Ik heb niet de indruk dat die 4 (ex deelnemers) blijvertjes zijn. Hoe en wat weet ik ook niet. Beetje vreemd om iemand die al een keer gewonnen heeft terug te laten komen iig. Maakt het er niet leuker op.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:44 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Van de laatste centen van zijn vriendin denk ikIk vond het langzaamaan wel leuker worden maar als er al spelers terug worden gevraagd na een paar weken dan laat maar. Nu wordt het wel heel erg gestuurd door de makers. Dan had Robert ook maar meteen teruggehaald in plaats van een speler die zelfs al een keer gewonnen heeft. Slechte plottwist
En toch vind ik ze op de 1 of andere manier toch schattig samen.quote:
Daar kunnen ze natuurlijk geen rekening mee houden, en is ook geen spoiler. Gewoon niet op s.m. kijken als je de uitzending nog niet hebt gezien.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 00:42 schreef freaky40 het volgende:
Lekker kloten ook. De FEBO had de winnaar al gespoiled via Insta vanavond. En moest nog kijken. Doe dat wat later in het vervolg!!
oude opname - zit tussen Maudy en Roy die gisteren zijn vertrokkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:26 schreef sjaakspark het volgende:
Zie ik Justin daar nou zitten in het filmpje. Hij niet weg dus.
gewoon op tijd kijken en de socials links laten liggenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 00:42 schreef freaky40 het volgende:
Lekker kloten ook. De FEBO had de winnaar al gespoiled via Insta vanavond. En moest nog kijken. Doe dat wat later in het vervolg!!
ze kunnen niet met iedere kijker rekening houdenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:27 schreef freaky40 het volgende:
Zo werkt het natuurlijk niet.Je moet als programma ook dat gogme hebben dat pas later te plaatsen en niet een halfuur na uitzending al.
Misschien iedereen even bellen, sommige kijken pas één of twee dagen laterquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:27 schreef freaky40 het volgende:
Zo werkt het natuurlijk niet.Je moet als programma ook dat gogme hebben dat pas later te plaatsen en niet een halfuur na uitzending al.
Voor de 3de keer Robertquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:44 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Van de laatste centen van zijn vriendin denk ikIk vond het langzaamaan wel leuker worden maar als er al spelers terug worden gevraagd na een paar weken dan laat maar. Nu wordt het wel heel erg gestuurd door de makers. Dan had Robert ook maar meteen teruggehaald in plaats van een speler die zelfs al een keer gewonnen heeft. Slechte plottwist
gewoon nog even 10 uurtjes geduld en dan weten we het (hoop ik)quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:08 schreef DilanoNirvana het volgende:
Dat is idd irritant als je iets nog moet kijken en het wordt verklapt.
Dat is met voetbal zo maar ook met dit soort programma's als je het niet wil weten, niet op social media kijken.
Ik wil nu wel weten wie er van de schapen uit is, weet iemand dit al😁
Ik hoop dat Justin en Kim eruit zijn.
Die ondertiteling ook. 'Wat gebeurd er?' Grrrrquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:12 schreef 5thencounter het volgende:
En de OhMyGodHahgert.. een dikke auto.. wie zullen daar in zittten, spannend![]()
[ afbeelding ]
Woensdag was de finale. Dus nieuwe cyclus is op donderdag gestart.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:37 schreef Gia het volgende:
Kan natuurlijk ook zo zijn dat ze er op woensdag 30 juli in zijn gegaan en op vrijdagavond weer naar huis. Dan konden ze afgelopen weekend overal duidelijk aanwezig zijn. Floris bij de Pride, Serena in een pretpark,.....
Conclusie: Het is maar voor een paar dagen, waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |