe: Ik ga geen zielig verhaal doen dat je mij niet moet kiezen, maar ik wil wel even een zielig verhaal doen dat je mij niet moet kiezen, snap je?
die is net zo manipulatief als geert isquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:09 schreef DilanoNirvana het volgende:
Demi is ook een jankmuts geworden.
Waren de tamons opperdepop?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:07 schreef 5thencounter het volgende:
RatelTeef Faat heeft al gezien dat Joe " een moeilijke maand had,,"
Denk dat ze de manager wil sprekenquote:
Demi en Roma zijn een stel schijnheiligen. En dan met grote ogen kijken alsof ze nergens vanaf weten. Mooi Mylene geef ze er van langsquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:15 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert... Marlene fuct ze tegen het behang aan.. waar dat fucken ineens vandaan kwam.. die Lieve Ouwe Dame![]()
Voelt zich verraden door DeemIe én SlooMaa.. ik kaaann daarrr weeeeelll ieetss vaannn viiinnndeeehhh![]()
[ afbeelding ]
Moeten ze wel winnen, er zijn er 20 die een ton willen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:22 schreef woxxel2 het volgende:
Ik denk dat Floris toch marlene er uit zet en dan vanuit t bondje gekozen zal worden, hij gaat binnen een maand met die ton naar huis
Iedereen is natuurlijk razend nieuwsgierig of het Wereldberoemde Floris-Effect weer gaat werken... Neem een Floris en Uw Team vliegt van Niets Naar Iets voor U het weetquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:57 schreef spapaars het volgende:
Floris na zijn wettelijke verkanzing dagen weer terug.
van mij mogen beide dames de tent inquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:56 schreef Hagenesie het volgende:
Van mij mag Roma de tent in. Krijg steeds meer een hekel aan haar.
Dit dus 😭quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:22 schreef woxxel2 het volgende:
Ik denk dat Floris toch marlene er uit zet en dan vanuit t bondje gekozen zal worden, hij gaat binnen een maand met die ton naar huis
Oh ja dat kloptquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:49 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Weer Floris erbij, die andere dat kan ik nog wel aan, maar Floris, hoefde ik eindelijk niet meer naar die arrogante rotkop te kijken, is hij er weer . Wordt het weer Shark shark gedoe .
Wat me wel opviel , Floris meteen in omhelzing met Joey en El Che, maar Geert leek hij beetje te negeren, stiekem hoop ik dat hij Geert op zn plek zet met dat hij zn ( ex thuis) heeft bedrogen.
Hij had met haar gepraat toch?
De cliffhanger is meestal geen spoiler maar zet je op het verkeerde been. Demi en Roma hebben vast lopen lobbyen bij Floris om Marlene te kiezen. (gokje)quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:27 schreef MacDeMarco het volgende:
Als Floris voet bij stuk houdt en Demi of Geert die tent in flikkert, dan zal ik hem deze cyclus verdragen.
Daarom hoop ik niet dat de geflipte Marlene in de cliffhanger het resultaat is van Floris zijn keuze, maar op dat moment nog van Demi en Roma die haar voor de tent proberen te gooien.
Floris is gevraagd om terug te komen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:23 schreef Hagenesie het volgende:
Zit je er 1 maand moet je weer door 1 spelletje naar huis en Floris kan na 11 maanden terugkomen.
Vind het daarom ook zo stom, dat hij het gaat bespreken. Man als je echt ballen hebt blijf je bij je standpunt Demi of Geert.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:28 schreef 5thencounter het volgende:
Nog onduidelijk wat het gaat worden,
Floris suggereert dat 'ie Deemie en Geert uit elkaar kan halen als Nieuwe verplichte Vos
De reactie van Merlene suggereert dat de Bondleden een eigen lid moeten naaien
Waarom hebben ze in die auto een blinddoek op? Ze hebben voordat ze erin gingen nog een interview gehad met Hart van Nederland, en ze maken mij niet wijs dat ze elkaar toen nog niet gezien hadden.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:37 schreef greysbones het volgende:
waarom kijkt iedereen naar het scherm
en niet gewoon naar buiten
Tja, dan kan Geert ook wel effe zijn relatie gaan lijmen en dat weer terugkomen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:45 schreef Whuzz het volgende:
Het was ZO fantastisch met Senna, dat ik graag weer een jaar terug de loods in wil!
Allemaal om BN'ers te worden. Durf nu al te wedden dat Senna met haar verbouwde smoeltje ook weer zendtijd gaat krijgen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja van Floris snapikhet ookniet. Je zou denken dat hij aan zijn relatie zou willen werken
"En Floris, wat ga je doen met het geld als je wint?"quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij is zo jong... hij is niet dom, sportief, vol testosteron... dan ga je toch niet twee keer in zo'n hok zitten en spelletjes spelen?
Maar Demi eruit, gaat ook Roma niet zinnen. Zij zijn de doodgeverfde finalisten van hun bondje. Geloof maar niet dat ze Floris ook maar iets gunnen als hij Demi of Roma eruit haalt.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:03 schreef Whuzz het volgende:
Ik hoop dat Roma terug de tent in moet
Roma vind het heeeleemaaalllll nixxxx
HAHAHA en ze willen Geert en Demi uit elkaar halen
Dat is wel een heldenactie
Ik kijk het nog even af, maar hoop echt dat die oud bondgenoten, m.u.v. Serena, worden afgerekend op 'het terug mogen keren.'quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:04 schreef Cupfighter het volgende:
ik stop met kijken, dit is gewoon de kijker belazeren met weer het terughalen van oud bewoners, ben je blij dat Floris is opgerot komt hij gewoon weer terug
flopprogramma
Ze klinkt als een stadsgenote, waar komt ze eigenlijk vandaan?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:12 schreef DilanoNirvana het volgende:
Woehahahaha Fuck you Demi Fuck you Roma ik naai ze tegen hun bakkes aan🤣🤣🤣🤣
Ik denk dat deze twee, Justin en Elvira, sowieso terecht terug kunnen komen. Ze zijn er namelijk niet als winnaar uitgegaan en ook niet eruit gestemd. Maar ik vermoed dat Elvira daar geen trek in zal hebben. Justin wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:23 schreef Hagenesie het volgende:
Zit je er 1 maand moet je weer door 1 spelletje naar huis en Floris kan na 11 maanden terugkomen.
Ik denk dat dat niet zozeer gaat over het uit elkaar halen van die twee, maar omdat hij Demi eruit wil hebben, omdat zij de meeste kans heeft om vanuit de loods gekozen te worden als finalekandidaat.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:15 schreef 5thencounter het volgende:
Floris geeft uitleg tegen de Vossen..Demie en Geert "Voor mij is het beste dat ik jullie uit elkaar haal"![]()
Hoezo?
Ja, duh! Maar ik weet het al, uit Asten.quote:
Zolang we blijven kijken kan het ze niets schelen, kelderen de kijkcijfers enorm, dan zullen ze wel ingrijpenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind het nu al een top cyclus. Geweldige aflevering, en het azijn bij sommigen hier is ook erg grappig
Alsof het Talpa iets kan schelen wat wij vinden.
Nodig door blijven gaan zo….quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind het nu al een top cyclus. Geweldige aflevering, en het azijn bij sommigen hier is ook erg grappig
Hoe?quote:
Oh omdat je iemand quote, ach het brengt wat reuring. Maar ik vind dat als iemand al met een ton naar buiten is gegaan dat het dan wel echt afgelopen is.quote:
niet enkel datquote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk ook dat het voor één maand is. Ze gaan vast in september door zoals het was. Programma gaat ook weer naar 19:30. En met 16 man. Die tent kan ook alleen maar in de zomer.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet enkel dat
er worden invullingen gedaan van heb ik jou daar
alle 4 de ex bondgenoten zijn gevraagd en zullen daar dus ook rijkelijk voor worden beloond
en ik ben nog steeds van mening dat ze niet lang zullen blijven
gewoon even lekker de boel opstoken
niks gezapige noik stelletjes
huilende roma en demi
woeste marlene
Joe die niet weet hoe hard ze moet slijmen
en dan zijn ze nog maar net binnen
lekker toch
Er zijn veel dialecten in dit land, maar we schrijven allemaal accentloos.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, duh! Maar ik weet het al, uit Asten.
Overigens is Brabant groot en verschillen de dialecten nogal. Asten is hier om de hoek, dus dat klinkt hetzelfde als plat Hellimons.
Ja dat helemaal maar vind alle terugkeerders mwah mwah. Robert daarentegen zou zeker in het kader driemaal scheepsrecht terug mogen keren,quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh omdat je iemand quote, ach het brengt wat reuring. Maar ik vind dat als iemand al met een ton naar buiten is gegaan dat het dan wel echt afgelopen is.
Een pakje zware shag per dag is nogal best duur, komen die vloedjes er ook nog bij.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja dat helemaal maar vind alle terugkeerders mwah mwah. Robert daarentegen zou zeker in het kader driemaal scheepsrecht terug mogen keren,
heerlijk wahquote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:31 schreef Li0nHeart het volgende:
we zitten midden in de vakantiesquote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:41 schreef freaky40 het volgende:
451.000 lineaire kijkers zagen de ex deelnemers tijdelijk terugkeren gisteravond. Niet echt veel na de ophef vooraf dus.
Ik heb zelf sterk de induk dat ze alle vier voor alle mogelijke bondjes waar de Zwarte Brieven hun heen sturen, zij hun scriptje wel hebben gekregen , het beste voorbeeld is wel Floris, die omniddelijk even duidelijk maakt dat hij Deem&Geert uitelkaarwil hebben.. dat het zogenaamd "Finale strategie" zou zijn is bullshitquote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet enkel dat
er worden invullingen gedaan van heb ik jou daar
alle 4 de ex bondgenoten zijn gevraagd en zullen daar dus ook rijkelijk voor worden beloond
en ik ben nog steeds van mening dat ze niet lang zullen blijven
gewoon even lekker de boel opstoken
niks gezapige noik stelletjes
huilende roma en demi
woeste marlene
Joe die niet weet hoe hard ze moet slijmen
en dan zijn ze nog maar net binnen
lekker toch
Bij mij ligt het eraan met wie ik ben of ik dialect spreek of niet. Ik kan dat van Marilene in de loods niet echt waarderen. Zou ik niet doen. Spreek thuis met man en kinderen ook niet echt dialect, maar met mijn moeder dan weer wel. Bij mijn schoonouders is het Helmonds-light.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zijn veel dialecten in dit land, maar we schrijven allemaal accentloos.
Hoezo 'tijdelijk'? Is volgens mij geen sprake van. Dus degenen die zeiden dat ze Floris van het weekend gezien hadden, zitten in het complot. Floris was 2 augustus jarig en zou dat afgelopen zondag ergens in de openbaarheid gevierd hebben. Dat is onmogelijk als hij donderdag ervoor de loods in is gegaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:41 schreef freaky40 het volgende:
451.000 lineaire kijkers zagen de ex deelnemers tijdelijk terugkeren gisteravond. Niet echt veel na de ophef vooraf dus.
Jup, als de Bondjes/Schapen ruil vanavond plaatsvind en de 4 Exxen zitten op hun plek gaat het lang duren voordat er "zorgelijk bericht van Thuis" komt waardoor ze weg moetenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoezo 'tijdelijk'? Is volgens mij geen sprake van. Dus degenen die zeiden dat ze Floris van het weekend gezien hadden, zitten in het complot. Floris was 2 augustus jarig en zou dat afgelopen zondag ergens in de openbaarheid gevierd hebben. Dat is onmogelijk als hij donderdag ervoor de loods in is gegaan.
Wacht maar af.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoezo 'tijdelijk'? Is volgens mij geen sprake van. Dus degenen die zeiden dat ze Floris van het weekend gezien hadden, zitten in het complot. Floris was 2 augustus jarig en zou dat afgelopen zondag ergens in de openbaarheid gevierd hebben. Dat is onmogelijk als hij donderdag ervoor de loods in is gegaan.
Same, ze praat altijd op 2x snelheid en heel boos. Schreeuwde ook vaak als een tokkie door de loods heen en kon goed liegen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 02:26 schreef kater1 het volgende:
Na 1 uitzending trek ik Fatima al niet meer. Ik was ooit zo blij dat ze ophoepelde. Maar helaas, daar is ze weer met dat hyper altijd op agressieve toon praten.![]()
Ik heb geen verstand van tenten, maar ze kunnen er toch ook gewoon eentje plaatsen die tegen alle jaargetijden kan? Of ze laten de bewoners een iglo bouwen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:53 schreef Soury het volgende:
Die tent kan ook alleen maar in de zomer.
Weet je nog hoe het ging met onweer en de loods ?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Same, ze praat altijd op 2x snelheid en heel boos. Schreeuwde ook vaak als een tokkie door de loods heen en kon goed liegen.
Misschien heeft ze in de tussentijd een cursus gevolgd om met die agressie om te gaan?
[..]
Ik heb geen verstand van tenten, maar ze kunnen er toch ook gewoon eentje plaatsen die tegen alle jaargetijden kan? Of ze laten de bewoners een iglo bouwen.
Marlene komt uit Asten (Brabant)quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze klinkt als een stadsgenote, waar komt ze eigenlijk vandaan?
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Zonder blikken of blozen Robert bij de haaien dumpen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:27 schreef Cirilico het volgende:
En dan Demi, die staat te genieten en te popelen om iemand anders te naaien. Wow. Prima dat je graag tactisch speelt, maar niet kunnen wachten om iemand zulk slecht nieuws te brengen is aardig duivels. Maar verder sta ik erin zoals Robert: wees gvd eerlijk. Hou op met liegen en achterbaks zijn.
Ja wat? Ik zit ook in het complot.quote:
Is hij al mee bezigquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zal Floris weer de rol van Hoofdspeler opeisen?
Worden zijn ogen rood en komt er stoom uit zijn orenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
ik denk dat als je bij Geert op de verkeerde knopjes drukt
hij volledig door het lint gaat
Hij is een en al MCEquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zal Floris weer de rol van Hoofdspeler opeisen?
zoveel tijd hebben we nietquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
Nou snel met die BeslisKlok in beeld... niet dit nog een uur rekken
En Geert wil ook niet naar huisquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:06 schreef Whuzz het volgende:
Demi wil gewoon een maand lang lekker noiken, da's veel belangrijker dan finale spelen!
had ze bij Flo moeten doenquote:
ik mis er 1quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Alexander, Marlene en Fabio en ? ... Dat wordt top tv
Alleen bij driewielers, niet bij opoefietsenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
had ze bij Flo moeten doen
issie gevoelig voor
ik denk juist des te meerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alleen bij driewielers, niet bij opoefietsen
Ja dat zeg ik altijd als ze zo lang aan het zeuren zijn wie o wie en waar o waar en waarom waaromquote:
die mag van mij echt loesoequote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:12 schreef Whuzz het volgende:
Demi is zo'n type die harder gaat praten als je aangeeft niet te begrijpen wat ze bedoelt.
Marlene is boos, stelletje kutwijven zegt zequote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
ZuipGate .. Marlene lusgeenrose
Zoals ik al eerder zei; Marlene heeft wel gelijkquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Marlene is boos, stelletje kutwijven zegt ze
Jij niet alleen, hier in het westen nooit van gehoordquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Scheinbaar /schijnbaar wereldvreemd.
Heeft ze ook, maar had deze taak niet bij haar verwachtquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei; Marlene heeft wel gelijk
Anna denk ikquote:
Demi is net zo vals als Geert narcistisch isquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:13 schreef Soury het volgende:
Marlene zegt alles wat ik ook over Demi zeg. "Vals kreng, achterbakse troela"Ze heeft mensenkennis
Ja, die kan niets dat Che niet beter kan!quote:
denk hetquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:16 schreef Whuzz het volgende:
Dus:
Alexander, Joey, Marlene en Fabio?
ik denk dat Demi hard op weg is zich net zo geliefd te maken als Juliaquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:16 schreef Soury het volgende:
Hahaha Demi !!! Wat denk je nou dat Marlene jou iets gaat gunnen
Wordt gezellig. Alexander en Joey kunnen ook al zo lekker door één deur tentflapquote:
Hoofdstad geroerpertoetquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jij niet alleen, hier in het westen nooit van gehoord
Maar zelf de grootste smoel over iedereen hebbenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
't is net een pedaalemmer, trap je op zijn teentjes gaat die klep open![]()
Mee eens, maar... da's wel een makkelijke.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
ik moet me vergissen maar Joe en Fatima
die gaan volgens mij niet matchen
Ja VANAF het beeeggggiiinnnnnn allllllll!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
Roma die zegt dat Marlene in de slachtoffer rol zit
meine liebe gute![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |