Hij was te soft voor daarquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:46 schreef spapaars het volgende:
Zou het mij verbazen als een nietszeggende bewoner vriendelijk wordt verzocht te vertrekken?
Roy....Donders?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:46 schreef Cirilico het volgende:
Ik had vandaag trouwens iemand het advies gegeven zich aan te melden voor de Bondgenoten. Ze heeft al meegedaan aan Alleskunner, dus dat is een vrijbrief voor deelname.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:46 schreef Cirilico het volgende:
Ik had vandaag trouwens iemand het advies gegeven zich aan te melden voor de Bondgenoten. Ze heeft al meegedaan aan Alleskunner, dus dat is een vrijbrief voor deelname.
Geheim.quote:
Nee, deze telt niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]![]()
Geen herhaalkandidaten of aandachtgeile tv-show hoppende wanghamsters.
Als je eenmaal in de Talpa bak zit via Lang Leve de liefde, alleskunner, jaar van je leven dat weet je zeker dat je gebeld kunt worden 😂quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:46 schreef Cirilico het volgende:
Niets vergelijkend anoniem aanwezig zijn als meedoen met de Alleskunner!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:46 schreef Cirilico het volgende:
Is dat die snoep vervoeder?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Louisa.... "echte" meisjes in de jungle
Zou zo maar kunnen!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:53 schreef RaymanNL het volgende:
Denk dat we vanavond niet meer weten wie er van de schapen naar huis gaan. Morgen pas de “ nieuwe” kandidaten?
Denk het ook.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:53 schreef RaymanNL het volgende:
Denk dat we vanavond niet meer weten wie er van de schapen naar huis gaan. Morgen pas de “ nieuwe” kandidaten?
Juliaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |