SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, RobThinking is difficult, that’s why most people judge
Jan heeft gewonnenquote:
Dit was toch uitgelekt ook. Sneu voor El Che, had het hem gegund.quote:
Ja. Het wordt wel een beetje CliChequote:
Klopt, ook al 1 vd 2 schapen die vertrekt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:29 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dit was toch uitgelekt ook. Sneu voor El Che, had het hem gegund.
Ze heeft een gele kaart gekregen voor meppenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:31 schreef Cirilico het volgende:
Maudy...![]()
Van het snuiven van medicijnen via het uitkafferen van bondgenoten naar het ongestraft meppen van bondgenoten: succesformule voor de winst.
ja ook nogquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:31 schreef Cirilico het volgende:
Maudy...![]()
Van het snuiven van medicijnen via het uitkafferen van bondgenoten naar het ongestraft meppen van bondgenoten: succesformule voor de winst.
wow, een hele gele kaartquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze heeft een gele kaart gekregen voor meppen
heeft naar Max verstappen geluisterdquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zei Erik nou echt: als mijn tante een pikkie had gehad, was het nu mijn oom![]()
![]()
Dit. En liever ook geen herhaalkandidaat die al in andere shows heeft gezeten. Gewoon nieuwe, totaal onbekende mensen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Benieuwd naar nieuwe aanwas.
Van die hoofdfiguren zoals een Floris zou ik juist helemaal niet terug willen zien, vind leuker de dynamiek met nieuwe mensen nieuwe kansen. Zo van je hebt je kans al gehad.
Dus ongestraft. Anders had ze die ton uiteraard niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze heeft een gele kaart gekregen voor meppen
Ja en dan heeft zij het over attitudequote:
Stuur Bram de Wolf maar ff naar de schaapskooiquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat de meesten dat hopen
Zal zo zijn geweest.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Aparte exit, had hij het zelf aangevraagd buiten beeld?
volgens mij moest iemand hem eerst heel hard knijpen zodat die tranen eruit konden komenquote:
Ja, stuk beter dan "moet je anders ff een klap ofzo?"quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:39 schreef greysbones het volgende:
mooie woordjes van maudy voor cheetje
Gaat aan het eind van een cyclus vaak zoquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Aparte exit, had hij het zelf aangevraagd buiten beeld?
bijna of echtquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:42 schreef spapaars het volgende:
Het is bijna ongelooflijk dat vaak degen met de minste nummers wint.
Sinds ze 1 ton heeftquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Sinds wanneer waren Justin en Maudy besties?
Jan verdomt het ook om het goeie nummer als eerste te geven.. de boefquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:42 schreef spapaars het volgende:
Het is bijna ongelooflijk dat vaak degen met de minste nummers wint.
Ja het is zoveel bijna zo'n wegzapmoment van emotiequote:
Hij was te soft voor daarquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:46 schreef spapaars het volgende:
Zou het mij verbazen als een nietszeggende bewoner vriendelijk wordt verzocht te vertrekken?
Roy....Donders?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:46 schreef Cirilico het volgende:
Ik had vandaag trouwens iemand het advies gegeven zich aan te melden voor de Bondgenoten. Ze heeft al meegedaan aan Alleskunner, dus dat is een vrijbrief voor deelname.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:46 schreef Cirilico het volgende:
Ik had vandaag trouwens iemand het advies gegeven zich aan te melden voor de Bondgenoten. Ze heeft al meegedaan aan Alleskunner, dus dat is een vrijbrief voor deelname.
Geheim.quote:
Nee, deze telt niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]![]()
Geen herhaalkandidaten of aandachtgeile tv-show hoppende wanghamsters.
Als je eenmaal in de Talpa bak zit via Lang Leve de liefde, alleskunner, jaar van je leven dat weet je zeker dat je gebeld kunt worden 😂quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:46 schreef Cirilico het volgende:
Niets vergelijkend anoniem aanwezig zijn als meedoen met de Alleskunner!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:46 schreef Cirilico het volgende:
Is dat die snoep vervoeder?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Louisa.... "echte" meisjes in de jungle
Zou zo maar kunnen!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:53 schreef RaymanNL het volgende:
Denk dat we vanavond niet meer weten wie er van de schapen naar huis gaan. Morgen pas de “ nieuwe” kandidaten?
Denk het ook.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:53 schreef RaymanNL het volgende:
Denk dat we vanavond niet meer weten wie er van de schapen naar huis gaan. Morgen pas de “ nieuwe” kandidaten?
Juliaquote:
Beroeps manipulator.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
O aantrekken afstoten has begun.
hard wegrennen bij die ventquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:59 schreef greysbones het volgende:
omg Geert is nog erger dan ik dacht
Kan niet veel met die gluiperige kop.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja echt he. Vies naar om te zien.
Precies.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:02 schreef greysbones het volgende:
ik ben niet jaloers
gaat me meer om het principe
En legt de bal bij Demi, die heeft er geen zin in op deze manier en toen krabbelde meneer terug toxic Geertjequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies.
Ik ben niet jaloers, ik kan het alleen niet hebben als niet alles om mij draait.
Die is er mooi van af gekomenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:01 schreef KinKiJan het volgende:
Ik ga het herhalen; Geert's ex zal uiteindelijk de lachende derde zijn
signaleerquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:04 schreef KinKiJan het volgende:
De beelden van Geert's gedrag kunnen prima voor een 'hoe herken ik de signalen' campagne filmpje gebruikt worden.
ze hadden dit toch alle 4 tegelijk kunnen doenquote:
Geblinddoekt achteruit? Dat wordt botsautootje met zn 4en.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hadden dit toch alle 4 tegelijk kunnen doen
jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Geblinddoekt achteruit? Dat wordt botsautootje met zn 4en.
vorige weekquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:15 schreef spapaars het volgende:
Zo meteen, Jan op de vlucht voor bosbranden in Portugal!
Wanneer is gvd die bondgenoten opgenomen?
Egypte en Ibiza zijn ze geweestquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:22 schreef RaymanNL het volgende:
Het lijkt alsof Floris in die twee maanden even naar Turkije is geweest voor zn glimlach, vast cadeautje van z’n vriendinnetje.
Gewoon op vakantie gestuurd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:22 schreef RaymanNL het volgende:
Het lijkt alsof Floris in die twee maanden even naar Turkije is geweest voor zn glimlach, vast cadeautje van z’n vriendinnetje.
Maudy en Roy zitten er naast, dus zegt niksquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:26 schreef sjaakspark het volgende:
Zie ik Justin daar nou zitten in het filmpje. Hij niet weg dus.
Haha ja dat weet ik. Maar het lijkt alsof hij een nieuw gebit heeft.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Egypte en Ibiza zijn ze geweest
Van de laatste centen van zijn vriendin denk ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Haha ja dat weet ik. Maar het lijkt alsof hij een nieuw gebit heeft.
Ik heb niet de indruk dat die 4 (ex deelnemers) blijvertjes zijn. Hoe en wat weet ik ook niet. Beetje vreemd om iemand die al een keer gewonnen heeft terug te laten komen iig. Maakt het er niet leuker op.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:44 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Van de laatste centen van zijn vriendin denk ikIk vond het langzaamaan wel leuker worden maar als er al spelers terug worden gevraagd na een paar weken dan laat maar. Nu wordt het wel heel erg gestuurd door de makers. Dan had Robert ook maar meteen teruggehaald in plaats van een speler die zelfs al een keer gewonnen heeft. Slechte plottwist
En toch vind ik ze op de 1 of andere manier toch schattig samen.quote:
Daar kunnen ze natuurlijk geen rekening mee houden, en is ook geen spoiler. Gewoon niet op s.m. kijken als je de uitzending nog niet hebt gezien.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 00:42 schreef freaky40 het volgende:
Lekker kloten ook. De FEBO had de winnaar al gespoiled via Insta vanavond. En moest nog kijken. Doe dat wat later in het vervolg!!
oude opname - zit tussen Maudy en Roy die gisteren zijn vertrokkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:26 schreef sjaakspark het volgende:
Zie ik Justin daar nou zitten in het filmpje. Hij niet weg dus.
gewoon op tijd kijken en de socials links laten liggenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 00:42 schreef freaky40 het volgende:
Lekker kloten ook. De FEBO had de winnaar al gespoiled via Insta vanavond. En moest nog kijken. Doe dat wat later in het vervolg!!
ze kunnen niet met iedere kijker rekening houdenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:27 schreef freaky40 het volgende:
Zo werkt het natuurlijk niet.Je moet als programma ook dat gogme hebben dat pas later te plaatsen en niet een halfuur na uitzending al.
Misschien iedereen even bellen, sommige kijken pas één of twee dagen laterquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:27 schreef freaky40 het volgende:
Zo werkt het natuurlijk niet.Je moet als programma ook dat gogme hebben dat pas later te plaatsen en niet een halfuur na uitzending al.
Voor de 3de keer Robertquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:44 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Van de laatste centen van zijn vriendin denk ikIk vond het langzaamaan wel leuker worden maar als er al spelers terug worden gevraagd na een paar weken dan laat maar. Nu wordt het wel heel erg gestuurd door de makers. Dan had Robert ook maar meteen teruggehaald in plaats van een speler die zelfs al een keer gewonnen heeft. Slechte plottwist
gewoon nog even 10 uurtjes geduld en dan weten we het (hoop ik)quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:08 schreef DilanoNirvana het volgende:
Dat is idd irritant als je iets nog moet kijken en het wordt verklapt.
Dat is met voetbal zo maar ook met dit soort programma's als je het niet wil weten, niet op social media kijken.
Ik wil nu wel weten wie er van de schapen uit is, weet iemand dit al😁
Ik hoop dat Justin en Kim eruit zijn.
Die ondertiteling ook. 'Wat gebeurd er?' Grrrrquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:12 schreef 5thencounter het volgende:
En de OhMyGodHahgert.. een dikke auto.. wie zullen daar in zittten, spannend![]()
[ afbeelding ]
Woensdag was de finale. Dus nieuwe cyclus is op donderdag gestart.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:37 schreef Gia het volgende:
Kan natuurlijk ook zo zijn dat ze er op woensdag 30 juli in zijn gegaan en op vrijdagavond weer naar huis. Dan konden ze afgelopen weekend overal duidelijk aanwezig zijn. Floris bij de Pride, Serena in een pretpark,.....
Conclusie: Het is maar voor een paar dagen, waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |