Dit was toch uitgelekt ook. Sneu voor El Che, had het hem gegund.quote:
Ja. Het wordt wel een beetje CliChequote:
Klopt, ook al 1 vd 2 schapen die vertrekt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:29 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dit was toch uitgelekt ook. Sneu voor El Che, had het hem gegund.
Ze heeft een gele kaart gekregen voor meppenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:31 schreef Cirilico het volgende:
Maudy...![]()
Van het snuiven van medicijnen via het uitkafferen van bondgenoten naar het ongestraft meppen van bondgenoten: succesformule voor de winst.
ja ook nogquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:31 schreef Cirilico het volgende:
Maudy...![]()
Van het snuiven van medicijnen via het uitkafferen van bondgenoten naar het ongestraft meppen van bondgenoten: succesformule voor de winst.
wow, een hele gele kaartquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze heeft een gele kaart gekregen voor meppen
heeft naar Max verstappen geluisterdquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zei Erik nou echt: als mijn tante een pikkie had gehad, was het nu mijn oom![]()
![]()
Dit. En liever ook geen herhaalkandidaat die al in andere shows heeft gezeten. Gewoon nieuwe, totaal onbekende mensen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Benieuwd naar nieuwe aanwas.
Van die hoofdfiguren zoals een Floris zou ik juist helemaal niet terug willen zien, vind leuker de dynamiek met nieuwe mensen nieuwe kansen. Zo van je hebt je kans al gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |