abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218433118
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 12:40 schreef DilanoNirvana het volgende:
De makers kijken hier mee en lachen hun ballen uut hun broek😂🤣😂🤣😂🤣
De Febo doet dat al sinds het begin van Utopia |:)
streamlock hier, sturing daar, geforceerd verhaallijntje zo en de terugkeer van x :B
All those angels with their wings glued on.
pi_218433575
[..]
Ik denk dat ze even gast zijn daar met een opdracht. Vanavond gaan we het zien :Y)
[/quote]

Mogelijk de boel op scherp zetten, nieuwe bondjes maken, chaos creëeren
pi_218433669
Leuk toch lekker speculeren😁
pi_218433727
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 15:31 schreef DilanoNirvana het volgende:
Leuk toch lekker speculeren😁
Ik vind het ook wel grappig. Iedereen over de pis dat Floris terugkomt. :P
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 6 augustus 2025 @ 15:44:42 #215
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_218433767
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 15:40 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vind het ook wel grappig. Iedereen over de pis dat Floris terugkomt. :P
heerlijk *O* *O* *O* voor daar en hier 8)7 8)7
... en huiver mee
pi_218434331
Via AI ja…
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 6 augustus 2025 @ 17:15:41 #217
3542 Gia
User under construction
pi_218434440
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 11:40 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Woensdag was de finale. Dus nieuwe cyclus is op donderdag gestart.
Was de schapen wedstrijd niet op dezelfde dag als de finale? Dan komen daarna die 'nieuwe' kandidaten in de loods, want iedereen heeft nog dezelfde kleren aan en het lijkt buiten rond 7 uur, qua licht.
  woensdag 6 augustus 2025 @ 17:20:08 #218
3542 Gia
User under construction
pi_218434469
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 12:19 schreef 5thencounter het volgende:
Wel een poeha op de socials.. en roepen "Ik weet niet voor hoelang.." allemaal show voor een paar extra kijkcijfers?
Denk eerder dat ze op deze manier de sentimenten bij de kijkers checken. Hoe denken wij erover als een oud deelnemer terugkomt? Een Serena die er om gezondheidsredenen uit is gegaan, wordt beter geaccepteerd dan een Floris, hoewel die wel voor ophef zorgde, dus best wat kijkers vinden dat wel prima. Maar iemand die al eens gewonnen heeft, krijgt wel het meeste negatieve commentaar.

Mja, dat weten de makers dan ook weer.
pi_218434515
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 17:15 schreef Gia het volgende:

[..]
Was de schapen wedstrijd niet op dezelfde dag als de finale? Dan komen daarna die 'nieuwe' kandidaten in de loods, want iedereen heeft nog dezelfde kleren aan en het lijkt buiten rond 7 uur, qua licht.
Nee de schapen was de volgende ochtend.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 6 augustus 2025 @ 17:36:51 #220
3542 Gia
User under construction
pi_218434557
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 17:32 schreef Soury het volgende:

[..]
Nee de schapen was de volgende ochtend.
Okay, maar hoe weet je zo zeker dat de finale op woensdag was? Vaak loopt de uitzending een week achter op de werkelijkheid en de finale is maandag en dinsdag uitgezonden.

Maar goed, dan kan het nog: Donderdag de loods in en zaterdag weer eruit, zodat ze zondag publiekelijk zichtbaar zijn, om ons op het verkeerde been te zetten.
Geen idee of er ook 'sightings' van Jorim en Fatima waren afgelopen zondag...... Stel dat er 2 van die 4 mogen blijven...
Want feit is dat Floris afgelopen zondag op de pride was, dus niet in de loods.
pi_218434572
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 17:36 schreef Gia het volgende:

[..]
Okay, maar hoe weet je zo zeker dat de finale op woensdag was? Vaak loopt de uitzending een week achter op de werkelijkheid en de finale is maandag en dinsdag uitgezonden.
Meestal spot iemand dat wel op dat bord in de keuken.
  woensdag 6 augustus 2025 @ 18:00:13 #222
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218434768
Is er nog iemand binnen de BG-familie met wie ik dit kan delen?
8)7

pi_218434933
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 17:15 schreef Gia het volgende:

[..]
Was op donderdagochtend voor de start van de nieuwe cyclus.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 6 augustus 2025 @ 20:02:30 #224
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_218435804
Dacht, ik doe es ff wat anders en ik rank de cyclus 20 bewoners eens. Van gematigd leuk (ik vind ze eigenlijk geen van allen écht leuk) naar ultrastom:

1: El Che
Tot mijn eigen verbazig, El Che op één. Dat is uiteraard voornamelijk een teken van pure armoede in het deelnemersveld, maar hij is over het algemeen redelijk emotioneel volwassen, vaak eerlijk en recht door zee. Zou mijn beste vriend niet worden, maar wil best een biertje met El Che drinken.

2: Erik
Slechts vanwege de entertainmentvalue. Erik is natuurlijk een rare kwibus, met een behoorlijke handleiding en een overdosis aandachttrekkerij, maar... hij is vaak grappig, of hij dat nou zo bedoelt of niet.

3: Roma
Grotendeels entertainmentvalue. Het ene moment zou je haar het liefst over de schutting gooien, maar voordat je 3 anderen bij elkaar heb getrommeld om dat voor elkaar te krijgen heeft ze je tóch alweer aan het lachen gemaakt.

4: Peter
Als je niet teveel focust op zijn wat rare fratsen omtrend zijn al-dan-niet-relatie buiten de loods en geklef met Julia, is Peter een redelijk normaal persoon die eigenlijk niet zo vaak irritatie opwekt.

Dan een groep waar gewoon weinig over te zeggen valt. sommigen moet ik nog stééds wel eens de naam van opzoeken. Deze volgorde kan dus ook redelijk makkelijk omgewisseld worden...
5: Elvira
6: Roy
7: Tom
8: Anne
9: Marlene

10: Marco
Nephaar is een beetje een rare. Doet op zich niet zo heel veel fout, maar hij heeft iets... fouts. Onderbuikcreep. Kan het niet duiden.

11: Kim
Niet zo heel veel mis met Kim, maar ze komt nogal nep over. Ik geloof haar "mantelzorgverhaal" niet. Ze zal vast wat doen in het huishouden enzo, maar ik vind haar behoorlijk wereldvreemd en oppervlakkig.

12: Joey
Is is net tofu. Hij smaakt naar waar hij in drijft. Als je hem tussen een groepje sukkels zet, is hij zelf een irritante sukkel. Als je hem in een groepje leuke mensen zet, dan is er weinig mis met Joey. Maar daarmee is Joey dus wel regelmatig een irritante sukkel.

13: Justin
Relnicht eerste klas, dramaqueen tweede klas, maar heeft nog wel wat entertainmentvalue zo her en der.

14: Maudy
Karentokkie. Schreeuwlelijk en bovendien agressief. Denk dat ze een geweldig mensenmens is, maar heeft de emotionele diepgang van een naaktslak en daarnaast geen zelfbeheersing.

15: Fabio
Het lijkt inmiddels een béétje te minderen, maar zijn overdreven, neppe, doorzichtige "machogedrag" en "jiskefetmaniertjes" zijn uitermate vervelend.

16: Julia
Julia is echt heel dol op Julia. En Julia is het ook altijd eens met Julia en wil dat graag met de groep én met jullie allemaal delen. En als jullie niet luisteren, dan gaat Julia harder praten en het NOG en keer aan jullie allemaal uitleggen. Julia vind het ook heel belangrijk dat Julia krijgt waar ze recht op heeft.

17: Demi
Ik vraag me af hoe Demi uberhaupt rechtop kan lopen of zitten met een ruggegraat van vaseline. Ze heeft de persoonlijkheid van een vaatdoek en de uitstraling van een groep bejaarden na het avondeten.
De enige reden dat Geert wat in haar ziet is omdat ze zo makkelijk manipuleerbaar is.

18: Joe
Joe heeft een enorm "Main Character Syndrome" en denkt dat iedereen haar suuuuuper interessant vind. Helaas is er niets, echt helemaal NIETS interessant aan Joe, behalve haar hele transbeleving. En ook dát is ook niet meer interessant, want na 10 jaar "woke" kennen we dat typetje ondertussen ook wel.

19: Alexander
Alexander is een parasiet. Een zuiger. Die zuigt je energie, je bankrekening, je drankvooraad, je koelkast en je ziel leeg.

20: Geert
Ik hoef niet te zeggen wat ik van Geert vind toch? We hebben allemaal de beelden gezien :')
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  woensdag 6 augustus 2025 @ 20:03:08 #225
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218435809
We gaan weer los!
pi_218435822
quote:
17s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 20:02 schreef Whuzz het volgende:
Dacht, ik doe es ff wat anders en ik rank de cyclus 20 bewoners eens. Van gematigd leuk (ik vind ze eigenlijk geen van allen écht leuk) naar ultrastom:

1: El Che
Tot mijn eigen verbazig, El Che op één. Dat is uiteraard voornamelijk een teken van pure armoede in het deelnemersveld, maar hij is over het algemeen redelijk emotioneel volwassen, vaak eerlijk en recht door zee. Zou mijn beste vriend niet worden, maar wil best een biertje met El Che drinken.

2: Erik
Slechts vanwege de entertainmentvalue. Erik is natuurlijk een rare kwibus, met een behoorlijke handleiding en een overdosis aandachttrekkerij, maar... hij is vaak grappig, of hij dat nou zo bedoelt of niet.

3: Roma
Grotendeels entertainmentvalue. Het ene moment zou je haar het liefst over de schutting gooien, maar voordat je 3 anderen bij elkaar heb getrommeld om dat voor elkaar te krijgen heeft ze je tóch alweer aan het lachen gemaakt.

4: Peter
Als je niet teveel focust op zijn wat rare fratsen omtrend zijn al-dan-niet-relatie buiten de loods en geklef met Julia, is Peter een redelijk normaal persoon die eigenlijk niet zo vaak irritatie opwekt.

Dan een groep waar gewoon weinig over te zeggen valt. sommigen moet ik nog stééds wel eens de naam van opzoeken. Deze volgorde kan dus ook redelijk makkelijk omgewisseld worden...
5: Elvira
6: Roy
7: Tom
8: Anne
9: Marlene

10: Marco
Nephaar is een beetje een rare. Doet op zich niet zo heel veel fout, maar hij heeft iets... fouts. Onderbuikcreep. Kan het niet duiden.

11: Kim
Niet zo heel veel mis met Kim, maar ze komt nogal nep over. Ik geloof haar "mantelzorgverhaal" niet. Ze zal vast wat doen in het huishouden enzo, maar ik vind haar behoorlijk wereldvreemd en oppervlakkig.

12: Joey
Is is net tofu. Hij smaakt naar waar hij in drijft. Als je hem tussen een groepje sukkels zet, is hij zelf een irritante sukkel. Als je hem in een groepje leuke mensen zet, dan is er weinig mis met Joey. Maar daarmee is Joey dus wel regelmatig een irritante sukkel.

13: Justin
Relnicht eerste klas, dramaqueen tweede klas, maar heeft nog wel wat entertainmentvalue zo her en der.

14: Maudy
Karentokkie. Schreeuwlelijk en bovendien agressief. Denk dat ze een geweldig mensenmens is, maar heeft de emotionele diepgang van een naaktslak en daarnaast geen zelfbeheersing.

15: Fabio
Het lijkt inmiddels een béétje te minderen, maar zijn overdreven, neppe, doorzichtige "machogedrag" en "jiskefetmaniertjes" zijn uitermate vervelend.

16: Julia
Julia is echt heel dol op Julia. En Julia is het ook altijd eens met Julia en wil dat graag met de groep én met jullie allemaal delen. En als jullie niet luisteren, dan gaat Julia harder praten en het NOG en keer aan jullie allemaal uitleggen. Julia vind het ook heel belangrijk dat Julia krijgt waar ze recht op heeft.

17: Demi
Ik vraag me af hoe Demi uberhaupt rechtop kan lopen of zitten met een ruggegraat van vaseline. Ze heeft de persoonlijkheid van een vaatdoek en de uitstraling van een groep bejaarden na het avondeten.
De enige reden dat Geert wat in haar ziet is omdat ze zo makkelijk manipuleerbaar is.

18: Joe
Joe heeft een enorm "Main Character Syndrome" en denkt dat iedereen haar suuuuuper interessant vind. Helaas is er niets, echt helemaal NIETS interessant aan Joe, behalve haar hele transbeleving. En ook dát is ook niet meer interessant, want na 10 jaar "woke" kennen we dat typetje ondertussen ook wel.

19: Alexander
Alexander is een parasiet. Een zuiger. Die zuigt je energie, je bankrekening, je drankvooraad, je koelkast en je ziel leeg.

20: Geert
Ik hoef niet te zeggen wat ik van Geert vind toch? We hebben allemaal de beelden gezien :')
Harstikke mooi
doen we niks mee :P
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_218435823
zo zijn we weer
pi_218435830
O ja nog dat spannende finalespel :P
pi_218435840
quote:
99s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:

[..]
Harstikke mooi
doen we niks mee :P
Uitprinten, inlijsten en opsturen naar Lelystad })
pi_218435842
Denk dat grotere stappen slimmer zijn. Recht ga je toch niet achteruit.
pi_218435845
Tom is ietwat wiebelig _O-
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  woensdag 6 augustus 2025 @ 20:05:42 #232
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218435846
Nah..BlindePlakkertje spele
pi_218435848
Helemaal schuin :D
pi_218435870
jaaaaa doeiiiii Justin *O*
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_218435873
Mooi Justin weg *O*
  woensdag 6 augustus 2025 @ 20:07:02 #236
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218435874
Wat een sukkel.. wacht.. doet twee passen verder en plakt achter de lijn _O-
  woensdag 6 augustus 2025 @ 20:07:07 #237
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_218435875
Justin :W
pi_218435876
quote:
99s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
Tom is ietwat wiebelig _O-
Ik zou het helemaal niet kunnen, na 1 stap lig ik op mijn muil _O-
  woensdag 6 augustus 2025 @ 20:07:24 #239
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_218435879
JANKEN *O*
  Moderator woensdag 6 augustus 2025 @ 20:08:05 #240
388664 crew  Dotteke
pi_218435887
Justin trilt gewoon.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')