Daar kunnen ze natuurlijk geen rekening mee houden, en is ook geen spoiler. Gewoon niet op s.m. kijken als je de uitzending nog niet hebt gezien.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 00:42 schreef freaky40 het volgende:
Lekker kloten ook. De FEBO had de winnaar al gespoiled via Insta vanavond. En moest nog kijken. Doe dat wat later in het vervolg!!
oude opname - zit tussen Maudy en Roy die gisteren zijn vertrokkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:26 schreef sjaakspark het volgende:
Zie ik Justin daar nou zitten in het filmpje. Hij niet weg dus.
gewoon op tijd kijken en de socials links laten liggenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 00:42 schreef freaky40 het volgende:
Lekker kloten ook. De FEBO had de winnaar al gespoiled via Insta vanavond. En moest nog kijken. Doe dat wat later in het vervolg!!
ze kunnen niet met iedere kijker rekening houdenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:27 schreef freaky40 het volgende:
Zo werkt het natuurlijk niet.Je moet als programma ook dat gogme hebben dat pas later te plaatsen en niet een halfuur na uitzending al.
Misschien iedereen even bellen, sommige kijken pas één of twee dagen laterquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:27 schreef freaky40 het volgende:
Zo werkt het natuurlijk niet.Je moet als programma ook dat gogme hebben dat pas later te plaatsen en niet een halfuur na uitzending al.
Voor de 3de keer Robertquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:44 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Van de laatste centen van zijn vriendin denk ikIk vond het langzaamaan wel leuker worden maar als er al spelers terug worden gevraagd na een paar weken dan laat maar. Nu wordt het wel heel erg gestuurd door de makers. Dan had Robert ook maar meteen teruggehaald in plaats van een speler die zelfs al een keer gewonnen heeft. Slechte plottwist
gewoon nog even 10 uurtjes geduld en dan weten we het (hoop ik)quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:08 schreef DilanoNirvana het volgende:
Dat is idd irritant als je iets nog moet kijken en het wordt verklapt.
Dat is met voetbal zo maar ook met dit soort programma's als je het niet wil weten, niet op social media kijken.
Ik wil nu wel weten wie er van de schapen uit is, weet iemand dit al😁
Ik hoop dat Justin en Kim eruit zijn.
Die ondertiteling ook. 'Wat gebeurd er?' Grrrrquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:12 schreef 5thencounter het volgende:
En de OhMyGodHahgert.. een dikke auto.. wie zullen daar in zittten, spannend![]()
[ afbeelding ]
Woensdag was de finale. Dus nieuwe cyclus is op donderdag gestart.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:37 schreef Gia het volgende:
Kan natuurlijk ook zo zijn dat ze er op woensdag 30 juli in zijn gegaan en op vrijdagavond weer naar huis. Dan konden ze afgelopen weekend overal duidelijk aanwezig zijn. Floris bij de Pride, Serena in een pretpark,.....
Conclusie: Het is maar voor een paar dagen, waarschijnlijk.
Misschien moet hij terug in de loods van Senna omdat zij haar 60k er al doorheen heeft gejaagd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:22 schreef RaymanNL het volgende:
Het lijkt alsof Floris in die twee maanden even naar Turkije is geweest voor zn glimlach, vast cadeautje van z’n vriendinnetje.
Ik denk dat ze even gast zijn daar met een opdracht. Vanavond gaan we het zienquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:58 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Misschien moet hij terug in de loods van Senna omdat zij haar 60k er al doorheen heeft gejaagd.![]()
Vind het wel een beetje apart; maanden janken dat je je vriendin mist, ga je eindelijk naar huis om vervolgens na een paar maanden misschien weer potentieel enorm lang (wie weet zit ie er weer een jaar+) geïsoleerd in de loods te zitten.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ze even gast zijn daar met een opdracht. Vanavond gaan we het zien
Je bent dan niet helemaal 100.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:58 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Misschien moet hij terug in de loods van Senna omdat zij haar 60k er al doorheen heeft gejaagd.![]()
Vind het wel een beetje apart; maanden janken dat je je vriendin mist, ga je eindelijk naar huis om vervolgens na een paar maanden misschien weer potentieel enorm lang (wie weet zit ie er weer een jaar+) geïsoleerd in de loods te zitten.
Binnenkort vast weer een bezoekmoment.quote:
Bij het Pieter Baan centrum zeker.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Binnenkort vast weer een bezoekmoment.
Inderdaad! Wat de bedoeling hiervan ook is, het heeft wel een hoop teweeg gebracht. Dus in die zin alle credits voor de marketing afdeling. Of het uiteindelijk helpt voor de kijkcijfers en/of verse aanmeldingen moet nog blijken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:19 schreef 5thencounter het volgende:
Wel een poeha op de socials.. en roepen "Ik weet niet voor hoelang.." allemaal show voor een paar extra kijkcijfers?
Alleen al de melding van Jan tegen de ZS dat ze weer naar 16 moeten voor cyclus 21 , dus er twee ZS moeten oprotten... vervolgens een dikke auto voorrijden met 4 Exxen erin.. zijn geen spannende "mindfucks" meer maar verwarrend gejengel met het formatquote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad! Wat de bedoeling hiervan ook is, het heeft wel een hoop teweeg gebracht. Dus in die zin alle credits voor de marketing afdeling. Of het uiteindelijk helpt voor de kijkcijfers en/of verse aanmeldingen moet nog blijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |