signaleerquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:04 schreef KinKiJan het volgende:
De beelden van Geert's gedrag kunnen prima voor een 'hoe herken ik de signalen' campagne filmpje gebruikt worden.
ze hadden dit toch alle 4 tegelijk kunnen doenquote:
Geblinddoekt achteruit? Dat wordt botsautootje met zn 4en.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hadden dit toch alle 4 tegelijk kunnen doen
jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Geblinddoekt achteruit? Dat wordt botsautootje met zn 4en.
nou jaquote:
vorige weekquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:15 schreef spapaars het volgende:
Zo meteen, Jan op de vlucht voor bosbranden in Portugal!
Wanneer is gvd die bondgenoten opgenomen?
Egypte en Ibiza zijn ze geweestquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:22 schreef RaymanNL het volgende:
Het lijkt alsof Floris in die twee maanden even naar Turkije is geweest voor zn glimlach, vast cadeautje van z’n vriendinnetje.
Gewoon op vakantie gestuurd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:22 schreef RaymanNL het volgende:
Het lijkt alsof Floris in die twee maanden even naar Turkije is geweest voor zn glimlach, vast cadeautje van z’n vriendinnetje.
Maudy en Roy zitten er naast, dus zegt niksquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:26 schreef sjaakspark het volgende:
Zie ik Justin daar nou zitten in het filmpje. Hij niet weg dus.
Haha ja dat weet ik. Maar het lijkt alsof hij een nieuw gebit heeft.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Egypte en Ibiza zijn ze geweest
Van de laatste centen van zijn vriendin denk ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Haha ja dat weet ik. Maar het lijkt alsof hij een nieuw gebit heeft.
Ik heb niet de indruk dat die 4 (ex deelnemers) blijvertjes zijn. Hoe en wat weet ik ook niet. Beetje vreemd om iemand die al een keer gewonnen heeft terug te laten komen iig. Maakt het er niet leuker op.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:44 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Van de laatste centen van zijn vriendin denk ikIk vond het langzaamaan wel leuker worden maar als er al spelers terug worden gevraagd na een paar weken dan laat maar. Nu wordt het wel heel erg gestuurd door de makers. Dan had Robert ook maar meteen teruggehaald in plaats van een speler die zelfs al een keer gewonnen heeft. Slechte plottwist
En toch vind ik ze op de 1 of andere manier toch schattig samen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |