SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, RobThinking is difficult, that’s why most people judge
Jan heeft gewonnenquote:
Dit was toch uitgelekt ook. Sneu voor El Che, had het hem gegund.quote:
Ja. Het wordt wel een beetje CliChequote:
Klopt, ook al 1 vd 2 schapen die vertrekt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:29 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dit was toch uitgelekt ook. Sneu voor El Che, had het hem gegund.
Ze heeft een gele kaart gekregen voor meppenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:31 schreef Cirilico het volgende:
Maudy...![]()
Van het snuiven van medicijnen via het uitkafferen van bondgenoten naar het ongestraft meppen van bondgenoten: succesformule voor de winst.
ja ook nogquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:31 schreef Cirilico het volgende:
Maudy...![]()
Van het snuiven van medicijnen via het uitkafferen van bondgenoten naar het ongestraft meppen van bondgenoten: succesformule voor de winst.
wow, een hele gele kaartquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze heeft een gele kaart gekregen voor meppen
heeft naar Max verstappen geluisterdquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zei Erik nou echt: als mijn tante een pikkie had gehad, was het nu mijn oom![]()
![]()
Dit. En liever ook geen herhaalkandidaat die al in andere shows heeft gezeten. Gewoon nieuwe, totaal onbekende mensen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Benieuwd naar nieuwe aanwas.
Van die hoofdfiguren zoals een Floris zou ik juist helemaal niet terug willen zien, vind leuker de dynamiek met nieuwe mensen nieuwe kansen. Zo van je hebt je kans al gehad.
Dus ongestraft. Anders had ze die ton uiteraard niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze heeft een gele kaart gekregen voor meppen
Ja en dan heeft zij het over attitudequote:
Stuur Bram de Wolf maar ff naar de schaapskooiquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat de meesten dat hopen
Zal zo zijn geweest.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Aparte exit, had hij het zelf aangevraagd buiten beeld?
volgens mij moest iemand hem eerst heel hard knijpen zodat die tranen eruit konden komenquote:
Ja, stuk beter dan "moet je anders ff een klap ofzo?"quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:39 schreef greysbones het volgende:
mooie woordjes van maudy voor cheetje
Gaat aan het eind van een cyclus vaak zoquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Aparte exit, had hij het zelf aangevraagd buiten beeld?
bijna of echtquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:42 schreef spapaars het volgende:
Het is bijna ongelooflijk dat vaak degen met de minste nummers wint.
Sinds ze 1 ton heeftquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Sinds wanneer waren Justin en Maudy besties?
Jan verdomt het ook om het goeie nummer als eerste te geven.. de boefquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:42 schreef spapaars het volgende:
Het is bijna ongelooflijk dat vaak degen met de minste nummers wint.
Ja het is zoveel bijna zo'n wegzapmoment van emotiequote:
Hij was te soft voor daarquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:46 schreef spapaars het volgende:
Zou het mij verbazen als een nietszeggende bewoner vriendelijk wordt verzocht te vertrekken?
Roy....Donders?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:46 schreef Cirilico het volgende:
Ik had vandaag trouwens iemand het advies gegeven zich aan te melden voor de Bondgenoten. Ze heeft al meegedaan aan Alleskunner, dus dat is een vrijbrief voor deelname.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:46 schreef Cirilico het volgende:
Ik had vandaag trouwens iemand het advies gegeven zich aan te melden voor de Bondgenoten. Ze heeft al meegedaan aan Alleskunner, dus dat is een vrijbrief voor deelname.
Geheim.quote:
Nee, deze telt niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]![]()
Geen herhaalkandidaten of aandachtgeile tv-show hoppende wanghamsters.
Als je eenmaal in de Talpa bak zit via Lang Leve de liefde, alleskunner, jaar van je leven dat weet je zeker dat je gebeld kunt worden 😂quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:46 schreef Cirilico het volgende:
Niets vergelijkend anoniem aanwezig zijn als meedoen met de Alleskunner!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:46 schreef Cirilico het volgende:
Is dat die snoep vervoeder?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Louisa.... "echte" meisjes in de jungle
Zou zo maar kunnen!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:53 schreef RaymanNL het volgende:
Denk dat we vanavond niet meer weten wie er van de schapen naar huis gaan. Morgen pas de “ nieuwe” kandidaten?
Denk het ook.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:53 schreef RaymanNL het volgende:
Denk dat we vanavond niet meer weten wie er van de schapen naar huis gaan. Morgen pas de “ nieuwe” kandidaten?
Juliaquote:
Beroeps manipulator.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
O aantrekken afstoten has begun.
hard wegrennen bij die ventquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:59 schreef greysbones het volgende:
omg Geert is nog erger dan ik dacht
Kan niet veel met die gluiperige kop.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja echt he. Vies naar om te zien.
Precies.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:02 schreef greysbones het volgende:
ik ben niet jaloers
gaat me meer om het principe
En legt de bal bij Demi, die heeft er geen zin in op deze manier en toen krabbelde meneer terug toxic Geertjequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies.
Ik ben niet jaloers, ik kan het alleen niet hebben als niet alles om mij draait.
Die is er mooi van af gekomenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:01 schreef KinKiJan het volgende:
Ik ga het herhalen; Geert's ex zal uiteindelijk de lachende derde zijn
signaleerquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:04 schreef KinKiJan het volgende:
De beelden van Geert's gedrag kunnen prima voor een 'hoe herken ik de signalen' campagne filmpje gebruikt worden.
ze hadden dit toch alle 4 tegelijk kunnen doenquote:
Geblinddoekt achteruit? Dat wordt botsautootje met zn 4en.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hadden dit toch alle 4 tegelijk kunnen doen
jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Geblinddoekt achteruit? Dat wordt botsautootje met zn 4en.
vorige weekquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:15 schreef spapaars het volgende:
Zo meteen, Jan op de vlucht voor bosbranden in Portugal!
Wanneer is gvd die bondgenoten opgenomen?
Egypte en Ibiza zijn ze geweestquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:22 schreef RaymanNL het volgende:
Het lijkt alsof Floris in die twee maanden even naar Turkije is geweest voor zn glimlach, vast cadeautje van z’n vriendinnetje.
Gewoon op vakantie gestuurd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:22 schreef RaymanNL het volgende:
Het lijkt alsof Floris in die twee maanden even naar Turkije is geweest voor zn glimlach, vast cadeautje van z’n vriendinnetje.
Maudy en Roy zitten er naast, dus zegt niksquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:26 schreef sjaakspark het volgende:
Zie ik Justin daar nou zitten in het filmpje. Hij niet weg dus.
Haha ja dat weet ik. Maar het lijkt alsof hij een nieuw gebit heeft.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Egypte en Ibiza zijn ze geweest
Van de laatste centen van zijn vriendin denk ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Haha ja dat weet ik. Maar het lijkt alsof hij een nieuw gebit heeft.
Ik heb niet de indruk dat die 4 (ex deelnemers) blijvertjes zijn. Hoe en wat weet ik ook niet. Beetje vreemd om iemand die al een keer gewonnen heeft terug te laten komen iig. Maakt het er niet leuker op.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:44 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Van de laatste centen van zijn vriendin denk ikIk vond het langzaamaan wel leuker worden maar als er al spelers terug worden gevraagd na een paar weken dan laat maar. Nu wordt het wel heel erg gestuurd door de makers. Dan had Robert ook maar meteen teruggehaald in plaats van een speler die zelfs al een keer gewonnen heeft. Slechte plottwist
En toch vind ik ze op de 1 of andere manier toch schattig samen.quote:
Daar kunnen ze natuurlijk geen rekening mee houden, en is ook geen spoiler. Gewoon niet op s.m. kijken als je de uitzending nog niet hebt gezien.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 00:42 schreef freaky40 het volgende:
Lekker kloten ook. De FEBO had de winnaar al gespoiled via Insta vanavond. En moest nog kijken. Doe dat wat later in het vervolg!!
oude opname - zit tussen Maudy en Roy die gisteren zijn vertrokkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:26 schreef sjaakspark het volgende:
Zie ik Justin daar nou zitten in het filmpje. Hij niet weg dus.
gewoon op tijd kijken en de socials links laten liggenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 00:42 schreef freaky40 het volgende:
Lekker kloten ook. De FEBO had de winnaar al gespoiled via Insta vanavond. En moest nog kijken. Doe dat wat later in het vervolg!!
ze kunnen niet met iedere kijker rekening houdenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:27 schreef freaky40 het volgende:
Zo werkt het natuurlijk niet.Je moet als programma ook dat gogme hebben dat pas later te plaatsen en niet een halfuur na uitzending al.
Misschien iedereen even bellen, sommige kijken pas één of twee dagen laterquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:27 schreef freaky40 het volgende:
Zo werkt het natuurlijk niet.Je moet als programma ook dat gogme hebben dat pas later te plaatsen en niet een halfuur na uitzending al.
Voor de 3de keer Robertquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:44 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Van de laatste centen van zijn vriendin denk ikIk vond het langzaamaan wel leuker worden maar als er al spelers terug worden gevraagd na een paar weken dan laat maar. Nu wordt het wel heel erg gestuurd door de makers. Dan had Robert ook maar meteen teruggehaald in plaats van een speler die zelfs al een keer gewonnen heeft. Slechte plottwist
gewoon nog even 10 uurtjes geduld en dan weten we het (hoop ik)quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:08 schreef DilanoNirvana het volgende:
Dat is idd irritant als je iets nog moet kijken en het wordt verklapt.
Dat is met voetbal zo maar ook met dit soort programma's als je het niet wil weten, niet op social media kijken.
Ik wil nu wel weten wie er van de schapen uit is, weet iemand dit al😁
Ik hoop dat Justin en Kim eruit zijn.
Die ondertiteling ook. 'Wat gebeurd er?' Grrrrquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:12 schreef 5thencounter het volgende:
En de OhMyGodHahgert.. een dikke auto.. wie zullen daar in zittten, spannend![]()
[ afbeelding ]
Woensdag was de finale. Dus nieuwe cyclus is op donderdag gestart.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:37 schreef Gia het volgende:
Kan natuurlijk ook zo zijn dat ze er op woensdag 30 juli in zijn gegaan en op vrijdagavond weer naar huis. Dan konden ze afgelopen weekend overal duidelijk aanwezig zijn. Floris bij de Pride, Serena in een pretpark,.....
Conclusie: Het is maar voor een paar dagen, waarschijnlijk.
Misschien moet hij terug in de loods van Senna omdat zij haar 60k er al doorheen heeft gejaagd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:22 schreef RaymanNL het volgende:
Ik denk dat ze even gast zijn daar met een opdracht. Vanavond gaan we het zienquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:58 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Misschien moet hij terug in de loods van Senna omdat zij haar 60k er al doorheen heeft gejaagd.![]()
Vind het wel een beetje apart; maanden janken dat je je vriendin mist, ga je eindelijk naar huis om vervolgens na een paar maanden misschien weer potentieel enorm lang (wie weet zit ie er weer een jaar+) geïsoleerd in de loods te zitten.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ze even gast zijn daar met een opdracht. Vanavond gaan we het zien
Je bent dan niet helemaal 100.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:58 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Misschien moet hij terug in de loods van Senna omdat zij haar 60k er al doorheen heeft gejaagd.![]()
Vind het wel een beetje apart; maanden janken dat je je vriendin mist, ga je eindelijk naar huis om vervolgens na een paar maanden misschien weer potentieel enorm lang (wie weet zit ie er weer een jaar+) geïsoleerd in de loods te zitten.
Binnenkort vast weer een bezoekmoment.quote:
Bij het Pieter Baan centrum zeker.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Binnenkort vast weer een bezoekmoment.
Inderdaad! Wat de bedoeling hiervan ook is, het heeft wel een hoop teweeg gebracht. Dus in die zin alle credits voor de marketing afdeling. Of het uiteindelijk helpt voor de kijkcijfers en/of verse aanmeldingen moet nog blijken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:19 schreef 5thencounter het volgende:
Wel een poeha op de socials.. en roepen "Ik weet niet voor hoelang.." allemaal show voor een paar extra kijkcijfers?
Alleen al de melding van Jan tegen de ZS dat ze weer naar 16 moeten voor cyclus 21 , dus er twee ZS moeten oprotten... vervolgens een dikke auto voorrijden met 4 Exxen erin.. zijn geen spannende "mindfucks" meer maar verwarrend gejengel met het formatquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad! Wat de bedoeling hiervan ook is, het heeft wel een hoop teweeg gebracht. Dus in die zin alle credits voor de marketing afdeling. Of het uiteindelijk helpt voor de kijkcijfers en/of verse aanmeldingen moet nog blijken.
De Febo doet dat al sinds het begin van Utopiaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:40 schreef DilanoNirvana het volgende:
De makers kijken hier mee en lachen hun ballen uut hun broek😂🤣😂🤣😂🤣
Ik vind het ook wel grappig. Iedereen over de pis dat Floris terugkomt.quote:
heerlijkquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel grappig. Iedereen over de pis dat Floris terugkomt.
Was de schapen wedstrijd niet op dezelfde dag als de finale? Dan komen daarna die 'nieuwe' kandidaten in de loods, want iedereen heeft nog dezelfde kleren aan en het lijkt buiten rond 7 uur, qua licht.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Woensdag was de finale. Dus nieuwe cyclus is op donderdag gestart.
Denk eerder dat ze op deze manier de sentimenten bij de kijkers checken. Hoe denken wij erover als een oud deelnemer terugkomt? Een Serena die er om gezondheidsredenen uit is gegaan, wordt beter geaccepteerd dan een Floris, hoewel die wel voor ophef zorgde, dus best wat kijkers vinden dat wel prima. Maar iemand die al eens gewonnen heeft, krijgt wel het meeste negatieve commentaar.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:19 schreef 5thencounter het volgende:
Wel een poeha op de socials.. en roepen "Ik weet niet voor hoelang.." allemaal show voor een paar extra kijkcijfers?
Nee de schapen was de volgende ochtend.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Was de schapen wedstrijd niet op dezelfde dag als de finale? Dan komen daarna die 'nieuwe' kandidaten in de loods, want iedereen heeft nog dezelfde kleren aan en het lijkt buiten rond 7 uur, qua licht.
Okay, maar hoe weet je zo zeker dat de finale op woensdag was? Vaak loopt de uitzending een week achter op de werkelijkheid en de finale is maandag en dinsdag uitgezonden.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee de schapen was de volgende ochtend.
Meestal spot iemand dat wel op dat bord in de keuken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Okay, maar hoe weet je zo zeker dat de finale op woensdag was? Vaak loopt de uitzending een week achter op de werkelijkheid en de finale is maandag en dinsdag uitgezonden.
Was op donderdagochtend voor de start van de nieuwe cyclus.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Was de schapen wedstrijd niet op dezelfde dag als de finale? Dan komen daarna die 'nieuwe' kandidaten in de loods, want iedereen heeft nog dezelfde kleren aan en het lijkt buiten rond 7 uur, qua licht.
Harstikke mooiquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:02 schreef Whuzz het volgende:
Dacht, ik doe es ff wat anders en ik rank de cyclus 20 bewoners eens. Van gematigd leuk (ik vind ze eigenlijk geen van allen écht leuk) naar ultrastom:
1: El Che
Tot mijn eigen verbazig, El Che op één. Dat is uiteraard voornamelijk een teken van pure armoede in het deelnemersveld, maar hij is over het algemeen redelijk emotioneel volwassen, vaak eerlijk en recht door zee. Zou mijn beste vriend niet worden, maar wil best een biertje met El Che drinken.
2: Erik
Slechts vanwege de entertainmentvalue. Erik is natuurlijk een rare kwibus, met een behoorlijke handleiding en een overdosis aandachttrekkerij, maar... hij is vaak grappig, of hij dat nou zo bedoelt of niet.
3: Roma
Grotendeels entertainmentvalue. Het ene moment zou je haar het liefst over de schutting gooien, maar voordat je 3 anderen bij elkaar heb getrommeld om dat voor elkaar te krijgen heeft ze je tóch alweer aan het lachen gemaakt.
4: Peter
Als je niet teveel focust op zijn wat rare fratsen omtrend zijn al-dan-niet-relatie buiten de loods en geklef met Julia, is Peter een redelijk normaal persoon die eigenlijk niet zo vaak irritatie opwekt.
Dan een groep waar gewoon weinig over te zeggen valt. sommigen moet ik nog stééds wel eens de naam van opzoeken. Deze volgorde kan dus ook redelijk makkelijk omgewisseld worden...
5: Elvira
6: Roy
7: Tom
8: Anne
9: Marlene
10: Marco
Nephaar is een beetje een rare. Doet op zich niet zo heel veel fout, maar hij heeft iets... fouts. Onderbuikcreep. Kan het niet duiden.
11: Kim
Niet zo heel veel mis met Kim, maar ze komt nogal nep over. Ik geloof haar "mantelzorgverhaal" niet. Ze zal vast wat doen in het huishouden enzo, maar ik vind haar behoorlijk wereldvreemd en oppervlakkig.
12: Joey
Is is net tofu. Hij smaakt naar waar hij in drijft. Als je hem tussen een groepje sukkels zet, is hij zelf een irritante sukkel. Als je hem in een groepje leuke mensen zet, dan is er weinig mis met Joey. Maar daarmee is Joey dus wel regelmatig een irritante sukkel.
13: Justin
Relnicht eerste klas, dramaqueen tweede klas, maar heeft nog wel wat entertainmentvalue zo her en der.
14: Maudy
Karentokkie. Schreeuwlelijk en bovendien agressief. Denk dat ze een geweldig mensenmens is, maar heeft de emotionele diepgang van een naaktslak en daarnaast geen zelfbeheersing.
15: Fabio
Het lijkt inmiddels een béétje te minderen, maar zijn overdreven, neppe, doorzichtige "machogedrag" en "jiskefetmaniertjes" zijn uitermate vervelend.
16: Julia
Julia is echt heel dol op Julia. En Julia is het ook altijd eens met Julia en wil dat graag met de groep én met jullie allemaal delen. En als jullie niet luisteren, dan gaat Julia harder praten en het NOG en keer aan jullie allemaal uitleggen. Julia vind het ook heel belangrijk dat Julia krijgt waar ze recht op heeft.
17: Demi
Ik vraag me af hoe Demi uberhaupt rechtop kan lopen of zitten met een ruggegraat van vaseline. Ze heeft de persoonlijkheid van een vaatdoek en de uitstraling van een groep bejaarden na het avondeten.
De enige reden dat Geert wat in haar ziet is omdat ze zo makkelijk manipuleerbaar is.
18: Joe
Joe heeft een enorm "Main Character Syndrome" en denkt dat iedereen haar suuuuuper interessant vind. Helaas is er niets, echt helemaal NIETS interessant aan Joe, behalve haar hele transbeleving. En ook dát is ook niet meer interessant, want na 10 jaar "woke" kennen we dat typetje ondertussen ook wel.
19: Alexander
Alexander is een parasiet. Een zuiger. Die zuigt je energie, je bankrekening, je drankvooraad, je koelkast en je ziel leeg.
20: Geert
Ik hoef niet te zeggen wat ik van Geert vind toch? We hebben allemaal de beelden gezien
Uitprinten, inlijsten en opsturen naar Lelystadquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Harstikke mooi
doen we niks mee
Zangles nemenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
Kan ie mooi buiten weer de dramaqueen uithangen, op naar het volgende SBS programma
Over 2 maand weer terug..quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
Eindelijk weg die Justien... kannie snel weer de kaartenbak in
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:09 schreef Soury het volgende:
Vind Tom best een saaie, met zijn TEMU haar.
Ja dat kan toch beter.quote:
Naar huisquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:
nou geen idee waar elvira heen gaat
Naar huis..quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:
nou geen idee waar elvira heen gaat
Jan zei het al Keihardquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:13 schreef DilanoNirvana het volgende:
Eigenlijk wel zuur als je er maar 1 maand in zit en weg moet. En dadelijk exbondgenoten terug komen.
Of snel weer terug 🫢quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
Eindelijk weg die Justien... kannie snel weer de kaartenbak in
Nog steeds die achternaam niet veranderd. Dan eerst maar dat modellenwerkquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
Justin janken omdat die weer naar de harde buitenwereld moet waar die niets voorelkaar krijgt
Model voor kindermode, zo groot is die nietquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:15 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Nog steeds die achternaam niet veranderd. Dan eerst maar dat modellenwerk
Neuh, die C-acteur met maar één text... Stop Met Lieegggûûhhh goed voor de Alleskunner en De BalleShows van J de Molquote:
dat redt hij in een jaar loods ook nietquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:18 schreef Whuzz het volgende:
Justin kwam als jongetje binnen, maar gaat als man naar buiten
Jezus christus... in 3 maanden loods ja?
Ja te eerlijkquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
Alexander
ik ga je verder niet missen
maar vindt het wel jammer hoe het zo gelopen is
Jus gaat met een mes in de rug naar buiten![]()
![]()
ze is nog jongquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:21 schreef Whuzz het volgende:
Elvira: "Was ik mezelf?"
Als je dat zelf al niet weet, dan gaat er toch iets niet goed.
4 zwarte rel-schapenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
En wat gaat het worden straks een ExBondje, of 4 Zwarte Exxen
Ja voor hoelang..quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
4 zwarte rel-schapen [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |