Floris for president, broccolihoofd of niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:04 schreef greysbones het volgende:
Floris
ik zit bij Geert en demi
maar die ga ik echt uit elkaar halen![]()
Zonder er voor te hoeven spelen al in het spel...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:04 schreef 5thencounter het volgende:
Jahh de SchapenVerdeling... wisselen tot je erbij neervalt
[ afbeelding ]
Niet piepen, gewoon die TS blijven aanpassenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:05 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeezzuuss....wéér een volledige wisseling van deelnemers
Jaja.. Morgen weerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Niet piepen, gewoon die TS blijven aanpassen
tis ook in zijn eigen belangquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:05 schreef Chanel5 het volgende:
Gadver, Che overleg met Floris echt wat een kakvent
joe slijmt zich een slag in de rondtequote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:06 schreef Whuzz het volgende:
Joe: Ik ga geen zielig verhaal doen dat je mij niet moet kiezen, maar ik wil wel even een zielig verhaal doen dat je mij niet moet kiezen, snap je?
die is net zo manipulatief als geert isquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:09 schreef DilanoNirvana het volgende:
Demi is ook een jankmuts geworden.
Waren de tamons opperdepop?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:07 schreef 5thencounter het volgende:
RatelTeef Faat heeft al gezien dat Joe " een moeilijke maand had,,"
Denk dat ze de manager wil sprekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |