signaleerquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:04 schreef KinKiJan het volgende:
De beelden van Geert's gedrag kunnen prima voor een 'hoe herken ik de signalen' campagne filmpje gebruikt worden.
ze hadden dit toch alle 4 tegelijk kunnen doenquote:
Geblinddoekt achteruit? Dat wordt botsautootje met zn 4en.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hadden dit toch alle 4 tegelijk kunnen doen
jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Geblinddoekt achteruit? Dat wordt botsautootje met zn 4en.
nou jaquote:
vorige weekquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:15 schreef spapaars het volgende:
Zo meteen, Jan op de vlucht voor bosbranden in Portugal!
Wanneer is gvd die bondgenoten opgenomen?
Egypte en Ibiza zijn ze geweestquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:22 schreef RaymanNL het volgende:
Het lijkt alsof Floris in die twee maanden even naar Turkije is geweest voor zn glimlach, vast cadeautje van z’n vriendinnetje.
Gewoon op vakantie gestuurd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:22 schreef RaymanNL het volgende:
Het lijkt alsof Floris in die twee maanden even naar Turkije is geweest voor zn glimlach, vast cadeautje van z’n vriendinnetje.
Maudy en Roy zitten er naast, dus zegt niksquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:26 schreef sjaakspark het volgende:
Zie ik Justin daar nou zitten in het filmpje. Hij niet weg dus.
Haha ja dat weet ik. Maar het lijkt alsof hij een nieuw gebit heeft.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Egypte en Ibiza zijn ze geweest
Van de laatste centen van zijn vriendin denk ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Haha ja dat weet ik. Maar het lijkt alsof hij een nieuw gebit heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |